Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Ангела Меркел заяви, че е във форма и ще изкара до край канцлерския си мандат · Депутатите одобриха споразумение за индустриално сътрудничество с Lockheed Martin · Су-35 ще сближат Турция и Русия · Израелци изнасилиха групово момиче на 19 години · Арестуваха двама, нападнали патрулка с камъни · Холандия "10% отговорна" за 350 жертви от клането в Сребреница ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 19 Юли 2019, 19:02
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Да реставрираме LZ-BTU!
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 2 [29 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Автор Съобщение
hotblooded

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 109
Местожителство: гр.Бургас

МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 08:54    Заглавие:  

LZ-BTU Prez 1989-1990 sym letql 3 pyti s nego - BOJ-SOF i obratno.(wodq si spisyk na wsi4ki bordni nomera na koito sym se ka4wal) Dwigateli weroqtno shte se namerqt lesno no pari za tqh trudno Sad No nali moje da minem i bez tqh.
Interioryt - sedalki i tapiceriq shte se namerqt - moje bi w tehni4eskata baza w Burgas shte ima neshto ostanalo (ako ot bazata e ostanalo neshto) a i poznawam edin ot injenerite moje i toi da pomogne s kakwoto moje
Nqkoi moje li da kaje neshto za sydbata na LZ-BTA? Pyrviqt Tu-154 na Balkan BUlgarian Airlines ? Imashe 2 Tu-154 narqzani na par4eta wyw warna - ili pone opashkite im bqha do skoro tam - Dano ne e bil sred tqh! ili mai beshe katastrofiral?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 11:32    Заглавие:  

LZ-ВТА, ли? Мани, че ми се реве! Първият, изнесен от СССР Ту-154 и само 26-тият (май...) построен. Идва в България на 22 юни 1972 г. Наред с BTB и BTC сред малцината първоначални самолети, които се познават по кръстоската на кила и опашното оперение (има тънко "торпедо", разположено малко по-ниско от по-нататъшните). Може и от дългите елерони да е имал. Бе, уникат.

И?

Ми някъде в края на 90-те му отрязват опашката до херметизационното дъно -- хей така, от единът келешлък и по принципа "залудо работи" -- и го турят на север от пистата на Враждебна да работи като салонен тренажор за стюардеси. Сумата пъти го виждах там. Вече май го махнаха, не знам.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ATC


Регистриран на: 13 Апр 2004
Мнения: 223
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 19:59    Заглавие:  

Ето актуална снимка на LZBTU от днес сутринта http://atc.bgspotters.net/upload/LZ-BTU.jpg 557 KB малко е отдалече ,сниман е от кулата в Бургас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 28 Апр 2004, 20:42    Заглавие:  

http://www.bgspotters.net/pictures/pic.php?spses=9c554504c245e7a9e470de4d35441498&subm=3&oprt=2&form_PicId=379

ей го и интериора - сниката достига до нас благодарение на Антон Василев

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
ubik

Регистриран на: 08 Май 2004
Мнения: 4
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Съб 08 Май 2004, 18:53    Заглавие:  

скипаджията написа:


Ми някъде в края на 90-те му отрязват опашката до херметизационното дъно -- хей така, от единът келешлък и по принципа "залудо работи" -- и го турят на север от пистата на Враждебна да работи като салонен тренажор за стюардеси. Сумата пъти го виждах там. Вече май го махнаха, не знам.


В момента се намира на закрито в ИВТ и служи за тренажор на стюардесите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Вто 11 Май 2004, 15:00    Заглавие:  

Вдигам глава да си поема въздух от работа. Благодаря за внесената яснота по разни въпроси, както и за снимките.

Още нямам отговор от управлението на летище Бургас. За и-мейла ми до адреса на дирактора от сайта на летището не се е връщало известие, че е отворен; това често става с дежурно откривани електронни пощи, които после никой не ползва. Писмото пратих с леко закъснение, сего стискам палци -- дано отговорят! (Зелената светлина от изп. дир. на летището виждам като първа стъпка.)

Уредникът на музея няма свой имейл адрес (става дума за на сайта). Спомням си го; той наистина е ентусиаст. Би било малко нетактично да прескачам директора, обаче. Ако нямам отговор от него ще премисля.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Вто 11 Май 2004, 15:51    Заглавие:  

http://bourgas-airport.com/bg/museum.htm
museum@bourgas-airport.com
Върнете се в началото
Airfan


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 389
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Чет 13 Май 2004, 08:25    Заглавие: banned!  

DELETED!
_________________
www.airforce-bg.com
Аз в jetphotos.net
Аз в airliners.net
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 13:47    Заглавие:  

Бавно, бавно се връщам назад към темите във форума.

Някой може ли да каже какво се е случило с тази идея? От последния пост на Скип пише, че чака благословия от директора на летището. И после няма повече инфо?

Скип, кажете моля? Аз последните три години ходя в музея всяко лято. И всяко лято Юниформа изглежда все по-полачевно и по-плачевно.. последно и няколко странични илюминатора бяха разбити Crying or Very sad

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 15:06    Заглавие:  

И до днес си чакаа-а-а-м... Sad

На два пъти им писах, и двата през сайта, както и по "охлювна поща". Втория път с препоръчано писмо, даже. Препратих ги и насам, да видят че не съм смахнат, че и други има. Йок отговор!

Струва си да видим като утихнат работите с новите собственици, ъъ-ъ... исках да кажа наематели Smile дъл няа изскочи някой заек изпод тая шапка...

Струва си да отбележа, че и в Англия летищните власти са страшно против това да им се валят ръждиви експонати по терена. Правят се на глухи и слепи и те по български. Наскоро изпъдиха един чудесен Трайдънт 3 от Хийтроу. Щяха да го обръщат на бръснарски ножчета, ама група ентусиасти успяха с триста мъки да го спасят и закарат в Манчестер -- пак на летището. Ама колко ще издаяни там не е ясно -- едно пет години? Щото е толкоз скапан под боята, та нема накъде.

А на летището Косфорд -- стар музей и учебна база на РАФ се готвят да теглят ножа на Колекцията на Би ей -- Вайкаунт 701, Комет І, 707-436, ВЦ10, 1-11 500, Трайдънт 1. Би ей вдигнала ръце от нея преди три години и сега даже доброволците са вън, че по-вън. Някой нощ ша додат братчедите с резачките и на съмване -- йок Колекция...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 17:27    Заглавие:  

Цитат:
И до днес си чакаа-а-а-м...

На два пъти им писах, и двата през сайта, както и по "охлювна поща". Втория път с препоръчано писмо, даже. Препратих ги и насам, да видят че не съм смахнат, че и други има. Йок отговор!



Скип,и аз бих помогнал с каквото мога.Дай да опитаме с нов емайл или поща,сега директора на летището е Барзов,а именно той основа музея,така че ,мисля че може да се получи нещо ,въпреки че в момента има май неяснота около съществуването на музея.Въпроса е дали тези емайли,които са дадени на сайта не летището са актуални и дали някой ги поглежда.На сайта на министерството на транспорта има също някакъв емайл.Но аз предлагам,ако искате,да пратим едно писмо по пощата или да се обадим по телефона,мисля че няма да има проблем......
Кво ше кажете,това с телефона ми се струва най удачно.....

_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 18:00    Заглавие:  

Ми навит съм, но телефонирането от друг, че съм в странство! В списанието на България ер, в което инак нямам пръст, наскоро написах статийка за Авиоекспото (ноември 2005 г.), щот май нещата са малко нещо висящи, а-хъм...

Абе... Калин Барзов нали стана шеф на софийското летище..? Или и на двете..? Както и да е, дано се сети и за статията ми в Криле (септ. 98 г.) за Авиоекспото.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 19:02    Заглавие:  

От близо 2 месеца Барзов е шеф в Бургас.
Трябва наистина някой който е на място да вземе да звънне един тел,щото и аз не съм там.Ако се прибирах скоро ,щях аз да се заема....,но......
Така че ,агентите ни които са в Бургас или в България и имат желание да помогнат ,нека пишат........Wink
Само едно разговорче е необходимо..... Wink

_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
vasilam


Регистриран на: 02 Апр 2006
Мнения: 400
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пон 18 Май 2009, 10:17    Заглавие:  

Виждам, че темата е доста позападнала и явно ентусиазма на всички се е стопил. Аз също съм ЗА.
Ето малко снимки на въпросния самолет и от мен.

Click to see if image is larger

Пилотската кабина е горе-долу запазена. Салона отзад е разграбен.
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 2 [29 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0692s ][ Queries: 13 (0.0048s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker