Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 22 Окт 2020, 02:27
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
НОВИНИ-ГРАЖДАНСКА АВИАЦИЯ-2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 31 от 71 [1057 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 29, 30, 31, 32, 33, ..., 69, 70, 71 Следваща
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Съб 03 Яну 2009, 20:55    Заглавие:  

Би Би Си: Първият пътнически самолет от ЕС кацна в Ирак
03 януари 2009 | 12:10 | Агенция "Фокус"
Багдад. Шведската авиокомпания „ Nordic Leisure” започна осъществяването на редовни полети до Ирак, съобщава Би Би Си. Първият самолет със 150 пътници на борда кацна по-рано днес в Багдад от датската столица Копенхаген.
Директните полети между европейските държави и Ирак, припомня Би Би Си, бяха прекратени преди 18 години след нахлуването в Кувейт.
Самолетите на шведската авиокомпания ще пътуват до Багдад веднъж в седмицата.
Министърът на транспорта на азиатската страна Амер Исмаил заяви, че в близките няколко дни още няколко авиокомпании от ЕС и от Китай ще започнат полети до иракската столица.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пон 05 Яну 2009, 11:46    Заглавие:  

Жители Нидерландов празднуют 90-летие авиакомпании КЛМ
22:11 01/01/2009

ГААГА, 1 янв - РИА Новости, Андрей Поскакухин. Полеты в небе Нидерландов двух устаревших и двух современных пассажирских самолетов дали старт в четверг началу праздничных мероприятий, посвященных 90-летию авиакомпании KLM (КЛМ), сообщили в пресс-службе холдинга.

КЛМ - самая старая из действующих под первоначальным названием авиакомпаний в мире. 7 октября 2009 года будет отмечаться ее 90-летие. До этого в течение более, чем девяти месяцев в Голландии пройдут многочисленные юбилейные мероприятия.

В первый день этого года в небе над Нидерландами летали когда-то эксплуатировавшиеся в КЛМ пассажирские самолеты Dacota DC 3 и Uiver DC 2, на борту которых вместе с руководителями и ветеранами авиакомпании в качестве почетных гостей были 70 детей, больных хроническими заболеваниями. Для них юбилейный полет превратился в незабываемый праздник. Вместе с заслуженными лайнерами праздничный полет (Celebration Flight) совершали два современных самолета, - окрашенный в старые исторические цвета КЛМ Boeing 737-800 и недавно приобретенный этой компанией новый Boeing 777. На их борту также находились почетные гости.

Предполагалось, что самолеты пролетят над всеми провинциями Нидерландов, но туман и облачность внесли коррективы в эти планы и праздничный полет 1 января ограничился лишь северной частью страны.

Однако полеты этих машин в честь юбилея КЛМ будут проходит и в последующие дни до 15 января. При этом авиакомпания проводит фотоконкурс среди жителей Нидерландов. 12 авторов самых интересных снимков Праздничного полета будут награждены двумя бесплатными авиабилетами по любому межконтинентальному маршруту КЛМ туда и обратно. Автор лучшей фотографии, кроме того, сможет в течение дня снимать фоторепортаж о КЛМ вместе с приглашенными авиакомпанией профессиональными фотографами.

1 января тысячи жителей Нидерландов снимали участвовавшие в юбилейном полете самолеты с крыш домов, башен церквей и других высоких зданий.

"Мы не можем оставить без внимания юбилейный год нашей авиакомпании, - сказал президент КЛМ Петер Хартман (Peter Hartman), который затем добавил, что в такое сложное в экономическом плане время компания хотела бы "вместе с большим количеством людей оглянуться на свое славное прошлое и посмотреть в будущее".

"Вместе с Air France ("Эйр-Франс"), с которой мы сейчас являемся одной компанией, мы с уверенностью смотрим в будущее", - уточнил глава компании.

Хартман отметил, что КЛМ имеет прочные корни в голландском обществе. "Мы сыграли важную роль в истории Нидерландов, и в 2009 году мы будем разными способами вспоминать об этом, - отметил президент КЛМ.

По его словам, этот год для КЛМ - "Полет, полный вдохновения".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пон 05 Яну 2009, 23:51    Заглавие:  

Българските пасажери на “Изиджет” се прибраха у нас
Сънародниците ни ще съдят превозвача

270-те наши сънародници от двата полета на нискотарифната авиокомпания “Изиджет” - от Мадрид за София и от Лондон за София, които не кацнаха на 3 януари на Летище София, вече са се прибрали в България, съобщи за БТА изпълнителният директор на летището Пламен Станчев.

Пътниците са пристигнали тази нощ с автобуси, осигурени от авиокомпанията. Той заяви, че няма представа защо пилотите на двата самолета са отказали да кацнат на столичното ни летище при положение, че е имало всички условия за това. Пистата е била почистена, имало е видимост.

В рамките на 30 минути във времето, когато самолетът от Лондон е отказал да кацне, други седем машини са извършили полети. Същия ден са излетели общо 95 самолета и са кацнали 91, каза Станчев. Единствените самолети, отказали да кацнат, са били тези на “Изиджет” и на авиокомпания “Пегасос” от Анталия. Станчев припомни, че по принцип решението за това дали да кацнат на едно летище взимат пилотите на съответните авиокомпании.

Пасажерите от мадридския полет са били облагодетелствани, защото този самолет е кацнал в Солун, където “Изиджет” има регионален офис. Те са били настанени в
хотел на разноски на авиокомпанията, където са прекарали нощта. 140-те българи, пътували от Лондон за София, два дни бяха блокирани на летището в Букурещ. От екипа на самолета обяснили, че аеропортът е затворен и заради това е трябвало да кацнат в Румъния. Пътниците обмислят да заведат съдебен иск срещу нискотарифния авиопревозвач.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Сря 07 Яну 2009, 09:24    Заглавие:  

Airlines sue FAA over new crew rest rules.
BizJournals.Com

Seven U.S. airlines have filed a lawsuit against the Federal Aviation Administration, opposing new safety requirements aimed at tackling pilot fatigue on some international flights.

Among the airlines that have filed the suit are United Air Lines, US Airways, Continental Airlines and AMR Corp.'s American Airlines.

The suit challenges the legality and the safety benefits of the new rules for pilots of flights lasting 16 hours or longer. Airlines have become more reliant on such routes, but they are reluctant to incur increased labor costs by giving pilots a longer rest time between flights, The Wall Street Journal reported Monday.

The lawsuit was filed Dec. 24 with the U.S. Court of Appeals for the District of Columbia.

Other airlines involved in the suit include Purchase, N.Y.-based Atlas Air Inc.; McMinnville, Ore.-based Evergreen International Airlines Inc.; and Forest Hills, N.Y.-based JetBlue Airways Corp.

Southwest Airlines, the No. 1 carrier at Raleigh-Durham International Airport, is not one of the plaintiffs in the suit.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Чет 08 Яну 2009, 13:51    Заглавие:  

Пазарът на авиационния бизнес кетъринг нараства
от Доротея Николова, в."Дневник"



Най-голямата компания за авиационен кетъринг "Варна мениджмънт & консултинг" АД (ВМК) получи сертификат за качество BS EN ISO 22000:2005 за авиационни кетърингови услуги. Това съобщи за "Морски Дневник" управителят Иван Стоянов. Сертификатът е издаден от Moody International. По думите на Стоянов сертификатът е доказателство, че компанията, която е лидер в осигуряването на кетърингови услуги на летищата във Варна и Бургас, отговаря напълно на европейските изисквания. Документът осигурява и достъп до европейските пазари. Стандартът включва в себе си и изискванията на системата HACCP за безопасност на храните (букв. система за проследяване, контрол и отстраняване на критичните точки), която фирмата започва да прилага първа в България още преди 10 години, уточни Стоянов.

Освен с доставката на бордни закуски ВМК е специализирана и в т.нар. ad hoc поръчки за бизнес полети. Според Стоянов сегментът на този вид кетъринг услуги, макар и да заема малък дял в общия бизнес, се разраства непрекъснато. За нуждите на бизнес полетите ВМК приготвя на място само свежи и топли ястия. Останалите дейности по приготвянето на различните продукти се аусорсват, т.е. прехвърлят се на подизпълнители. На практика това означава, че месните, хлебните и др. продукти се произвеждат в специфична форма по тяхна поръчка.

За момента кризата все още не се отразила на дейността ни, но като потенциална мярка за справяне с евентуалните последици в плановете ни е навлизането на пазара и на неавиационните кетъринг услуги, обясни Стоянов.

По думите му в най-натоварените летни месеци компанията подсигурява по около 10 хил. бордни закуски за 30-35 полета. Средногодишно това означава обслужването на около 800 хил. души.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Пет 09 Яну 2009, 11:33    Заглавие:  

„Хюриет”: Турските авиолинии търсят чуждестранни пилоти за увеличения си самолетен парк
09 януари 2009 | 10:32 | Агенция "Фокус"
Анкара. Чуждестранни пилоти търсят Турските авиолинии с увеличаването на самолетния си парк и разрастването на компанията, пише електронното издание на турския вестник „Хюриет”. Турските авиолинии, които изпитват затруднения с попълването на кадровия си състав с местни пилоти, предприеха кампания за привличане на главни и помощник-пилоти за своите самолети. Всички кандидати ще могат да изпращат своите молби по интернет. Възрастовата граница за пилотите на самолети „Боинг-737” и самолети от тип A319/320/321 трябва да е между 40 и 59 години. Кандидатите трябва да имат професионален опит от 3 000 летателни часа. Договорите ще бъдат подписвани средно за 1 година и половина и ще бъдат уредени чрез споразумение на Министерството на труда и социалната сигурност, пише вестникът.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
AvARienMarku4


Регистриран на: 26 Юни 2006
Мнения: 394
Местожителство: софия близо до 4км

МнениеПуснато на: Съб 10 Яну 2009, 23:35    Заглавие:  

На Алтае пропал вертолет "Газпромавиа" 23:19

В пятницу, 9 января, не вышел на связь вертолет Ми-8, принадлежащий компании "Газпромавиа". Согласно уточненным данным, на борту находились 10 человек - семь пассажиров и три члена экипажа.

Как сообщили "Интерфаксу" в Росавиации, поисково-спасательные службы начали поиски после того, как экипаж вертолета не вышел на связь в назначенное время - 10 утра. Информацию о пропаже вертолета подтвердили в МЧС РФ.

Ми-8 вылетел в 9 утра по московскому времени по маршруту Бийск-Чемал-Кошагач. По словам представителей ведомства, поисковые работы ведет самолет Ан-2.

Спасательная операция результатов пока не принесла. Поиски с привлечением дополнительных сил будут продолжены в субботу.

Агентство РИА Новости сообщило о создании в Республике Алтай специального оперативного штаба в связи с исчезновением вертолета.


На борту пропавшего вертолета Ми-171 находился полпред президента в Госдуме Александр Косопкин
22:18
10 января, AVIA.RU
-
На борту пропавшего на Алтае вертолета Ми-171 находился полпред президента в Госдуме Александр Косопкин, сообщили в субботу РИА Новости несколько источников в Государственной Думе РФ.

По словам одного из собеседников агентства, на борту вертолета, помимо полпреда, также находились вице-губернатор Республики Алтай и представитель Федерального агентства по печати.

Официального подтверждения этой информации агентству получить пока не удалось.
Напомним, что вертолет компании "Газпромавиа", совершавший рейс по маршруту Бийск - Чемал - Кош-Агач, не вышел на связь с наземными службами в пятницу около 11.00 мск. На борту вертолета находились 11 человек - три члена экипажа и восемь гражданских лиц.

По информации ИТАР-ТАСС, в Республике Алтай сегодня начал действовать телефон 'горячей линии', открытый региональным МЧС в связи с пропажей вертолета Ми-171 'Газпромавиа'.

По номеру 8-388 -22 -2-73-99 можно узнать о ходе поисковой операции, а также о том, кто предположительно был на борту вертолета, сообщила пресс-секретарь управления МЧС Светлана Ляшко. По ее словам, сегодня с утра поиски вертолета возобновились.

В ближайшее время к поискам подключится вылетевший из Красноярска самолет Ан-74, оснащенный оборудованием для ведения радиоэлектронной разведки.

10 января, AVIA.RU - Спасатели с наступлением сумерек завершили поиски с воздуха пропавшего в пятницу на Алтае вертолета Ми-171 авиакомпании
"Газпромавиа",- сообщает портал Вести.Ru.

"Поиски вертолетами и самолетами в 16:30 (13:30 по московскому времени) закончились, результатов не дали", - сообщила агентству "Интерфакс-Сибирь" руководитель пресс-службы управления МЧС по республике Алтай Светлана Ляшко.

В настоящее время в управлении ожидают возвращения в Горно-Алтайск спасателей, участвовавших в поисках пропавшего вертолета. После анализа их информации будет принято решение о том, как будут проводиться поисковые работы в воскресенье.

Помимо облетов территории, началась работа и с населением - сотрудники милиции опрашивают местных жителей и охотников,- сообщает Вести.Ru.


Поиски пропавшего на Алтае вертолета пока безуспешны
22:55 ИА SakhaNews.



На борту вертолета, который пропал на Алтае, находились одиннадцать человек. Среди них, по предварительным данным, были полномочный представитель президента РФ в Госдуме Александр Косопкин, вице-премьер правительства Республики Алтай Анатолий Банных, начальник республиканского комитета по охране животного мира Виктор Каймин и сопровождающие их лица.

Поиски пропавшего в пятницу вертолета Ми-8 не дали результатов и в прошедшую субботу. Для организации поиска сформирован штаб, который расположился в аэропорту Горно-Алтайска. Западно-Сибирская транспортная прокуратура начала проверку по факту пропажи в Горном Алтае вертолета Ми-8 "Газпромавиа", сообщает NEWSru.com.

Справка:

Александр Косопкин родился 1 июня 1957 г. в Чите. Окончил Челябинский техникум железнодорожного транспорта в 1976 г. и Московскую государственную юридическую академию в 1996 г.

Последние места работы - с марта 2001 г. начальник Главного управления внутренней политики президента РФ, в апреле 2004 г. назначен полномочным представителем президента РФ в Государственной Думе.


Вертолет мог попасть в зону повышенной турбулентности»
23:30
По мнению летчика, виной авиапроисшествия могли стать алтайские горы
Вадим АЛЕКСЕЕВ — 10.01.2009


Что случилось с вертолетом, пропавшем 9 января в Республике Алтай? Версии случившегося горячо обсуждают летчики.

- Ми-8, в плане безопасности - очень надежный вертолет, - заверил нас Владимир ФЕФЕЛОВ, военный летчик морской авиации, капитан ВВС в отставке. – Трудно даже представить, что могло случиться.

Владимир Сергеевич вслух выдвигает предположения и сам же опровергает их:

- Экипаж оказался недостаточно подготовленным или пилот был «не в форме»? Нет, исключено. И техника, и летчики перед каждым полетом проходят надежную проверку. А уж если в кабине - высокопоставленные лица, контроль особый. Может быть, пилот по личной инициативе отклонился от маршрута, и из-за этого случилось ЧП? Такого быть не может: даже малейшее изменение курса согласовывается с диспетчером. Вертолет не выдержал сибирского мороза? Нет! Ми-8 может летать при температуре от -50 до +50 градусов!

Единственная версия, к которой склоняется наш эксперт, авария из-за повышенной турбулентности:

- А она действительно могла быть высокой из-за гористой местности. Такая местность, как в Горном Алтае, осложняет и поиски. Большая надежда людей, потерпевших бедствие в полете, – аварийная радиостанция «Комар». Это прибор, размером чуть больше мобильного телефона. Человек нажимает кнопку, и «Комар» подает сигнал, который могут поймать спасатели. Но если на равнине радиус действия такой станции до пятидесяти километров, то среди гор – в десять-двадцать раз меньше. Оттого-то и сложней найти людей, возможно, потерпевших бедствие. Но в истории авиации много случаев, когда пропадали самолеты и вертолеты, но людей находили спустя несколько суток. По меньшей мере, запас продовольствия у экипажа и пассажиров должен быть рассчитан как минимум на три дня.

«Комсомолка» следит за ситуацией.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
reaper


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1802
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пон 12 Яну 2009, 12:28    Заглавие:  

Компания на "Химимпорт" купи дела на ДЗИ в "Ер Бан"

Новият собственик на въздушните линейки е „Бългериън Авиейшън Груп” ЕАД

Дъщерното дружество на „Химимпорт”АД - „Бългериън Авиейшън Груп” ЕАД, е новият собственик на дяловете на „ДЗИ-общо застраховане” АД в „Ер Бан” ООД, съобщиха от ДЗИ.
Припомняме, до момента „Ер Бан” ООД беше дъщерно дружество на "ДЗИ – Общо застраховане" АД. Сделката е била сключена на 12.12.2008 г.
Идеята за създаването на компания с такъв тип дейност е от 1992 година, а създаването й става факт през 1993 г., под формата на акционерно дружество. През 2003 г. се трансформира в “Ер Бан” ООД, със собственик на 85,25% от дяловете „ДЗИ-общо застраховане” АД.
Предметът на дейност на „Ер Бан” е свързан с поддръжката и експлоатацията на летателен отряд, специализиран за оказване на въздушно-преносима спешна медицинска и друга помощ. „Ер Бан” ООД притежава лиценз за въздушен превозвач по спешна медицинска помощ и има право да извършва специализирани авиационни работи и търговски въздушни превози.

_________________
These are unsophisticated men. They only respond to fear and the draw of lucre.We elicit this by using iconographic symbols and psychological intimidation.
The way we look together presents a uniform image of strength and organization.Don't say anything. Look mean. No smiling.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 13 Яну 2009, 10:42    Заглавие:  

Логото на Формула 1 изгря на самолет
BLITZ-Sport - 12 Януари 16:57
Авиокомпания “Етихад” ще рекламира състезанието за Гран При на Абу Даби
Авиокомпания “Етихад“ украси един от самолетите си “Еърбъс“ с логото на Формула 1 и по този начин ще рекламира Гран При на Абу Даби.
Състезанието е последно в календара за предстоящия сезон, а авиокомпанията е основен спонсор на проявата на пистата “Яс Марина“.

Самолетът А34-600 ще изпълнява редовни полети от Абу Даби до Лондон, Сидни, Ню Йорк и Торонто./БЛИЦ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 13 Яну 2009, 11:32    Заглавие:  

Власти ОАЭ запретили использование самолетов Ан-12

Власти Объединенных арабских эмиратов запретили полеты произведенных в СССР самолетов Ан-12 над территорией страны. Об этом 12 января сообщает The National.

Власти ОАЭ объясняют запрет соображениями безопасности. В последнее время самолеты Ан-12 часто попадали в аварии.

В ОАЭ Ан-12 используют шесть мелких компаний-грузоперевозчиков. Их руководство опасается, что запрет на полеты Ан-12 усугубит вызванные мировым финансовым кризисом трудности и приведет к увольнению многих работников.

Аварии Ан-12 происходили в эмирате Шарджа 2 и 6 января 2009 года, а также 24 октября 2008 года. В ноябре 2008 года семь человек погибли в результате крушения Ан-12 в Ираке. Использование самолетов Ан-12 уже запрещено в Иране и Судане.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Сря 14 Яну 2009, 11:38    Заглавие:  

Много добра статия, цяло упътване - къде какво и защо! Twisted Evil

World's Most-Delayed Airports

Planning to visit India or Europe? Budget extra travel time. If airport delays in 2008 are any indication, you'll need it
By Brian Wingfield
from ForbesTraveler.com

Compiling a list of the world's most-delayed airports is no easy task. We again asked FlightStats, operated by Conducive Technology Corp. in Portland, Ore., to pull on-time information for the world's busiest 200 airports, as determined by ACI.

Chhatrapati Shivaji International Airport (BOM)

Worst arrival rank: 1

Percentage of on-time arrivals: 49.95 percent

For the second year in a row, Mumbai's international airport — India's busiest — tops our list as the world's most-delayed airport in terms of arrivals. About 58 percent of its late arrivals in 2008 were delayed by 30 minutes or more, according to FlightStats sampling of the airport's flights. In November, the airport opened a new taxiway to reduce the wait time for landing aircraft.

In Pictures: The World's Most-Delayed Airports


Indira Gandhi International Airport (DEL)

Worst arrival rank: 2

Percentage of on-time arrivals: 50.89 percent

Serving New Delhi, India's capital, Indira Gandhi International saw 23.3 million passengers in 2007. A sampling of the airport's flights shows that nearly 60 percent of its delayed flights were late by more than 30 minutes. In October, a third runway — one of the longest in Asia — became fully operational. The airport also plans a new terminal complex to be finished by the end of March 2010.

Mohammed V International Airport (CMN)

Worst arrival rank: 3

Percentage of on-time arrivals: 53.83 percent

Casablanca's airport is one of the smallest on our list, serving 5.9 million passengers in 2007. But the airport, run by the Moroccan Airports Authority (ONDA), gets a low grade for on-time arrivals. More than 60 percent of its flights sampled by FlightStats in 2008 were at least 30 minutes late. Departures weren't much better: 64 percent left on time.

Bengaluru International Airport (BLR)

Worst arrival rank: 4

Percentage of on-time arrivals: 60.16 percent

Give Bengaluru International some time to adjust to growing pains: The sleek new airport serving India's high-tech capital opened in May. In 2007, the city's old airport, which no longer serves commercial traffic, served 9.9 million passengers — an astonishing 34 percent increased over the prior year. About 80 percent of its flights departed on time in 2008, an airport official says.

Orio al Serio International Airport (BGY)

Worst arrival rank: 5

Percentage of on-time arrivals: 60.55 percent

Orio al Serio is the smallest of the airports we examined — just 5.7 million passengers passed through in 2007. It serves budget carriers to Bergamo, near the foothills of the Italian Alps, and nearby Milan. In 2008, 55 percent of delayed arrivals sampled by FlightStats were less than 30 minutes late. However, only 60 percent of its flights departed on time as well.

Beijing Capital International (PEK)

Worst departure rank: 1

Percentage of on-time departures: 47.86 percent

Beijing's airport is among the world's busiest — nearly 54 million passengers in 2007 — and it undoubtedly saw a massive increase in 2008, as the city hosted the Olympics. However, once again it holds a high spot on our list of worst departures. Of Beijing's late departures, 45 percent were delayed by 30 minutes or more, according to a sampling of the airport's flights.

Manchester Airport (MAN)

Worst departure rank: 2

Percentage of on-time departures: 49.11 percent

Northern England's main airport saw more than 22 million passengers pass through in 2007, and it has more direct flights to global destinations than any other airport in the U.K. Unfortunately, it might take some extra time to reach those places. About 48 percent of its delayed departures were late by at least 30 minutes, according to a sampling of flights.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Съб 17 Яну 2009, 09:05    Заглавие:  

Создание "Авиалиний России"
15.01.2009 17:35:34
Фото с сайта bhx.co.uk
Фото с сайта bhx.co.uk
Решение о создании нового авиаальянса на смену испытывающему финансовые трудности AiRUnion было принято 27 августа 2008 года. "Авиалинии России" создаются госкорпорацией "Ростехнологии" и правительством Москвы на основе авиакомпаний AiRUnion, а также "Атлант-Союза", ГТК "Россия", "Кавминводыавиа", "Оренбургских авиалиний", "Саратовских авиалиний" и "Владивосток-авиа". 22 октября генеральный директор "Ростехнологий" заявил, что авиаальянс будет зарегистрирован 11 ноября 2008 года. Об официальной регистрации перевозчика "Росавиа" было объявлено 15 января 2009 года.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Вто 20 Яну 2009, 16:03    Заглавие:  

20.01.2009 - 12:38 Информационное агентство АРМС-ТАСС
Венесуэла закажет два самолета Ил-96-300.

Как ожидается, в текущем месяце правительство Венесуэлы закажет два самолета Ил-96-300, которые планируется использовать для пассажирских перевозок и транспортировки руководства государства, сообщает "Флайт интернэшнл".

Согласно сообщению источника в правительстве, каждый из закупаемых широкофюзеляжных самолетов оценивается в 98 млн дол. Поставка запланирована на первый и четвертый квартал следующего года. Источники в Венесуэле указывают, что одна из машин будет оборудована как президентский транспортный самолет в конфигурации, которая схожа с используемой российским правительством.

Второй самолет войдет в состав парка государственной авиакомпании "Конвиаса" и будет использоваться на дальнемагистральных маршрутах.

По имеющейся информации, правительство также разместило дополнительный заказ на поставку "Казанским вертолетостроительным заводом" двух вертолетов Ми-17-1В в версии для транспортировки ВИП- персон, которые будут использоваться президентом Уго Чавесом.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пет 23 Яну 2009, 11:14    Заглавие:  

ДПА: Германската “Луфтханза” отмени 40 полета от и към Франкфурт на Майн
23 януари 2009 | 11:05 | Агенция "Фокус"
Берлин. Германската авиокомпания “Луфтханза” отмени 40 полета от и към Франкфурт на Майн заради стачка на стюардите, предаде днес ДПА. Става въпрос за полети на къси и средни дестинации. Стачката вече е прекратена и се чака отговор от компанията. В случай, че такъв не последва, протестните действия ще продължат, заяви говорител на синдиката на стюардите. Стачкуващите настояват за увеличение на заплатите от 15% и по добри условия за работа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 27 Яну 2009, 11:43    Заглавие:  

Росавиация аннулировала сертификат эксплуатанта у авиакомпании "Дальавиа"

26.01.2009, 17.50





МОСКВА, 26 января. /ИТАР-ТАСС/. Федеральное агентство воздушного транспорта /Росавиация/ аннулировало сертификат эксплуатанта авиакомпании "Дальавиа" /Хабаровск/. Об этом, как передает ПРАЙМ-ТАСС, говорится в сообщении ведомства.

Решение об аннулировании сертификата эксплуатанта было принято в соответствии с п. 107 Федеральных авиационных правил "Сертификационные требования к эксплуатантам коммерческой гражданской авиации. Процедуры сертификации" в связи с истечением трех месяцев со дня приостановления действия сертификата.

Кроме того, принято решение о возврате "Дальмашлизингу" самолетов Ту- 214 и Ту-154. Большинство машин парка "Дальавиа", в том числе Ил-62, Ан-24 и Ан-26, не будут эксплуатироваться из-за экономической неэффективности.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 31 от 71 [1057 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 29, 30, 31, 32, 33, ..., 69, 70, 71 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1043s ][ Queries: 13 (0.0166s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker