Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Ще влезе ли МО във война с работодателите? · 21 август 1877 - Започват боевете за връх Шипка · Заемът за F-16 набъбна до 900 млн. лв. · Сърбия залага на въоръжаването · МО на РФ: В ученията "Център-2019" участие ще вземат почти 130 000 военни от 8 страни · САЩ увеличават на военното си присъствие в Румъния ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 21 Авг 2019, 10:06
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
British Aerospace на Bulgaria Air информация и мнения
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [4 Мнения]  
Автор Съобщение
ilkosem

Регистриран на: 12 Яну 2012
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пет 03 Фев 2012, 18:46    Заглавие:  British Aerospace на Bulgaria Air информация и мнения
Описание на темата: ВАЖНО!!!
 

Здравейте,март месец ми престой пътуване до Цюрих с България Ер.
Самолета с който ще летя е British Aerospace,видях го на снимки и не ми вдъхва много доверие.

Затова искам някой да ми каже ако е летял с него как е бил полета,удобно ли е,шумен ли е и други подробности???

Или ако някой знае да ми каже дали са ставали инциденти с него,смисъл с на България Ер???

Не летя за първи път,но летя за първи път с България Ер,затова ако знаете някой подробности как е в самолетите,споделете.


Благодаря,
предварително!!!


П.П. Всякаква информация ми е от полза!!! Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 08 Юни 2012, 12:06    Заглавие:  

Споко.
Летял съм многократно с джъмболиното във почти всичките му варианти, както с FB (основно BOJSOFBOJ, но веднъж и SOFATHSOF), така и с други авиокомпании – Луфти (ситифлайър) по маршрута WAWMUC, Бритиш (не помня точно кое подразделение) – LGWDUB.
Мен самолетчето ме кефи – 4 двигателно е, което си е направо рядкост в днешно време, особено за регионален самолет.
Набира яко височина и за комфорт, не мисля че отстъпва на съвременните си събратя – 32S или 73NG. E…може би е малко по-шумен, ама малко.....Несравнимо е с резачките на ATR или DH8 Q400 (последния уж ултра тих – глупости на търкалета – мразя да се качвам на витлов Bombardier).
Макар и не голям, вътрешното простраство е достатъчно – не те хваща клаустрофобия, както е при CRJ – и с него не обичам да летя – а си мръднал, а си се цапардосал в нещо.
В заключение – фащай си спокойно фърчилото – нищо няма да се случи и полета ще е приятен.
А и не знам скоро да е имало сериозна катастрофа с този вид самолет, не само с машина на FB, ами и изобщо.
Мисля, че се доказъл като доста сигурен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slav4o1

Регистриран на: 04 Фев 2008
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Вто 26 Юни 2012, 22:03    Заглавие:  

Almasy написа:
Споко.
Летял съм многократно с джъмболиното във почти всичките му варианти, както с FB (основно BOJSOFBOJ, но веднъж и SOFATHSOF), така и с други авиокомпании – Луфти (ситифлайър) по маршрута WAWMUC, Бритиш (не помня точно кое подразделение) – LGWDUB.
Мен самолетчето ме кефи – 4 двигателно е, което си е направо рядкост в днешно време, особено за регионален самолет.
Набира яко височина и за комфорт, не мисля че отстъпва на съвременните си събратя – 32S или 73NG. E…може би е малко по-шумен, ама малко.....Несравнимо е с резачките на ATR или DH8 Q400 (последния уж ултра тих – глупости на търкалета – мразя да се качвам на витлов Bombardier).
Макар и не голям, вътрешното простраство е достатъчно – не те хваща клаустрофобия, както е при CRJ – и с него не обичам да летя – а си мръднал, а си се цапардосал в нещо.
В заключение – фащай си спокойно фърчилото – нищо няма да се случи и полета ще е приятен.
А и не знам скоро да е имало сериозна катастрофа с този вид самолет, не само с машина на FB, ами и изобщо.
Мисля, че се доказъл като доста сигурен.


Като цяло си прав, само не съм съгласен за набора на височина, това е най-големия му проблем, моторите нямат грам душа, дори турбовитловите Q400 го бият на набор, а особено сега лятото пълен в жегите е пълна скръб Smile . За шума също не си прав - това е един от най-тихите реактивни самолети. Навремето освен с перформанса на къси полоси , това е другото нещо с което е бил "уникален" - тишината на моторите. Виждал съм даже негови стикери от едно време с мото на тях: "Have a quiet day". Сега е доста стар, но пак е по-тих от а320/737.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 27 Юни 2012, 13:25    Заглавие:  

slav4o1 написа:
Almasy написа:
Споко.
Летял съм многократно с джъмболиното във почти всичките му варианти, както с FB (основно BOJSOFBOJ, но веднъж и SOFATHSOF), така и с други авиокомпании – Луфти (ситифлайър) по маршрута WAWMUC, Бритиш (не помня точно кое подразделение) – LGWDUB.
Мен самолетчето ме кефи – 4 двигателно е, което си е направо рядкост в днешно време, особено за регионален самолет.
Набира яко височина и за комфорт, не мисля че отстъпва на съвременните си събратя – 32S или 73NG. E…може би е малко по-шумен, ама малко.....Несравнимо е с резачките на ATR или DH8 Q400 (последния уж ултра тих – глупости на търкалета – мразя да се качвам на витлов Bombardier).
Макар и не голям, вътрешното простраство е достатъчно – не те хваща клаустрофобия, както е при CRJ – и с него не обичам да летя – а си мръднал, а си се цапардосал в нещо.
В заключение – фащай си спокойно фърчилото – нищо няма да се случи и полета ще е приятен.
А и не знам скоро да е имало сериозна катастрофа с този вид самолет, не само с машина на FB, ами и изобщо.
Мисля, че се доказъл като доста сигурен.


Като цяло си прав, само не съм съгласен за набора на височина, това е най-големия му проблем, моторите нямат грам душа, дори турбовитловите Q400 го бият на набор, а особено сега лятото пълен в жегите е пълна скръб Smile . За шума също не си прав - това е един от най-тихите реактивни самолети. Навремето освен с перформанса на къси полоси , това е другото нещо с което е бил "уникален" - тишината на моторите. Виждал съм даже негови стикери от едно време с мото на тях: "Have a quiet day". Сега е доста стар, но пак е по-тих от а320/737.


Ми не знам...Сигурно си прав за набора на височина и шума.....Не съв обръщал особено внимание. По принцип много го харесвам това самолетче, и ме досмешава като съм чувал пътници да се изказват, ама с тази бръкма ли ще летим, ама няма ли да падне, ама няма ли да е Боинг...... Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [4 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0861s ][ Queries: 13 (0.0040s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker