Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mo 26 Okt 2020, 00:57
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
ВВС на България - инфо и новини
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 19 von 98 [1465 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 17, 18, 19, 20, 21, ..., 96, 97, 98 Weiter
Autor Nachricht
lubo_juve

Anmeldedatum: 05.11.2007
Beitrдge: 726

BeitragVerfasst am: Di 30 Sep 2008, 18:57    Titel:  

Smile Smile
Zuletzt bearbeitet von lubo_juve am Mo 21 Mai 2012, 12:47, insgesamt einmal bearbeitet
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Mo 13 Okt 2008, 12:12    Titel:  

Руските Миг-29 могат служат във ВВС до 2029 година, сочат разчети на силите

13 октомври 2008 | 11:12 | Агенция "Фокус"



София. До края на годината заплащането на бойните дежурства във ВВС ще бъде увеличено. Това каза на пресконференция командващият силите ген.-лейтенант Симеон Симеонов, предаде репортер на Агенция „Фокус”. Такова увеличение е имало през август тази година. В момента предложението за допълнително увеличение се дискутира, но Симеонов не уточни каква е предложената от ръководството на ВВС сума. Социалната програма за повишаване военния статус на военнослужещите е насочена именно и към това, допълни генералът.
Предстои възстановяването на летателната годност на 16 броя Миг-29 от състава на ВВС. Според генерал Симеонов - руските изтребители остават на въоръжение до придобиването на нови многоцелеви изтребители за нуждата на ВВС. „Възстановяването на летателния ресурс на 12 бойни и 4 учебни Миг-29 ще бъде реализирано до април 2009 година, като до края на тази година ще бъдат завършени първите десет самолета”, каза ген. Симеонов, като уточни, че удължаването на леталния ресурс е с 4000 часа. Разчетите сочат, че тези самолети могат да служат до 2029 година. Това обаче може да стане чрез допълнително възстановяване на летателния ресурс, уточни генерал Симеонов. Според него до придобиването на нови изтребители няма да се получи липса на бойни самолети, защото поддръжката на старите ще продължи.
До края на годината ще бъде доставен и вторият транспортен военен самолет „Спартан”, каза генерал Симеонов. Първият, който претърпя повреда в средата на годината, все още не може да изпълнява задачи, тъй като ремонтите по възстановяването му продължават.
Юлиан ХРИСТОВ
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Mo 13 Okt 2008, 12:16    Titel:  

Evil or Very Mad Rolling Eyes Shocked
Повишаването на цените на горивата се е отразило върху броя летателни часове на пилотите от ВВС

13 октомври 2008 | 10:46 | Агенция "Фокус"

София. Повишаването на цените на горивата се е отразило върху броя летателни часове на пилотите от ВВС. Това стана ясно на пресконференция на командващия ВВС ген.-лейтенант Симеон Симеонов, по повод празника на войските - 16 октомври, предаде репортер на Агенция „Фокус”. По думите на ген. Симеонов от задължителните 170 летателни часа, които пилотите трябва да наберат, се достигат средно между 60 - 80, като в някои случаи достигат 120. Този проблем не стои обаче само за нашата страна, уточни генералът. Той допълни, че това е един от основните проблеми за ВВС, които са най-скъпият род войски, и за останалите страни-членки на НАТО.
Такъв проблем е и напускането на кадри, каза още ген. Симеонов. Досега от родните ВВС са напуснали 36 професионални пилоти. Генералът обаче уточни, че този проблем не бива да се драматизира, тъй като напусналите пилоти са достигнали необходимата възраст за пенсия. Според Симеон Симеонов - напускането на кадри е логично следствие от предлаганото по-голямо заплащане на пилотската професия от частните компании.
Юлиан ХРИСТОВ
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
onufrii


Anmeldedatum: 02.01.2004
Beitrдge: 13226
Wohnort: вилает Боляристан

BeitragVerfasst am: Mo 13 Okt 2008, 12:22    Titel:  

Абе чета и препрочитам и не мога да разбера - за кого са тия `задължителни` 170 часа Shocked !?! И от кога пилотите се оплакват от 120 часа годишно? И тая тенденция с ниския нальот от тазгодишния скок в цените на петрола ли е, или вече доста години? Аман от предпразнични глупости!
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Foxy

Anmeldedatum: 25.04.2004
Beitrдge: 417
Wohnort: Пловдив

BeitragVerfasst am: Di 14 Okt 2008, 09:01    Titel:  

Preslav hat Folgendes geschrieben:
Evil or Very Mad Rolling Eyes Shocked
Повишаването на цените на горивата се е отразило върху броя летателни часове на пилотите от ВВС

13 октомври 2008 | 10:46 | Агенция "Фокус"

София. Повишаването на цените на горивата се е отразило върху броя летателни часове на пилотите от ВВС. Това стана ясно на пресконференция на командващия ВВС ген.-лейтенант Симеон Симеонов, по повод празника на войските - 16 октомври, предаде репортер на Агенция „Фокус”. По думите на ген. Симеонов от задължителните 170 летателни часа, които пилотите трябва да наберат, се достигат средно между 60 - 80, като в някои случаи достигат 120. Този проблем не стои обаче само за нашата страна, уточни генералът. Той допълни, че това е един от основните проблеми за ВВС, които са най-скъпият род войски, и за останалите страни-членки на НАТО.
Такъв проблем е и напускането на кадри, каза още ген. Симеонов. Досега от родните ВВС са напуснали 36 професионални пилоти. Генералът обаче уточни, че този проблем не бива да се драматизира, тъй като напусналите пилоти са достигнали необходимата възраст за пенсия. Според Симеон Симеонов - напускането на кадри е логично следствие от предлаганото по-голямо заплащане на пилотската професия от частните компании.
Юлиан ХРИСТОВ

Аз не съм о4аквал такава "подкрепа" за авиацията от командващия, повдигнатите с 4ервено откъси се отнасят за много малко изклю4ения, а така прдставени от него излиза 4е вси4ко е наред! Напускането на л.с. от ВВС е не заради по-високото заплащане в 4асния сектор, а заради мизерното заплащане във ВВС .... 4е и в цялата армия !

onufrii hat Folgendes geschrieben:
Абе чета и препрочитам и не мога да разбера - за кого са тия `задължителни` 170 часа Shocked !?! И от кога пилотите се оплакват от 120 часа годишно? И тая тенденция с ниския нальот от тазгодишния скок в цените на петрола ли е, или вече доста години? Аман от предпразнични глупости!

.... Smile
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
ICQ-Nummer 
stambe_mig


Anmeldedatum: 28.02.2004
Beitrдge: 1228
Wohnort: England Birmingham

BeitragVerfasst am: Do 16 Okt 2008, 02:50    Titel:  

Прокурори нищят две катастрофи с “Кугър”

Два инцидента с новите армейски вертолети "Кугър" разследват военните прокурори в Пловдив, научи "Стандарт". Първият от тях е станал на 5 август, когато перката на френската машина се е строшила, след като е закачила клоните на дърво по време на учебен полет над с.Конуш. Двамата пилоти от авиобазата в Крумово успели да овладеят машината и да я приземят аварийно, без никой да пострада. Според запознати щетите, нанесени на вертолета, са за около 160 000 лева. Вторият инцидент е станал преди две седмици в самата авиобаза, съобщи наблюдаващият прокурор Ангел Узунов. Тогава по време на обучение двама пилоти и инструктор тренирали аварийно кацане на полосата в близост до гражданското летище. При инцидента се е огънала опашната греда на учебния "Кугър", като отново всички са се отървали без драскотина. Назначена е специална комисия от ВВС, която трябва да установи на каква стойност са щетите. Тъй като имало съмнения, че пилотите са употребили алкохол, те веднага са тествани с дрегер, но резултатът е бил отрицателен, твърди прокурорът. За втория инцидент не беше подадена информация на медиите. Дори се появиха слухове, че при аварията се е задействал автоматично авариен предавател, чийто сигнал е бил уловен от френските производители "Юрокоптер" и те уведомили българските власти. Военно-окръжният прокурор Емил Ангелов обаче отрече да е била укривана информация за инцидентите и заяви, че и в двата случая разследването е започнало веднага.
Костадин Аршинков


....................Дайте повече инфо за тези неща ?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
OGI


Anmeldedatum: 01.03.2007
Beitrдge: 241

BeitragVerfasst am: Do 16 Okt 2008, 07:44    Titel:  

Леки инциденти, които е нормално да се случат, когато се лети много Wink
Ако не се лети - няма да има инциденти. ... Пък чак и прокуратура Confused ...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
GIG

Anmeldedatum: 05.01.2004
Beitrдge: 433
Wohnort: Sofia

BeitragVerfasst am: Do 16 Okt 2008, 09:30    Titel:  

При малко по-твърдо кацане на авторотация е нормално да се включи ELT-то. Но как са го засекли от Юрокоптер това е интересно - ако е било направо от централата им - признавам ги Laughing
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
fensi_fly


Anmeldedatum: 12.01.2007
Beitrдge: 447

BeitragVerfasst am: Do 16 Okt 2008, 10:10    Titel:  

GIG hat Folgendes geschrieben:
При малко по-твърдо кацане на авторотация е нормално да се включи ELT-то. Но как са го засекли от Юрокоптер това е интересно - ако е било направо от централата им - признавам ги Laughing


Това данеби да е от пожарната система на хеликоптера и като се е включила да са се обадили да проверят данеби случаино да трябва да го поправят нещо. Laughing

Може ли линк към статията?

_________________
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
grim realm


Anmeldedatum: 17.03.2006
Beitrдge: 1111

BeitragVerfasst am: Do 16 Okt 2008, 11:01    Titel:  

fensi_fly hat Folgendes geschrieben:
Това данеби да е от пожарната система на хеликоптера и като се е включила да са се обадили да проверят данеби случаино да трябва да го поправят нещо. Laughing

Може ли линк към статията?


Ти сериозно ли !? Shocked angryfire
А и ако се вклиучи противопожарната система, дали ще се говори за лек инцидент ?
Инъче ELT - Emergency Light Transmitter или нещо такова. Задейства се при аварийни ситуации, за да се открие по възможно най-бързия начин машината и при нужда да се помогне на хората на борда.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
fensi_fly


Anmeldedatum: 12.01.2007
Beitrдge: 447

BeitragVerfasst am: Do 16 Okt 2008, 12:18    Titel:  

grim realm hat Folgendes geschrieben:


Ти сериозно ли !? Shocked angryfire
А и ако се вклиучи противопожарната система, дали ще се говори за лек инцидент ?
Инъче ELT - Emergency Light Transmitter или нещо такова. Задейства се при аварийни ситуации, за да се открие по възможно най-бързия начин машината и при нужда да се помогне на хората на борда.


е толкова сериозно, колкото и статията от някакв си вестник там дори без лик и достоверен източник.Нищо де ние вярваме на всичко дословно от мрежата.
Сериозните новини се постват с посочени източника на цитата. Laughing

_________________
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
onufrii


Anmeldedatum: 02.01.2004
Beitrдge: 13226
Wohnort: вилает Боляристан

BeitragVerfasst am: Do 16 Okt 2008, 12:38    Titel:  

Абе много глупости има в тоя материал. Но ако наистина има огъната балка и затрит носещ винт значи явно има не малки проблеми Confused !
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Елемаг
[Moderator]


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 27539
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Do 16 Okt 2008, 14:26    Titel:  

Cool Cool Cool
Code:
При инцидента се е огънала опашната греда на учебния "Кугър",

Ако това е истина то таzи машина е zа сериоzен ремонт.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
stambe_mig


Anmeldedatum: 28.02.2004
Beitrдge: 1228
Wohnort: England Birmingham

BeitragVerfasst am: Do 16 Okt 2008, 17:22    Titel:  

Ето го линка : http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2008-10-16&article=251873

....Ама няма ли някои да даде достоверно обяснение какво се е случило , ясно е че нещо е станало и някой журналист е получил вътрешна информация ДОКОГА с тази секретност , няма ли някои форумец да работи там и да пусне инфо .. ?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
rumbataaaa

Anmeldedatum: 21.04.2006
Beitrдge: 99

BeitragVerfasst am: Fr 17 Okt 2008, 20:49    Titel:  

Щом прокуратурата започна да разследва авиоинциденти .............
Това е работа на ВВС , май и такова звено имаше там.
Иначе така написано повредите са сериозни - до колко отг на истината си е друг въпрос.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 19 von 98 [1465 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 17, 18, 19, 20, 21, ..., 96, 97, 98 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0911s ][ Queries: 13 (0.0168s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker