Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Турция има 11 военни бази в Ирак · Турция получи два изтребителя F-35 · Тръмп с важна новина: Северна Корея унищожи 4 големи ядрени обекти · Пловдивски лекар към пациентка: Олигофрени, писна ми от Вас! Искате ли да ви зашлевя? · В САЩ стратегически бомбардировач B-1B Lancer кацнал с горящ двигател · Президентът Румен Радев в Белград: Историческото помирение на Балканите трябва да се реализира в името на общото европейско бъдеще на нашия регион ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot МЕЖДУНАРОДНО ИЗЛОЖЕНИЕ "ХЕМУС" 2018(44)
В момента е: Чет 21 Юни 2018, 22:00
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » КЛУБ МОДЕЛ-статии от списанието
ЖП НОВИНИ - БЪЛГАРИЯ И ПО СВЕТА
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [1 Мнение]  
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42419

МнениеПуснато на: Вто 11 Сеп 2007, 08:58    Заглавие:  ЖП НОВИНИ - БЪЛГАРИЯ И ПО СВЕТА  

Реформата в железницата чрез преструктурирането на „БДЖ” ЕАД и НК „ЖИ”

В резултат на извършен пълен анализ на дейността на НК „ЖИ” и „БДЖ” ЕАД бе констатирано, че съществуващите организационни структури са изчерпали възможностите си да отговарят на условията за по-добра оптимизация на дейностите си, както и за усвояване на средства от ЕС през следващите години. Това наложи да се търсят нови ефективни решения, съдържащи необходимите мерки и действия за финансовото и организационното подобряване на дейността на двете структури.

От 01.01.2007 г. бяха въведени нови организационни структури, адекватни на предстоящите задачи. В НК „ЖИ” бяха формирани четири поделения с техните регионални структури – Железен път, Енергетика, Сигнализация и телекомуникации, Управление на движението и капацитета на мрежата и Стратегически блок. Счетоводното разделяне на четирите експлоатационни поделения бе завършено към 31.03.2007 г.

В „БДЖ” ЕАД бяха обособени три поделения със съответните регионални структури – Пътнически превози, Товарни превози и Тягов подвижен състав (Локомотиви). Към 30.04.2007 г. бе направен разделителен баланс на „БДЖ” ЕАД и встъпителен баланс на новите предприятия към 01.05.2007 г.

Във връзка с подобряването на финансовото състояние на железниците бе изготвена нова методология за определяне на инфраструктурните такси. Постановление № 344/15.12.06 г. на МС измени и допълни тарифата за инфраструктурните такси, събирани от НК „ЖИ” и от 01.01.2007 г. са в сила новите инфраструктурни такси, които са значително по-ниски от заложените преди и това е предпоставка за поставянето на железопътните превозвачи на по-добри позиции в условията на конкуренция на другите видове транспорт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [1 Мнение]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ФОРУМИ ЗА МОДЕЛИЗЪМ » КЛУБ МОДЕЛ-статии от списанието
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0689s ][ Queries: 13 (0.0048s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker