Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Китайските медии публикуваха материали за възможностите на руските РЕБ-комплекси · ЕКСКЛУЗИВНИ СНИМКИ: СТРОЕЖЪТ НА НОВОТО ПРИСТАНИЩЕ В КРАЙМОРИЕ Е В ЗАКЛЮЧИТЕЛЕН ЕТАП! · В близко бъдеще перуанският флот ще получи първия самолет за радиоелектронно разузнаване Fokker- 50 · Съединените щати предадоха два контрабатарейни радара AN / TPQ-36 на Украйна · Одобрено е еврофинансирането за възстановяването на синагогата във Видин · Русия разширява военното присъствие и предприема офанзива. Дания я чака с бойни самолети ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mi 22 Mai 2019, 23:39
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » Авиофотография » Снимки от света. Авиошоутата
ИЗМИР 4-5 юни 2011 г.- 100 години Турски ВВС
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 5 von 5 [68 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5
Autor Nachricht
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42469

BeitragVerfasst am: Mi 29 Jun 2011, 20:30    Titel:  

100 години турски ВВС - НЯМАМ ДУМИ ОТНОСНО СНИМКИТЕ! Shocked

http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?197627-100th-Anniversary-of-Turkish-Air-Force-Thread
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
pgp000
Gast


BeitragVerfasst am: Do 30 Jun 2011, 10:31    Titel:  

Снимките и картините в първите постове са правени в различно време и бяха изложени в две от укритията. Виждам и снимки, правени кулата и от UH-1, който доста повися над базата в двата дни. Air-to-air снимките ги правиха на 3-ти вечерта над Измир.
Nach oben
2C7


Anmeldedatum: 07.01.2007
Beitrдge: 1422
Wohnort: Центъра на просффетата

BeitragVerfasst am: Mo 04 Jul 2011, 18:16    Titel:  

Preslav hat Folgendes geschrieben:
100 години турски ВВС - НЯМАМ ДУМИ ОТНОСНО СНИМКИТЕ! Shocked

http://www.militaryphotos.net/forums/showthread.php?197627-100th-Anniversary-of-Turkish-Air-Force-Thread

Първите снимки присъстват в луксозен календар на турските ВВС, който беше раздаван безплатно на авиопразника.
Още няколко снимки от мен:
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is largerClick to see if image is largerClick to see if image is largerClick to see if image is largerClick to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

_________________
Едни снимки Smile
Още малко
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
pgp000
Gast


BeitragVerfasst am: Mo 04 Jul 2011, 22:42    Titel:  

Eeeeee Сашо, покажи пикчър от приемателната кабина на големия радар Wink
Nach oben
2C7


Anmeldedatum: 07.01.2007
Beitrдge: 1422
Wohnort: Центъра на просффетата

BeitragVerfasst am: Sa 09 Jul 2011, 20:11    Titel:  

pgp000 hat Folgendes geschrieben:
Eeeeee Сашо, покажи пикчър от приемателната кабина на големия радар Wink

Нали ти казах, че нямам??!? (не мога навсякъде да вляза) Ти ако имаш качи, на всички ще е интересно. Ако си влизал вътре, дори и без да си снимал, може да напишеш някакви впечатления.
Първият от 30 новопроизведени (23.05.11 г.) от TAI Ф-16Д 07-1015 , блок 50+:
Click to see if image is larger
Има радиопоглъщащо покритие, вероятно като на полските Ф-16.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
F-4E-2020 - 73-1022:
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Кабината на RF-4E 69-7512
От там се вижда KC-135R Stratotanker:
Click to see if image is larger
В самия самолет - мястото на оператора в опашката:
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Парашутите за екипажа, отляво на кабината на оператора на щангата:
Click to see if image is larger
отдясно:
Click to see if image is larger
Пилотската кабина:
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Тук се вижда малко от жълтата решетка на аварийния изход в пода:
Click to see if image is larger
А това е люкът за напускане на самолета във въздуха:
Click to see if image is larger
(входът е на пода на пилотската кабина, в задната лява част.
Поглед отдолу нагоре:
Click to see if image is larger
Поглед от КС-135 към Boeing 737-7ES Wedgetail:
Click to see if image is larger
Изглед от кабината на С-160 към същия самолет:
Click to see if image is larger
Има още, след време, ако не ви е омръзнало, пак може да кача нещо.
Освен жегата, друг проблем беше, че след 12.00 ч. самолетите във въздуха в повечето случаи бяха в контра.
Пакистански Ф-16:
Click to see if image is larger

_________________
Едни снимки Smile
Още малко
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
pgp000
Gast


BeitragVerfasst am: So 10 Jul 2011, 12:08    Titel:  

2C7 hat Folgendes geschrieben:
pgp000 hat Folgendes geschrieben:
Eeeeee Сашо, покажи пикчър от приемателната кабина на големия радар Wink

Нали ти казах, че нямам??!? (не мога навсякъде да вляза) Ти ако имаш качи, на всички ще е интересно. Ако си влизал вътре, дори и без да си снимал, може да напишеш някакви впечатления.

На някой друг си казал Very Happy Не съм снимал, защото ми беше много по-интересно какво ми разказваше офицера - преподавател в тяхната академия точно по РЛС. Много общо - радарът (трикоординатен) е на три трелера: антенния, предавателен и приемателен с един оператор. Има още 3, които не бяха изложени. Мястото на оператора е общо взето сходно като компановка с това в СТ-68, само че вместо два големи кръгли екрана имаше един голям и два малки - за зумнатия сектор и доп. информация. Отново с тракбол, 4-те режима на работа бяха сходни с "нашия" радар от това, което успях да разбера. Използва се само като обзорен, не може да се спряга със ЗРК. Цифрова с-ма за предаване на данните към Центъра. Време за събиране/развръщане - 11 часа, по думите на комшията. Наскоро модернизирани, с вградена IFF с-ма.

F-16 беше С - едноместен, а не D. Покритието доколкото знам се води HAVE GLASS.

Още един поглед към шоуто - мерси!
Nach oben
nick_wolf1


Anmeldedatum: 03.01.2005
Beitrдge: 1727
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: So 10 Jul 2011, 13:32    Titel:  

F-16 на снимките на 2С7 e D - двуместен. Вижда се на първите две снимки по относителното положение на креслото и предния край на конформните резервоари и по задния край на фанара, където липсва характерната дъга от едноместните варианти.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
pgp000
Gast


BeitragVerfasst am: So 10 Jul 2011, 15:38    Titel:  

Greshkata e moq, izvineniq.
Nach oben
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 5 von 5 [68 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, 4, 5
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » Авиофотография » Снимки от света. Авиошоутата
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0686s ][ Queries: 13 (0.0059s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker