Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Нетаняху: "Израел ще действа срещу иранската агресия · Началникът на НСО не издържал с двама шефове: президента и съпругата му · Двама водолази загинаха край гръцки остров · Тръмп искал Гренландия заради руски суперрадар · Турция ликвидира 24-ма кюрдски бойци по въздух · Сравнение на ядрения потенциал на САЩ и Русия! Кой с какво разполага: ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 26 Авг 2019, 03:05
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
ЧТК - кой какво мисли и смята за Частен Транспортен Колеж?
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 10 от 10 [140 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10
Автор Съобщение
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 07 Апр 2012, 18:53    Заглавие:  

А по модулния? +МСС?
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Nikolay


Регистриран на: 11 Мар 2005
Мнения: 472
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 08 Апр 2012, 16:02    Заглавие:  

По модулния ми бяха казвали че е +5-10 часа от интегрирания, и МСС-то 20 часа пак не се събират 250. Ако ти си с пожече е може би защото си бил по стара програма.. знам ли Confused
_________________
Aviate, navigate, communicate!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
sashokolarov

Регистриран на: 28 Фев 2012
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Пон 09 Апр 2012, 15:41    Заглавие:  

Имайте на предвид, че авиокомпаниите не броят simulator time за нищо освен ако не е Full motion. Те много добре знаят на какво ниво е кандидатът с толкова опит. Общо взето дали ще имаш 200 или 270 часа като начинаещ пилот разликата е почти никаква. 500h + Тype rating би било предимство. Проблемът в цялата схема е че няма достатъчно работа за токлова много CPL-ли колкото има в момента обучени. Така че правете си сметка дали си заслужава да се навътрите с 50000Е.
Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slav4o1

Регистриран на: 04 Фев 2008
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Вто 19 Юни 2012, 20:06    Заглавие:  

Bobby написа:
Здрасти,
Виждам, че отдавна не е писано в темата, прочетох повечето коментари по темата и ми останаха няколко неизяснени въпроса.
Доколкото разбрах, за да си изкарам ATPL трябва да заплатя 4 000 за теория и около 35 000 за практика. Изкарва се в продължение на почти две години. Това, което не разбрах е какво е това бревет, защото нали казвате, че всяка година трябва да се подновява КАМО и бревета, но това бревет не разбрах какво е?
Другия ми въпрос е:
Аз хубаво ще завърша с ATPL за 2 години с 225 летателни часа, но интересува ме какви са цените след това и условията да натрупам повече часове за да има вариант да ме вземат в някоя компания на работа, защото видях, че вземат с над 1 000 часа летателни....?


След като завършиш с 200ч оттам насетне всичко е въпрос на късмет и връзки. Сам съм се убедил , и аз си мислех че 50-100-150 отгоре някой ще си каже бре.. той има повече. Дали ще имаш на леки самолети 200-300-500-1000 никой не му пука , VFR летенето на лек самолет няма почти нищо общо с летенето в авиокомпания. Отделен е въпроса,че в БГ работа за пилоти с опит няма да не говорим за хора без, и лошото е че скоро едва ли ще стане по-добре Sad Дано греша. Другата тесла е, че в БГ се взимат БГ бривети, с които на този етап не може да се лети в фирми в JAR членки - демек Европа (с малки изключения), тъй като БГ не е JAR member state. От друга страна Европа е залята с безработни пилоти с опит та много значение няма. На всички учащи в крайна сметка не губете кураж, със сигурност някой ден нещата ще се променят.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
sf-varna

Регистриран на: 30 Сеп 2012
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Нед 30 Сеп 2012, 22:15    Заглавие:  

Здравей те!

Искам да си подам документите в колежа за специалност "Експлоатация и ремонт на летателни апарати".
Ще сам благодарен ако някои има някакви впечатления от колежа и от специалността да драсне някой ред.

п.с. Работех на Летище Варна известно време като ГСМ апаратчик и от се зарибих по самолетите Smile Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 10 от 10 [140 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 8, 9, 10
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0907s ][ Queries: 13 (0.0137s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker