Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ПРЕЗИДЕНТЪТ РАДЕВ КАЗА СТРАШНАТА ИСТИНА ЗА РОДНАТА АРМИЯ: ВОЕННИТЕ НАМАЛЯВАТ, А СТАРАТА ТЕХНИКА... · ПРЕЗИДЕНТЪТ РАДЕВ ЗА МИГ-29: ВЛОЖИХА ПАРИ В ОСТАРЯЛА ТЕХНИКА, НЕСЪВМЕСТИМА С НАТО!!! · БОМБА: ПРЕЗИДЕНТЪТ РАДЕВ ПРЕДЛОЖИЛ ДА ИЗЛЕЗЕМ ОТ НАТО И ЕВРОСЪЮЗА!!! ТОВА ЗАЯВИ... · Куба има нов президент и той не е Кастро · Топ генерали на Русия и НАТО нищиха страхотиите в Сирия и военната дейност в Европа · 4 депутата от Бундестага и 100 германски бизнесмени на икономически форум в Крим пишат апел до Тръмп за спиране на санкциите ·

Select Forum Language:

Hot topics: hot Блокирането на "Телеграм"(31)hot Пожарът в Кемерово на 25.III.2018 г.(59)
В момента е: Пет 20 Апр 2018, 07:03
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » BULGARIAN MILITARY AND AVIATION FORUM AIRGROUP2000 - INTERNATIONAL SECTION » Deutsches FORUM » Bulgarische Luftwaffe
Spuren des Afika Zeppelins LZ 104 (L 59) aus Jambol
Модератори: AirVia
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [3 Мнения]  
Автор Съобщение
Jan

Местожителство: Deutschland

МнениеПуснато на: Чет 17 Яну 2008, 13:17    Заглавие:  Spuren des Afika Zeppelins LZ 104 (L 59) aus Jambol   Отговорете с цитат 

Hallo
ich komme aus Deutschland und suche Spuren des Afika Zeppelins LZ 104 (L 59) aus Jambol
Wer kann helfen ?

Ich finde leider nicht den genauen Punkt in der Landkarte erinnern
Wer kann mir einen Link fue Google-Earth senden ?

Vielen Dank im Vorraus
Jan
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flanker

МнениеПуснато на: Чет 17 Яну 2008, 13:31    Заглавие:   Отговорете с цитат 

Suchst du die Stadt Jambol? Brauchst du seine Koordinaten im Googleearth?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fallschirmjaeger

Местожителство: Градът на трите лъва

МнениеПуснато на: Чет 17 Яну 2008, 16:00    Заглавие: Re: Spuren des Afika Zeppelins LZ 104 (L 59) aus Jambol   Отговорете с цитат 

Jan написа:
Hallo
ich komme aus Deutschland und suche Spuren des Afika Zeppelins LZ 104 (L 59) aus Jambol
Wer kann helfen ?

Ich finde leider nicht den genauen Punkt in der Landkarte erinnern
Wer kann mir einen Link fue Google-Earth senden ?

Vielen Dank im Vorraus
Jan

Also zuerst willkommen zu unserem forum! Wie Flanker schon bemerkt hat geht es um L-59 der Kaiserlichen Luftflotte. Das Luftschiff ist der groesste von den Luftschiffen der KLF mit dimensionen von 226 Meter mal 26 Meter, 68 000 Kubikmeter und 5 Maybach-Triebwerke. Diesem Schiff gehoert das Rekord fuer den laengsten Auftrag (95 Stunden und 5 Minuten) des Ersten Weltkrieges. Im April 1918 wurde die Maschine von einem Blitz ueber das Mittelmeer entzuendet auf dem Weg nach Malta fuer einen Luftangriff. Das wurde in einem kleinen Buch erwaehnt. Wir haben auch Fotos von dem Hangar in der Naehe von Jambol. Leider existiert er nicht mehr. Die Autoren sind Rumen Kirilow und Iwan Borislawow. Der zweitere schreibt hier unter dem Nick "Иван". Ich hoffe, dass ich dir geholfen habe. Falls du mehr Information suchst frag einfach und wir sehen was wir herausfinden koennen. Viel Spass!

Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [3 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » BULGARIAN MILITARY AND AVIATION FORUM AIRGROUP2000 - INTERNATIONAL SECTION » Deutsches FORUM » Bulgarische Luftwaffe
Идете на:  

Можете да пускате нови теми
Можете да отговаряте на темите
Можете да променяте съобщенията си
Можете да изтривате съобщенията си
Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0842s ][ Queries: 15 (0.0044s) ][ Debug on ]

Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker