Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Претендентите за поста на Мей · Bloomberg : Ясни са двамата финалисти за новия завод на Volkswagen на Балканите! · Обсъдиха операциите на ЕС и НАТО · Деца играят на войници · Дежурни прокурори приемат сигнали за евроизборите от днес до неделя · Няма решение кога Боинг 737 МАХ ще започне отново да изпълнява полет ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 24 Май 2019, 13:15
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Ту-134 на ЧСА
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 2 [23 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Автор Съобщение
tu-134


Регистриран на: 04 Яну 2004
Мнения: 1074
Местожителство: Chicago i Sofia

МнениеПуснато на: Пет 10 Мар 2006, 04:49    Заглавие:  

Ами по късно и на тия без "копие" им слагат. Погледни снимки на LZ-TUC в airliners.net и ще видиш че първо няма копие а после има. "Копието" по точно е радио "Микрон" което идва стандарт на всички по късни Ту-134 освен последния произведен "къс" -134 CCCP-65639.

На първите Ту-134 така наречени "късите" има врата отпред и 2 много малки изхода както си забелязал. На Ту-134А има врата и 2 изхода обаче малко по голями. На Ту-134АК има и врата най отзад преди двигателя. 180 от произведените Ту-134А са точно Ту-134АК и затова много западни източници винаги се объркват по тема Ту-134А и мислят че е Ту-134А-3. Това е грешка понеже А-3 означава двигатели трета серия. На късите никога не са им сменяли двигателите а също така им запечатват подфюзелажната спирачка което води до смешните разговори по западни летища по темата "Внимание! Идва руски самолет без въздушни спирачки!" Ту-134АК просто е Ту-134 произведен като ВИП самолет който много компании по късно превръщат в нормална пътническа конфигурация. На късите не са им добавяли изходи.

На Ту-134Б който е LZ-TUT има същата конфигурация на изходи както и на Ту-134А. LZ-TUT обаче е Ту-134Б-3 "ВИП" който идва от завода с трета серия двигатели и е ВИП изпълнение. Само 7 ВИП Ту-134Б са били произведени и нашия е доста уникален в този смисъл понеже е първия такъв. Това обяснява и неговото място в Трап-а. Самолета е доста нов произведен през 1982 и има още доста живот ако някой го купи и използва. Дано стане...би било жалко такъв нов Ту-134 да бъде нарязан.

_________________
http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Ivan%20Voukadinov%20-%20BGspotters&distinct_entry=true
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес Yahoo Messenger 
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Пет 10 Мар 2006, 08:48    Заглавие:  

Благодаря за информацията и особено за РС Микрон!

На LZ-TUT предполагам, че и наработката му е доста малка, както всички военнотранспортни самолети от едно време (като Ан-12 от руските ВВС). Мисля, че в България все пак този самолет няма бъдеще - при сегашните цени на горивото, явно авиокомпаниите гледат да се освобождават доста бързо от тях.
В Русия (ОНД) пък ми се струва, че все още се търсят доста такива самолети - с голям остатъчен ресурс. Все пак ако го имаш внедрен този тип самолет и успееш да купиш още някоя и друга машина за "без пари" - 200 хил, 300 хил щ.д.?!?!? дори и при този разход на керосин излиза сметката ... само като си представиш иначе че тези пари отиват на тримесечие за лизингови вноски на някой 20-годишен бобик от серия 300..., та дано Тангото го вземе някой да похвърчи още някоя и друга година.

По повод на двигателите - мисля, че на някои екземпляри са сменяни втора серия с трета. Един борден от АО28 ми беше казал, че Голфът е бил с втора серия и после са сменени при КВР на трета серия.

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
tu-134


Регистриран на: 04 Яну 2004
Мнения: 1074
Местожителство: Chicago i Sofia

МнениеПуснато на: Пет 10 Мар 2006, 08:55    Заглавие:  

От втора на трета да обаче не от първа на втора. Затова някой бивши Ту-134А стават Ту-134А-3.
_________________
http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Ivan%20Voukadinov%20-%20BGspotters&distinct_entry=true
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес Yahoo Messenger 
Nikolay


Регистриран на: 11 Мар 2005
Мнения: 472
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 10 Мар 2006, 19:43    Заглавие:  

tu-134 написа:
На Ту-134Б който е LZ-TUT има същата конфигурация на изходи както и на Ту-134А. LZ-TUT обаче е Ту-134Б-3 "ВИП" който идва от завода с трета серия двигатели и е ВИП изпълнение. Само 7 ВИП Ту-134Б са били произведени и нашия е доста уникален в този смисъл понеже е първия такъв. Това обяснява и неговото място в Трап-а. Самолета е доста нов произведен през 1982 и има още доста живот ако някой го купи и използва. Дано стане...би било жалко такъв нов Ту-134 да бъде нарязан.


Е значи съм направил наистина ценна снимка на този екземпляр Very Happy
А то щом е толкова нов, Хемус-а защо са спряли да го използват?

_________________
Aviate, navigate, communicate!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
tu-134


Регистриран на: 04 Яну 2004
Мнения: 1074
Местожителство: Chicago i Sofia

МнениеПуснато на: Пет 10 Мар 2006, 19:58    Заглавие:  

Предполагам заради горивото и шумовите изисквания. Пък и те нали купиха Бае-146. А и той принадлежи на Трап-а. Последно го снимах през 2003 да каца в София.
_________________
http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Ivan%20Voukadinov%20-%20BGspotters&distinct_entry=true
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес Yahoo Messenger 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пет 10 Мар 2006, 20:28    Заглавие:  

През 2003 и от части 2004 този самолет беше много активен.
Каквото и да си говорим времето на Ту-134 одавна отмина. Дори 1990г да беше произведен какво от това - нито е икономичен, нито може да лети в Европа. Жалко наистина, аз също много харесвам този самолет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Съб 11 Мар 2006, 10:38    Заглавие:  

Na po-kasnite Tu-134A zadnia avarien izhod nad kriloto e s po- razli4na forma ot predniia.
Върнете се в началото
Пароль

Регистриран на: 25 Апр 2010
Мнения: 87

МнениеПуснато на: Нед 03 Окт 2010, 10:49    Заглавие:  

harrier написа:
Ако имаш предвид Ту-134, които Балкан купува от ЧСА ето накратко:

Туполев Ту-134А-3 LZ-TUU 1351408 ex. OK-BYQ/RA-65939 (този обаче май е минал и през Русия, преди да дойде в България)
Туполев Ту-134A-3 LZ-TUV 1351408 ex. OK-BYR /


Тези двата са с еднакви констр. номера (cn) . Някъде срещнах, че LZ-TUU е с cn 1351409. Някой има ли сигурна информация?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 2 [23 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0575s ][ Queries: 13 (0.0045s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker