Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ЧЕРНА ВЕСТ: Почина вокалистката на "Роксет" - Мари Фредриксон · Сърбия и Гърция със стратегическо партньорство · Благотворителен базар в Граф Игнатиево (Допълнително) · Неизбежната война · Австралия купува БЛА Reaper · Европа ще рестартира миграционната си политика ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 10 Дек 2019, 15:08
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Air Sofia - Училище за пилоти!
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 5 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Автор Съобщение
airtop

Регистриран на: 09 Яну 2008
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Съб 22 Ное 2008, 19:33    Заглавие:  

Всъщност ти си една много сериозна антиреклама на въпросното училище. Общите приказки ги сееш точно ти.
Малко си се замозабравил, слез на земята. Когато изкарате дори един професионален пилот можеш да претендираш за нещо, в момента си един паун, който не вижда по далеч от клюна си!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Съб 22 Ное 2008, 20:38    Заглавие:  

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy ДОСТА НЕУМЕСТНА ЗЛОБА Е СТОВАРЕНА ... .. AIRMAN - или TOP

Професионален пилот е този, който се изхранва с професията си. .... Аз го правя ...
Което предполагам , че и ти ще правиш...., но може би не си готов.... само си почиваш и си търсиш работа... От там идва излишното напрежение с което се изказваш,... предполагам...

За компанията..... - НЕ Е ДОБЪР НАЧИН да приказваш - неподготвен - Как са ти дали лиценз да летиш ?
* * *
Ако говорим за ЕР СОФИЯ... - това е първата частна авиокомпания в България с 18 годишна история.. Обучила е десетки пилоти в практиката си...
Smile
Като учебен център : от БВЦ има излезли вече няколко ДЕСЕТКИ завършили курсисти. ( и там имаме малко участие )

За училището по JAR - AIR SOFIA FTO - то е ново - от 6 август.. Естествено е да има нужда от малко време.
Дори ако имаш нужда от лиценз по JAR - можеш да се включиш от другата седмица .. Smile
Нормално е да имам малко самочувствие, защото имам реализиран проект зад гърба си - Първото FTO в България . Но откъде идва твоето ??? Ти споделяш твоя опит, и аз нямам нищо против това, след това аз споделям моето виждане - А ТИ СЕ ОТНАСЯШ НЕУМЕСТНО НЕГАТИВНО.., вместо да се радваш, че някой иска да направи нещо ново в БГ.. Жалко е..

Оставам с най-добри чувства

П.П. Всъщност вместо да се занимаваш с плюене по някого колко е лош. ( Без да го познаваш). Вземи разкажи на тези които се интересуват, на кого да се обадят и какво да свършат, за да минат по-лесно по тези пътеки... Ако имаш желание за това , ще намериш време..

Поздрави.

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Пон 24 Ное 2008, 05:53    Заглавие:  

Airtop ,малко си грубичък и начина ти на изразяване не предполага диалог. В авиацията има едно нещо което се казва CRM и е неразделна част от този бизнес. Твоя CRM клони към нула и няма да намериш много пилоти които ще искат да споделят cockpita с теб. Този който говори общи приказки си ти. За 6 месеца можеш да станеш заварчик или шофьор на камион,но не и пилот. За сръбския бревет поне си признаваш че не си сигурен.Когато една страна е full member на JAA то бреветите които издава са валидни и равнопоставени с тези които са издадени във всички останали страни членки. Друг е въпроса как авиокомпаниите в Европа гледат на различните страни членки и тените бревети. Така че охлади малко приятелче и продължавай да правиш проучвания. Very Happy
Workosigan, скаут означава човек който набира хора за нещо. Например ти набираш /зарибяваш/ хора които да дойдат и се учат в учебния център на Air Sofia.
Преди месец говорих с един приятел/сърбин, който ми каза че от Air Sofia хора са се свързали с него. Той е TRE на A320/330/340. Изглежда АСофия имат намерение да купуват Airbus тренажори. Имаш ли някаква идея? Confused
Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 24 Ное 2008, 09:28    Заглавие:  

Имам странното чувство, че доскорошната "мълва" - "ИВТ ще взимат FFS на А320" и новата "Air Sofia FTO ще взимат FFS на А320" са едно и също нещо. Надявам се да ме обориш.
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
airtop

Регистриран на: 09 Яну 2008
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Пон 24 Ное 2008, 11:37    Заглавие:  

Може малко да съм си поизпуснал езика, но бях провокиран. Относно 6-те месеца - това е срока на курса, съгласен съм че след него не си готов пилот, както няма и да си след курс 18 месеца в България (някои никога не стават). Дали курса ще бъде по ICAO, JAR или FAA няма голямо значение - той е просто основата, върху която започваш да градиш кариерата си впоследствие. От значение е самата личност - ако вземеш всичко, което ти дават по време на обучението (че и повече) - ще стане работата.
Просто искам да се обърне внимание на най-важното нещо, а именно реализацията. Както вече писах на този етап за нас има хляб в България независимо от малкото нальот (200-250 часа) и независимо от типа бревет (ICAO, JAR, FAA, ГВА - всички вървят по един или друг начин, преборваш се с ГВА и компаниите те "лапват" рано или късно). В Европа обаче е много трудно да започнеш в авиокомпания с 200 часа и JAR бревет (той е необходимо условие, но не е достатъчно). Трябва да започнеш като зле платен инструктор или да летиш на малки самолети някъде. Ако някой твърди, че авиационния пазар в Европа ще е отворен за току що излезнали от училището пилоти - това са общи приказки. Реалността е, че почти всички ще започнем в родината. При това положение не е ли по-добре да излезеш на българския пазар максимално бързо, като при това реализираш значителни икономии (а повечето практически опит и часове ще са големия бонус)? За мен е!
На теория и на мен ми звучи добре да имам JAR бревет който се признава в цяла Европа (някак гали самочувствието), да не скитам по света, а да си се обучавам вкъщи и т.н. и т.н., но истината е, че нямам времето и парите за да си го позволя. Аз избрах по-бързото и по-евтиното, защото съм прагматик.
Всъщност не съм единствен. И докато много хора тук обсъждат кое колко е хубаво или лошо и как нещо не може да стане, други го правят! Не съм първият бил в САЩ, няма и да съм последният. По отношение на качеството на обучение там - несериозно е да се твърди, че ние сме по-добри от тях. Те са първите все пак! И имат невероятен опит и страшно развита индустрия. Свалям им шапка в това отношение (иначе не ги долюбвам и никога не бих живял или работил там).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пон 24 Ное 2008, 12:26    Заглавие:  

OK..
Имам в предвид една такава ситуация:

Вариант - Имаш FAA - пробираш се , и трябва да избереш -
1.1 ICAO БГ - от което следва работа в БГ. Конверсията изглежда лесна , но не мисля че е така, защото те мотаят доста време и резултата е относително добър. Имаш на разположение само БГ пазар и после пак ще ти се наложи да конверсия , ако решиш да работиш в Европа. Работа в БГ не се намира на първо четене , освен ако нямаш много сериозни "аргументи", Избора е между 6-7 фирми. които си прехвърлят кадри.
1.2 JARлиценз - Конверсията не е лесна , защото имаш реални изпити , които не са лесни и ти отнема поне 6 месеца цялото упражнение. Работа в големи европейски компании е трудно да намериш с малък опит. Но всяка БГ компания може да те вземе само с Валидация на бривета.

2 вариант- Имаш FAA - налиташ още 250-300 часа там за да натрупаш поне 500 и влизаш в някакви по-добри норми.


РАБОТА В ЕВРОПА.

В Европа има регистрирани 100 000 самолета GENERAL AVIATION. От тази бройка само 5000 са търговския флот.
Точно там мисля - като частен пилот в Европа може да се напрупа някакъв опит.. Не е сигурно но е един доста обширен като възможности вариант. Има доста сайтове по въпроса. Не можеш да очакваш от първия ден да получаваш големи пари. Несериозно е. Този вариант не ти изключва работа в БГ.
В БГ има регистрирани около 50-70 малки (GENERAL) самолета, така че можеш да направиш сравнението в този сектор
А опита е добре да го имаш. Колкото повече , толкова по-добре. Но това се случва стъпка по стъпка.

Поздрави, Smile

_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Чет 27 Ное 2008, 00:25    Заглавие:  

Имаме намерение да разширим лиценза - за TRTO, но FFS не се планира в близко бъдеще.
_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 27 Ное 2008, 09:03    Заглавие:  

А нещо по-малко? FNPT, BITD?
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
vorkosigan


Регистриран на: 09 Окт 2008
Мнения: 41
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Чет 27 Ное 2008, 17:42    Заглавие:  

FNPT ? - Мислим по въпроса, но не сме срещнали интересно предложение.. Ако можеш да предложиш нещо - обади се на лична ... Мисля че има интерес и Може да задвижим нещо.. Smile
_________________
....... Ако искаш да плуваш, трябва да се намокриш ......
Very Happy Very Happy .... За да полетиш - опитай се да подскочиш .... Smile Very Happy Very Happy
Това сме ние.. www.airsofia-fto.com [align=center]
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 28 Ное 2008, 09:31    Заглавие:  

Ами те производителите са ясни, особено "обичайния заподозрян" за Българския пазар - ELITE.... Имат си кусури, но така като гледам се превръщат в лидер на пазара. Иначе не представлявам такава фирма и не бих могъл аз да ти направя някаква оферта Smile Мен ме интересуват само технологиите зад тези "играчки".
Вкарването на един FNPT II MCC симулатор/тренажор обаче според мен е добър ход във всяко отношение. Доста често срещам мнението "За какво ни е това, няма смисъл!" но мисля, че на всички е ясно, че това не е истината. А ако не се лъжа по FCL могат да се вземат 45 (или 40 не помня точно) часа на FNPT II, което най-малкото сваля цената при положение, че общоприетата оценка на час на такъв симулатор в България е между 60 и 80 евро...

Поздрави....

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
tibor

Регистриран на: 04 Сеп 2007
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Вто 09 Дек 2008, 18:50    Заглавие:  

Здравейте на всички! Wink
Аз съм на 14 години, то София съм и много бих искал да стана пилот(гражданска авиация).Не знам обаче къде трябва да уча, от колко годишен, какво ми е нужно за да съм пилот.Моля ако някой да ми помогне Confused Confused Confused Confused
П.С. Моля да не ми четете конско(защото в други форуми все ми се карат незнам защо).
Благодаря предварително! Smile Smile Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 09 Дек 2008, 19:08    Заглавие:  

tibor написа:
Здравейте на всички! Wink
Аз съм на 14 години, то София съм и много бих искал да стана пилот(гражданска авиация).Не знам обаче къде трябва да уча, от колко годишен, какво ми е нужно за да съм пилот.Моля ако някой да ми помогне Confused Confused Confused Confused
П.С. Моля да не ми четете конско(защото в други форуми все ми се карат незнам защо).
Благодаря предварително! Smile Smile Smile


Здрасти!

Добре дошъл!

За повечко инфо се разрови назад в темите, прочети и питай ако има въпроси. Smile

Поздрав!

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
tibor

Регистриран на: 04 Сеп 2007
Мнения: 6

МнениеПуснато на: Сря 10 Дек 2008, 14:39    Заглавие:  

Бих искал да знам къде мога да получа най-доброто образование за пилот.Ако може някой да ми каже също какво се изисква за да си пилот. Confused Confused Confused
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Сря 10 Дек 2008, 18:06    Заглавие:  

tibor написа:
Бих искал да знам къде мога да получа най-доброто образование за пилот.Ако може някой да ми каже също какво се изисква за да си пилот. Confused Confused Confused


Най-доброто образование за професионален пилот няма да го получиш в БГ, има няколко училища които ги дъвчем тук във форума, БВЦ, ЧТК, ЕърСофия, най-бързия път е ако имаш под ръка 35 000 Евро за въпросните училища, "безплатния" е ТУ в който трябва да изкараш добри оценки, да минеш авио-лекарската, випуска ти да лети и да имаш връзки, ако някои от тия неща се издънят, което е много вероятно ще имаш висше и ще си Инж., което пак е нещо ако държиш на това.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
grim realm


Регистриран на: 17 Мар 2006
Мнения: 1111

МнениеПуснато на: Сря 10 Дек 2008, 18:11    Заглавие:  

С малката подробност, че "безплатната " възможност май отпада. Отвсякъде се чува, че държавна поръчка няма да има и само преподаватели, които нямат пряка връзка с катедра Въздухоплаване, поддържат тезата, че ще има.
В Долна няма да ти се получи. Освен ако не искаш да станеш военен пилот и да се чудиш, дали ще летиш.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 5 от 7 [105 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0735s ][ Queries: 13 (0.0043s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker