Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 22 Окт 2020, 02:51
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Авиоинциденти и авиокатастрофи
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 25 от 94 [1397 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 23, 24, 25, 26, 27, ..., 92, 93, 94 Следваща
Автор Съобщение
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Съб 10 Яну 2009, 15:31    Заглавие:  

Днес се навършват 25 години от катастрофата на LZ-TUR (сериен номер 4352308) край село Кривина на 4км източно от полоса 27 на летище София, в която загиват 45 пътници и целия екипаж, съставен от командира на самолета Георги Доганов, щурман Теодор Младенов, проверяващ Кирил Велинов и стюардеси Райна Вачева и Вера Димитрова.

Бог да прости всички загинали!

Димо

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Нед 11 Яну 2009, 18:04    Заглавие: Plane undershoots Aklan runway, 26 hurt  

ILOILO CITY, Philippines – (UPDATE 2) Twenty-six persons were injured when a Zest Air plane carrying passengers bound for Boracay Island undershot the runway as it was about to land at the Caticlan airport in Malay town, Aklan province Sunday morning.
Except for a passenger who suffered a fractured collarbone, the passengers and a few airport personnel suffered only minor injuries. But the incident forced the closure of the airport for more than five hours.
One passenger, Rowena Versoza, 40, suffered broken bones and a cut to the head. She was taken for treatment at the Aklan Baptist Hospital in Caticlan along with the other injured, said Inspector Lory Tarazona, police chief of Malay town, said in a phone interview.
Three of the injured were airport personnel who were hit by debris when the plane crashed against the concrete perimeter fence.
The plane left Manila around 6:10 a.m., carrying 22 passengers including two children bound for Boracay and with three crewmembers.
The passengers included two Korean and two German tourists.
The 72-seater RPC 8993 plane piloted by Captain Vicente Gazo undershot Runway 06 when it landed at 6:58 a.m., Tarazona said, quoting from a report of the Air Transportation Office (ATO) in Caticlan.
The plane swerved sharply to the left when it touched the runway after the initial impact and hit a concrete barrier seriously damaging its nose. The plane's landing gears and propellers also suffered major damage.
Police and airport personnel who responded to the accident evacuated the passengers and crew to the hospital.
Except for Versoza, the injured passengers suffered cuts and bruises and were immediately released after they were treated, Tarazona said.
The airport was closed to all incoming and outgoing flights because the plane blocked the 30-meter wide and 950-meter long tarmac.
All incoming flights were diverted to the airport at the capital town of Kalibo until the Caticlan airport was re-opened at around 12:30 p.m. Sunday.
The airline company said its safety officer had been coordinating with the ATO to investigate the cause of the accident.
"It's an unfortunate incident and we are relieved that there is no fatality. We will wait for the result of the investigation," said Zest Air director Arturo Alejandrino, in a phone interview with the Philippine Daily Inquirer (parent company of INQUIRER.net).
The company offered to shoulder all medical expenses and all necessary assistance to the passengers and crew, including the transfer of Versoza to a hospital in Manila.
Four of the passengers opted to return to Manila but most of the others proceeded to Boracay, said Alejandrino.
The airport in Caticlan, the jump-off point to Boracay, is one of the busiest in the country. It averaged 18 incoming and 18 outgoing flights daily, servicing around 1,200 passengers in 2008 but the volume nearly doubled during Boracay's peak season starting October until summer.
The safety of the airport has been a concern because of the volume of traffic relative to the size of the runway and because airlines have been operating bigger planes in their Caticlan routes. The airport is flanked by a hill on one side and one end of the runway is near the sea.
Alan Java, chief of the Aerodome Development and Management Service division of ATO and the former Western Visayas area manager of the agency, said there was a recommendation to extend the runway and to level the hill to maximize the runway area.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Нед 11 Яну 2009, 23:48    Заглавие:  

Откриха изчезналия руски хеликоптер
11.01.2009 17:22

Изчезналият в петък руски хеликоптер Ми-8 бе открит катастрофирал в Алтай – планински район в южната част на Сибир.

Това предадоха руските агенции.

В района темтературата е минус 35 градуса по Целзий.

На борда на самолета са пътували 11 души, а не 13, както бе съобщено по-рано.

Пътували са осем пътници и тричленен екипаж. Оцелели са четирима.

Останалите седем пасажери са загинали.

Сред жертвите е и представителят на Кремъл в Държавната дума Александър Косопкин.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Пон 12 Яну 2009, 21:56    Заглавие:  

Това май е 3-ия Ми-8 от началото на годината.

Четирима души са пострадали, след като хеликоптер Ми-8 се разби в Русия
12 януари 2009 | 14:11 | Агенция "Фокус"
Москва. Четирима души са пострадали, след като хеликоптер Ми-8 се разби в Русия, предаде Интерфакс, позовавайки се на съобщение на руското министерство на извънредните ситуации.
Инцидентът е станал в Нефтеюганския район на Ханти-Мансийския автономен окръг.
Причината за катастрофата не се съобщава.


Ето и за този дето се разби в петък в Алтай.

http://www.lenta.ru/story/mi8/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 13 Яну 2009, 11:33    Заглавие:  

И един Ми-2 падна днес...

Вертолет Ми-2 потерпел катастрофу в Югре, 4 человека погибли

ЕКАТЕРИНБУРГ, 13 января. /ПРАЙМ-ТАСС/. Вертолет Ми-2, пропавший накануне в Югре, потерпел катастрофу, находившиеся на борту люди погибли. Об этом ИТАР-ТАСС сообщили в пресс-службе Уральского регионального центра МЧС. Всего на борту вертолета Ми-2 находились четыре человека - два члена экипажа и два пассажира. Их тела обнаружены на месте крушения.

В Уральском региональном центре МЧС сообщили, что после поступления сигнала о прекращении связи с вертолетом для проведения поисково- спасательных работ было задействовано 87 человек, два вертолета, 19 единиц техники, включая снегоходы.

"В 21:00 мск врачам и спасателям на снегоходах удалось прибыть на место крушения вертолета", - сказал представитель регионального центра МЧС. "Установлено, что предварительная поступившая информация о том, что Ми-2 совершил жесткую посадку, не подтвердилась. Вертолет потерпел крушение", - подчеркнул он. На месте катастрофы обнаружены тела четырех погибших.

Как сообщили ранее ИТАР-ТАСС в главном управлении МЧС по Ханты-Мансийскому автономному округу, вертолет совершал инспекционный облет газопроводов.

Во вторник к выяснению причин крушения Ми-2 приступит следственная оперативная группа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Сря 14 Яну 2009, 11:26    Заглавие:  

Выживших пассажиров Ми-8 могут привлечь за браконьерство

Преди...
Click to see if image is larger

и след...
Click to see if image is larger

МЧС подтвердило информацию о некачественном вертолетном топливе

Пассажиры, выжившие в результате крушения вертолета Ми-8 в республике Алтай, могут понести уголовную ответственность за охоту на животных, занесенных в "Красную книгу". Об этом радиостанции "Эхо Москвы" сообщил директор Всемирного фонда дикой природы (WWF) России Игорь Честин.

По его словам, на фотографиях с места катастрофы "четко видно", что животное, застреленное охотниками – это архар, горный баран, значащийся в "Красной книге" как уязвимый вид. "Совершенно очевидно, что в данном случае необходимы следственные мероприятия", – заявил Честин.

Ранее один из выживших в авиакатастрофе в частном разговоре выдвинул версию, согласно которой Ми-8 разбился после того, как снизился до минимально возможной высоты, чтобы охотникам было удобней стрелять по животным прямо с борта вертолета.

Крушение произошло 9 января, однако спасателям удалось обнаружить вертолет лишь два дня спустя. Семь человек погибли, в том числе – полпред президента РФ в Госдуме Александр Косопкин. Второй пилот Максим Колбин и три пассажира вертолета выжили.

Ранее "Московский комсомолец" писал, что Косопкин был заядлым охотником. Издание предположило что вертолет летел в сторону Монголии, где, в отличие от России, охота на архаров не запрещена.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Сря 14 Яну 2009, 11:44    Заглавие:  

Следствие рассматривает две версии крушения Ми-2 под Нефтеюганском


Следствие, изучающее обстоятельства крушения вертолета Ми-2, которое произошло 12 января в Ханты-Мансийском автономном округе, рассматривает две основные версии причины произошедшего, пишет "Газета" (GZT.RU). Ими являются техническая неисправность машины и человеческий фактор, сообщила изданию представитель Следственного управления на транспорте СКП РФ на Урале Ирина Саркисян.

Между тем, заместитель директора компании "Конверсавиа", которой принадлежал разбившийся Ми-2, выразил сомнения во второй версии. По его словам, экипаж вертолета был опытным – так, командир вертолета Виктор Морозов за карьеру налетал 14,5 тысяч часов.

На борту разбившегося Ми-2 находились два члена экипажа и столько же пассажиров, все они погибли. В связи с катастрофой возбуждено уголовное дело по статье "нарушение правил безопасности движения и эксплуатации воздушного транспорта, повлекшее по неосторожности смерть двух и более лиц".

Ми-2 "Конверс Авиа". Фото пресс-службы компании

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Чет 15 Яну 2009, 12:44    Заглавие:  

Най-малко трима души загинаха при падане на холандски самолет
15 януари 2009 | 12:35 | Агенция "Фокус"
Хага. Най-малко трима души загинаха при падане на малък холандски самолет в гора в околностите на град Нордхорн, на холандската граница на връщане от Полша, предаде холандската агенция А Ен Пе. Самолетът е бил собственост на холандска фирма, а загиналите са холандци. Причината за падането на самолета все още е неизвестна.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Чет 15 Яну 2009, 23:36    Заглавие:  

Пътнически самолет падна в река Хъдсън в САЩ
15 януари 2009 | 23:13 | Агенция "Фокус"
Вашингтон. Пътнически самолет „Еърбъс-320” падна в река Хъдсън, преминаваща по границата на американския щат Манхатън, предаде агенция Ройтерс, позовавайки се на съобщения на очевидци.
По техните думи оцелелите при инцидента са излезли на крилата на самолета, който плава по течението на реката.
На борда на самолета е имало повече от 10 човека. Няма информация дали има загинали или ранени при инцидента. Засега не е установена причината за инцидента.

АФП: На борда на катастрофиралия самолет в САЩ е имало най-малко 153 души
15 януари 2009 | 23:34 | Агенция "Фокус"
Вашингтон. В самолета на „Ю Ес еъруейз”, който падна в река Хъдсън, е имало 148 пътници и петчленен екипаж, съобщиха американските власти, цитирани от АФП.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Чет 15 Яну 2009, 23:40    Заглавие:  

Уникални снимки от произшествието. Всички са живи, няма сериозни наранявания. Причината пак е птица ...

http://news.yahoo.com/nphotos/inflatable-raft/photo//090115/480/f61b8a02e93d44f29736f45489b2be35//s:/ap/20090115/ap_on_re_us/plane_in_river#photoViewer=/090115/480/dd70c0e5972e48a797945b596febd61b
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Пет 16 Яну 2009, 10:58    Заглавие:  

“Фигаро”: Пилотът на самолета Еърбъс А320, който се “приземи” в река Хъдсън, е овладял ситуацията
16 януари 2009 | 08:12 | Агенция "Фокус"
Ню Йорк. Пътническият самолет на Ю Ес Еъруейз падна в леденостудените води на река Хъдсън, след като малко след излитането му от летище „Ла Гуардиа” в двигателите му са попаднали птици. Изумените жители и туристи в Ню Йорк наблюдаваха как самолетът Еърбъс А320 със 155 пътници и петчленен екипаж на борда пада във водата на незначително разстояние от 48-мо авеню в Манхатън, пише в. “Фигаро”.
Докато жителите на Ню Йорк въздъхнаха с облекчение, че самолетът не се е врязал в някоя от сградите, спасилите се пътници изразиха благодарността си затова, че са оцелели. „Благодаря на Господ и благодаря на пилота”, заяви Алберто Панеро, който бе на борда на самолета. „Не мога да повярвам, че се приземихме”. Същият добави пред Си Ен Ен, че спасителните екипажи се озовали на мястото на злополуката изключително бързо.
Според свидетели на случилото се, пилотът успял да овладее падането на самолета, който почти “кацнал’ на повърхността на реката. “Видях самолет, който се спускаше. Човек би казал, че се кани да се приземи на водната повърхност,” каза Боб Рийд, очевидец на случилото се. “Приличаше на овладяно и контролирано спускане,” добави той.

Евала на пилота Exclamation
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
richi_air

Регистриран на: 22 Апр 2005
Мнения: 378

МнениеПуснато на: Пет 16 Яну 2009, 11:15    Заглавие:  

Евала наистина!
При условие, че и двигателите са под крилете....

_________________
http://bgaf.bgspotters.net/logos/ban_avsim1.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 16 Яну 2009, 11:17    Заглавие:  

Victor 3 написа:


Евала на пилота Exclamation


Не знам защо винаги пропускате факта, че пилотите са 2-ма а не 1!

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
W.alO


Регистриран на: 19 Апр 2008
Мнения: 49
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 16 Яну 2009, 11:22    Заглавие:  

Stoyan написа:
Victor 3 написа:


Евала на пилота Exclamation


Не знам защо винаги пропускате факта, че пилотите са 2-ма а не 1!


Правилно ! Евала на ПИЛОТИТЕ! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Victor 3
[Admin]


Регистриран на: 15 Окт 2007
Мнения: 4111

МнениеПуснато на: Пет 16 Яну 2009, 13:10    Заглавие:  

Lenta.ru: Новости: http://lenta.ru/news/2009/01/16/pilot1/
16.01.2009, пятница, 14:04:23
Обновлено 16.01.2009 в 10:02:10

Пилот приводнившегося аэробуса оказался бывшим летчиком ВВС США

Пилот аэробуса A-320, удачно приводнившегося на реку Гудзон, Чесли Б. Салленбергер III (Chesley B. Sullenberger III) оказался выпускником Академии ВВС США и бывшим пилотом и инструктором американских военно-воздушных сил, сообщает AP. В 1970-х годах, находясь на службе ВВС, он управлял истребителями F-4.

57-летний Салленбергер работает в авиакомпании US Airways с 1980 года, а его летный стаж составляет более 40 лет. Также пилот руководит компанией, дающей консультации по технике безопасности. По сообщению одного из коллег, "Салли" (это дружеское прозвище пилота) изучал психологию и знает, как сохранить работоспособность экипажа во время ЧП.

Аэробус A-320 аварийно сел на Гудзоне 15 января. Он вылетел из аэропорта "Ла Гуардиа" в Северную Каролину, однако через минуту после взлета пилот сообщил диспетчеру, что в двигатели самолета попали две птицы. После этого связь с ним прервалась.

На борту A-320 находились 155 человек, по меньшей мере 78 из них пострадали, однако о серьезных травмах сообщений не поступало. В большинстве случаев причиной госпитализации стало переохлаждение - температура воды в Гудзоне на момент аварии составляла около 6 градусов по Цельсию.


При А-320 не е възможно и двамата да подават сигнали към системата. Винаги има командир на полета , а иначи сигурно са работили в екип при приземяването.

Последната промяна е направена от Victor 3 на Съб 17 Яну 2009, 20:21; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 25 от 94 [1397 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 23, 24, 25, 26, 27, ..., 92, 93, 94 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0823s ][ Queries: 13 (0.0132s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker