Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Започнаха морските изпитания на първата южнокорейска подводница клас KSS-III · Бивш анализатор на ЦРУ разкрива подробности за ядрената подводница "Казан" · Казахстан ще сглобява военните хеликоптери H-145M · Индия ще закупи от САЩ системата за ПВО NASAMS-II · Фолксваген се отказва от България, отива в Измир · Путин: Ако САЩ използват сила срещу Иран, това ще се доведе до катастрофа ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Fri 21 Jun 2019, 01:21
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Ми-24 в България
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 2 of 57 [841 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, ..., 55, 56, 57 Next
Author Message
BACKFIRE


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 1522
Location: Северен Далекоизточен военен окръг

PostPosted: Sat 07 Feb 2004, 10:34    Post subject:  

НЕ съм съгласен Fox. Случая е първо с Антоновка и почти няма никаква връзка с Ми-24, освен вдигнати 3 двойки за прехват.
Това е СВОЕВОЛИЕ. Мислех да бъда по-груб, но за въздържам за сега.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Sat 07 Feb 2004, 12:31    Post subject:  

Fox Mulder wrote:
борден, абсолютно ли си сигурен ,че нашите Ми-24Д немогат да носят С-8? Доработки?

Абсолютно съм сигурен. Питай bomba-та.
Понеже съм добро другарче - ще гледам по-късно да сканирам някоя снимчица на наш Ми-24Д отпреди 20-на години.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Sat 07 Feb 2004, 15:41    Post subject:  

BACKFIRE, какъв е проблема? Разказа е публикуван в друг раздел на Форума, следователно вече е станал публично достояние. Има много общо /според мен/ с Ми-24. Самият факт ,че бойните ни вертолети са вдигнати да прихващат въздушен нарушител е интересен и неизвестен факт за много хора. Ако държиш можеш да ме нагрубиш на ЛС за да не занимаваш хората, ако държиш ще изтрия разказа.

Благодаря борден.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
onufrii


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 13226
Location: вилает Боляристан

PostPosted: Sat 07 Feb 2004, 20:39    Post subject:  

BACKFIRE, как да яма връзка - това е пример за това, че и при нас са прилагани опитите да се използван Ми-24 като прехващач на нисковисочинни и нискоскоростни цели!
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Sat 07 Feb 2004, 23:01    Post subject:  

Ми-24Д борд 110 без АСО-2В и "Липа". ПЗУ? Confused
Click to see if image is larger

Ми-24В борд 143 преди КВР. Има си всичко (даже и подкрилни ПТБ-350).
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
BACKFIRE


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 1522
Location: Северен Далекоизточен военен окръг

PostPosted: Sun 08 Feb 2004, 00:33    Post subject:  

Борден, можеш ли да ми кажеш бордните номера на 6-те наши Ми-24В?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Guest
Guest


PostPosted: Sun 08 Feb 2004, 00:44    Post subject:  

139-144 май бяха ?
Back to top
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Sun 08 Feb 2004, 00:46    Post subject:  

Anonymous wrote:
139-144 май бяха ?

Точно така.
А 133 до 138 са Ми-24Д, но с част от оборудването на Ми-24В (например имат СПО-15 - познава се по антените отстрани на кабината на оператора.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
onufrii


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 13226
Location: вилает Боляристан

PostPosted: Sun 08 Feb 2004, 13:17    Post subject:  

Имаш ли още снимки с петолъчките?
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Sun 08 Feb 2004, 13:26    Post subject:  

борден wrote:
Ми-24Д борд 110 без АСО-2В и "Липа". ПЗУ? Confused


Определени има ПЗУ.
борден, благодаря за труда.

А какво точно се е случило с борд 130 някой няма ли да каже? Не се е случило толкова отдавна.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
onufrii


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 13226
Location: вилает Боляристан

PostPosted: Sun 08 Feb 2004, 13:53    Post subject:  

Аварира поради отказ ако не греша.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fighterland


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1246
Location: София

PostPosted: Sun 08 Feb 2004, 23:40    Post subject:  

А, Onurfii, поради грешка на грешка на екипажа, ако не се лъжа. Може да е имало отказ, но след лоша координация на екипажа.
_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
ICQ Number 
King_Rat


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3183
Location: Пазарджик

PostPosted: Mon 09 Feb 2004, 17:26    Post subject:  

Откази е имало след удара в земята и аз ако не се лъжа.
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
ICQ Number 
Fox Mulder


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3301
Location: София/Димитровград

PostPosted: Wed 11 Feb 2004, 06:29    Post subject:  

Грешка на екипажа, отказ.... Много общо. Това се е случило доста скоро би трябвало да има доста ясни спомени. Някой ще се конкретизира ли?

Между другото изведението от въоръжение Ми-24 се съхраняват на летище Стара Загора нали? Виждам ги в далечината когато минавам с автобуса покрай летището. Сбутани са крах хангарите и са покрити с брезент. Чак се изкушавам да направя една снимаческа мисия некой ден с цифрака под ръка...

Елемаг, нещо ново за двигателите на първите български Ми-24Д?

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27533
Location: София

PostPosted: Thu 12 Feb 2004, 00:49    Post subject:  

Cool Cool Cool
Бе цяла статия съм пуснал. Чети тук:
http://krile.net/viewtopic.php?t=210

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 2 of 57 [841 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, ..., 55, 56, 57 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.1217s ][ Queries: 13 (0.0142s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker