Aktuelles Datum und Uhrzeit: Sa 14 Dez 2019, 06:32 Alle Zeiten sind UTC + 2 |
Технически въпроси!
|
Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen |
Seite 3 von 32 [480 Beitrдge] | Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, ..., 30, 31, 32 Weiter |
Autor | Nachricht | ||||
---|---|---|---|---|---|
Gast
Gast |
Това е една от най известните катастрофи на Еърбъс ... А320 ако не се лъжа. Мсец юни '88, Мюлуз, Елзас - демонстрационен полет на новата тогава машина. И до ден днешен тази катастрофа е се дава като птимер за катастрофа причинена от бордовите компютри. Накратко - самолета прави демонстративен заход за кацане, като идеята след това е да набере височина (без да допира пистата) и да фаша пътя за париж... обаче, електрониката решава друго - тъй като самолета е бил в конфигурация за кацане (колесник, задкрилки, предкрилки, двигатели), бордовия компютър просто игнорира командата на пилота за "пълна газ" на двигателите и за набор на височина. Командира успява да мине "премости" компютъра и в грайна сметка подава "пълна газ" на двигателите, но е твърде късно и самолета "каца" в гората в края на пистата. Първоначалната версия беше, че просто двигателите не са развили пълна мощност достатъчно бързо (по стандарт от idle до full трябва да стане за 2 сек.), по-късно се разбрало, че в този случай двигателите са излезли на пълна мощност за 1 сек. но и това е било много. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
King_Rat
![]() Anmeldedatum: 01.01.2004 Beitrдge: 3183 Wohnort: Пазарджик |
Брей! ![]() _________________ mostly harmless ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
delyan
Anmeldedatum: 28.03.2004 Beitrдge: 362 |
Дори имаше някакво самоубийство по този случай (ако не са лъжа)! |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
delyan
Anmeldedatum: 28.03.2004 Beitrдge: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() The one and only A320! |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Gast
Gast |
тия секунди за преместването на РУД-овете ли се отнасят, щото ако се имат предвид оборотите на двигателите ми се струват грешни с един порядък. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
скипаджията
Anmeldedatum: 22.01.2004 Beitrдge: 382 |
CFM-ите и изобщо сегашното поколение двигатели реагират на тягови команди много бързо! |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
King_Rat
![]() Anmeldedatum: 01.01.2004 Beitrдge: 3183 Wohnort: Пазарджик |
Роторите на двуконтурните двигатели с висока степен на двуконтурност са доста масивни-->доста инертни. 2 секунди ми се виждат малко. _________________ mostly harmless ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
борден
![]() Anmeldedatum: 01.01.2004 Beitrдge: 2881 Wohnort: София |
Вентилаторът има много голям диаметър ![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
скипаджията
Anmeldedatum: 22.01.2004 Beitrдge: 382 |
Не разполагам с данни, но по приемствеността (благодаря за хубавия термин!) се работеше много усилено при създаването на десеттонните двигатели (CFM56, PW2000) преди 25-30 г. и знам, че в сравнение с RB211, CF6, JT9 са изключително "пъргави". Нещо като 5-6 сек за двигател в средата на ресурса си ми се мотае в главата, но може да е протеза, а не теза... |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
harrier
![]() Anmeldedatum: 01.01.2004 Beitrдge: 1594 Wohnort: София/Nuernberg |
Tova e devetiqt proizveden A320-100 (v slu4aq -111). To4no tri dni sled dostavkata stava toq rezil. Film4eto sym go gledal i e napravo stra6no, gleda6 go, ima6 4uvstvoto 4e samoleta e na kosym ot sriv, a to kakvo stava nakraq... |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
slice
![]() Anmeldedatum: 01.01.2004 Beitrдge: 1801 Wohnort: София |
Я вижте това: http://www.rolls-royce.com/education/schools/journey/flash.html _________________ ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
HORNISE
![]() Anmeldedatum: 05.01.2004 Beitrдge: 855 Wohnort: София |
DELETED! _________________ I take pictures, Photographic pictures... http://airliners... |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Stoyan
[Moderator] ![]() Anmeldedatum: 03.05.2004 Beitrдge: 2400 Wohnort: София |
Kef4e.com!!!!!! ![]() ![]() ![]() _________________ a.k.a airmanbg ![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
NorhtWest
Gast |
страхотна анимация Ето ви още един линк за устройството на модерните реактивни двигатели. За съжаление е на немски ама много информативен и пълен с gif-ове от които почти се подразбират дейноста и свойствата на големите прахосмукачки. http://www.ltc.lu/enseignants/claude.jander/fly/triebwerk/triebwerk.htm Общо взето много примитивно работят няма много движести се по отделно джаджи което ги прави многократно по устойчиви от цилиндровите, проблема е най вече в издражливоста на материала, и поради това стават безбожно скъпи, една от малките лопаки от титан струвала 8000$ ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
speedbird
Anmeldedatum: 22.07.2004 Beitrдge: 12 |
Rolls Royce stands for "Rolling Rubbish"! ![]() -------------------- Може ли първото ти менение във форума да е такова? (бел.мод.) Може, защото ги познавам доста добре - и RR RB 211 TRENT 700 на А330-200 и RR RB 211 TRENT 500 на А340-500. Не може да се сравни по надежност на експлатацията с General Electric. Виждам,че си се обявил като "ученик; авиационен журналист?!?". Та за да ти стане ясно, все едно сравняваш английските и американски коли! Got it? Zuletzt bearbeitet von speedbird am Mi 31 Aug 2005, 11:53, insgesamt einmal bearbeitet |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Seite 3 von 32 [480 Beitrдge] | Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, ..., 30, 31, 32 Weiter |
Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen |
Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben. Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten. Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten. Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen. Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen. |
[ Time: 0.0957s ][ Queries: 13 (0.0108s) ][ Debug Ein ] |