Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Боян Чуков с горещи разкрития: Корнелия Нинова и Цветан Цветанов работеха заедно за неолиберализма, но бяха разкрити! · Защо за Косово и Македония може, а за Каталуния и Шотландия не може · Момиче в полицейска униформа възмути Русия · Турция към САЩ: Страхливци! Тoвa e cрaмeн примeр зa пoлитизирaнe нa иcтoриятa · Еспър: Влязохме в нова ера на съперничество между велики сили, с Китай и Русия · От Спешна помощ с ужасяващи новини за убитото от джип дете, борят се за живота на другото момиче ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Sa 14 Dez 2019, 06:32
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Технически въпроси!
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 3 von 32 [480 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, ..., 30, 31, 32 Weiter
Autor Nachricht
Gast
Gast


BeitragVerfasst am: Sa 17 Jul 2004, 19:40    Titel:  

Това е една от най известните катастрофи на Еърбъс ... А320 ако не се лъжа. Мсец юни '88, Мюлуз, Елзас - демонстрационен полет на новата тогава машина. И до ден днешен тази катастрофа е се дава като птимер за катастрофа причинена от бордовите компютри.

Накратко - самолета прави демонстративен заход за кацане, като идеята след това е да набере височина (без да допира пистата) и да фаша пътя за париж... обаче, електрониката решава друго - тъй като самолета е бил в конфигурация за кацане (колесник, задкрилки, предкрилки, двигатели), бордовия компютър просто игнорира командата на пилота за "пълна газ" на двигателите и за набор на височина. Командира успява да мине "премости" компютъра и в грайна сметка подава "пълна газ" на двигателите, но е твърде късно и самолета "каца" в гората в края на пистата.

Първоначалната версия беше, че просто двигателите не са развили пълна мощност достатъчно бързо (по стандарт от idle до full трябва да стане за 2 сек.), по-късно се разбрало, че в този случай двигателите са излезли на пълна мощност за 1 сек. но и това е било много.
Nach oben
King_Rat


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 3183
Wohnort: Пазарджик

BeitragVerfasst am: Sa 17 Jul 2004, 19:52    Titel:  

Anonymous hat Folgendes geschrieben:
...(по стандарт от idle до full трябва да стане за 2 сек.), по-късно се разбрало, че в този случай двигателите са излезли на пълна мощност за 1 сек. но и това е било много....


Брей! Rolling Eyes

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
ICQ-Nummer 
delyan

Anmeldedatum: 28.03.2004
Beitrдge: 362

BeitragVerfasst am: Sa 17 Jul 2004, 22:23    Titel:  

Дори имаше някакво самоубийство по този случай (ако не са лъжа)!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
delyan

Anmeldedatum: 28.03.2004
Beitrдge: 362

BeitragVerfasst am: Sa 17 Jul 2004, 22:27    Titel:  

FULCRUM hat Folgendes geschrieben:

Виждам ако не се лъжа Боинг 757


Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked


The one and only A320!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Gast
Gast


BeitragVerfasst am: Sa 17 Jul 2004, 22:28    Titel:  

тия секунди за преместването на РУД-овете ли се отнасят, щото ако се имат предвид оборотите на двигателите ми се струват грешни с един порядък.
Nach oben
скипаджията

Anmeldedatum: 22.01.2004
Beitrдge: 382

BeitragVerfasst am: So 18 Jul 2004, 10:10    Titel:  

CFM-ите и изобщо сегашното поколение двигатели реагират на тягови команди много бързо!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
King_Rat


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 3183
Wohnort: Пазарджик

BeitragVerfasst am: So 18 Jul 2004, 10:47    Titel:  

Роторите на двуконтурните двигатели с висока степен на двуконтурност са доста масивни-->доста инертни.
2 секунди ми се виждат малко.

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
ICQ-Nummer 
борден


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 2881
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: So 18 Jul 2004, 14:59    Titel:  

Вентилаторът има много голям диаметър Arrow много голям инерционен момент. Абсурдно ми се вижда да се постигне приемственост от малък газ до максимал за 1 секунда Exclamation
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
скипаджията

Anmeldedatum: 22.01.2004
Beitrдge: 382

BeitragVerfasst am: So 18 Jul 2004, 19:36    Titel:  

Не разполагам с данни, но по приемствеността (благодаря за хубавия термин!) се работеше много усилено при създаването на десеттонните двигатели (CFM56, PW2000) преди 25-30 г. и знам, че в сравнение с RB211, CF6, JT9 са изключително "пъргави". Нещо като 5-6 сек за двигател в средата на ресурса си ми се мотае в главата, но може да е протеза, а не теза...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
harrier


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 1594
Wohnort: София/Nuernberg

BeitragVerfasst am: Mo 19 Jul 2004, 18:00    Titel:  

Tova e devetiqt proizveden A320-100 (v slu4aq -111). To4no tri dni sled dostavkata stava toq rezil. Film4eto sym go gledal i e napravo stra6no, gleda6 go, ima6 4uvstvoto 4e samoleta e na kosym ot sriv, a to kakvo stava nakraq...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
ICQ-Nummer 
slice


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 1801
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mi 25 Aug 2004, 15:38    Titel:  

Я вижте това:
http://www.rolls-royce.com/education/schools/journey/flash.html

_________________
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
ICQ-Nummer 
HORNISE


Anmeldedatum: 05.01.2004
Beitrдge: 855
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mi 25 Aug 2004, 16:19    Titel: banned!  

DELETED!
_________________
I take pictures, Photographic pictures...

http://airliners...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
ICQ-Nummer 
Stoyan
[Moderator]


Anmeldedatum: 03.05.2004
Beitrдge: 2400
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mi 25 Aug 2004, 16:24    Titel:  

Kef4e.com!!!!!! Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
NorhtWest
Gast


BeitragVerfasst am: Mo 30 Aug 2004, 22:35    Titel:  

slice hat Folgendes geschrieben:
Я вижте това:
http://www.rolls-royce.com/education/schools/journey/flash.html


страхотна анимация


Ето ви още един линк за устройството на модерните реактивни двигатели. За съжаление е на немски ама много информативен и пълен с gif-ове от които почти се подразбират дейноста и свойствата на големите прахосмукачки.
http://www.ltc.lu/enseignants/claude.jander/fly/triebwerk/triebwerk.htm

Общо взето много примитивно работят няма много движести се по отделно джаджи което ги прави многократно по устойчиви от цилиндровите, проблема е най вече в издражливоста на материала, и поради това стават безбожно скъпи, една от малките лопаки от титан струвала 8000$


Click to see if image is larger
Nach oben
speedbird

Anmeldedatum: 22.07.2004
Beitrдge: 12

BeitragVerfasst am: Do 23 Sep 2004, 01:14    Titel: Може ли първото ти менение във форума да е такова?  

Rolls Royce stands for "Rolling Rubbish"! Laughing

--------------------
Може ли първото ти менение във форума да е такова? (бел.мод.)

Може, защото ги познавам доста добре - и RR RB 211 TRENT 700 на А330-200 и RR RB 211 TRENT 500 на А340-500. Не може да се сравни по надежност на експлатацията с General Electric. Виждам,че си се обявил като "ученик; авиационен журналист?!?". Та за да ти стане ясно, все едно сравняваш английските и американски коли! Got it?

Zuletzt bearbeitet von speedbird am Mi 31 Aug 2005, 11:53, insgesamt einmal bearbeitet
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 3 von 32 [480 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, ..., 30, 31, 32 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0908s ][ Queries: 13 (0.0070s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker