Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 22 Окт 2020, 03:04
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
НОВИНИ-ГРАЖДАНСКА АВИАЦИЯ-2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 30 от 71 [1057 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 28, 29, 30, 31, 32, ..., 69, 70, 71 Следваща
Автор Съобщение
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27539
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 29 Ное 2008, 12:21    Заглавие:  

Cool Cool Cool
РУСЕ. Руски самолети се продават на безценица, за да покрият борчовете на собственика им. Машините, собственост на великотърновската фирма "Ер Конкорд", се обявяват за трети път на търг от Агенцията за държавни вземания в Русе. Три вертолета Ка-26 и два самолета АН-2 бяха предложени за смешните 210 хил. лева. Въпреки изгодната цена обаче не се появи нито един мераклия да ги купи.
Машините са заложени от собственика им Ганчо Даскалов. Най-голямото му задължение е за 15 хиляди лева и е наложено от Държавния резерв за неправилно съхранение на авиационно гориво.
Ако Агенцията за държавни вземания не успее да продаде техниката, ще си платя задълженията с мои пари, обясни Даскалов.
Обявената начална тръжна цена вчера бе по 42 хиляди лева за двата селскостопански самолета. Те са годни за експлоатация, но летателните им права изтекоха тази есен. Най-скъпо е оценен вертолет К-26 - 90 хиляди лева.
През юни Агенцията за държавни вземания обяви за продан самолети на цената на автомобил. Те се разиграха на търг с тайно наддаване при първоначална цена от 49 хил. лева. Заедно с тях за продан отидоха хеликоптери и вертолети. Най-евтиният бе 7 бона, а най-скъпият - 308 000 лв.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Нед 30 Ное 2008, 20:21    Заглавие:  

Турските авиолинии наеха четири нови пътнически самолета
30 ноември 2008 | 14:31 | Агенция "Фокус"
Истанбул.Турските авиолинии са наели четири нови пътнически самолета от типа Боинг 737/700, пише турският печат. Два от самолетите са наети за срок от 6 години, а другите два - за срок от 8 години. Самолетите ще бъдат получени последователно през ноември т.г., януари 2009 г., април 2009 г. и юни 2009 г. Междувременно е било отменено решението от 1 август 2007 г. за удължаване с 5 години на срока за наемане на други четири пътнически самолета от типа Боинг 737/400 и Турските авиолинии ще спрат да ги използват в предварително определените срокове - съответно на 8 декември 2008 г., на 15 февруари 2009 г., на 15 март 2009 г. и на 5 май 2009 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Пон 01 Дек 2008, 13:42    Заглавие:  

Китай запустил свой первый гражданский лайнер


В Китае прошли пробные летные испытания лайнера ARJ21-700, первого гражданского лайнера, разработанного в этой стране, сообщает агентство «Синьхуа». По словам одного из пилотов, который управлял самолетом, испытания прошли нормально.

ARJ21 является ближнемагистральным лайнером, рассчитанным на перевозки на расстояние до 3,7 тысячи километров. В Китае полагают, что самолет будет продаваться не только внутри страны, но также в Европе и Америке. В год Китай планирует производить по 20 таких самолетов.

Свой первый полет ARJ21 должен был совершить еще весной, однако в марте сообщалось, что Китай отложил тестовые полеты лайнера на шесть месяцев. Причину переноса сроков китайские производители не разглашали.

Новый лайнер китайского производства может стать конкурентом российского Sukhoi Superjet 100, который в 2008 году также прошел первые летные испытания. Дело в том, что оба самолета хотят занять место на рынке региональных перевозок. При этом Superjet рассчитан на 75 и 95 мест, а ARJ21, который в Китае называют Xiangfeng («Летящий феникс»), - на 70 и на 90 мест.

Каталожная стоимость российского и китайского лайнеров также почти одинакова - около 27 миллионов долларов. Это на несколько миллионов долларов меньше, чем стоимость ближнемагистральных лайнеров канадской Bombardier.

Китайский самолет пока опережает российский по числу предварительных заказов. Если в «Сухом» ранее заявляли, что уже продали больше ста Superjet, то количество заказов на ARJ21 превышает отметку в 200 самолетов.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Сря 03 Дек 2008, 17:10    Заглавие:  

АФП: Руски пътнически самолет кацна аварийно

03 декември 2008 | 09:23 | Агенция "Фокус"
Москва. Руски пътнически самолет кацна аварийно днес в източната част на страната (Южно-Сахалинск), след като прозорец на кабината се е счупил по време на полет, предаде АФП.
Около 30 пътници са били на борда на самолета Ан-24, собственост на руските авиолинии САТ, който е изпълнявал полет от Южно-Сахалинск до Хабаровск.
Кацането е преминало без инциденти, няма пострадали. Говорител на САТ коментира, че “ситуацията не може да се определи като извънредна”.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Пет 05 Дек 2008, 06:03    Заглавие:  

Boeing Set To Announce New 787 Delays
December 5, 2008
Boeing is expected to announce further delays to its new 787 Dreamliner next week, or shortly after, when it takes into account the damage of a two month strike by its machinists and a number of production problems.

The US plane maker has already said the first 787 test flight won't happen until 2009, missing its end-of-year target, and most industry-watchers think first deliveries of the carbon-composite plane won't take place until well into 2010, about two years after the original target.

The latest delay will be the fourth major schedule slip on the plane, severely testing the goodwill of Boeing's customers and the faith of Wall Street analysts, both of which championed the fuel-efficient plane early in its development.

But the main risk for Boeing is that a further delay will also seriously upset customer airlines, leading to deferrals of orders or outright cancellations.

A number of problems have beset the program, from shortages of bolts to hold the plane together, to software glitches and shoddy work from suppliers.

But the real issue, according to industry experts, is that Boeing's plan to outsource almost all production of the plane's structure and components has backfired because suppliers without Boeing's long engineering experience simply could not do the job well enough, and rushed to meet deadlines.

"It was over-ambition from the word go," said Richard Aboulafia, an analyst at consulting firm Teal Group. "The problem with an unrealistic schedule is that it keeps creating its own horrible ripples."

Boeing will likely blame the next delay partly on the strike by its machinists -- which recently shut down its Seattle area plants for 58 days -- and to continuing problems with suppliers, which seem to have multiplied.

"The more suppliers rush to meet an unrealistic schedule, the more difficult the remedial action needs to be to get things right," said Aboulafia.

The plane is also heavier than it was designed to be, which poses a problem for Boeing hitting the market-changing range and fuel-efficiency promises it made to customers, and could presage further delays.

"There remains a feeling among some within that Boeing still doesn't have its arms around the 787 program,'" said industry consultant Scott Hamilton in a recent commentary on the issue.

Boeing said at the end of the machinists' strike in early November that it would update all its delivery schedules, but it hasn't said when that would happen.

"We are currently conducting an assessment of our program schedule and when it is complete, we will communicate it," said the Boeing spokeswoman for the 787.

The airlines most affected are those at the front of the line for 787 deliveries, including Japan's All Nippon Airways, rival Japan Airlines and US airlines Northwest, now part of Delta Air Lines, and Continental Airlines.

Delta is reportedly looking to scale back Northwest's 787 orders and replace them with larger 777s, although Delta has not confirmed that or communicated any changes to Boeing.

As the global slowdown eats away at air travel demand, and the credit crisis makes it harder to get financing for new planes, many airlines are considering pushing back deliveries.

Southwest Airlines and AirTran have already deferred deliveries of Boeing 737s. Last week, Hong Kong's Cathay Pacific Airways said it had asked Boeing to delay deliveries of some 777s and 747 freighter aircraft, as it grapples with the effects of the global financial crisis.

Those deferrals come as Boeing's other plane models are also suffering problems. In November, Boeing pushed back the passenger and cargo versions of its new 747-8 jumbos by several months, partly caused by scant engineering resources at Boeing's wide body plant in Everett, Washington, which is busy trying to fix problems on the 787.

Its best selling single-aisle 737 and the larger 767 and 777 lines have also been held up as it replaces thousands of nut plates -- small structural joining devices -- which were not properly coated by the supplier.

More details are expected on the issue when Boeing makes its announcement on new schedules.

The company's shares closed down 3.2 percent at USD$39.19 on the New York Stock Exchange, while volatile trading in its options suggested investors are bracing for dramatic share price moves. The stock hit a five-year low of USD$36.25 last month, and is down 56 percent this year.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Сря 10 Дек 2008, 10:06    Заглавие:  

Заради стачка гръцката “Олимпик еърлайнс” отменя полети, включително и до София
10 декември 2008 | 08:34 | Агенция "Фокус"
Атина. Гръцката “Олимпик еърлайнс” отменя полети заради стачка на авиодиспечерите, съобщават медиите. Те ще участват в 24-часовата стачка, организирана от Общата конфедерация на труда (ГСЕЕ). Отменят се вътрешни и международни полети.
Няма да се извършат два полета на “Олимпик еърлайнс” Атина-София-Атина, планирани за днес в 7:35 ч. и 16:10 ч.
Самолети на компанията няма да летят до Брюксел, Милано, Букурещ, Лондон.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Чет 11 Дек 2008, 12:18    Заглавие:  

"Аерофлот" отново лети до Гърция

news.bg

Руската авиокомпания "Аерофлот" възобновява полетите си до Атина на 11 декември (четвъртък), съобщи говорителят на компания, цитирана от РИА Новости.

Те бяха отменени поради стачката на гръцките авиодиспечери.

Припомняме, че в началото на седмицата синдикатът на авиодиспечерите в Гърция заяви, че всички полети в страната ще бъдат отменени на 10 декември (сряда), поради провеждането на стачка.
Еднодневната протестна акция бе насочена срещу реформите на правителството в сферата на заетостта

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пон 15 Дек 2008, 18:31    Заглавие:  

Китайското правителство спира закупуването на всякакви чуждестранни самолети, за да намали разходите на авиокомпаниите, които изпитват сериозни финансови трудности, предадоха световните агенции.

Причината е "отрицателното въздействие на световната икономическа криза върху развитието на китайските авиокомпании се изостри през втората половина на 2008 година", което се усеща от намаляващия трафик на пътници и товари.

Китайската авиационна промишленост е на загуба с 4,3 млрд. юана за първите 10 месеца на годината, а 70 % от превозвачите са "на червено".

Големите китайски авиокомпании са силно затруднени от загубите си. „Еър Чайна" (Air China) отчете загуба от 675 млн. юана (74,3 млн. евро) за първите девет месеца на годината, а загубите на „Чайна истърн еърлайнс" (China Eastern Airlines) достигнаха 2,3 млрд. юана (260 млн. евро) за същия период.

Засега нито „Еърбъс" (Airbus), нито „Боинг" (Boeing) са посочили как би могло да им се отрази това решение, отбелязва АФП.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
richi_air

Регистриран на: 22 Апр 2005
Мнения: 378

МнениеПуснато на: Чет 18 Дек 2008, 11:57    Заглавие:  

Една провалена консолидация

money.bg

Третата по големина авиокомпания в Европа British Airways и австралийската Qantas Airways спряха преговорите за сливане на потенциална стойност от 6.4 милиарда долара, след като не успяха да се постигнат съгласие за условията на сделката.

По рано този месец двете авиокомпании започнаха преговори да обединяват усилията си чрез създаване на общо дружество.

Една провалена консолидация

В съвместно изявление на авиокомпаниите заявиха, че въпреки "потенциалните дългосрочни ползи" Те "не са успели да постигнат споразумение".

Изпълнителният директор на Qantas Алън Джойс през миналата седмица предупреди, че сливането е изправено пред големи препятствия и ще се осъществи само, ако Qantas може да си осигури големи приходи и ползи.

В основата на неразбирателството се оказа въпросът за това каква част от собствеността на комбинирания бизнес ще получи всеки двамата авиопревозвачи.

От BA казаха в изявление в четвъртък, че не могат да се съгласят Qantas да притежава повече от 50% от комбинираната фирма - макар австралийската компания в момента да има по-голямата пазарна капитализация.

Според австралийското законодателство, Qantas трябва да остане собственост на австралийските инвеститори и седалището и основните дейности трябва също да останат в Австралия.

Акциите на новата компания също трябва да бъдат регистрирани на фондовия пазар в Сидни.

Други усложнения са свързани със задълженията на пенсионния фонд на BA, а също и с отделните преговори за сливане на британската компания с испанката Iberia, с които Qantas на практика беше включена в тристранно сливане.

От BA наскоро обявиха рязък спад в печалбата си за първата половина на годината и казаха, че е ще отрежат част от полетите от своя летен график за 2009а.

Акциите на British Airways поевтиняват днес в началото на търговията в Лондон с 4.59 на сто, до 164.10 пенса.

Qantas Airways пък поскъпна в Сидни със 7.52 на сто, до 2.43 австралийски долара за акция (1.69USD)

_________________
http://bgaf.bgspotters.net/logos/ban_avsim1.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Пет 19 Дек 2008, 17:43    Заглавие:  

Отменят гръцки полети заради стачка

news.bg

Полети на гръцкия национален авиопревозвач „Олимпик еърлайнс" се отменят и изместват заради участието на ръководителите въздушно движение в стачката на международното летище в Атина "Елефтериос Венизелос", обявена от двата най-големи гръцки синдиката, предаде РИА Новости.

От 12 часа днес се отменят общо 30 полета, един от които до София (в 16:10 ч).

Ръководителите въздушно движение в „Олимпик еърлайнс" се присъединяват към тричасовата стачка на двата синдиката срещу икономическата политика на кабинета и в частност - бюджета за следващата година.

В рамките на стачката нови масови шествия се очакват в центъра на Атина.

_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
W.alO


Регистриран на: 19 Апр 2008
Мнения: 49
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 19 Дек 2008, 18:47    Заглавие:    

Студенти чертаят музея на авиацията в Бургас


Burgasinfo.com.

Проекти за визията на открития музей на авиацията в Бургас ще приемат от морското летище. Аеропортът набира предложенията от студенти по архитектура и дизайн как да бъде организирано пространството за самолетите, с които родната авиация се гордее от няколко десетилетия, научи Burgasinfo.com.

Идеите за обновеното хранилище трябва да бъдат изпратени не по-късно от 30-ти януари 2009 година, като трите най-добри проекта ще се обявят до средата на февруари.

По първоначалните скици, музеят на авиацията в Бургас ще е разположен до главния вход на аерогарата, като веднага след реконструкцията на терена, обектът ще бъде отворен за желаещите да се запознаят с историята на българското военно и гражданско въздухоплаване.

Флотилията на музея към момента включва емблематичния руски пътнически самолет Туполев ТУ – 154, за експонати се пазят АН-24, ИЛ-14, произведен през 1950 г., ранни модели на МИГ и хеликоптер МИ-2.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пон 22 Дек 2008, 18:25    Заглавие:  

В Зимбабве пристигна първият самолет с медицинска помощ за болните от холера
22 декември 2008 | 16:07 | Агенция "Фокус"
Хараре. В Зимбабве пристигна първият самолет с медицинска помощ за болните от холера, предаде днес АФП. По данни на Детския фонд на ООН - УНИЦЕФ в страната са доставени над 1100 тона медицински принадлежности за борба срещу разпространяването на епидемията и за спешна помощ на бременни. Болните от холера губят за кратко време голямо количество течности. В много от случите жертвите на болестта са бебета и бременни жени, тай като не са в състояние да преодолеят натоварването, обясняват от УНИЦЕФ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 30 Дек 2008, 10:22    Заглавие:  

Седем кандидати за приватизацията на гръцката авиокомпания Олимпик еърлайнс
Expert.bg - 29 Декември 14:50

Седем са инвестиционните компании, заявили участие в приватизацията на националния авиопровозвач на Гърция Олимпик еърлайнс, съобщават гръцките медии. Според междуведомствената комисия по приватизацията на авиокомпанията до 30 януари 2009 г. кандидадите трябва да представят своите оферти, по които ще бъдат бъдат одобрявани, съобщи БТА. Сред претендентите са държавната компания на Арабските емирства Етихад, консорциумът Еврокорп Джей Ви, с френско и американско участие, централноевропейската нискобюджетна авиокомпания Скай Юръп, и други компании. Олимпик еърлайнс разполага с 37 самолета, осъществяващи полети по 36 вътрешни и 37 външни линии. През 2007 г. авиокомпанията е превозила 6,2 милиона пътници. Общите загуби на компанията се изчисляват на около 2,7 милиарда евро.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 30 Дек 2008, 23:55    Заглавие:  

Самолет-амфибия Бе-103 получил Сертификат Европейского агентства по авиабезопасности

25.12.2008, 16.44


РОСТОВ-НА-ДОНУ, /Корр. ИТАР-ТАСС Федор Завьялов/. Самолет- амфибия Бе-103 разработки и производства Таганрогского авиационного научно-технического комплекса /ТАНТК/ им. Бериева получил Сертификат Европейского агентства по авиационной безопасности /EASA/.

Как подчеркивают в пресс-службе предприятия, получение Сертификата позволило подтвердить соответствие российской машины европейским нормам и дает возможность начать продажи самолета европейским заказчикам. В 2003 году Бе-103 был сертифицирован по нормам федеральной авиационной администрации США, а в 2005 году получил сертификаты летной годности в Бразилии и Китае.

Легкий самолет-амфибия Бе-103 многоцелевого назначения может использоваться для грузо-пассажирских перевозок, оказания срочной медицинской помощи,в туристическом бизнесе, осуществлять патрулирование, противопожарный надзор, экологический контроль акваторий. Амфибийные качества самолета-амфибии Бе-103 обеспечивают его широкое использование в различных районах, имеющих большое количество рек, озер, водохранилищ, труднодоступных для других видов транспорта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Сря 31 Дек 2008, 18:19    Заглавие:  

Впервые в мировой гражданской авиации 40 лет назад поднялся в воздух российский сверхзвуковой самолет


МОСКВА, 31 декабря. (ИТАР-ТАСС). Создатели самолетов фирмы "Туполев" отмечают сегодня важный юбилей. Исполняется 40 лет со дня первого полета Ту-144 - первого в мире российского сверхзвукового пассажирского самолета.

"В 50-е годы ХХ века в мире появляются опытные, а затем и серийные сверхзвуковые тяжелые самолеты военного назначения. Практически сразу на их базе ведущие мировые авиационные фирмы стали подготавливать проекты сверхзвуковых пассажирских самолетов (СПС) различных аэродинамических и компоновочных схем, - сообщили директор по общим вопросам фирмы "Туполев" Александр Затучный и пресс-секретарь Владимир Ригмант .- Но авиационные специалисты, как в СССР, так и на Западе пришли к твердому убеждению, что эффективный СПС необходимо было проектировать как принципиально новый тип летательного аппарата. Для этого нужно было решить ряд научно-технических проблем, с которыми наша ни дозвуковая пассажирская, ни военная сверхзвуковая авиация еще не сталкивались".

Официальным основанием для начала работ по отечественному СПС стало постановление правительства страны от 16 июля 1963 года. Через 5 лет опытный образец Ту-144 был построен.

О сложности решения возникших проблем свидетельствует тот факт, что англичане вынуждены были объединиться с французами при создании СПС, а американцы вели лишь глубокие исследования.

А наша страна, как свидетельствует стенограмма выступления Андрея Туполева на общем собрании Отделения механики и процессов управления Академии наук СССР в марте 1968 года, "приступила к созданию СПС на три года позже французов". И тем не менее, 31 декабря 1968 года опытный образец Ту-144 впервые поднялся в воздух. Первый англо-французский "Конкорд" уйдет в полет только 2 марта 1969 года.

Первый полет Ту-144 стал событием мирового значения. Машина продолжала совершенствоваться. Серийный Ту-144 с двигателями НК-144А, построенный в Воронеже, впервые поднялся в воздух 20 сентября 1972 года. Но 3 июня 1973 года первая серийная машина во время демонстрационного полета на салоне в Ле-Бурже потерпела катастрофу.

Трагедия в небе Франции не привела к свертыванию программы: 1 ноября 1977 года Ту-144 отправился в первый пассажирский рейс на линии "Аэрофлота" Москва - Алма-Ата. До момента прекращения регулярной эксплуатации с пассажирами в мае 1978 года, экипажи "Аэрофлота" выполнили на СПС 55 рейсов, перевезя 3284 пассажира.

В 80-х годах некоторые из построенных самолетов семейства Ту-144 продолжали использоваться в качестве летающих лабораторий. В июле 1983 года на одном из Ту-144Д была установлена серия мировых рекордов скорости и высоты полета с различными массами грузов. Но активные работы по Ту-144 были практически свернуты.

И все же комплекс проведенных работ по Ту-144 во многом обеспечил успехи в создании многих последующих самолетов как туполевского ОКБ, так и создателей отечественных самолетов других фирм.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 30 от 71 [1057 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 28, 29, 30, 31, 32, ..., 69, 70, 71 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0950s ][ Queries: 13 (0.0213s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker