Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Мистериозен череп с червено петно изплува на плаж · Чили e в хватката на сушата · Искат оставката на бразилския президент заради пожарите! · Борисов посети авиобаза "Безмер" и коментира ремонта на Су-25 · Доналд Туск: Срещата на Г-7 ще е тежко изпитание за единството на групата · Освен горите, Бразилия е загубила 500 млн. пчели за три месеца ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 24 Авг 2019, 15:14
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Тенденции в развитието на авиацията
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 5 от 5 [67 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5
Автор Съобщение
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Съб 02 Апр 2011, 16:29    Заглавие:  

Трудно започва годината за "Airbus" и "Boeing". За сега изостават, както в плановете за доставени самолети, така и в поръчките за нови. През март имаше известно съживяване на поръчките при "Boeing", което компенсира изоставането през първите два месеца. Но дали така ще е през април?
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Сря 06 Апр 2011, 21:21    Заглавие:  

Анализ на гражданската авиационна промишленост за последните три месеца
Суха и скучна статистика Very Happy
„Airbus“
Малко вяло започнаха тази година в „Airbus“. В началото на годината шефовете направиха твърде смели прогнози. Те обещаха да доставят на своите клиенти 520-530 самолета. За сравнение през рекордната за компанията 2010 година бяха доставени 510 самолета и общо 656 нови поръчки. Нетните поръчки за годината са 576, защото 80 поръчки бяха отказани. При поръчките прогнозата е за около 530-550 самолета.
Какво е положението в момента?
За януари бяха доставени 33 самолета, през февруари 40 и през март 46 или общо 119 за първите три месеца на 2011 година. Сравнено с последното тримесечие на 2010 година има спад с 11 самолета. За последните 12 месеца са доставени 507 самолета или има леко изоставане от темпа в края на миналото тримесечие, когато бяха доставени 510, а сега с три по-малко.
Корено различно е положението при поръчките. При тях нетните заявки за последното тримесечие са нараснали с една поръчка /самолет/.
Общо за трите месеца са отказани 84 самолета, като най-голямо е намалението на поръчка на "Jazeera Airways" от 39 на 14 самолета за "А320".
Малко успокоение има във факта, че темпа за последните 12 месеца е 515 самолета и е леко по-малък от годишната прогноза на компанията.
Прогноза
През текущото тримесечие не се очакват съществени поръчки. Ще бъдат доставени на клиентите обичайните количества самолети за трите месеца.
Очаквам китайският завод на компанията да прехвърли планирания темп от 3 сглобени самолета месечно.

"Boeing"
Предпазливо и с необходимата активност започнаха годината в "Boeing". Прогнозите за 2011 година са за 485-500 доставени самолета и поръчки за същото количество самолети. За 2010 бяха доставени на клиентите на компанията 462 самолета, а нетни поръчки бяха 489. Новите поръчки бяха 570, но 81 бяха отказани.
Какво е положението в момента?
За януари бяха доставени 28 самолета, през февруари 33 и през март 43 или общо 104 за първите три месеца на 2011 година. Сравнено с последното тримесечие на 2010 година има спад с 12 самолета. За последните 12 месеца са доставени 458 самолета или има леко изоставане от темпа в края на миналото тримесечие, когато бяха доставени 462, а сега с 4 по-малко. Спрямо годишните прогнози изоставането е значително и трябва да се усили темпа на производството, ако компанията иска за изпълни обещанията си.
След изоставането в началото на годината, компанията значително засили рекламата на своите продукти. В известен смисъл и международните пазари и помогнаха. В накрая на февруари нетните поръчки за първите два месеца бяха 17. Това е резултат от направени 55 нови заявки и отказани 38 стари от минали години. На 30 март само за 30 дни нетните поръчки нараснаха на 88. Основна заслуга за това имат „ILFC“ с 33 поръчки, „GECAS“ с 10 поръчки и „Aeroflot“ с 8 поръчки.
Прогноза
През текущото тримесечие ще има още откази на поръчки. От началото на годината до сега са отказани 35 самолета "В737". Това е нова тенденция. До сега се отказваха повече по-големи самолети и главно "В787". Миналата година имаше 570 нови заявки и 81 отказани стари поръчки или нетните заявки бяха 489 за годината. Сега само за три месеца отказаните са 47, като 15 са "В787", а останалите, както съобщих вече "В737". Очаквам тази тенденция да се запази и за второто тримесечие да има още 50-60 отказа. Новите поръчки ще бъдат по-малко, така, че нетните ще бъдат отрицателни.
Предполагам, че ще бъдат доставени около 112 самолета.

"EMBRAER"
Бразилската компания вече е трети производител в света.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Сря 11 Май 2011, 01:01    Заглавие:  

Интересно развитие има при поръчките за нови самолети месец април. „Airbus“ само за един месец достигна „Boeing“.
Развитие на поръчките през първите четири месеца на годината
............................................................................Airbus...................................... Boeing
Нетни поръчки в края на 2010.........................10060..........................................
...................................................................нови..отказани...нетни......... нови..отказани...нетни
Поръчки за януари 2011 година.............. 46..........26............20................24............0............24
Нетни поръчки в края на януари 2011............10080........................................
..................................................................нови..отказани...нетни........... нови..отказани...нетни
Поръчки за февруари 2011 година.............9..........32...........-23................31..........38............-7
Нетни поръчки в края на февруари 2011.......10057..........................................
..................................................................нови..отказани...нетни............нови..отказани...нетни
Поръчки за март 2011 година....................30..........26.............4................80............9............71
Нетни поръчки в края на март 2011...............10061...........................................
..................................................................нови..отказани...нетни............нови..отказани...нетни
Поръчки за април 2011 година.................124..........35...........89..............22.............1............21
Нетни поръчки в края на април 2011..............10150...........................................
..................................................................нови..отказани...нетни............нови..отказани...нетни
Общо за първите 4 месеца на 2011.........209.........119...........90............157..........48............109

Забележка: При поръчките на „Airbus“ има много заявки, при които е променен вида на самолета. Например анулира се заявка за А320, а се поръчва нов самолет А321.

Доставените самолети от „Boeing“ за месец април са 37 или общо за първите 4 месеца стават 141. „Airbus“ достави на клиентите си 48 самолета през април или общо от начало на годината 167. При „Boeing“ има сериозно изоставане от графиците.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Чет 12 Май 2011, 08:55    Заглавие:  

Излязоха данните за производството на самолети за първото тримесечие на 2011 година. Всички компании отчитат намаление на броя на доставените самолети. Има известно увеличение на доставените ултралеки и самолетите с бутални двигатели от авиацията с общо предназначение, спрямо същият период на миналата година съответно с 40 и 22 самолета. При бизнес самолетите намалението е 36 самолета или 22.0% . За турбовитловите от авиацията с общо предназначение намалението е с 4 самолета. При 60 доставени за първото тримесечие на миналата година, през тази са 56.
Тревожна тенденция е отказването на повече от 600 самолета. Като бройка те са по-малко от 5% от всички заявки, лошото е, че повечето са поръчки, който трябваше да се доставят до края на тази година. От всички компании само "Airbus" изостава при доставките с няколко самолета и реално има шанс да изпълни производствени си планове за тази година. Нови съкращения се очакват през есента в компаниите, ако не се обърне сегашната тенденция.
Добрата новина за потенциалните купувачи е, че всички компании от най-големите до най-малките правят сериозни отстъпки от цените.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 30 Май 2011, 05:21    Заглавие:  

Ново дъно "удари" „EMBRAER“ през миналото тримесечие. Бяха доставени едва 20 регионални самолета на техните клиенти. Лошата новина е, че при бизнес джетовете са продадени едва 8 самолета. Направо е катастрофално положението с бизнес джета „Phenon 100“/само два самолета доставени през първото тримесечие/, от който през миналата година бяха доставени 100 броя. Все пак военните поръчки спасиха компанията.
По повод слуховете за доставка на самолети „EMBRAER“ за "България ер (Бългериан авиейшън груп)" може да се каже, че няколко самолета, могат да бъдат взети веднага, защото са отказани от клиентите. За сега няма никакви данни за директна поръчка на нашата компания.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Вто 31 Май 2011, 18:03    Заглавие:  

"България еър" ще спасява ...

EMBRAER WELCOMES BULGARIA AIR AS NEW E-JET OPERATOR
The new aircraft are part of the carrier’s fleet expansion program
Conteúdo
São José dos Campos, May 31, 2011 – Embraer is pleased to welcome Bulgaria Air to its portfolio of E-Jets customers. The airline, a member of the Bulgarian Aviation Group, will operate three EMBRAER 190 jets from Sofia, Bulgaria’s capital, under a new agreement with a leasing company.
“It’s wonderful to have another customer endorsing our E-Jets philosophy in this region of Europe,” said Paulo César de Souza e Silva, Embraer President, Commercial Aviation. “E-Jets are already flying with airlines in Moldova, Montenegro, and Ukraine. Bulgaria Air’s new EMBRAER 190s will bring even more visibility to the potential for right sizing capacity, new market development and fleet renewal opportunities in the Balkans and Central Europe.”
Bulgaria Air’s new aircraft will be configured in a dual-class layout with 108 seats: eight Elite seats in the premium cabin and 100 Slimline seats in the economy cabin. The airline will operate the EMBRAER 190 in conjunction with its narrowbody fleet, optimizing capacity to demand from its hub in Sofia. Deliveries are scheduled for the first and third quarters of 2012.
“Following a detailed analysis of the destinations to which we fly and taking into consideration the aircraft’s size, efficiency and passenger comfort, we selected the EMBRAER 190,” said Yanko Georgiev, Bulgaria Air CEO. “The aircraft will reinforce our competitiveness, having the capacity to broaden our network and complement our narrowbody fleet. The well-established E-Jets family, already flying with many leading airlines around the world, like Lufthansa, Air France, LOT Polish Airlines, Air Canada, and US Airways, will help Bulgaria Air to develop new markets in a more economically efficient manner, whilst maintaining the very highest levels of comfort and service for its passengers.”
Since they entered revenue service in 2004, Embraer has delivered more than 700 E-Jets to nearly 60 airlines from some 40 countries around the world. The versatile 70- to 120-seat, four-aircraft family is flying with low cost airlines, on regional routes, and with mainline carriers


About Bulgaria Air
Bulgaria Air is the national airline of Bulgaria, which is based in Sofia and also operates from Varna and Burgas. Since February 2007, this joint-stock company has been owned by Chimimport AD through Bulgarian Aviation Group.
The airline has regular flights from Sofia, Varna, and Burgas to 30 major cities in Europe and the Middle East, as well as charter flights and business charters to more than 100 destinations. Bulgaria Air offers its customers the unique opportunity to order a flight plan that precisely accommodates their business needs, so they may fly in luxury, security, and comfort, which were unavailable in the Bulgarian market until now.
Together with its partners (airlines such as Aeroflot, Alitalia, Austrian Airlines, LOT, Malev, Iberia, Air France, KLM, United Airlines, Virgin Atlantic, etc.), Bulgaria Air offers its customers the opportunity to fly to more than 400 cities in Europe, Asia, Africa, and North America. The airline schedules regular flights to Russia, Germany, the United Kingdom, Switzerland, Spain, France, Italy, Portugal, the Czech Republic, Austria, the Netherlands, Belgium, Denmark, Sweden, Israel, and Lebanon. For more information, visit www.air.bg.

Click to see if image is larger

Лошата новина, че въпреки желанието на бразилците е, че трудно ще се намери лизингова компания.......
Все пак лизинговите компании имат и отказани самолети...... Very Happy

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Smuggler

Регистриран на: 07 Мар 2007
Мнения: 253

МнениеПуснато на: Нед 12 Юни 2011, 00:09    Заглавие:  

За мен като пътник, по-лошата новина е, че някой плиткоумен мениджър е решил да компенсира неефективност в дейността на компанията със по-голяма плътност на седалките. Evil or Very Mad
Дори китайските авиолинии летят на 104 кресла, при това без бизнес класа. Всички други летят с до 100 седалки.
Нашите ще пускат 108, при това с два "бизнес" реда. Що за маркетингово безумие?1? Защо толкова настойчиво искат да наказват пътниците си ?!? ... като на новите А319. На двайстата минута се чувстваш като вързано бясно куче щото междуредието е точно колкото ти е бедрената кост. В един WizzAir се возиш нормално. Никога вече с "еърбег"!
На знам какво се случва в тази компания, но взимат безумни мениджърски решения.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 5 от 5 [67 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0713s ][ Queries: 13 (0.0053s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker