Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 22 Окт 2020, 02:23
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Авиоинциденти и авиокатастрофи
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 23 от 94 [1397 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 21, 22, 23, 24, 25, ..., 92, 93, 94 Следваща
Автор Съобщение
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Пон 17 Ное 2008, 11:23    Заглавие:  

Ето го кратичко и на български
Седем души загинаха при самолетна катастрофа в Канада
17 ноември 2008 | 05:07 | Агенция "Фокус"
Ванкувър. Седем души загинаха при самолетна катастрофа в Канада, предаде ДПА. Двумоторният летателен апарат катастрофира късно в неделя на остров Торманби , на около 50 км. северозападно от град Ванкувър. Според спасителните екипи, пристигнали на мястото на инцидента, един от пасажерите е оцелял, като след нещастния случай е бил принуден да измине почти 2 км. докато бъде открит от служители на бреговата охрана.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Сря 19 Ное 2008, 05:29    Заглавие: Qantas jets collide at airport  

Има и видео репортаж:
http://www.smh.com.au/travel/what-a-drag-qantas-jets-collide-at-airport-20081118-6a4h.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 19 Ное 2008, 12:21    Заглавие:  

Самолет с марихуана се разби в Мексико

news.bg

Свръхлек самолет с марихуана на борда падна в поле с марули в американския щат Аризона близо до мексиканската граница, предаде Ройтерс.

Пилотът му е загинал, а на борда бяха открити 64 кг марихуана. Според местната полиция това е първият път, когато се контрабандират наркотици с помощта на толкова лека летателен апарат. В момента се води разследване, но полицията смята, че пилотът е идвал от Мексико.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Q23

Регистриран на: 17 Яну 2008
Мнения: 14

МнениеПуснато на: Сря 19 Ное 2008, 20:45    Заглавие:  

onufrii написа:
Самолет с марихуана се разби в Мексико

Пилотът му е загинал, а на борда бяха открити 64 кг марихуана.


64 кг на съседната седалка - та пилота се е надрусал още щом е влязъл!
Вероятно си е мрънкал - "Марули, марули, марули - огромно зелено поле - сред негооооо....."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Чет 20 Ное 2008, 10:42    Заглавие:  

Китайският самолет със 149 пътници се приземи успешно с проблем в горивната система
20 ноември 2008 | 10:03 | Агенция "Фокус"
Пекин. Всички пътници на борда на китайския пътнически самолет, който се приземи аварийно на остров Хайнан заради техническа неизправност, са добре, предаде Ройтерс, позовавайки се на китайските държавни медии.
“Боинг” 737 на Шанхайските авиолинии излетял късно в сряда от Шанхай за камбоджанската столица Пном Пен със 149 души на борда. По време на полета се задействал предупредителен сигнал за проблем с горивната помпа, предаде агенция Синхуа. Самолетът кацнал без инциденти в Хайкоу, столица на провинция Хайнан.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Чет 20 Ное 2008, 11:36    Заглавие:  

Cabin attendant aided Air Canada Boeing 767-300 landing after co-pilot incapacitated
By David Learmount

Subtle incapacitation of an Air Canada Boeing 767-300 first officer during a transatlantic flight led the captain to divert the aircraft to Shannon, Ireland, landing with the assistance of a flight attendant who held a commercial pilot licence.

The 28 January 2008 incident is described as "serious" in a Irish Air Accident Investigation Unit synoptic report.

It says the captain's awareness that all was not well began pre-flight when the co-pilot, who had positioned into Toronto Pearson Airport from Montreal as a passenger, arrived with little time to spare and seemed "quite harried".

The captain told the co-pilot to meet him at the aircraft, assuring him that all flight preparations were complete. After the flight left on time and climbed to flight level 360 the captain became increasingly worried about the co-pilot's condition and behaviour, which was out-of-character.

More than once the co-pilot re-entered the cockpit using non-standard security procedures, and eventually began to speak in an unco-ordinated way, eventually becoming "belligerent and unco-operative", and failing to fasten his harness on returning to his seat.

The captain called for the assistance of the cabin crew to remove the pilot from his seat, identified two doctors on board who attended to him and, in the absence of any pilots among the passengers, enlisted the help of the CPL-qualified flight attendant.

Once in VHF radio contact with Shanwick Oceanic, the captain made a 'pan' call and requested diversion to Shannon, where the weather was good compared with the aircraft's destination, London Heathrow. The aircraft landed safely.

Medical staff met the co-pilot who was hospitallised for 11 days before being returned to Canada on a medevac flight, where his treatment continued.

The AAIU report does not describe the medical diagnosis, but lists Transport Canada advice about pilot subtle incapacitation for which, it says, the most common causes include hypoxia, hypoglycaemia, extreme fatigue, alcohol or toxic substances, and which can involve neurological causes like stroke or a brain tumour.

Irish investigators have not made any recommendations.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Vandal

Регистриран на: 31 Мар 2005
Мнения: 4
Местожителство: Bourgas/Sofia

МнениеПуснато на: Чет 27 Ное 2008, 21:02    Заглавие:  

Новина от netinfo.bg

Самолет "Еърбъс А320" се разби при тренировъчен полет


27.11.2008
Самолет "Еърбъс А320" с пет-членен екипаж на борда падна и се разби днес след обед по време на тренировъчен полет, съобщи Ройтерс. Катастрофата е станала край югозападния бряг на Франция, близо до Периньон, съобщиха местните власти. Засега няма подробности около инцидента, нито коментар от страна на компанията "Еърбъс", която е подразделение на Европейския авио-космически концерн EADS, посочва Ройтерс. /БГНЕС

Ако някой има повече информация,нека сподели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Пет 28 Ное 2008, 05:57    Заглавие:  

An Air New Zealand Airbus A320 on a test flight crashed into the sea off France's southwest coast on Thursday, killing at least two people with a further five still missing, authorities said.

France's BEA civil aviation safety authority said the crash took place at 4:46 p.m. (1546 GMT) when the aircraft was approaching the airport at Perpignan, in southwestern France after a flight that had lasted about an hour.

A witness told French radio he saw the plane dive abruptly and plunge into the Mediterranean sea.

"I could see it was an airliner because I saw two large engines. There was no fire, nothing," the witness, a local policeman, told France Info radio.

"It was flying straight, then it turned brutally towards the ground. I said to myself it will never pull out and there was a big spray of water," he said.

Local authorities said recovery teams with five boats, two diving teams and a helicopter were on site and a navy vessel had been dispatched to search for the aircraft's flight recorder.

Two bodies had been recovered but conditions were difficult with bad weather and darkness and authorities held out no hope anyone had survived.

Air New Zealand chief executive Rob Fyfe said he was not ready to assume that all seven had been killed.

"I'm hopeful there still may be survivors, early indications are that the plane and debris were floating on the water, and I certainly haven't given up hope," he told a news conference in Auckland.

He said five New Zealanders and two Germans were aboard the aircraft which had been leased to German carrier XL Airways and was being tested after a refit prior to return to New Zealand next month.

The crash occurred exactly 29 years after New Zealand's worst-ever air crash when an Air New Zealand plane on a sightseeing trip in Antarctica hit the side of Mount Erebus, killing all 257 people on board.

"To have this incident occur on the same day just adds to the sense of tragedy," Fyfe said.

Airbus said the aircraft, powered by IAE V2500 engines, was delivered in July 2005 and had accumulated approximately 7,000 flight hours in some 2,800 flight cycles.

Airbus said it would assist authorities investigating the crash and had sent five specialists to the site but it added it would be inappropriate to speculate on the causes.

"At this stage no further factual information is available," it said in a statement.

The Pyrenees-Orientales prefecture, the regional authority, said the plane was on a "technical flight" and was being serviced by a company based in Perpignan.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Пет 28 Ное 2008, 06:04    Заглавие:  

Aircraft still XL and had not been handed back to Air NZ

--------------------------------------------------------------------------------

LATEST: The search for survivors of a crashed Air New Zealand Airbus A320 – carrying five New Zealanders and two Germans – has been called off for the night.


The plane crashed off Perpignan, in southeast France, about 4.45am (NZ time) today. It had been undergoing maintenance checks at Perpignan airport before a test flight ahead of a return to New Zealand.

The New Zealanders on the flight included two airline engineers from Christchurch, an engineer from Auckland and a pilot from Auckland, all working for Air New Zealand. A New Zealand Civil Aviation Authority expert was also onboard. All are presumed dead.

The Airbus was being flown by two XL Airways pilots aircraft. The Air NZ-owned plane had been leased by XL for the past two years and was being tested ahead of its return this week.

Jean Dunyach, head of Civil Security at the Prefecture in Perpignan, told Stuff.co.nz that the search had been called off for the night, in heavy seas, and would resume at 5am local time. The area is 12 hours behind New Zealand.

“Unfortunately, the conditions are very difficult, it is raining, there are 30kms of wind with big waves and operations have been complicated further because it is now dark,” he said in a telephone interview.

He did not believe there were any survivors and confirmed that bodies of two of the seven crew had been recovered, although not yet identified. They had been transferred to the morgue at Perpignan Hospital, where a member of the French Transport Ministry, Dominique Bussereau was expected tomorrow.

“It is a difficult night for the rescuers… the remaining bodies may well be in pieces.”

Mr Dunyach said the maximum had been done this evening to locate the missing crew members, with five rescue boats, 17 specialised divers, a helicopter and a search aeroplane scouring the scene. Thirty divers were expected tomorrow when he hoped the black box would be retrieved from the wrecked aircraft, currently 40m underwater.

He said the New Zealand and German embassies had been told of the accident and families were being informed. He did not believe there were any survivors.

"It is too early to speculate about the reasons for the crash, only the black box can tell us."

There was a strong feeling of solidarity amongst the local fishermen from the Le Cannet en Roussillon area, as they had been asked to help in the rescue effort.

Better weather was forecast for Friday (French time), and although some were quite shocked by what had happened they were only too happy to lend assistance, he said.

Both the New Zealand and German Embassy have been notified about the accident and the Prefecture was keeping staff closely informed.

Earlier, a French journalist had said searchers battled the dark and strong wind and rain to find survivors.

However, he said there was no hope of survivors.

"It's not really clear on what happened … the plane was flying for one hour and a half and suddenly fell down to the sea," he told Radio New Zealand.

"There was no explosion, it was flying (at) 300m and suddenly fell down into the sea, but no explosion."

There were many witnesses, and emergency services were quickly at the scene.

The aircraft was believed to be 45m deep in the sea and divers would try and recover the black box tomorrow.

Some wreckage was floating on the surface, but the pieces were "very difficult to find because of the big waves and the dark".

A surveillance plane, two rescue helicopters and five ships scoured the seas around the crash site about 3km from the shore. About 20 specialist frogmen also took part in the operation.

SOMBRE MOOD

The mood at Air New Zealand and CAA headquarters in Wellington was sombre this morning, as staff waited for news from France.

The aircraft was owned by Air New Zealand and had been on lease to XL Airways for the past two years. It was four years old and when delivered and had flown for Freedom Air for about a year before being leased.

Air New Zealand chief executive Rob Fyfe said it was being flown to Frankfurt, where it was due to be handed back for a ferry flight back to New Zealand this week.

"Naturally, this is an extremely difficult time for us all and the full resources of the airline are being put into investigating what may have happened and providing support to our people and their families," he said.

Fyfe said he had not given up hope of finding survivors. He had briefed Prime Minister John Key.

The pilot was a very experienced captain, "which is typically what we want when we are going through one of these acceptance processes. We have our most experienced people ensuring the aircraft is up to Air New Zealand standards".

Several staff were waiting in Frankfurt, Germany, to take over the aircraft on its flight back to New Zealand.

The crash comes 29 years to the day that an Air New Zealand DC10 crashed into Mt Erebus, killing all 257 passengers and crew.

Mr Fyfe said today was already very poignant for Air New Zealand because of the Erebus tragedy and the anniversary added a new dimension to the tragedy.

PRIME MINISTER

A spokesman for Prime Minister John Key said he would hold a press conference early this afternoon in Wellington to talk about the crash.

"This is obviously a tragic situation for the families of the people killed and also for the airline. We are in touch with Air New Zealand and the Civil Aviation Authority."

Transport Minister Steven Joyce said the Government was getting regular updates, and seeking briefings from officials.

“The Government is getting briefings from Air New Zealand and the Civil Aviation Authority.

“Obviously the New Zealand Government has grave concerns and is being updated on developments.”

Mr Joyce said it is premature to comment on what shape any investigation might take, although he fully expected New Zealand agencies to play a part.

“But our thoughts right now are with the families, friends, and colleagues of those who were on board.”

AVIATION AUTHORITIES

CAA spokesman Bill Sommer said the authority was still waiting on confirmation there had been no survivors, and the names of the people involved.

"Till that happens we won't be making any comment," he said.

The CAA investigator was in France to recertify the plane for its return to New Zealand. The certification engineer was on the trip as part of the process by which aircraft and handed over from the European operator.

Mr Sommer sad he did not know when they would hear, but he was hoping it would be as soon as possible.

The CAA was not involved in investigating the crash, which he expected was being led by French authorities with German assistance.

It was possible New Zealand's Transport Accident Investigation Commission might be involved. The Commission was not available for comment.

Aviation and Marine Engineers Association national secretary George Ryde said all engineers on temporary assignment in France were association members.

The mood among its members was "sombre", he said.

"People want information to help them deal with it," Mr Ryde said.

So far there were no clues as to what went wrong with the flight, he said.

The association would be offering support "in any way we can" to the family, friends and colleagues of those who perished in the crash, he said.

Mr Ryde said there were about eight Air New Zealand engineers on temporary assignment in France.

AIRBUS

The jet had been undergoing servicing at EAS Industries in Perpignan and flying circuits for 90 minutes before it crashed, an emergency services spokesman said.

Six French aviation accident investigators and two from Germany were being sent to help an inquiry with experts from the French civil aviation authority (DGAC) and Airbus.

Airbus said it delivered the jet in July 2005 and it had carried out 2800 flights with about 7000 hours of use since then. The constructor gave no details of the accident.

There are about 3700 A320 jets in service with almost 3000 more to be delivered. Air New Zealand own two Airbus aircraft, and lease 10.

Their average age is four years, and they seat about 150 passengers
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Нед 30 Ное 2008, 20:09    Заглавие:  

Възстановиха едната черна кутия на разбилия се “Еърбъс А320”
BgNewsroom - 30 Ноември 15:52
Едната от черните кутии на самолета «Еърбъс А320“ на авиокомпанията «Еър Ню Зийланд“, който се разби край средиземноморското крайбрежие на Франция, е била възстановена, съобщава АФП като се позовава на официални лица.


Заместник-прокурорът Доминик Алзеари съобщил пред журналисти, че данните от полета се анализират и че резултатите ще бъдат известни до два дни. Втората черна кутия също била открита и се очаква да бъде извадена на повърхността за анализ в неделя. Френски брегови охранители и около 50 полицаи-гмуркачи участваха в претърсването за втори пореден ден след неочакваното потъване на самолета по време на пробен полет след ремонтни работи в Перпинян.

Машината е била произведена през 2005 г. и е била дадена на лизинг на германската авиокомпания «XL Airways“ година по-късно. След изпитания и ремонт самолетът е трябвало да отлети за Франкфурт и оттам - за Нова Зеландия. Все още не са известни причините, долели до катастрофата след 90-те минути полет в четвъртък. На борда на самолета са се намирали петима новозеландци и двама немски пилоти. Досега са открити телата на само двама от намиралите се на борда. Самоличността им се установява чрез ДНК анализ.


БГНЕС
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Пон 01 Дек 2008, 10:23    Заглавие:  

Пътнически самолет „Еърбъс А340” е извършил аварийно кацане в Китай
01 декември 2008 | 02:46 | Агенция "Фокус"
Пекин. Пътнически самолет „Еърбъс А340” на швейцарската авиокомпания „Суис” е извършил аварийно кацане на летище Урумкви, в северозападната част на Китай, предаде ИТАР-ТАСС. Самолетът е пътувал по маршрут Цюрих-Хонконг. Няма пострадали сред 228-те пътници и членове на екипажа. По предварителни данни, причина за кацането е задействане на противопожарната сигнализация на самолета.

Ей не им върви напоследък еърбусите и това е.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Сря 03 Дек 2008, 11:19    Заглавие:  

АФП: Руски пътнически самолет кацна аварийно
03 декември 2008 | 09:23 | Агенция "Фокус"
Москва. Руски пътнически самолет кацна аварийно днес в източната част на страната (Южно-Сахалинск), след като прозорец на кабината се е счупил по време на полет, предаде АФП.
Около 30 пътници са били на борда на самолета Ан-24, собственост на руските авиолинии САТ, който е изпълнявал полет от Южно-Сахалинск до Хабаровск.
Кацането е преминало без инциденти, няма пострадали. Говорител на САТ коментира, че “ситуацията не може да се определи като извънредна”.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пет 05 Дек 2008, 15:22    Заглавие:  

Боинг кацна принудително в Екатеринбург

news.bg

Боинг 767 на авиокомпания Сибир е извършил принудително кацане днес сутринта на международното летище Колцово в Екатеринбург.

Никой от пасажерите не е пострадал, съобщи РИА Новости.

Самолетът е извършвал полет по маршрут Красноярск-Москва. На борда е имало 92-ма пътници.

Вероятно причината за принудителното кацане е дим в кабината на екипажа.

Командирът на лайнера е взел решение да се приземи на най-близкото летище, с цел да осигури максимална безопасност на пасажерите.

Все още нерешен остава въпросът за транспортирането на пътниците до Москва

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пон 08 Дек 2008, 23:30    Заглавие:  

Два малки самолета са се разбили във Флорида
08 декември 2008 | 05:26 | Агенция "Фокус"
Вашингтон. Местните власти в американския щат Флорида съобщиха, че над град Евърглейдс Сити през уикенда са се разбили два малки самолета, съобщи електронното издание Газета ру. Отломки от летателните апарати са били открити на 40 км. от Форт Лодърдейл. Продължава издирването на намиралите се на борда на самолетите пътници. Предполага се, че в резултат на катастрофите са загинали четирима души.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пет 12 Дек 2008, 11:24    Заглавие:  

Хеликоптер падна в Мексиканския залив

news.bg

Хеликоптер с петима души на борда катастрофира близо до крайбрежието на американския щат Тексас, съобщиха представители на местната брегова охрана.

Спасителите били уведомени от компанията "Rotorcraft Leasing", която дава хеликоптери под наем, че е загубена връзката с пилота на хеликоптера.

От компанията поискали започването на операция по издирване на машината. Малко по-късно спасителите открили двама мъже във водите на Мексиканския залив на 3 километра от крайбрежието.

Не се посочват никакви подробности за състоянието на двамата, както и за съдбата на останалите трима души на борда на хеликоптера.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 23 от 94 [1397 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 21, 22, 23, 24, 25, ..., 92, 93, 94 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1061s ][ Queries: 13 (0.0162s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker