Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Китайците показаха уникален всъдеход -"злодей" за 2 млн. долара (ВИДЕО) · Навършват се 143 години от избухването на Априлското въстание · Във Венецуела не престава натиска срещу централната власт · Борисов взема отбраната на ръчно управление? · Загиналите в самолетната катастрофа са на 18 и 45 години · На фокус: Aurus ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 20 Апр 2019, 12:35
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Образование в ТУ-София и ТУ-Пловдив
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 5 [67 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5 Следваща
Автор Съобщение
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27531
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2007, 22:27    Заглавие:  

Cool Cool Cool
То пък авионикса направо към РВД води Laughing

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
GIG

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 433
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пон 06 Авг 2007, 22:48    Заглавие:  

Елемаг написа:
Cool Cool Cool
Бе не знам ама в курса за В1/В2 всички учехме и авионикс и даскалите от ЧТК твърдяха че вече няма! Rolling Eyes

Кви са ти даскали, бе Shocked Ако е вярно това - значи нивото в ЧТК е паднало Rolling Eyes
Кажи някое име на преподавател Question
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27531
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2007, 10:07    Заглавие:  

Cool Cool Cool
За имената ще трябва да питам щото за краткия курс не ги запомних. Беше една гърчава мацка с перверзен поглед която ни водеше електрическата част и един слаб пич с ниско остригана коса който водеше самолета и двигателя. Ще питам за имената им ще пиша.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
GIG

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 433
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2007, 10:09    Заглавие:  

Дамата може би се казва Мая, но господина май не го познавам Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27531
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2007, 10:33    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Точно Мая се казва!

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2007, 11:18    Заглавие:  

GIG написа:
Елемаг написа:
Cool Cool Cool
Накратко казано -запиши се самолета и двигателя.

И ще видиш РВД (а.к.а РП) през крив макарон Wink


не съвсем. За РП вече се иска каквото и да е висше образование, тоест може да си завършил и философия и пак можеш да идеш на конкурс

Относно техническия ще бъда лаконичен:

+ Ставаш инженер, тоест все пак успяват да ти набутат някаква техническа мисъл в тиквата

+ Ако си учиш уроците и се самоподготвяш достатъчно добиваш много добра теоретична основа

- Можеш да го завършиш само с преписване и да не знаеш на коя страна лети самолета

- Всичко, което си научил е старо. За КВР учиш 10 страници, а за обслужване по състояние - половин и т.н.

- Преподавателите се делят на две касти: едните нямат авиационно образование и се мислят за голяма работа, другите имат авиационно образование (има завършили Жуковски), но са позабравили да осъвременят информацията си

- Ще се нагледате на огромна група селяндури, които не знаят какво точно правят там и в крайна сметка по документи ще се окажат по-умни от вас, защото са се сетили преди вас да препишат на всеки изпит

- "Ако не учиш от моя учебник няма да си вземеш изпита" - много случаи

- Ще си мислите, че първите две години, където не се учи нищо за самолети са глупост. През вторите две години ще си спомняте първите с носталгия

В общи линии там се ходи за тапията, а не за знанията. Знанията са въпрос на самоподготовка. Не искам да кажа, че няма нито един свествен дакал. Напротив има хора, които много разбират и много знаят, но с това нищо не могат да променят. Според мен катедрата няма да я има още много години

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
GIG

Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 433
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2007, 11:51    Заглавие:  

slice написа:
Според мен катедрата няма да я има още много години


Защо мислиш така Question
Според мен, който е влязъл в ТУ - да се записва Very Happy
А който не е - да ходи в ЧТК Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
bloodyfox

Регистриран на: 06 Авг 2007
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2007, 12:43    Заглавие:  

@Slice - после шансовете за реализация какви са?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
stuple

Регистриран на: 05 Сеп 2006
Мнения: 2
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2007, 14:32    Заглавие:  

За инфото до сега мерси много, това което разбрах от него смятам, че ще ми е доста полезно. Но искам аз друго да ви питам, ако имате идея къде мога да разбера повече информация за самата специалност. В смисъл учебни планове, конспекти и как точно се провежда самия курс на обучение. Аз лично нищо не знам отнасящо се до това така, че всякаква информация внасяща светлина над тези неща би ми била от огромна полза. Благодаря предварително! Rolling Eyes
_________________
Трудно е да си тиква, но се свиква!
-
Всички хора са равни, но някои са по-равни от тях.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Номер 
bloodyfox

Регистриран на: 06 Авг 2007
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2007, 14:57    Заглавие:  

преди в сайта на Техническия пишеше какво представлява специалността ама вече не пише Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
stuple

Регистриран на: 05 Сеп 2006
Мнения: 2
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2007, 15:07    Заглавие:  

да има някаква обща информация в сайта на университета, има малко информация и в сайта на катедрата, но той е доста непълен и много от нещата там не работят.
_________________
Трудно е да си тиква, но се свиква!
-
Всички хора са равни, но някои са по-равни от тях.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger MSN Messenger 
ICQ Номер 
nch


Регистриран на: 15 Юни 2006
Мнения: 97
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто 07 Авг 2007, 16:02    Заглавие:  

Цитат:
после шансовете за реализация какви са?

Реализацията в много случаи е въпрос на желание и самоподготовка, защото наистина има много хора които завършват, без да имат и най-бегла представа за какво са влезли там (по принцип защото това са ги приели и не е имало друго по-добро, като например Компютърни системи и технологии каквото повечето искат), та ако знаеш какъв искаш да станеш шансовете не са малки, но пък в БГ има определени абсурди като например инженерите завършващи АТТ започват от техници, за това ако искаш да си авио инженер след бакалавърска степен можеш да запишеш магистратура на запад. Можеш да се реализираш и като инженер в машиностроенето, като има фирми които предлагат и стажантски програми.
Като цяло си заслужава стига да ти харесва в противен случай няма смисъл да си губиш времето там.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
bloodyfox

Регистриран на: 06 Авг 2007
Мнения: 12

МнениеПуснато на: Нед 12 Авг 2007, 13:06    Заглавие:  

Значи цялата работа опира до желание. Smile
То всичко е до желание де. Laughing

Мерси все пак за изчерпателните отговори Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
captian

Регистриран на: 11 Юли 2007
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Чет 13 Сеп 2007, 14:57    Заглавие:  

atsa.bg
Обява за конкурс за ръководител полети за София,Бургас,Пловдив и Горна оряховица
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Байко


Регистриран на: 14 Дек 2006
Мнения: 517

МнениеПуснато на: Чет 27 Сеп 2007, 16:32    Заглавие:  

Преди около 15 минути пред Електротехническия факултет на ТУ - София срещнах момче с черна фланелка от "Frogfoot"-ките. Поздравих го за добрия избор на дрехи, а то само плахо благодари и отмина. Ако е някой от форума, бързо да си признае Wink.

П.С. Питам в тази тема, защото предполагам, че въпросният човек може да учи АТТ в ТУ.

_________________
... И днес, когато бурята бушува
над дългата и пуста полоса,
тя пее песента на Вевесаря
със вятъра отишъл на война.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 5 [67 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0640s ][ Queries: 13 (0.0043s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker