Private Colleger of transportation Private Colleger of transportation
 
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
news ЕВРОПА ПОПАРИ УКРАЙНА: ДОРИ ДЪЛГОСРОЧНА ПРОГНОЗА НЕ Е РЕАЛНА ЗА ЕВЕНТУАЛНО ЧЛЕНСТВО В ЕС И НАТО! | След рапортите във ВВС: Търси се командир на авиозвено и още 143 човека команден състав | МОНИТОР: ПЪЛНА СКРЪБ В АРМИЯТА! НАПУСКАТ КОМАНДИРИ! ОБЯВИХА 2000 СВОБОДНИ МЕСТА! | Украйна отказа канадските изтребители | Свален сирийски МиГ-29 или информационна война на ИДИЛ? | Изкуството да победиш себе си |

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot ДЕН НА ОТВОРЕНИ ВРАТИ - ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ, 13 септ.2014(16)
В момента е: Пон 24 Ное 2014, 16:43
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Българска армия - минало и настояще
Българска военна промишленост и военни заводи
Модератори: T-72
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 13 от 24 [355 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15, ..., 22, 23, 24 Следваща
Автор Съобщение
marinecor


Регистриран на: 22 Юни 2009
Мнения: 1920

МнениеПуснато на: Чет 15 Окт 2009, 23:42    Заглавие:  

Цитат:

Производството на оръжието не се учи в външно търговските дружества Wink


Професионално образование по въпросите на оръжейното производство у нас няма- на ниво ВУЗ. Имам представа какво учат в ПТУ и колко са назад от съвременния живот. Такива специалисти в БГ има само завършили в Пенза, Тула и т.н. Да прозведеш оръжие е едно да го маркетираш и продадеш е съвсем друга бира. Да произведеш пушка е едно- да я продадеш е друго.... а да продадеш 100 000 е трето съвсем различно.

Цитат:
И в двата случая изделието е готово.


Оптикс също доставят готово изделие - очила , но не произвеждат ЕОП ите. Ако утре ги отрежат Феб- Фотонис от еопи.....докато пнаправят настройките за друг производител... шест месеца минимум.....и то ако стане. Същото е и с въпросните сензори.... не ги произвеждат 1000 фирми.


Цитат:
Бронепробиваемоста на тадемната глава е напълно достатъчна. Още повече че има предел при който ако започнеш да увеличаш бронепробиваемоста чрез жертване на качества като мобилност и простота на използване оръжието вече не е ефективно. Като се има предвид точноста на РПГ-7 не е необходимо да може да пробива и най-мощното танково брониране. Достачно е да се стреля по-слабо защитените места на машините -бордове, двигател и т.н.Всъщност точно това правят в Афганистан и Ирак а преди време и Чечня. Дори и самите руснаци се отказаха да извадят от въоръжение РПГ-7 за сметка на системите за еднократна употреба поради по-ниската им точност и ограниченото количество което може да носи един войник- 2-3 най-много.


Това че руснаците не са копирали добре LAW е повече от ясно - нито Муха-та нито НЕТО то могат да се сравняват с LAW трето поколение. Отделно АТ 4 не е баш за еднократна употреба- тръбата да , но прицела е доста савършенна система с балистичен изчислител и в най- новите версии с далекомер. И изобщо в хамериканската армия си има система на полоси.... и никой не си прави илюзията да позва LAW за нещо по- защитено от "бимп". И основната разлика е , че и по три изстрела за 7 ца да носи всеки боец ако ерпегиста барабар с самото РПГ отиде при прадедите, с изстрелите може да се води само близък бой...в ролята на бухалка. Докато средствата за еднократна употреба са един вид лично оръжие..... вески си ги има и си пуца при нужда.
Цитат:

РМД-та са капиталистическа измислица. Най-добре е фирмите да си бяха останали държавни. Тогава печалбата щеше да отива в хазната.


РМД тата са напълно социалистическа измислица - социално приемлива форма на раздържавявавене. И тя беше приета именно тогава когато дружествата започнаха да са икономически неефективни и от доход за хазната се превърнаха в "горещ картоф".

Цитат:
Имам в предвид Ми-24, Ми-17,Су-25 и Л-39 Wink


Ахахахахах...... Брей.... що тогава ВПК не спечели търга за ъпгрейд та трябваше да се ручат жабетата с Ел Бит? Кви ремонти - капитални?!? Без части от Русия? Брей. А и след този ремонт- до колко са адекватни машините на съвременните изисквания? Имат ли ракети с лазерно насочване? Имат ли навигация? Имат ли термовизионни камери ? Противоракетни примамки? Бронировка на корпуса срещу стрелково оръжие не само на бронираната кабина? Говоря за хеликоптерите..... За Су 25 не мога да се изкажа на изуст. А Л39 е доста скъп като сума за учебен час тренировъчен самолет... Пилатуса е бая по ефективен.

Цитат:
Ми тогава какво ми ревеш че нямало пазар. Или има пазар а си пишеш просто ей така.


Да с наличности от армейските складове става бизнес... но до там. От там на сетне... трудна работа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27308
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 16 Окт 2009, 10:54    Заглавие:  

marinecor написа:


Професионално образование по въпросите на оръжейното производство у нас няма- на ниво ВУЗ. Имам представа какво учат в ПТУ и колко са назад от съвременния живот. Такива специалисти в БГ има само завършили в Пенза, Тула и т.н. Да прозведеш оръжие е едно да го маркетираш и продадеш е съвсем друга бира. Да произведеш пушка е едно- да я продадеш е друго.... а да продадеш 100 000 е трето съвсем различно.

Това че руснаците не са копирали добре LAW е повече от ясно - нито Муха-та нито НЕТО то могат да се сравняват с LAW трето поколение. Отделно АТ 4 не е баш за еднократна употреба- тръбата да , но прицела е доста савършенна система с балистичен изчислител и в най- новите версии с далекомер. И изобщо в хамериканската армия си има система на полоси.... и никой не си прави илюзията да позва LAW за нещо по- защитено от "бимп". И основната разлика е , че и по три изстрела за 7 ца да носи всеки боец ако ерпегиста барабар с самото РПГ отиде при прадедите, с изстрелите може да се води само близък бой...в ролята на бухалка. Докато средствата за еднократна употреба са един вид лично оръжие..... вески си ги има и си пуца при нужда.

РМД тата са напълно социалистическа измислица - социално приемлива форма на раздържавявавене. И тя беше приета именно тогава когато дружествата започнаха да са икономически неефективни и от доход за хазната се превърнаха в "горещ картоф".

Ахахахахах...... Брей.... що тогава ВПК не спечели търга за ъпгрейд та трябваше да се ручат жабетата с Ел Бит? Кви ремонти - капитални?!? Без части от Русия? Брей. А и след този ремонт- до колко са адекватни машините на съвременните изисквания? Имат ли ракети с лазерно насочване? Имат ли навигация? Имат ли термовизионни камери ? Противоракетни примамки? Бронировка на корпуса срещу стрелково оръжие не само на бронираната кабина? Говоря за хеликоптерите..... За Су 25 не мога да се изкажа на изуст. А Л39 е доста скъп като сума за учебен час тренировъчен самолет... Пилатуса е бая по ефективен.
Да с наличности от армейските складове става бизнес... но до там. От там на сетне... трудна работа.

Оръжейно обрзование се даваше в Факултета за специални производства в Пловдив до 1997г. Друг е въпроса че го закриха. Но факт е че ако висше техническо образование, оръжейната специализация не е проблем. Вероятноста ерпегиста с РПГ-7 да загуби живота си е доста по-малка от тази на използващия гранатомет за еднократна употреба. Отделно че можеш да го използваш и срещу жива сила и бункери. РМД-та бяха създаден когато социализма вече го нямаше. Създадоха ги разни печелбари които се чудеха как на тихо да ограбят държавата. ВПК не спечели търга за модернизация на вертолетите защото не позволиха да участва. Тъй като няма да има комисионни за някои хора.За какво са им ракети с лазерно насочване като "Щурм-В"!?! При нашия климат малко мъгла да падне и лазеното насочване се срива. Термовизия са осъществява с прикачането на един контейнер. Л-39 е доста по-евтин от Пилатус. Само регламентния преглед на катапулта на Пилатуса, без да се пипне нищо струва 60 000 лева. За ремонта и подръжката изобщо няма да говоря. На ценвата на един тъкъв ремонт може да се купи Л-39.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27308
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 16 Окт 2009, 16:57    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Посолството на САЩ в Пакистан бе замесено в оръжеен скандал.

В сградата бяха открити доказателства за внасяне на оръжия в страната, без регионалните власти да бъдат уведомени за това, съобщават пакистански медии.

Според информацията американското посолство е получило две пратки само тази година - едната от 30 картечници и 25 гранатомета от София.

Министерството на външните работи и министерството на търговията на Пакистан обяви, че няма информация къде са били доставени тези оръжия.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
pe60-ka6ika

Регистриран на: 12 Сеп 2007
Мнения: 146

МнениеПуснато на: Пет 16 Окт 2009, 22:41    Заглавие:  

Стига сте писали глупости за РПГ -7.Няма начин човек въоръжен с РПГ за еднократна употреба и автомат да е по-зле въоръжен от човек с РПГ -7В и 3 изстрела.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
marinecor


Регистриран на: 22 Юни 2009
Мнения: 1920

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 11:40    Заглавие:  

pe60-ka6ika написа:
Стига сте писали глупости за РПГ -7.Няма начин човек въоръжен с РПГ за еднократна употреба и автомат да е по-зле въоръжен от човек с РПГ -7В и 3 изстрела.


Това към мчене ли беше или към бай Елемег? Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
marinecor


Регистриран на: 22 Юни 2009
Мнения: 1920

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 11:59    Заглавие:  

Цитат:
Но факт е че ако висше техническо образование, оръжейната специализация не е проблем.


О дааа ...... Доказателства много - УСМ то на Аркус 98 ДА сътворен от двама гении с образование за конскруктори на селскостопански машини и последното недоносче на Арсенал. аз без да съм инжинер , но пък за сметка на това много съм "пипал" - да се чете разгрлобявал и стрелял- мога да ти кажа по едно 10 тина недостатъка в оръжията , които не идват от нещо друго , а от пълно непознаване на оръжието.

Цитат:
Тъй като няма да има комисионни за някои хора.За какво са им ракети с лазерно насочване като "Щурм-В"!?! При нашия климат малко мъгла да падне и лазеното насочване се срива. Термовизия са осъществява с прикачането на един контейнер.


Що пък Щурм Б? Що не Спайкове или Хелове? Тва за мъглата го разправяй на баба ми Very Happy С термовизионен прицел и подходящия лазер мъглата не е никакъв проблем. Какво прикачане на контейнер бе пиле? Оно си е цял модул. И не се прави в Българскио ВПК.

Click to see if image is larger


Цитат:
Вероятноста ерпегиста с РПГ-7 да загуби живота си е доста по-малка от тази на използващия гранатомет за еднократна употреба.


Хахах имайки впредвид че всеки в отделението носи по две за еднократна- прав си.... но оставят още еннайсе по 2 годни за употреба.
Цитат:

Л-39 е доста по-евтин от Пилатус. Само регламентния преглед на катапулта на Пилатуса, без да се пипне нищо струва 60 000 лева. За ремонта и подръжката изобщо няма да говоря. На ценвата на един тъкъв ремонт може да се купи Л-39.


Ти пак бъркаш двата щата - при това тотално.... За първи път чувам един летателен час на реактивен самолет да е по- евтин от един летателен час на турбо проп. Другото е цена на поддръжка - тука пак стигаме до въпроса брой часове между ремонти и цена на части.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27308
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 15:11    Заглавие:  

marinecor написа:
О дааа ...... Доказателства много - УСМ то на Аркус 98 ДА сътворен от двама гении с образование за конскруктори на селскостопански машини и последното недоносче на Арсенал. аз без да съм инжинер , но пък за сметка на това много съм "пипал" - да се чете разгрлобявал и стрелял- мога да ти кажа по едно 10 тина недостатъка в оръжията , които не идват от нещо друго , а от пълно непознаване на оръжието.
Що пък Щурм Б? Що не Спайкове или Хелове? Тва за мъглата го разправяй на баба ми Very Happy С термовизионен прицел и подходящия лазер мъглата не е никакъв проблем. Какво прикачане на контейнер бе пиле? Оно си е цял модул. И не се прави в Българскио ВПК.
Хахах имайки впредвид че всеки в отделението носи по две за еднократна- прав си.... но оставят още еннайсе по 2 годни за употреба.
Ти пак бъркаш двата щата - при това тотално.... За първи път чувам един летателен час на реактивен самолет да е по- евтин от един летателен час на турбо проп. Другото е цена на поддръжка - тука пак стигаме до въпроса брой часове между ремонти и цена на части.

Е то е пълно с хора без техническо образование които твърдят че разбират повече от инженерите но те досега не конструирали нищо. Когато започнеш да правиш собствени конструкции тогава вече ще стигенш нивота им.
Защото Щурм-В го имаме в складовете о друготи тепърва трябва да се купува. Иначе това за мъглата и само за нея си е факт. Лазерното петно се отразява от водните капки. Въщност дори и при дъжд дава големи отклонения. Затова и американците въоръжиха Апачите с ракети с топлинно насочване.
Цената на експлоатация на един самолет не се формира само от летателния час а от всичко което трябва да платиш за него. Какво значение има че разхода на гориво на летателен час е по-малък като след това плащаш много по-големи пари за може тази машина да лети.
Контейнерите се купуват. Въщност има и много по-евтин начин- с очила за нощно виждане, само трябва да пробоядисаш приборите. На борд 118 даже успешно са изпробвали такива през 1988г но след като дойде разрухата нещата нямаше как да продължат.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
marinecor


Регистриран на: 22 Юни 2009
Мнения: 1920

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 15:28    Заглавие:  

Елемаг написа:

Е то е пълно с хора без техническо образование които твърдят че разбират повече от инженерите но те досега не конструирали нищо. Когато започнеш да правиш собствени конструкции тогава вече ще стигенш нивота им.
Защото Щурм-В го имаме в складовете о друготи тепърва трябва да се купува. Иначе това за мъглата и само за нея си е факт. Лазерното петно се отразява от водните капки. Въщност дори и при дъжд дава големи отклонения. Затова и американците въоръжиха Апачите с ракети с топлинно насочване.
Цената на експлоатация на един самолет не се формира само от летателния час а от всичко което трябва да платиш за него. Какво значение има че разхода на гориво на летателен час е по-малък като след това плащаш много по-големи пари за може тази машина да лети.
Контейнерите се купуват. Въщност има и много по-евтин начин- с очила за нощно виждане, само трябва да пробоядисаш приборите. На борд 118 даже успешно са изпробвали такива през 1988г но след като дойде разрухата нещата нямаше как да продължат.



Да бе за това единственият продаден до сега извън БГ патент на пистолет е собственост и е конструиран от човек БЕЗ инжинерно образование. А пък аз имам три собствени (да се чете компилирани) конструкции на заглушители, и съм участвал при разработката на доста от нещата на ФАБ дефенс. Когато нещо се конструира от някъв тъпоъгълник с квадратни очила дето никога в живот си не е стрелял повече от два пълнителя на куп - винаги накрая се получава някое лайно дето нито работни нито някой го иска.

А на тези ракети не им ли е поизтекъл ресурса малко ам?
Ахахаха.... термални очила за нощно виждане? То че има има ... ама не бих летял с тях.....

Имаш ли груба представа че социализма приключи и че чехите не са особенно по евтини от Пилатуса на тема резервни части?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27308
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 17:34    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Българските оръъжейни конструктори по принцип са доста способни. Не напразно част от детайлите и уплътненията за самолетите и вертолетите се правят в нашите заводи и излиза по-евтино. А има добре конструирани БЛА на не носещи комисионни на управляващите и затова не ги искат.
Ракетите са с удължен ресурс. Не е проблим да се лети с тях. Всъщност зарадняците често го хпавят.
Дори и при сегашните цени чешките резервни части излизат по-евтини от швейцарската подръжка. Да не говорим че имаме запас по складовете. При това запас за 36 самолета а са останали 12. Чехите предлагаха модернизация на Л-39 за по милион долара на машина а вместо това купихме 6 Пилатуса за 50 милиона. Но пък някои хора прибраха добри пари.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
marinecor


Регистриран на: 22 Юни 2009
Мнения: 1920

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 17:44    Заглавие:  

Елемаг написа:
Cool Cool Cool
Българските оръъжейни конструктори по принцип са доста способни. Не напразно част от детайлите и уплътненията за самолетите и вертолетите се правят в нашите заводи и излиза по-евтино. А има добре конструирани БЛА на не носещи комисионни на управляващите и затова не ги искат.
Ракетите са с удължен ресурс. Не е проблим да се лети с тях. Всъщност зарадняците често го хпавят.
Дори и при сегашните цени чешките резервни части излизат по-евтини от швейцарската подръжка. Да не говорим че имаме запас по складовете. При това запас за 36 самолета а са останали 12. Чехите предлагаха модернизация на Л-39 за по милион долара на машина а вместо това купихме 6 Пилатуса за 50 милиона. Но пък някои хора прибраха добри пари.


Българските оръжейни конструктори във ВПК - чеп за зеле не става от 99% от тях. Едно е да правиш нещо по реските спецификации и технологични карти , а съвсем друго е да конструираш совствен образец. "Добре конструираните" БЛА са поредната легенда ....да направиш едно нещо да фърка на дистанционно управление е едно ... да направиш GPS навигация и канали за връзка е второ , а цялото това нещо да работи е трето....

А Пилатосите ги купиха заради високата цена на полетен час на Л 39....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27308
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 17:51    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Българските БПЛ си има всичко необходимо за полет Wink Няма проблем с използването им на разстояния до 20 км.
Цитат:
А Пилатосите ги купиха заради високата цена на полетен час на Л 39....

Не позна -купиха ги заради комисионните Wink Реално ВВС нямат нужда от тях. При витловия самолет има принципни разлики от реактивния (различно място на центърана на налягане, различен режим при пикиране и др.) и са налага така или иначе пак обучението да се води на реактивен.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
marinecor


Регистриран на: 22 Юни 2009
Мнения: 1920

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 20:33    Заглавие:  

Елемаг написа:
Cool Cool Cool
Българските БПЛ си има всичко необходимо за полет Wink Няма проблем с използването им на разстояния до 20 км.
Цитат:
А Пилатосите ги купиха заради високата цена на полетен час на Л 39....

Не позна -купиха ги заради комисионните Wink Реално ВВС нямат нужда от тях. При витловия самолет има принципни разлики от реактивния (различно място на центърана на налягане, различен режим при пикиране и др.) и са налага така или иначе пак обучението да се води на реактивен.


Това за българските БЛА - проверено ли е ? Защото познавам едно лице което прави модели и се оптиваше да продава БЛА на армията ..... и на показа имаше серенгети Very Happy
Ми като са толкова хубави да ги продадът навънка - сега БЛА са на мода ако са хубави и на конкурентна цена - къв е проблема..... Още едно наистина гениално българско изделие Снифекса - да не би Юри д чака МО и МВР да го купят - продава си го в чужбина та пушек се вдига.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
rokosovski


Регистриран на: 20 Май 2004
Мнения: 1077
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 20:36    Заглавие:  

Елемаг написа:
Cool Cool Cool
Българските БПЛ си има всичко необходимо за полет Wink Няма проблем с използването им на разстояния до 20 км.
Цитат:
А Пилатосите ги купиха заради високата цена на полетен час на Л 39....

Не позна -купиха ги заради комисионните Wink Реално ВВС нямат нужда от тях. При витловия самолет има принципни разлики от реактивния (различно място на центърана на налягане, различен режим при пикиране и др.) и са налага така или иначе пак обучението да се води на реактивен.

Абре Тони, ям и обясни как, ако няма витлов самолет един келеш на 15 - 17 години може да се научи да лети?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
marinecor


Регистриран на: 22 Юни 2009
Мнения: 1920

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 20:39    Заглавие:  

Абе мани сега - ти Рокосовски кво се бъркаш на авиационния артилерист.

То по света даже градацията е безмоторник- витлон нискоскоростен- витлов високоскоростен-реактивен учебен -спарка изтребител - изтребител.

Ама нали неговата логика е да защитим родното ВПК Very Happy Което понеже е неконкурентноспособно и при търг не може да спечели- та трябва протекционистична политика.....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27308
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 17 Окт 2009, 21:37    Заглавие:  

rokosovski написа:
Абре Тони, ям и обясни как, ако няма витлов самолет един келеш на 15 - 17 години може да се научи да лети?

Лесно. Най-летящото поколение военни пилоти на България не е помирисвало витлов самолет. Включително и главния редактор на "Криле"- боен пилот с над 3000 часо полет.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 13 от 24 [355 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15, ..., 22, 23, 24 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Българска армия - минало и настояще
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 1.4210s ][ Queries: 14 (1.2843s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker