Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
140 депутати гласуваха присъединяването на Северна Македония към НАТО · Заразените с морбили станаха 31 · Създават Съвместно командване на специалните операции · Нов "Еър Форс 1" за швейцарското правителство · НС отхвърли президентското вето върху Закона за личните данни · 20-гoдини cлeд зaтвapянeтo нa cтapoтo лeтищe в Aтинa тo щe имa нoв oблии ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Wed 20 Feb 2019, 13:34
All times are UTC + 2
 Forum index » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Българска армия - минало и настояще
Попитай знаещия за БА
Moderators: Super Flanker
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 20 of 20 [292 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 18, 19, 20
Author Message
Гената


Joined: 01 May 2008
Posts: 440
Location: около София

PostPosted: Thu 26 Apr 2012, 08:28    Post subject:  

В такъв случай всичко това е на С-75, а не на С-200. Smile Извинявам се.
_________________
Всеки може да счупи стъклото на автобус в движение, ама аз мога и на самолет Cool

Back to top
View user's profile Send private message 
2C7


Joined: 07 Jan 2007
Posts: 1422
Location: Центъра на просффетата

PostPosted: Thu 26 Apr 2012, 20:57    Post subject:  

Добавих още снимки от този музей.
_________________
Едни снимки Smile
Още малко
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
pgp000
Guest


PostPosted: Sat 28 Apr 2012, 11:04    Post subject:  

2C7 wrote:
А защо за С-200 има такъв транспортен контейнер, а С-75 и 125 се превозват открити?

Сашо, първоначално всички ракети се превозват частично разглобени и се сглобяват след преди употреба - било то бойна или дежурство. Иначе заемат огромни пространства най-малкото (представи си С-200 сглобена както е една на полуприцеп каква сграда трябва за 50 такива), пък и опаковката гарантира елементите да се опазят малко по-дълго.

Последната снимка в първия постинг показва (според мен) контейнерите за С-200 (на преден план) и май за Нева или нещо друго (това с удебелението в единия край), защото тарата за С-75 изглежда ето така:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Видяно тук: http://forums.airbase.ru/2005/01/t31257,3--tekhnicheskij-divizion-zrk-s-200-s-125-s-75.html

Хубав музей сте разгледали! Very Happy
Back to top
sluchaen


Joined: 21 Dec 2010
Posts: 958

PostPosted: Sun 20 May 2012, 23:18    Post subject:  

Преди време из дебрите на форума гледах едно филмче за ЗРВ. Изкарваха ракети, брифинги, стрелби с една дума история. Ще съм благодарен ако някой ме упъти.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
sluchaen


Joined: 21 Dec 2010
Posts: 958

PostPosted: Mon 21 May 2012, 12:29    Post subject:  

Намерих го. Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
piston


Joined: 23 Apr 2004
Posts: 262

PostPosted: Tue 19 Jun 2012, 20:09    Post subject:    

Може ли да го споделиш и тук?

Апропо, един въпрос...
Някакви идеи относно механизма на самоликвидация на ракетите на С-200 по време на полет? Със сигурност знам, че не е по команда от земята.. Wink
Също така от какво се определя долната граница на поражение - кривината на земята или нещо друго? Защото съм чувал, че ракетите "изгарят" в атмосферата, ако летят на ниска височина...
Back to top
View user's profile Send private message 
mezdrata

Joined: 30 May 2013
Posts: 3

PostPosted: Sat 22 Jun 2013, 18:33    Post subject:  

Малко късно се включвам но съм пресен от началото на Май.Та горните снимки са В-850В/20ДП/20ДСУ/, а по въпроса на контейнерите те са транспортни до Техническия д-н където се обслужват/т.е.стиковка на БРД с останалата част от ракетата/после са автономни проверки дали всичко е читаво по инструкция.Тия неща се правят на тележката.Та дка стои докато дойдат да я вземат от някое поделение за което е.С кран се качват на ТЗМ-а и бррррррр,та в поделението.Там разчета я зарежда с окислител/пиша по памет все пак съм учил 74-75г. тези неща, неприятна и опасна операция/ и от там ако са дежурни на ПУ.Нищо интересно.Това е за С-75/75М.За С-125мисля че е същото без стиковка там Само всичко е едно.Само тия стърчащите работи се садят някак си/задните/ тия най-отпред мисля са от производителя.За С-200 може би е нещо подобно.Друго какво ами това е такелаж нищо интересно/само дето е мръсно и опасно/.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 20 of 20 [292 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 18, 19, 20
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » ОРЪЖЕЕН ФОРУМ » Българска армия - минало и настояще
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0797s ][ Queries: 13 (0.0097s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker