Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 15 Юли 2020, 05:05
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Нови изтребители за българските ВВС - 4
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 150 от 178 [2664 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 148, 149, 150, 151, 152, ..., 176, 177, 178 Следваща

Кой трябва да бъде новият боен самолет на българските ВВС според вас?
F-18
19%
 19%  [ 28 ]
F-16
4%
 4%  [ 6 ]
Gripen
44%
 44%  [ 66 ]
Eurofighter
31%
 31%  [ 47 ]
Общо гласове : 147

Автор Съобщение
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10786
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 12 Ное 2013, 11:50    Заглавие:  

Каквото и да си говорим, Lancer-ът представлява провал. Румънците се вързаха на тази модернизация, защото техните отговорни лица са еднакво лакоми и безпардонни като нашите родни лица и се включиха активно в израелското надуване на цената на проекта по модернизация. Определено израелските фирми имат огромен опит при модернизационни проекти в цял свят - Индия е отличен пример.

"The DASH system is much more advanced and precised than the one in use of the MiG29's helmet." Нормално, все пак говорим за края на 90-те години, началото на ерата на информационните технологии и бума при компютърния хардуер. A ЗШ-7 е разработен в средата на 80-те. А заслужава ли си да се прави сериозен тунинг на изгнилата Жигула (Лада 2101) за 20 000 лв. например? Не, разбира се.

Румънците тогава, ако имаха акъл, трябваше да пренасочат тази модернизация към МиГ-29 самолетите, а не да възстановяват безперспективните 21-ици. Особено на фона на сериозното количество 29-ки, с които разполагаха по онова време. Само в такъв случай си заслужаваше да се пръснат милионите долари.

Skorpion-ът пък като проект бе заигравка с една-две бройки грузински Су-25, които трябваше да послужат като еталон за модернизация, но не привлече никаква клиентела през годините и така си и остана само проект. Но хубавото тогава бе, че и в двата случая имаше образци - можем да го пипнеш, да го огледаш добре, да полетиш с него, да се убедиш във функционалностите, които предлага дадения самолет. Лошото със сегашния израелски проект за модернизация на 29-ката е, че няма летателен еталон. Сигурен съм, че не си и помислят да направят с оглед пазарните перспективи. Сега никой няма свободни пари за харчене. Другото лошо е, че продуцентът на самолета не проявява силен интерес към една такава модернизация, а това не е никак добър сигнал. И логично - големите пари отиват при интегратора, при производителите на радара и другите авангардни системи, при производителя на двигателите Климов. Това са групите по интереси. Както многократно споменахме, спасението за нас е лека модернизация по словашки тип (ако ще и израелска - няма значение кой е интегратор), колкото и постна да е тя. Поне летящите ни планери могат да станат над 12 броя, което ще е революция за нас на фона на статуквото от последните 15 години.

Въпреки че евреите са известни като добри търговци, лично на мен ми прави винаги силно впечатление как във всяка една тръжна процедура, в която участва фирма/фирми от Израел, съответните господа подават оферта с адска надценка над средното ниво в сравнителната таблица. Пък после се сърдят и оревават света защо не са били поканени при поредната итерация за намаляване на цените по процедурата - пишат мейли до CEO-та, акционери и т.н. Уж са гъвкави, находчиви, нагаждащи се от една страна, а от друга - проспиват заради един очеваден и съществен детайл целия проект. Не знам, национална черта ли им е...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 12 Ное 2013, 12:22    Заглавие:  

Flankerivo написа:
....Не знам, национална черта ли им е...


Хихихи.
Този въпрос витае от памтивека. Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
нов гост

Регистриран на: 23 Авг 2013
Мнения: 98

МнениеПуснато на: Вто 12 Ное 2013, 12:27    Заглавие:  

Никой не казва, че непременно те (израелците) трябва да правят нещо по МИГ-овете... Господа, при нас въпросът е, че все пак би трябвало да се направи нещо... Ако има проект, дори и на "МиГ" да е, струва си да бъде разгледан.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10786
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 12 Ное 2013, 15:33    Заглавие:  

нов гост написа:
Никой не казва, че непременно те (израелците) трябва да правят нещо по МИГ-овете... Господа, при нас въпросът е, че все пак би трябвало да се направи нещо... Ако има проект, дори и на "МиГ" да е, струва си да бъде разгледан.


Абсолютно така е. Просто поразсъждавах по темата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
КОТ БЕГЕМОТ

Регистриран на: 07 Юли 2013
Мнения: 265
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 12 Ное 2013, 19:49    Заглавие:  

С риск да си навлека негативизъм от Ваша страна, ще го кажа така директно:
Смисълът от модернизацията на нашите Миг-29 изделие 9-12 е ....нулев.....
да се ремонтират там, да се поддържат в годност за летене и това е....ние и без това нямаме пари...парите да отидат за ниви изтребители, колкото и малко да са те...
А Миг 29 да се ремонтират, да се доставят нови и резервни двигатели за всяка една бройка от планерите.....Това е най-разумната решение....


ФланкерИво, поздравления за мнението ти за програмата ,,Лансър"...Едва ли има по-малоумна, по -скъпа и по-безсмислена ,,модернизация" на един безвъзвратно остарял морално / към момента на възлагане извършването на модернизационния пакет / планер...., какъвто е Миг-21........
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42500

МнениеПуснато на: Вто 12 Ное 2013, 21:07    Заглавие:  

Румъния купува за 457 милиона долара въоръжение, оборудване и логистична поддръжка за F-16
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
нов гост

Регистриран на: 23 Авг 2013
Мнения: 98

МнениеПуснато на: Вто 12 Ное 2013, 21:22    Заглавие:  

До Кот Бегемот и ФланкерИво

Няма пари, господа, не разбирате ли, че няма пари за нови? Не може да се финансира покупка на нови изтребители при нулеви възможности за изплащане на финансирането в близките 5 години!!! Това, което може да се направи с границата за капиталови разходи не е повече именно от ремонт на самолетите и двигателите. За нови двигатели въобще не може да става дума, цената им започва от 3 млн. долара. А и не са само МиГ-овете, цялата ни авиация се нуждае от спешен ремонт. Прегледах отново материалите за румънските МиГ-21, на самолет се пада по 4,5 милиона долара, с намаляваща цена за всяка следваща ескадрила. Пренесено към днешно време не е малко наистина, но тях румънците ще ги държат на въоръжение до 2017.. 20 години, достатъчно, за да са доволни от съотношението цена/време на ползване
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10786
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 13 Ное 2013, 09:57    Заглавие:  

нов гост написа:
До Кот Бегемот и ФланкерИво

Няма пари, господа, не разбирате ли, че няма пари за нови? Не може да се финансира покупка на нови изтребители при нулеви възможности за изплащане на финансирането в близките 5 години!!! Това, което може да се направи с границата за капиталови разходи не е повече именно от ремонт на самолетите и двигателите. За нови двигатели въобще не може да става дума, цената им започва от 3 млн. долара. А и не са само МиГ-овете, цялата ни авиация се нуждае от спешен ремонт. Прегледах отново материалите за румънските МиГ-21, на самолет се пада по 4,5 милиона долара, с намаляваща цена за всяка следваща ескадрила. Пренесено към днешно време не е малко наистина, но тях румънците ще ги държат на въоръжение до 2017.. 20 години, достатъчно, за да са доволни от съотношението цена/време на ползване


Това за парите го повтаряме от началото на темата. То е ясно.

А наличните Лансъри в последните 10-тина години румънците поддържат с усилена канибализация. От време на време изпращат някой и друг екземпляр по учения. Просто си се нахендриха стабилно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
КОТ БЕГЕМОТ

Регистриран на: 07 Юли 2013
Мнения: 265
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 13 Ное 2013, 22:55    Заглавие:  

нов гост написа:
До Кот Бегемот и ФланкерИво

Няма пари, господа, не разбирате ли, че няма пари за нови? Не може да се финансира покупка на нови изтребители при нулеви възможности за изплащане на финансирането в близките 5 години!!! Това, което може да се направи с границата за капиталови разходи не е повече именно от ремонт на самолетите и двигателите. За нови двигатели въобще не може да става дума, цената им започва от 3 млн. долара. А и не са само МиГ-овете, цялата ни авиация се нуждае от спешен ремонт. Прегледах отново материалите за румънските МиГ-21, на самолет се пада по 4,5 милиона долара, с намаляваща цена за всяка следваща ескадрила. Пренесено към днешно време не е малко наистина, но тях румънците ще ги държат на въоръжение до 2017.. 20 години, достатъчно, за да са доволни от съотношението цена/време на ползване


Жалко, защото ресурстъ на двигателите РД-33на Миг -29, изделие 9-12 е смашно, дори НЕнормално нисък....
Тия двигатели-10-15 излитания и са за КВР.....

Румънците не са ми пример за нищо / освен за сносна автоиндустрия /....
Най-малко може да се сочи като удачен примерът с Румънските ВВС.....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
КОТ БЕГЕМОТ

Регистриран на: 07 Юли 2013
Мнения: 265
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 13 Ное 2013, 22:58    Заглавие:  

Flankerivo написа:
нов гост написа:
До Кот Бегемот и ФланкерИво

Няма пари, господа, не разбирате ли, че няма пари за нови? Не може да се финансира покупка на нови изтребители при нулеви възможности за изплащане на финансирането в близките 5 години!!! Това, което може да се направи с границата за капиталови разходи не е повече именно от ремонт на самолетите и двигателите. За нови двигатели въобще не може да става дума, цената им започва от 3 млн. долара. А и не са само МиГ-овете, цялата ни авиация се нуждае от спешен ремонт. Прегледах отново материалите за румънските МиГ-21, на самолет се пада по 4,5 милиона долара, с намаляваща цена за всяка следваща ескадрила. Пренесено към днешно време не е малко наистина, но тях румънците ще ги държат на въоръжение до 2017.. 20 години, достатъчно, за да са доволни от съотношението цена/време на ползване


Това за парите го повтаряме от началото на темата. То е ясно.

А наличните Лансъри в последните 10-тина години румънците поддържат с усилена канибализация. От време на време изпращат някой и друг екземпляр по учения. Просто си се нахендриха стабилно.


+ 10 Иво...
Като уточнявам, че от 110 / СТО И ДЕСЕТ / броя модернизирани ,,Лансър"-и във варианти ,,А", ,,В" и ,,С", в най-добрият случай и тто на книга имаха 48 / ЧЕТИРИДЕСЕТ И ОСЕМ /, а реално днес са ПОД 30...И това въпреки относително големият брой / особено в сравние с нас / на количествата Миг-21 ,,Лансер"...

Та мисълта ми е....Хайде да не сочим румънягите...Не им ща опита и примера....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27539
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 14 Ное 2013, 18:55    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Ресурса на РД-33 е 750 часа.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
1159


Регистриран на: 11 Авг 2005
Мнения: 813
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Чет 14 Ное 2013, 22:46    Заглавие:  

Междуремонтният ресурс на РД-33 е 350 часа,нашите тази година се опитаха да се договорят с руснаците за 500 часа междуремонтен ресурс ама не се получи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10786
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 15 Ное 2013, 09:36    Заглавие:  

Сиренето е с пари.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
нов гост

Регистриран на: 23 Авг 2013
Мнения: 98

МнениеПуснато на: Пет 15 Ное 2013, 13:02    Заглавие:  

Така е, Иво, с пари е! Но не е без значение и качеството на сиренето, нали? Последно се връщам към "румънския синдром" с шега. След като подписа сделката, министърът на отбраната им срамежливо призна на 15.10.2013г, че и двигателите били за смяна и след получаването на самолетите, министерството щяло да направи оферта за 16 нови двигателя... т.е. за около 100 млн. долара. Да направим една скромна калкулация - 600 млн. - самолети, 458 млн. странно въоръжение и 100 млн. двигатели - 1,158 милиарда долара... Е, не! За 12 бараки трета ръка! 12 Грипен С/Д заедно със страхотен офсет им излизаха къде-къде по на сметка! Аз съм благодарен за едно, че поне с мъничко контраофертата за модернизацията на МиГ-29 заедно с липсата на ресурс помогна да не станат идиотските планове на А.Ангелов. А ако искате да направите едно сравнение докъде стига корупцията на Балканите, ето го - Полша купува през 2012г. въоръжение и двигатели за техните Ф-16 за 447 млн. долара. Пускам го директно на английски, няма нужда от превод, всичко е ясно.

FMS: Poland Requests Weapons Package for its F-16s

WASHINGTON, Feb. 3, 2012 � The Defense Security Cooperation Agency notified Congress Feb. 2 of a possible Foreign Military Sale to Poland of F-16 support and munitions, as well as associated equipment, parts, training and logistical support for an estimated cost of $447 million.

The Government of Poland has requested a possible sale of 93 AIM-9X-2 SIDEWINDER Block II Tactical Missiles, 4 CATM-9X-2 Captive Air Training Missiles, 65 AIM-120C-7 Advanced Medium Range Air-to-Air Missiles, 42 GBU-49 Enhanced PAVEWAY II 500 lb Bombs, 200 GBU-54 (2000 lb) Laser Joint Direct Attack Munitions (JDAM) Bombs, 642 BLU-111 (500 lb) General Purpose Bombs, 127 MK-82 (500 lb) General Purpose Bombs, 80 BLU-117 (2000 lb) General Purpose Bombs, 4 MK-84 (2000 lb) Inert General Purpose Bombs, 9 F-100-PW-229 Engine Core Modules, 28 Night Vision Devices plus 6 spare intensifier tubes, 12 Autonomous Air Combat Maneuvering Instrumentation P5 pods, a Joint Mission Planning System, and five years of follow-on support and sustainment services for Poland's F-16 fleet, spare and repair parts, support and test equipment, publications and technical documentation, system overhauls and upgrades, personnel training and training equipment, U.S. Government and contractor technical support, and other related elements of program support. The estimated cost is $447 million.
Poland is an important ally in Northern Europe, contributing to NATO activities and ongoing U.S. interests in the pursuit of peace and stability. Poland's efforts in peacekeeping operations in Iraq and Afghanistan continue to serve U.S. national security interests. It is vital to the U.S. national interest to assist Poland to develop and maintain a strong and ready self-defense capability.
The proposed sale will improve Poland's capability to meet current and future operational needs. The upgrade will allow Poland to continue to bolster its regional leadership while increasing NATO interoperability. Poland already has these missiles and munitions in its inventory and will have no difficulty absorbing the additional systems into its armed forces.
The proposed sale of this equipment and support will not alter the basic military balance in the region.
The prime contractors will be Raytheon Corporation in Tucson, Arizona, Raytheon Corporation in Waltham, Massachusetts, The Boeing Company in St. Charles, Missouri, McAlester Army Ammunition Plant in McAlester, Oklahoma, and United Technologies Corporation in Hartford, Connecticut. There are no known offset agreements proposed in connection with this potential sale.
Implementation of this proposed sale will not require the assignment of any additional U.S. Government or contractor representatives to Poland. However, periodic travel to Poland will be required on a temporary basis in conjunction with program, technical, and management oversight and support requirements.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10786
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 15 Ное 2013, 14:03    Заглавие:  

Very Happy

Някои в Полша и Румъния са с тлъсти сметки в Швейцария покрай тези сделки. Това за полските двигатели съм го пропуснал като инфо, признавам си, за първи път го чета.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 150 от 178 [2664 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 148, 149, 150, 151, 152, ..., 176, 177, 178 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2249s ][ Queries: 15 (0.1277s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker