Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Русия пусна /ВИДЕО/ от стрелба с "Кинжал" от кораб за борба с подводници · Домакинствата сами ще си избират доставчик на ток след 2020 г., прогнозира Петрова · Паметникът на Незнайния воин пази спомена за всички знайни и незнайни български воини · $90 000: Toлиoвa cтpyвa дa oбииoлиш cвeтa нa нaй-дългoтo иpyизнo пътyвaнe дoceгa · Около 75% от сирийските имигранти в Германия получават помощи за безработни · Провалите на правителствата струват на данъкоплатците 77.6 млрд. лева ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 22 Сеп 2019, 16:07
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
България Ер и Хемус Ер
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 45 [662 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 43, 44, 45 Следваща
Автор Съобщение
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Сря 14 Яну 2004, 18:56    Заглавие:  България Ер и Хемус Ер  

Василев насърчава българските авиокомпании да купуват по-нови самолети

През 2004 г. националният ни авиопревозвач "България Ер" ще удвои самолетния си парк с нови четири самолета, заяви министърът на транспорта и съобщенията Николай Василев. С общо десет нови самолета трябва да се снабдят действащите български авиопревозвачи през настоящата година, съобщава БТА.
На проведена днес среща с с представители на професионалните организации от авиационния бранш министъра е обсъдил въпроси за сигурността на летищата и безопасността на авиационния парк.
Идеята, съгласувана и с превозвачите е, авиацията ни постепенно да се освободи от всички стари машини над десет години, обяви транспортният министър.
Според него това особено важи за националния ни превозвач "България Ер", за който обновяването на самолетния парк е въпрос не само на сигурност, но и на престиж. Тази препоръка се отнася и за частните превозвачи, които постепенно ще обновят парка си с нови самолети до десетгодишна възраст.
Василев подчерта, че това е продължение на политиката на министерството за постигане на европейските стандарти и изисквания в транспорта. Основните приоритети на българската авиация през тази година, наред с безопасността, ще бъдат - отдаването на летище Варна и на летище Бургас на концесия, реконструкцията на летище София, както и договарянето на все по-голям брой дестинации от авиокомпаниите.
Николай Василев каза още, че "България Ер" очаква много добра печалба от няколко милиона лева за изминалата година. Авиокомпанията ще набира нови стюардеси по програмата "Българска мечта", която осигурява стажове за български студенти.
http://www.mediapool.bg/site/business/2004/01/14/05_140104bu.shtml

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Вто 20 Яну 2004, 00:30    Заглавие:  

Чета днес интервюто с Константин Тасков от брой 12 на списанието и се чудя да вярвам ли на очите си? Възможно ли е нещата в авиокомпанията да са толкова розови колкото той ги представя: печалба 1,1 милиона за деветмесечието, нови самолети, нови дестинации... Изобщо всичко цъфти ?
В тази връзка се сетих да питам, авиокомпанията съвсем „на чисто“ ли започна съществуването си ? Имам предвид понесе ли някакви (каквито и да са) пасиви от дейността на предшественичките си ? Имам някакви спомени, че България Ер получи заем (или подарък Question ) от държавата (двуцифрено число в милиони) за самолети и за да може да „дръпне“ в началото и т.н.
Изобщо загрижил съм се нещо за нашия национален превозвач, затова дайте да поразнищим темата малко Very Happy

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Вто 20 Яну 2004, 01:12    Заглавие:  

Предполагам че си лъжат най-мазно, както правеха преди с Балкан. Много ми е трудно да си представя че имат толкова доходен бизнес, въпреки че заетостта на креслата им в последните месеци ме впечетлява...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Пон 26 Яну 2004, 14:04    Заглавие:  

Преди да коментирам следва да заявя личен интерес спрямо България Ер -- хората, които правят бордното им списание ме привлякоха да им сътруднича.

Летял съм с тях шест пъти от ноември 2002 г. досега и винаги съм оставал с много добри впечатления. В самото начало всичко беше някак си безлично, но скоро установиха един приятен и ненатрапчив почерк, който е коренно различен от тоя на Балкан. Учудва липсата на сувенирни продажби на борда, която май носеше прилични приходи на Балкан. (Не, че лично съм се възползвал, откровено, но поне едно двайсетина души в средната средно-пълна седем-тройка се бъркаха в джоба за запалки и писалки.) Най-освежаващо е приятното и некомплексирано отношение спрямо българите на борда. (Балкан третираше своите като концлагеристи в най-добрия случай и като невръстни дечица в най-добрия. Ха си си отворил устата на български, ха извадили камшика или надянали снизходителната маска... Необяснимо за мен, но факт!

Междувременно съм летял с МАЛЕВ, Остриан и Би ей. Бих ги наредил с Би ей най-горе, последван от МАЛЕВ, после почти напосредствено България Ер и доста по-надолу (къде Ер ГУЛаг) Остриан.

Признавам си, че Би ей имат рекламно-създаден ореол, който ги задължава, но пък го оправдават, дявол да ги вземе. Бачкат яката -- на борда екипажът действа почти хореографирано. Някак си всичко си пада на мястото и без да знаеш именно как и защо, полетът ти оставя едно закръглено впечатление -- като вкусно ядене с разядки, супа, главно, десерт и сирене (което хич не е онова, което сервират в полет!).

МАЛЕВ печели една идея преднина пред България Ер с това, че салонните им състави са весели (на Българи-ат-ербег са си по български пълни с безгранична, лирично-безмълвна, дълбока и черно-безутешна тъга, подобно домакини, които храбро изпълняват някакво протоколно задължение въпреки връхлетяла ги съвсем наскоро покъртителна семейна трагедия). Помага и това, че самолетите на МАЛЕВ са си МАЛЕВ-ски, с техните цветове и стил отвътре (на България Ер са екс-Луфти -- гот, ама някак си объркващо). Повечето машини на МАЛЕВ имат и електронна осведомителна система на борда (карта, сведения за скорост и височина), за която България Ер може само да мечтае на тоя етап.

Остриан са станали много циганска работа. Вече не сервират нищо освен по една кифла стил Смаки и едно питие. Ако си поискаш второ питие те карат да се чувстваш гузен като безмълвно ти сочат празната чашка от първото. Е, вода дават... Персоналът е супер-надменен спрямо българите и раболепно-топящ се спрямо британци и други Йеврупейци -- супер-странно трансплантирана Балкан-ска черта. Върхът бе полет с Остриан от Виена до София с ЕРДж-145 нает от Райнталфлуг, който бе каран от пиян пилот, и който не успя да кацне отраз в София, ами изпълни особено неуверен втори кръг над Кремиковци, с коронен номер окончателен прехват на курса на полоса 27 чак след Околовръстното... Такива номера довеждат черни мисли, че скорошният случай с Фокера си има причините...

Та дай на ербега пет-шест нови аероплана (лесно) и научи салонните да се усмихват (трудно: изискват се поне двайсетина години индивидуална работа с всеки член на солонния състав; може би по-просто ще е вместо кислород да возят райски газ и най-много на всеки четвърт час да ги карат задължително да вдишват по десетина литра...) и имаш обслужване, от което България да не е засрамена. Виж, това с "българи-ат-ербег" и облика си е жив и всеобщ национален резил за страната ви, но лека хирургична намеса и там ще ви даде Йеврупейска авиокомпания, готова за всичко!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Пон 26 Яну 2004, 16:01    Заглавие:  

скипаджията за кой ли път поднесе много интересен коментар. Very Happy
Скип, а какви са ти личните впечатления за това, какво е затоварването на креслата на България Ер ? harrier спомена, че е добро, което би обяснило така блестящите финансови резултати на нашия национален превозвач Smile

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пон 26 Яну 2004, 23:23    Заглавие:  

Аз определено не смятам че са спечелили нещо, просто напоследък им провърва със затоварването. До Лондон например винаги летят пълни.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 01:45    Заглавие:  

според мен и да станат силен европейски превозвач, емо ще е пак против тях... Smile
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 03:48    Заглавие:  

Затоварването нарастна -- първите им полети имаха доста по-малко от половината заетост, а днес са бая над заветните две трети. Лондон неминуемо е премиерното направление. Но по бегли впечатления от порталите в София гледам бая народ има и за тях -- едно стотина на полет със сигурност.

Доколкото знам нямат тайна формула за успех, а просто ползват акъла си -- несъмнено най-добрата формула от всички. Но не мога да кажа докъде са осведомени -- нито съм се врял в "кухнята" им, нито имам намерение да се вра там. Особена визия не изпъква при по-близък допир с хората им, което може би съвсем не е лошо -- по-добре вързани работяги, отколкото словоохотливи мързеливци като мен!

Е, че нямат добър облик е ясно. А тоя, гдето го имат е тотално неизвестен -- народът упорито (и откровено съвсем разбираемо) още говори за Балкан или дори за мимолетния Балкан Ер Тур...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 05:07    Заглавие:  

Дано това наше чудо да успее да се развие както трябва и от него да излезе истинска авиокомпания. Би било хубаво да имаме наша фирма, с която наистина да се гордеем...да можем да кажем НАШАТА АВИОКОМПАНИЯ.
Освен това защо да се налага да си даваме парите на унгарците или други измекяри, които са ми несимпатични.

За целта, както вече споменахте, трябва да се поработи здраво върху предлагания продукт и да се направи адекватна рекламна кампания.

"Е, че нямат добър облик е ясно. А тоя, гдето го имат е тотално неизвестен -- народът упорито (и откровено съвсем разбираемо) още говори за Балкан или дори за мимолетния Балкан Ер Тур..."

Това е абсолютно вярно, и в чужбина не е по различно...всички говорят за Балкан, а повечето пътници нямат добри спомени от него...
Върнете се в началото
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 05:10    Заглавие:  

това горе съм аз
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 11:12    Заглавие:  

Слайсе, аз против превозвача нищо, само против това че е в ръцете на банда тарикати от едно спакано министерство. А тия тарикати знаят как да се облажат. Иначе много ме радва факта че са им пълни самолетите.
Ето даже един факт, които говори за доброто им затоварване: В началото на Декември(първите дни) един приятел ми каза че си е резервирал билет за полет с Луфтханза до София(той в Лондон живее) през Мюнхен. На моя въпрос що с Луфтханза а не с Българиа Ер, той ми каза че до 20-ти Януари няма свободни места(той си го е резервирал преди две седмици поне, значи някъде средата на Ноември).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
bsb

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 237
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 18:46    Заглавие: Re: България Ер  

toni75 написа:
Василев насърчава българските авиокомпании да купуват по-нови самолети

През 2004 г. националният ни авиопревозвач "България Ер" ще удвои самолетния си парк с нови четири самолета, заяви министърът на транспорта и съобщенията Николай Василев. С общо десет нови самолета трябва да се снабдят действащите български авиопревозвачи през настоящата година, съобщава БТА.
На проведена днес среща с с представители на професионалните организации от авиационния бранш министъра е обсъдил въпроси за сигурността на летищата и безопасността на авиационния парк.
Идеята, съгласувана и с превозвачите е, авиацията ни постепенно да се освободи от всички стари машини над десет години, обяви транспортният министър.
Според него това особено важи за националния ни превозвач "България Ер", за който обновяването на самолетния парк е въпрос не само на сигурност, но и на престиж. Тази препоръка се отнася и за частните превозвачи, които постепенно ще обновят парка си с нови самолети до десетгодишна възраст.
Василев подчерта, че това е продължение на политиката на министерството за постигане на европейските стандарти и изисквания в транспорта. Основните приоритети на българската авиация през тази година, наред с безопасността, ще бъдат - отдаването на летище Варна и на летище Бургас на концесия, реконструкцията на летище София, както и договарянето на все по-голям брой дестинации от авиокомпаниите.
Николай Василев каза още, че "България Ер" очаква много добра печалба от няколко милиона лева за изминалата година. Авиокомпанията ще набира нови стюардеси по програмата "Българска мечта", която осигурява стажове за български студенти.
http://www.mediapool.bg/site/business/2004/01/14/05_140104bu.shtml


Че откога самолети, по-стари от 10 години, са опасни? И откога се постигат европейски стандарти по безопасността с просто закупуване на нов самолет? И как досега не сме постигнали европейските стандарти за безопасност на авиопревозвачите - ако е така, как европейските страни ни позволяват да летим? Не че не може де, нали видяхме там разните египетски авиокомпании, ама все пак...
Интересно ми е какви ли услуги дължи министър-председателят, че още държи това недоразумение Василев.

Боян
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 19:15    Заглавие:  

Не мисля, че някой е имал предвид, че самолет по-стар от 10 г. е опасен.
Става въпрос за чисто икономическа логика. Какъв е смисъла да инвестираш в закупуването на една 15 годишна машина? Нима идеята е да я експлоатираш още 15. Освен това колкото са по стари, толкова повече се отдалечават от съвремените стандарти и им се увеличават разходите за поддръжка. Какво ще стане, ако наистинапрез 2006 въведат Stage IV? Да не говорим, че всеки пътник би предпочел да се вози на 7, а не 17 годишен самолет.
Ако продължаваме да взимаме стари самолети, след 3-4 години нашите летища ще приличат на авиационни гробища.
Крайно време е да се изчистим от всички Ан-24/26, Ту-134/154, Як-40 и Ан-12. Не искам да кажа нищо лошо за тези самолети. Те просто са си изслужили службата и нямат бъдеще.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 19:33    Заглавие:  

Не всичко опира до пари, необходима е правилна мисъл за нещата. Може да имаш финансов ресурс, но да не знаеш какво да го правиш и много бързо да го загубиш. Пари се намират...омръзна ми от "няма пари". Начинът на мислене не е този, по скоро трябва да се запитат как да немерят необходините средства.
Според данни от онзи ден Хемус имат приходи от продажба на билети за 2003 ~ 1,5 милиона $, а в същото време купуват 3 BAe 146 за 20 милиона...значи пари има. С тези средства можеха (например) да започнат плащанията на финансов лизинг на 2 3-4 годишни Б717-200.

Последната промяна е направена от Toni на Вто 27 Яну 2004, 19:37; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
engineer

Регистриран на: 27 Яну 2004
Мнения: 10
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2004, 19:37    Заглавие:  

Това за Хемус сигурно ли е?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 45 [662 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 43, 44, 45 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0699s ][ Queries: 13 (0.0073s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker