Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Протест в Сливен: Присъдата на убиеца на Криси не трябва да бъде намалявана · Над 13 000 полицаи и жандармеристи мобилизирани за срещата на Г-7 · Борисов с извънредно решение след хакерския скандал · Софиянец стана внезапно крупен длъжник заради "НАП-лийкс" · ЗАМЕСТНИК-КОМАНДИРЪТ НА ВОЕННОМОРСКИТЕ СИЛИ ФЛОТИЛЕН АДМИРАЛ ГЕОРГИ ПЕНЕВ ПРАЗНУВА 50-ГОДИШЕН ЮБИЛЕЙ (ГАЛЕРИЯ) · Искри между Лондон и Брюксел за предоговаряне на сделката за Брекзит ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 20 Авг 2019, 23:38
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Катастрофа с Ту-104 край София
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 4 от 4 [50 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
brut_imperial


Регистриран на: 16 Сеп 2007
Мнения: 21

МнениеПуснато на: Пет 21 Дек 2007, 09:58    Заглавие: AirDisaster.Com
Описание на темата: Accident Database
 

Date: 03 MAR 1973
Time: 12:45
Type: Ilyushin 18V
Operator: Balkan Bulgarian Airlines
Registration: LZ-BEM
C/n / msn: 182005602
First flight: 1962
Crew: Fatalities: 8 / Occupants: 8
Passengers: Fatalities: 17 / Occupants: 17
Total: Fatalities: 25 / Occupants: 25
Airplane damage: Written off
Location: Moskva-Sheremetyevo Airport (SVO) (Russia)
Phase: Approach
Nature: International Scheduled Passenger
Departure airport: Sofia-Vrazhdebna Airport (SOF/LBSF), Bulgaria
Destination airport: Moskva-Sheremetyevo Airport (SVO/UUEE), Russia
Flightnumber: 307
Narrative:
The Ilyushin, on its 2nd approach, suddenly descended below the glidepath and struck the ground.
PROBABLE CAUSE: Tail plane icing.

Sources: ICAO Circular 132-AN/93 (63-67)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет 21 Дек 2007, 11:43    Заглавие:  

И за двете катастрофи съм чел в книгата на Цветан Цаков - "Катастрофите,мъртвите,виновните". Ако има начин - прочети я.

Ил-18 пада поради обледеняване на хоризонталния стабилизатор при захода за кацане. Прави "клевок", преминава в пикиране и се разбива.

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
baader9999

Регистриран на: 09 Дек 2007
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Пет 21 Дек 2007, 12:10    Заглавие:  

King_Rat написа:
И за двете катастрофи съм чел в книгата на Цветан Цаков - "Катастрофите,мъртвите,виновните". Ако има начин - прочети я.

Ил-18 пада поради обледеняване на хоризонталния стабилизатор при захода за кацане. Прави "клевок", преминава в пикиране и се разбива.


Книгата сигурно би била много интерсна но надали ще я открия особено ако е по старо издание .
За този полет само знаех ,че машината с е е забила като пирон в земята преди кацане в Москва .Интересно е дали самолета е бил пръскан с антиобледеняваща течност преди излитабне или това н е било практика по това време.Или просто поредната мърлявщина в София -тук се сещам за първата самолетна катастрофа на летище София на 22 .12 1971 с самолет ИЛ 18 и неправилно свързани корди именно ако не се лъжа на стабилизатора .
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет 21 Дек 2007, 12:23    Заглавие:  

Не съм запознат, но мисля че на стабилизатора трябва да има електрическа противообледенителна система...
Книгата трябва да я има в библиотеката на КИЦ на 4-ти км.

тук се сещам за първата самолетна катастрофа на летище София на 22 .12 1971 с самолет ИЛ 18 и неправилно свързани корди именно ако не се лъжа на стабилизатора .

Разменени въжета от системата за управление по крен (на елероните). При излитане самолетът се накренява, пилотът дава команди за париране, но поради обратното свързване, всъщност задълбочава крена.

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Пет 21 Дек 2007, 13:48    Заглавие:  

Не ми е работа, но има тема:

http://www.airgroup2000.com/forum/viewtopic.php?t=113&start=75

Нека да оставим Ту-104 на Ту-104, защото това си една отделна много интересна тема.

Поздрави,

Димо

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 4 от 4 [50 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0578s ][ Queries: 13 (0.0038s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker