Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Как възстановихме честването на празника на Карловския гарнизон? · Румънският премиер се кандидатира за президент · Тръмп обмисля как да накаже Ердоган · Поставили фалшива бомба срещу Путин · Карловските запасни по пътя на Стремци през Балканската война · България е основна пречка за "Южен поток", не е сигурен партньор! ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Wed 24 Jul 2019, 10:56
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Авиотакситата на Бойко...
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 1 of 4 [55 Posts]   Goto page: 1, 2, 3, 4 Next
Author Message
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Sat 08 Jun 2013, 10:55    Post subject:  Авиотакситата на Бойко...  

Arrow Найденов: Правителството на ГЕРБ дължи 800 хил. лева на МО като е ползвало военни самолети и вертолети!
Last edited by Preslav on Sun 15 Jun 2014, 10:50; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Sun 09 Jun 2013, 09:48    Post subject:  

Arrow Създават временна парламентарна комисия за полетите на Авиоотряд 28 по времето на Бойко
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Sun 09 Jun 2013, 13:26    Post subject:  

Arrow ВВС са изпълнили 67 задачи в интерес на Бойко Борисов. Тези задачи са отделно от SAR мисии и природни бедствия
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Sun 09 Jun 2013, 16:06    Post subject:  

Arrow Ползвал ли е Бойко Борисов хеликоптер за предизборна кампания?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Sun 09 Jun 2013, 16:07    Post subject:  

Arrow Волен: "Съществуват сериозни данни, че военни и правителствени самолети са изнасяли огромни суми пари на Бойко и Цветан!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Tue 11 Jun 2013, 13:29    Post subject:  

Arrow Бойко: Държавата бе в прекрасно състояние! Аз строях магистрали, под достойнството ми е да ме питат защо съм летял!

Извод: „Авиоотряд“ 28 използван за развлекателни цели
http://www.blitz.bg/news/article/204369

Ревизоро: Пашата е летял с правителствените делегации
http://www.blitz.bg/news/article/204589

Цветан Цветанов си падал по лукса при полетите
http://www.blitz.bg/news/article/204657

17 ведомства “ровят” за полетите на Борисов
http://www.blitz.bg/news/article/204844

Кабинетът „Борисов“ ползвал военната авиация като такси
http://www.segabg.com/article.php?id=652384

Last edited by Preslav on Wed 12 Jun 2013, 09:29; edited 3 times in total
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9897
Location: София

PostPosted: Tue 11 Jun 2013, 14:13    Post subject:  

Ми къ (северозападен акцент)! В чудно състояние... дейбиш и дебелака бившопремиерски дейбиш (не се извинявам за израза)... Иначе това за самолетите и милиардите е несериозно. Ако беше така, трябваше да има мистериозно убити пилоти от ВВС и Авиоотряд 28 след редица полети до Арабско и обратно. От редиците мисля няма липсващи. Пък и "самосвалите с рубли" в размер на милиарди условни единици валута от бившата (СИ-то) или от настоящата банка (БАКБ-то) на оная неговата бившата кльощавата брантия ли са експроприирани/изтеглени или са от магистрали асфалт/магистрали бело?! Laughing В добавка: Кипър е добро място за инвестиции. Олигархията и политиците могат да насочат парите си нататика. Поне ще спим спокойно, че и те вече нямат (нановутевски стил).
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
BOOMER


Joined: 13 Mar 2005
Posts: 351
Location: Konstanz, Deutschland

PostPosted: Tue 11 Jun 2013, 22:08    Post subject:    

Аз имам един въпрос: това форум за политика ли е, или за авиация?!?! Защо политизирахте ТОЛКОВА много сайта??

Миналото правителство пътуваше повече, защото обективно вършеше повече работа, а пък и беше по- ангажирано интернационално. Но дори да приемем, че това не е така- защо решихте 2 от 6 теми в раздела "krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ" да са за политика? И къде беше Криле, когато излишъците за милиарди, с които можеха да се купят не 8 а 80 самолета, изчезваха всяка година незнайно къде? Като обективен читател за първи път виждам толкова яростно да атакувате едно правителство... да ви кажа- концентрирайте се повече върху авиацията... или се прекръстете на ПолитКриле...

_________________
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Wed 12 Jun 2013, 08:53    Post subject:  

Бумър, концентрирали сме се точно върху военната авиация.
За мен, а и предполагам и за всички други, които обичат българските ВВС, е престъпление да се ползват военни самолети и хеликоптери, за да се режат лентички, за да се ходи на лов, или за да се правят предизборни обиколки.
Не това са задачите на българските ВВС, особено в тези кризисни години, когато няма гориво, когато няма пилоти и когато няма техника...

П.П. - от 3 години сайтът ПАН.БГ (част от списание КРИЛЕ) крититува всяка грешна стъпка и показа доста истини за военния министър Аню Ангелов довел с унищожителната си политика армията и ВВС до унизително положение.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9897
Location: София

PostPosted: Wed 12 Jun 2013, 09:12    Post subject:  

Няма как от Deutschland да се види реалното пУлУжение в наш'та мила родина. Very Happy По принцип е вярно, че доста политика бистрим тук, но лошо няма. Това е разликата с другия форум, където го удрят на "коне с капаци" и тамошната компания шамари през устенцата всеки, който е различен. Авиация в БГ няма, така че освен политика, не ни остава друго да бистрим. Раздел "Общи теми" си е за това.

А развяването на комплексите на дебелия под формата на самолетни и вертолетни превози е недопустимо на фона на системното нелетене на момчетата от ВВС.

"Миналото правителство... обективно вършеше повече работа" и "обективен читател" са антоними. Настоящата ситуация в икономиката е индикатор на вършенето на повече работа. Какво да говорим повече!
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42470

PostPosted: Wed 12 Jun 2013, 18:33    Post subject:  

Arrow ПРЕСА: С полетите с Кугър, ГЕРБ са доили армията, когато изнемогва
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Иван
[Moderator]


Joined: 27 Jun 2004
Posts: 1930
Location: София

PostPosted: Wed 12 Jun 2013, 19:15    Post subject:  

Тъй като имам привилегията да помня от доста отдавна как беше в АО-28, от времена, когато много от писачите по темата са били само блясък в очите на родителите си, ще им кажа следното: Преди промените в отряда имахме 8 (осем!) летателни апарата - Ту-154Б-2 (после 154М), Ту-134А, 3 машини Як-40 и 3 хеликоптера Ми-8. Двата бяха салонен вариант, един беше десантен. През летните месеци "таксиметровата служба" работеше с пълна сила, сутрин сме започвали работа по машините в 4 часа, за да могат "правоимащите" да се веят насам-натам. Било по морето, било на почивка в курорти из "братските страни". "Плочата" (стоянката) пред отряда оставаше пуста...
Явно очилатко е забравил как с мама и татко летяха до Евксиноград, нали бяха от най-правоимащите Wink А сега насъсква ли насъсква вестникарските (а и други) хрътки...
Летците ТРЯБВА да летят. Въпреки над хилядата полета годишно, трудно можеха да правят нужния нальот само с правителствени полети. Летяха и в БГА "Балкан", и в "Хемус", и в "Ер ВИА". Но налагаше се да се правят и тренировъчни полети. А на тренировъчен полет какъв е проблемът да се превози някой футболен отбор, примерно?
Към ТРАП имаше звено със самолет Ту-134 (по-късно заменен от единствения у нас Ту-134Б) и един Як-40. Във вертолетния полк имаше и два Ми-8 за Добри Джуров. И в звеното се летеше много, до СССР, а особено "тренировки" до ГДР и Чехословашко, където имаше хубав пазар Very Happy
Но нещата се забравят, по-точно не е здравословно да се помнят, когато целта е да се очерни някой Twisted Evil

_________________
КОЙТО МОЖЕ - ПРАВИ! КОЙТО НЕ МОЖЕ - ДАВА АКЪЛ...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Flankerivo
[Admin]


Joined: 19 Apr 2005
Posts: 9897
Location: София

PostPosted: Thu 13 Jun 2013, 08:37    Post subject:  

Разликата е във финансовите възможности на тогавашна България и настояща България. Сега всичко е оптимизирано до максимален предел (по принуда, не от хубав живот). Това касае и ТРЯБВА ДА касае и Авиоотряд 28. По настоящем има ли "празни" тренировъчни полети, както е било навремето или съчетават "полезното с полезното" - т.е. хем обучение и затвърждаване, хем изпълнение на определена транспортна задача?
Back to top
View user's profile Send private message Yahoo Messenger 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Joined: 08 Nov 2007
Posts: 12545
Location: София

PostPosted: Thu 13 Jun 2013, 11:21    Post subject:  

Хайде да не профанизираме неща - едва ли има някой който да вярва че обучаващ се пилот ще "вози" премиера или хора от неговия калибър. Който се вгледа в снимките ще види че на тях са все опитни пилоти като ген. Златев, полк. Белкинов и т.н.т. Обаче е абсолютна разсипия в бедна България бате Бойко да лети до магистрала Марица за да инспектира как вървят строителните работи, дали пък това е негова работа?, като от вертолета го взема кортежа от НСО дошъл празен от София, само защото Бойко не можел да преминава през тунели защото му предрекли че в тунел ще му направят атентат. Или да ходи да реже лентички на обществени тоалетни и селски площади в3 града за 6 часа на 3 посоки на държавата. Все пак нали има магистрали като Слънце.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Joined: 08 Nov 2007
Posts: 12545
Location: София

PostPosted: Thu 13 Jun 2013, 13:14    Post subject:  

Найденов: Армията е зле, а бойните хеликоптери не са таксита за властта
13 юни 2013 | Политика / Редактор Надежда Христова / обновено преди 2 часа

Министърът на отбраната Ангел Найденов заяви, че състоянието на армията е много по-лошо от това, което си е представял. Бойните хеликоптери не може да се разглеждат като въздушни таксита на властта, каза още той.
За лошото състояние на армията било достатъчно да се чуят оценките на командирите на видовете въоръжени сили, каза Найденов по БНТ.

В плана за развитието им е записано, че за отбрана трябва да се отделят 1,5% от БВП, а процентът винаги се е движел от 1,25 до 1,35, което означава постоянен недостиг от порядъка на 150-200 млн. лева, уточни Найденов. Министърът допълни, че и структурата е изкривена - 74% от всички разходи отиват за личния състав и само 5% - за капиталови разходи, с които няма как да се инвестира в модернизация на армията.

Найденов коментира и темата за използването на бойни хеликоптери от представители на властта:
"Чух, че полетите, превозващи министри и премиера, са част от бойната подготовка (това каза Борисов - б.р.). Поддържала се тренираност, но това е опит, който се придобива още във военновъздушното училище. Не виждам нищо специално в полета от точка А до точка Б, когато на борда е премиерът. Бойните хеликоптери не може да се разглеждат като въздушни таксита на властта, това е абсурдно."

По думите на министъра, ако има бедствие, аварии или произшествия би могло да се изпратят военни хеликоптери.
"Но извинявайте, да те чака хеликоптерът и да те свали в селото, и там да те чака целият кортеж на НСО, не разбирам тази схема", допълни Найденов.

Той отново припомни, че за времето от 1 юли 2009 г. до 31 декември 2012 г. са изпълнени 67 задачи с военно-транспортни самолети в интерес на правителството на Бойко Борисов. Това е струвало на бюджета на ведомството 812 325 лв., а сумата не е възстановена.

"Тези пари може да изглеждат малко, но това е една четвърт от сумата за гориво за тренировъчни полети", категоричен бе Найденов.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 1 of 4 [55 Posts]   Goto page: 1, 2, 3, 4 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0813s ][ Queries: 13 (0.0054s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker