Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 20 Яну 2021, 17:25
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » БЪЛГАРСКО ВОЕННОИСТОРИЧЕСКО НАСЛЕДСТВО
Да спасим "Арадо"!
Модератори: Super Flanker
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 6 от 10 [136 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Следваща
Автор Съобщение
me4o_puhh


Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1325
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Съб 15 Яну 2011, 19:22    Заглавие:  

Преславе или закрий темата или я преименувай, явно е че няма нормален начин за обсъждане на нещо във форум. В крайна сметка няма нужда да си разваляме отношенията за неща който явно няма да променим поне не с общи усилия. Пожелавам ви упех в живота другари.
_________________
AviationListOnLine Photographer
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
BDG


Регистриран на: 11 Сеп 2006
Мнения: 657
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Нед 16 Яну 2011, 12:42    Заглавие:  

ARTU написа:
Точно това е тeмата - защо не се започна реставрацията от Арадото; кой се изживява като щатен служител в музея; дали наистина е така... Нали знаете причините, поради които реставрирането на машините спря? И ако онова горното са компромати - не правете като бате Бойко - вместо да четете съдържанието, да питате кой го е записал.

Мислиш ли, че проблемът е в един, двама или трима, били те Соня, Моня, Валко или Салко?

Ако се предприема нещо трябва да е срещу системата и начина на работа на НВИМ. Защото след Соня ще дойде някой друг, който ще работи по същия начин. Питам Ви, какво направиха предните ръководства на НВИМ за експонатите там? А какво ще направи следващото?
Някой споменаха, че са пращали писма до медии и институции. Щом това не върши работа може да се отиде на следващ вариант - протест. Обаче, лично аз бих участвал в такъв протест при условие, че се борим за промяна начина на работа на музея, а не да сваляме някой! За тези, които може би имат доказателства за некадърността и корумпираността на сегашното ръководство - добре, те могат да вземат такова решение.
Ако Преслав прецени, може да пусне анкета ,,Бихте ли участвали в протест пред НВИМ срещу начина на управлението му и ....?" например. Като разбира се протестът трябва да е в работен, неуточнен за момента ден. Поне да се види колко човека стоят зад каузата. Друг е въпросът, че за протест се иска разрешение от МВР и най-вероятно ръководството на НВИМ в този ден ще изчезне.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ARTU


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 509
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Нед 16 Яну 2011, 15:18    Заглавие:  

Нека не говорим за протести. Имаше планиран един протест ако си спомняте, когато беше връчено писмо за танковете по южната граница на Президента и тогавашния Министър на отбраната. Много желаещи имаше и много мераклии да участват. На урручуния ден 99% от тях не станаха от компютрите, пред които са много силни. Снимките са някъде из съответната тема.
Действително на приказки всички са силни. Похвална е работата на двете бригади, които възстановяваха техника в Крумово и в НВИМ, и ако логиката е "що да ги възстановяваме, като те пак ще се скапят", я по-добре да се гръмнем, защото така и така ще умрем.

_________________
Първият български сайт за мащабно умалени модели
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42506

МнениеПуснато на: Нед 16 Яну 2011, 15:29    Заглавие:  

Почнаха да се появяват разумни мнения:
Цитат:
Похвална е работата на двете бригади, които възстановяваха техника в Крумово и в НВИМ....


Протестът е краен вариант, но не го изключваме като идея. Все пак ако ръководство на НВИМ не иска да направи нещо съвместно с форума, или която и да е фирма...

Надявам се емоциите, които обзеха Мечо Пух, а и май всички нас, да са отминали. Да вземем да се съберем на една сбирка и да помислим. А може и тук във форума да дообсъдим нещата и след това сбирката.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
BDG


Регистриран на: 11 Сеп 2006
Мнения: 657
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Нед 16 Яну 2011, 15:34    Заглавие:  

Цитат:
Нека не говорим за протести. Имаше планиран един протест ако си спомняте, когато беше връчено писмо за танковете по южната граница на Президента и тогавашния Министър на отбраната. Много желаещи имаше и много мераклии да участват. На урручуния ден 99% от тях не станаха от компютрите, пред които са много силни. Снимките са някъде из съответната тема.
Действително на приказки всички са силни. Похвална е работата на двете бригади, които възстановяваха техника в Крумово и в НВИМ, и ако логиката е "що да ги възстановяваме, като те пак ще се скапят", я по-добре да се гръмнем, защото така и така ще умрем.


ОК. Какво предлагаш? Не остават много други варианти. Идеята е "като ги възстановяваме, те да не се скапят", заради безхаберието или користните мисли на някои. Видя се, че желаещи да дарят труд и средства има. Но без разрешението на ,,официалните лица" не можеш и винтче да свалиш. Какво правим?
Относно анкетата - за това исках такава, за да се провери колко хора са истински ангажирани. Ако няма поне стотина - за какво говорим, значи просто не ни пука!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
super mystere


Регистриран на: 17 Фев 2004
Мнения: 593
Местожителство: България

МнениеПуснато на: Нед 16 Яну 2011, 16:50    Заглавие:  

Привет!
Хубава тема, да "Арадо"-то се нуждае от реставрация, как да не се нуждае от реставрация. То още десетки самолети се нуждаят от реставрация!
Въпроса не е само в авиационния плат, лака и боята. Иска се солидна реставрация - обшивка, остъкление, изработка на детайли (да не забравяме, че самолета е дошъл в насипно състояние и много части и детайли са липсвали на което бяха нарисувани имитация на детайли на обшивката), ремонт и обработка на корозирала повърхност, визия за неговото съхранение за бъдеще - навес, хангар, специална постройка или ще се прави цялата тази гимнастика на всеки две години. Всичко това е свързано с много разходи и труд. Така че ще цитирам човек който не познавам лично, но го е казал много точно:
Цитат:
П.П. За служителите на музея на авиацията в Крумово мога да кажа само добри неща. Работих с тях над 15 години и съм свидетел на огромните им усилия да запазят експонатите и подобрят състоянието на базата. Малко, обаче, зависи от тях. Както го е казал народът - " с трици трудно се ловят маймуни".


И не Ви прави чест да оплювате ентусиастите, който дариха труд, пари, време и много любов към възстановяването на част от външните експонати.
Пожелавам Ви успех в начинанието и надявам се скоро да видя "Арадо"-то в музея във вида, в който е пристигнал в България през 1943.

_________________
"Човек дори и добре да живее - умира.
И друг се ражда.
И нека родения по късно, като види тази колона да си спомни за онзи, който я е направил" Хан Омуртаг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
izd_23_22


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 173
Местожителство: Троян/Пловдив

МнениеПуснато на: Нед 16 Яну 2011, 19:04    Заглавие:  

Takaaaa... За хората недоволни от работата на реставраторската група ще споделя, че нищо поне на мен не ми е тежало, нито даренията, нито работата. За мен лично беше страхотно удоволствие (инфантилно нали?!) А момчетата, които бяха там са страхотни! Шапка им свалям!
Стига политиканстване, "нашенски" песимизъм и критикарска стръв!!!!!!!!!!!
Хайде да работим!
По темата: Платнената обшивка е досвалена допълнително, за да не задържа излишна влага и да не гният "фермите". Та на това, уважаеми критици се дължи чудовищно бързото влошаване на ситуацията. Това е била и досега процедурата за подмяна на платнената обшивка, която е заменяна 3 пъти от приемането на експоната в музея (дано не бъркам). За жалост,обаче сега нещата вървят мудно поради много тривиални причини.... Липсват физически сили;няма заделени средства (в музея се "икономисва" дори тока сега) и времето.....
Надявам се да се извършат ПОНЕ мероприятията, правени досега (технологично) по експоната и се надявам да имам възможност да участвам в тях... Реалистично и просто!
Поздрави Smile

_________________
Д.Минков
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
kapitan

Регистриран на: 01 Май 2004
Мнения: 704
Местожителство: Sf

МнениеПуснато на: Нед 16 Яну 2011, 19:55    Заглавие:  

Платнената обвивка може да се сменя безброй пъти. Тя е най-малкият проблем в цялата работа. Въпросът е цялата машина да бъде прибрана под покрив! Поне под покрив! Арадото се нуждае крещящо от прибиране на първо място и вече оттам нататък от реставрация. Защото обвивката се къса и възстановява, но всичко останало си отива безвъзвратно! Да не се стигне до там, да няма върху какво да се опъне платното!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
izd_23_22


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 173
Местожителство: Троян/Пловдив

МнениеПуснато на: Нед 16 Яну 2011, 20:09    Заглавие:  

До сега не съм виждал и най-елементарна скица на такъв навес. Имам предвид конкретно по темата. Във форума инжинери дал господ... Нека някой си поиграе с едно проектче, макар и просто "ескизно". Да видим какви материали са необходими, колко пари ще струва и тн.....
Нека има една такава идея във форума, а от там... ще даряваме,подаряваме и ще бачкаме.

_________________
Д.Минков
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Нед 16 Яну 2011, 20:31    Заглавие:  

А не може ли да се закупи някакво непромукаемо платнище с което да закрепи положението защото ще има много валежи още докато се стигне до навес или реставрация?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
kapitan

Регистриран на: 01 Май 2004
Мнения: 704
Местожителство: Sf

МнениеПуснато на: Пон 17 Яну 2011, 10:37    Заглавие:  

Ако някой има връзки в рекламна фирма - винилови билбордове. Голяма площ, здрави, непромокаеми. Правят на тях реклами, слагат ги, после ги махат /напълно здрави/ и вече стават общо взето излишни, при добро желание може да ги подарят дори.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
izd_23_22


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 173
Местожителство: Троян/Пловдив

МнениеПуснато на: Пон 17 Яну 2011, 10:44    Заглавие:  

Такива вече осигурих за обшиване на самата машина... А миналата година в базата (комшиите) бракуваха доста голямо количество нов,импрегниран бризент, но от МА-П не са много склонни на такова "зачохляне".
_________________
Д.Минков
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Пон 17 Яну 2011, 11:15    Заглавие:  

Какви са им притесненията отностно покриването?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
barrel-rider


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 7743
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 17 Яну 2011, 15:09    Заглавие:  

Някой по-горе коментира изграждането на навес. НВИМ вече има изградено подобно съоръжение - във Военноморския музей във Варна. С такова "нещо" е покрита яхтата на кап. Г. Георгиев. Пиша "нещо", защото е в пъти по-зле от предходното такова.
Както и да е, самолетът би могъл да получи подобно покритие, за което, очевидно, вече има и изпълнен проект. Предполагам, че само ще трябва да се коригират част от размерите. Останалото е отработено.

Click to see if image is larger

_________________
The Road goes on and on
Down from the door where it began.
Now far ahead the Road has gone,
And I must follow, if I can ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42506

МнениеПуснато на: Пон 17 Яну 2011, 15:14    Заглавие:  

Ти пък. Това е злато бе! Very Happy
Изградиха го ЛЗ Яхтинг и се похвалиха по всички варненски медии. А Мариана Кръстева дето свари и тя по медиите им благодари за невероятното съоръжение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 6 от 10 [136 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » БЪЛГАРСКО ВОЕННОИСТОРИЧЕСКО НАСЛЕДСТВО
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0719s ][ Queries: 13 (0.0054s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker