Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mo 01 Jun 2020, 02:55
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
БУЛЯРД-ИХ "БЪЛГАРИЯ"
ModeratorenSea Dog
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 3 von 15 [211 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, ..., 13, 14, 15 Weiter
Autor Nachricht
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Di 23 Sep 2008, 13:15    Titel:  

Жена шеф на Корабния
в."Народно дело"

Ивелина Манчева става изпълнителен директор на мястото на Тодор Даскалов
Той пък заменя Кольо Орешков като технически директор в БМФ
Жена ще застане начело на корабостроителницата „Булярд“, научи „Народно дело“. Новият изпълнителен директор на предприятието ще бъде Ивелина Манчева. Досегашният шеф на завода Тодор Даскалов пък отива в параходство БМФ, където ще наследи поста на техническия директор Кольо Орешков. Даскалов, който пое ръководството на „Булярд“ през май 2007 г., потвърди, че ще смени местоработата си съвсем скоро.
За пръв път жена става директор на Варненската корабостроителница. От морските среди коментираха, че това може да е за добро, ако се има предвид примерът в МТГ „Делфин“, където изпълнителният директор също е жена, а предприятието показва отлични резултати.
Ивелина Манчева досега е работила в Шумен. По непотвърдена информация е участвала в ръководството на "КММ - 68". Дружеството е правоприемник на завода за корабно машиностроене "Еньо Марковски".
„Булярд корабостроителна индустрия“ е собственик на активите на бившата Варненска корабостроителница. Дружеството се държи от „Булярд“ АД, което е дъщерно на Индустриален холдинг България, като по този начин холдингът контролира над 60% от „Булярд корабостроителна индустрия“.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Sea Dog
[Moderator]


Anmeldedatum: 10.12.2005
Beitrдge: 3529
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: So 30 Nov 2008, 12:35    Titel:  

Ново попълнение за нечий флот...


Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Chas3r


Anmeldedatum: 30.07.2008
Beitrдge: 57
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: So 30 Nov 2008, 19:17    Titel:  

Мда, баща ми каза че имали поръчки за 2 контейнеровоза и по принцип били подписали за още като онзи съплайер Subsea7 , който беше за Норвегия, ноо нещо се отказали и сега изплащали доста пари за това че не искат да спазят договорите за бройката на корабите понеже тези кораби се строят ужасно трудно и ламарината им не е от най-дебелите и постояно има проблеми. Понеже при заваряване се угъва когато е прекалено тънка поради високата температура и така ми обясняваха, че доста разходи са отишли по подменяне на ламарина и така корабът Subsea7 им е излязал доста солено...

П.С. Незнам дали сте чули слуха .. те писаха и във вестниците, че броят на кучетата в Bulyard е намалял драстично порадии гладните моряци от Vega 1 сигурно са били филипинци или виетнамци Wink
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
dragon x


Anmeldedatum: 26.01.2004
Beitrдge: 1641
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: So 30 Nov 2008, 22:59    Titel:  

Ники, тоя кораб "Емона" мисля, че не е нов, а го преустройват. Преди беше собственост на "Булком" и е еднотипен на "Смолян", "Тетевен" и "Балчик" на БМФ, но не са му монтирани кранове (стойките си личат ясно на снимкита). Освен това IMO номера, говори за година на постройка 2001. Чудно ми е само къде му е надстройката.
_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Sea Dog
[Moderator]


Anmeldedatum: 10.12.2005
Beitrдge: 3529
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: So 30 Nov 2008, 23:03    Titel:  

Драго, кораба е нов, а IMO - то започва с 91. Просто не съм правил снимки от по-ранен етап на строежа.
_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
polaris


Anmeldedatum: 08.02.2007
Beitrдge: 208

BeitragVerfasst am: Di 02 Dez 2008, 00:49    Titel:  

Нов е, нов е.
Yard No 288, General cargo, GT 7660, DWT 9800, Lenght Overall 126 m, Owner: Bulcom Trading Ltd
Трябва да има и още един идентичен с този заложен по-късно, Yard No 289, пак за Булком.
Интересно, че името "Емона" сега носи онова судно на Борд Марин, което преди се казваше "Понтика", незнам как са се разбрали за имената.
А от пътя на Пристанището Изток се вижда една надстройка, май скоро ще я вдигат, но е голяма за този кораб...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
karibski

Anmeldedatum: 07.04.2008
Beitrдge: 22

BeitragVerfasst am: Di 02 Dez 2008, 11:08    Titel:  

Ето сериозно интервю с новата шефка на Булярд на

http://www.narodnodelo.bg/news.php?news=18898&arh_broy=01.12.2008


Ивелина Манчева, изпълнителен директор на „Булярд“
За родното корабостроене кризата е шанс, а не заплаха
Ивелина Манчева е завършила езикова гимназия във Варна и Американския университет в Благоевград, специалност бизнес администрация. През последните 8 години е работила в металургичния сектор в „Алкомет“ АД, завода за алуминий. Първото си интервю след встъпването си в длъжност като изпълнителен директор на корабостроителницата „Булярд“ тя се съгласи да даде за „Народно дело“.

ПРЕДИМСТВО
Жените на ръководни длъжности често са определяни като по-изпълнителни, отговорни и трудолюбиви

ПЕРСПЕКТИВА
Бъдещите ни проекти могат да осигурят още 1000 работни места във Варненския регион

СТАБИЛНОСТ
В момента „Булярд“ е едно от най-атрактивните места за работа във Варна

ПРОГНОЗА
Очакваме 30% ръст на приходите в сравнение с миналата година

ПРОМЕНИ
2009-а ще бъде и годината, която ще даде възможност на световната икономика да се съвземе от финансовия срив и в по-тесен смисъл да се възстанови пазарната конюнктура в морския бизнес

- Г-жо Манчева, вие сте първата дама, шеф на корабостроителния завод. Какво значение отдавате на този факт?
- Жените в корабостроенето – възприето като оксиморон - съчетание на привидно несъчетаеми понятия. В бизнеса са не повече от 2 – 3 в световен мащаб. Но се надявам, че времето ще докаже точно обратното. Способност да привличат внимание, използване на различни аспекти на емоционалната интелигентност в процеса на преговори, добро разбиране на въпросите, свързани с управлението на човешки ресурси, и емпатия предоставят много природни предимства на жените в предприемачеството. Освен това жените на ръководни длъжности често са определяни като по-изпълнителни, отговорни и трудолюбиви особено в ситуации, когато се сблъскват с ожесточена конкуренция от страна на мъже ръководители. Жените са емоционални, интуитивни, но отговорни, гъвкави, изобретателни, способни да поемат повече от един ангажимент и да изпълняват много задачи. Обръщат по-голямо внимание на детайла и не вземат прибързани решения.
- Какво могат да очакват работниците в „Булярд“, все пак заради кризата доста хора във Варна губят работата си и е нормално да има притеснения?
- Ние проведохме разговори точно по този проблем. Истината е, че не сме самотен остров. Повечето служители в „Булярд“ имаме кредити и се притесняваме как ще ги плащаме, но трябва да ви кажа, че напълно осъзнаваме какви са рисковете. Корабостроенето не е като останалите сектори, където се произвежда една бързооборотна стока, която трябва да се продаде веднага. Имаме поръчки за 12 кораба. Производствената ни програма е изключително натоварена. Всички наши поръчки са авансирани. Единственият риск е, ако клиентът изпадне в несъстоятелност. По отношение финансирането от банките имаме добри контакти и договори, които осигуряват гаранции. Тази криза я виждам по-скоро като възможност, а не като заплаха. Очевидно е, че кризата е глобална и ще засегне не само корабната индустрия, но и всички съпътстващи дейности, като кораборемонт, набиране на екипажи, изпращане на корабостроители в чужбина, подизпълнители и доставчици. Строежът на всички кораби е авансиран от клиентите и „Булярд КИ“ ЕАД. 2009-а ще бъде и годината, която ще даде възможност на световната икономика да се съвземе от финансовата криза и в по-тесен смисъл да се възстанови пазарната конюнктура в морския бизнес.
- Някъде бе споменато, че „Булярд“ може да спечели от кризата...
- Разбира се, ние отчитаме негативите и проблемите, свързани с кризата, но и всяка криза носи със себе си възможности. В този смисъл ние по-скоро се стремим да извлечем ползите от освобождаването на квалифицирана работна ръка както от корабостроителния, така и от други сектори (тенденция, която вече се усеща), както и възможностите, които ни предоставят спадналите цени на суровини и материали. Що се отнася до поръчки за ново строителство в дългосрочен план, „Булярд КИ“ ще има възможност да не бъде засегнат от условията на спад в поръчките на нови кораби чрез възможност за включване в системата на военното корабостроене и развитието на този нов за нас отрасъл. Съгласно подписаното между България и Франция споразумение за стратегическо сътрудничество се предвижда доставката на две многоцелеви корвети клас Gowind за Военноморските сили на страната ни. Уникалността на проекта е в това, че корабите ще се строят в нашия завод в партньорство с основния доставчик „Армарис”, вкл. и насищането и интеграцията на бойните системи на втория от тях. Това е свързано, от една страна, с инвестиции и трансфер на нови технологии и от друга, с възлагане производството както на българските корвети, така и с възможност за строителство на кораби от същия клас за трети страни. Проектът се съпътства и от офсетна програма за строителство на блокове за фрегатите FREMM за Франция, която ще стартира изпреварващо и ще даде възможност за усвояване на новите технологии и методи на работа.
- Какви са предимствата на тази програма?
- В случая говорим за нещо повече от програма. Сътрудничеството има стратегически дългосрочен характер и за двете страни. Самото строителство на корабите от клас Gowind ще продължи около 5 години, но това е само началото, тъй като създаденият капацитет ще позволи поддържането и дори модернизацията им през целия жизнен цикъл – над 25 - 35 години. Строителството на фрегатите ще бъде над 10 години. При това положение се създава възможност за гарантиране на поръчки и заетост в дългосрочна перспектива. Очевидно първото предимство е дългосрочността. Второто предимство е технологичното – чрез навлизането на нови технологии както в областта на корабния дизайн, така и в строителството на корабите, създаващо възможности за подобряване на ефективността в производството. Убедени сме, че третото предимство – повишаването на конкурентоспособността на завода - е особено важно в условия на криза. Чрез създаването на черноморски военноморски център на компетентност тя ще се увеличи в няколко аспекта, първо - качество и високотехнологичност на производството, второ - участие на пазара на военни кораби заедно със световно утвърден лидер като DCNS, и трето - възможност за обслужване на бойните кораби на НАТО в Черно море. За мен важно предимство е и повишаването квалификацията на кадрите на корабостроителницата на всички нива във Франция и у нас. Ще се повиши и престижът на корабостроителницата в гражданския сектор. Косвено положително въздействие на проекта виждаме в запазването и увеличаване на заетостта особено във Варненския регион, както и с дейностите на подизпълнителите и доставчици. Новите работни места могат да достигнат 1000.
- Остават ли намеренията ви да наемате работници от екзотични страни като Виетнам например?
- Като намерение винаги съществува. В тази ситуация с освободена работна ръка от сектора, считам, че изобщо няма да стигнем до там. В момента в „Булярд“ работят 1013 души. В началото на годината производственият персонал е бил 350, в момента - 509. Тенденцията е към увеличаване. Съвсем спокойно може да наемем още 200 души. Имаме желание да увеличим производителността.
- Какви са предимствата, които специалистите ще получат, ако дойдат да работят в „Булярд“?
- Първо ще започна от заплащането, което е доста добро за сектора. Плаща се на заработка. Средната работна заплата е над 1000 лв. на месец. Хората имат стимул. Нека споменем и социалната ангажираност. Има социален пакет, който включва и ваучери за храна. Даваме пари за транспорт до работното място. От началото на седмицата в завода функционира селище с капацитет за 450 души. В него живеят както наши служители, така и подизпълнители, които идват с екипите си. Въпреки че нямам пряк поглед върху всички компании, считам, че в момента „Булярд“ е едно от най-атрактивните места за работа във Варна. Висшият мениджмънт е млад. Процесите, които имаха нужда от увеличаване на ефективността, са факт.
- Как стоят нещата в Румъния, например в Галац? Как им се отразява кризата на тях и не е ли това възможност да ги догоним?
- Нямам цялостен поглед към ситуацията в Румъния. Получавам информация какво се случва в Тулча. Преди един месец в „Булярд“ бяха назначени двама норвежци, които последните години са работили в корабостроителницата там. Те имат голям принос за подобряването състоянието на завода. Това са Бьорн Оверланд, който е главен оперативен директор, и Джони Хансен – директор покупки.
- Какво бъдеще виждате за българското корабостроене?
- Оптимист съм. И световните аналитици предвиждат, че съществени отказвания на поръчки няма да има. Така или иначе 2009 г. може да се използва като период, през който кризата ще утихне, но пазарната конюнктура няма да е същата. В този процес има цикличност. Очевидно сме на този етап, но аз съм оптимист, че ще има работа за всички. Всякакви нови проекти има. Запитват ни дори за строеж на нефтени платформи и мостове. Нашият опит досега е в определен вид кораби, но идват запитвания за много интересни плавателни съдове с различни размери. Корабостроенето в България ще се развива. Имаме запитвания както за нестандартни кораби, така и за кораборемонт. Всичко зависи от планирането и доколко доковите камери са свободни.
- Как оценявате отиващата си година?
- Успешна година, в която голяма част от амбициозната програма на мениджмънта, приета през 2007 г., беше реализирана. Предприети бяха мерки за стабилизиране на работната сила, намаляване на текучеството, привличане на нови служители, подобряване мотивацията и ефективността. Засилихме дейността на центъра за обучение на кадри и разработихме социални програми и програми за обучение на персонала. Създадена бе цялостна система за целеполагане и измерване на изпълнението чрез ключови показатели за измерване на изпълнението. Дефинирани бяха бизнес заданията и бе внедрена система за последващ контрол. В момента работим и по внедряването на система за следене реалната себестойност и рентабилност и за подробно планиране и управленско отчитане.
- Какви инвестиции реализирахте?
- По план са усвоени около 9.5 млн. лв., свързани със закупуването на нови плазморежещи машини и полуавтоматични заваръчни апарати, ремонт и преустройство на цехове, ремонт на крановете на малката и голямата докови камери, модернизация и реконструкция на техника, изграждане на нова сграда за столова, предоставяща безплатна храна на служителите ни, и т.н. До края на календарната година очакваме усвояване на инвестиции в размер на около 800 000 лв., основно предназначени за подобряване на инфраструктурата, енергийната ефективност и битовите условия на работещия персонал.
- Каква е натовареността на мощностите в завода?
- В момента мощностите на завода са натоварени с изпълнението на конкретни договори за строителство на кораби. Производствената ни програма към момента включва строежа на 12 кораба, от които 2 многофункционални кораба по 9370 тона, 2 кораба за насипни товари по 21 200 тона и 8 кораба за насипни товари по 55 700 тона. Сред клиентите ни за ново строителство са „Дилер шипинг” - Турция, „Булком” - Кипър, „Параходство БМФ” АД и Индустриален холдинг България. Главното ни предизвикателство през т.г. бе стартирането на т.нар. японска серия Future 56 55 700-тонни “Супрамакс” кораби, лицензът за които бе закупен миналата година от „Мицубиши“. В средата на декември ще бъде заложен килът на първия от серията кораби, а разкроят на ламарината за втория кораб на турската компания ще започне през януари 2009-а.
- Какви са финансовите резултати на завода?
- Оперативната ни дейност е печеливша и ще успеем да осъществим прогнозните резултати, които предвиждат приходи в размер на 120 млн. лв. и отчитане на ръст от 30% на приходите очаквани до края на календарната година спрямо м.г., както и печалбата да е е между 23 - 26% по-висока от миналогодишната. През 2009 г. очакваме да завършим строителството на други наши вече започнати съдове със строителни номера 288,289 и 458, както и да продължим добрата тенденция за 25% ръст на приходите, свързани с кораборемонта през 2008 г. спрямо 2007-а. 01.12.2008Мартин Марков
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5453

BeitragVerfasst am: Di 02 Dez 2008, 22:24    Titel:  

Явно тази госпожа или госпожица живее в друг нереален свят или е с розови очила за да говори такива меко казано-глупости.Явно след като оправи алуминиевата промишленост в Б-я сега ще оправя и корабостроенето.Ето един материал който прочетох преди месец в един руски сайт за състоянието и тенденциите в световното корабостроене.Дано и новата директорка го прочете,та да се ориентира е обстановката.Но едва ли това ще стане като гледам какво е завършила.Чудя се,
толкова ли не останаха способни корабостроители в България,че за шеф на такъв завод назначават жена която няма и хабер от корабостроене?А ето и статията:


Балкерный новострой: кризис только начинается?
29.10.2008 11:28

Мировой финансовый кризис выльется для судостроительных заводов разрывом большей части контрактов на постройку судов. Более половины объема мирового портфеля заказов еще не имеет реального финансирования. В таких условиях заказчики не спешат размещать заказы на верфях и ждут падения цен на новострой.

По оценкам Macquarie Group, сокращение мирового портфеля заказов в 2008 г. составит порядка 40% по отношению к рекордному 2007 г. Вспыхнувший с новой силой в середине сентября мировой финансовый кризис, по мнению аналитиков, непосредственным образом повлияет на грядущие поставки нового флота. Так, по подсчетам Morgan Stanley, в ближайшие 2-3 года будут разорваны судостроительные контракты общей стоимостью $23 млрд. По данным других источников, финансовый кризис для судостроения еще только начинается. С учетом того, что $300 млрд. из более чем $500 млрд. объема мирового портфеля заказов еще не имеет реального финансирования, последствия здесь могут быть намного существеннее.

Помимо разрыва многих судостроительных контрактов ожидаются также нарушения графиков поставок новостроя. Кроме причин финансового плана влияние на срыв сроков ввода судов в эксплуатацию окажет нехватка рабочей силы на судоверфях и задержки с поставками комплектующего оборудования, машин и механизмов. Ожидается, что до конца 2008 г. порядка 20% новостроя будет передано заказчикам с нарушением сроков поставки.

Учитывая текущее состояние фрахтового рынка, многие потенциальные заказчики новостроя ожидают снижения цен на новый тоннаж. Однако, верфи не торопятся этого делать. С другой стороны, им вряд ли удастся с той же легкостью перекладывать на плечи заказчиков риски, связанные с удорожанием строительства судов. Поэтому ряд аналитиков считают, что с точки зрения ценовой политики судостроительный рынок сейчас является более сбалансированным, чем, например, в мае на пике подъема фрахтового рынка.

Неудивительно, что рынок подержанного тоннажа при столь стремительном падении фрахтовых ставок не отличался высокой активностью. От полного застоя и выжидания дальнейшего развития событий ситуацию спасало то, что многие судовладельцы и инвесторы уже подготовили финансирование по заранее подготовленным сделкам. Поэтому цены по озвученным в сентябре сделкам мало что говорят о реальном положении дел в данном секторе. Несомненно одно, по-прежнему оставаться на спекулятивно высоком уровне, превышающем уровень цен на новострой они долго не смогут.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Sea Dog
[Moderator]


Anmeldedatum: 10.12.2005
Beitrдge: 3529
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Mo 22 Dez 2008, 09:40    Titel:  

Click to see if image is larger
_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Mo 22 Dez 2008, 11:17    Titel:  

А, Ники браво. Тези много бързо го строят. А да имаш снимки на асфалтовоза?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Sea Dog
[Moderator]


Anmeldedatum: 10.12.2005
Beitrдge: 3529
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Mo 22 Dez 2008, 12:13    Titel:  

Естествено, че имам, ама да видим кога ще ги пусна.....
_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
dragon x


Anmeldedatum: 26.01.2004
Beitrдge: 1641
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Mo 22 Dez 2008, 16:00    Titel:  

Кога свариха да ти ДЕЛ-нат снимката??
_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Mo 22 Dez 2008, 16:28    Titel:  

Оппа, Ники нали я пазиш?
Току що научих, че този "Емона" е кораба на "Булярд" (първият кораб за "Булярд" - и те вече ще имат собствен флот) и е забранен достъпа до него, както и снимките. Та да питам - да не са ти я изтрили заради това?
Иначе асфалтовоза днес успешно е спуснат на вода. И по вода да му върви, макар че както ми съобщиха, събитието е било придружено от охранители. Но не арабски, а родни, и не заради посланика, а заради други неща...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Sea Dog
[Moderator]


Anmeldedatum: 10.12.2005
Beitrдge: 3529
Wohnort: Варна

BeitragVerfasst am: Mo 22 Dez 2008, 18:42    Titel:  

Ами не, никой не ми е делнал снимката. Аз сам си я делнах. И всички останали във форума.
Съжалявам, писна ми........ Лицемерчетата обвиняват останалите в лицемерие; едните били разузнавачи а другите гнусни шпиони, обаче отиваме да бачкаме в страната на шпЕоните - кой знае защо.....
.....излиза некво си и ти казва "стига спами", а не си вижда собствените простотии.
.....спорят ти че не ни трябват кораби, ама ще слагаме ядрени реактори на 40 годишните лодки - е нали няма той да плава с тях..
Ми няя смисъл, все си мислех, че барем на некой може и да му е интересно. Да ама не, думичката море се свързва единствено и само с плаж и хотели. За какво да снимам кораби или да събирам информация от дърти моряци или от където мога, като с изключение на 10-ина човека на никой не му пука за реалността, че и не иска да я вдяне щото ... и аз не знам що, щот "не го кефело".
По-добре да продължа на друго място - когато му дойде времето.

И те така.......
Весели празници.

Към .... Уреда !!!! (който разбрал - разбрал)

Laughing

_________________
Снимки - http://niki-zlatev.blogspot.com/
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42500

BeitragVerfasst am: Mo 22 Dez 2008, 18:57    Titel:  

Ники? Ако аз съм те обидил някога с нещо - извинявай най-искрено. Надявам се и за вбъдеще да помагаш на форума и да ми пращаш чудесните си снимки. Благодарение на теб, а и на другите морски момчета, списанието се визуализира и стана живо, разбираш ме какво искам да кажа. А и благодарение на теб и на другите морски, морския ни форум стана приятно и актуално място. Не ни напускай. Дефектите се изчистват, както и дефектните хора, разума трябва да надделее. Поздрави и ще поговорим.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 3 von 15 [211 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5, ..., 13, 14, 15 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0945s ][ Queries: 13 (0.0096s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker