Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ създават коалиция за колонизиране на Луната · ВЪЗДУШЕН АС: Пилот изписа в небето "Скучно ми е" и нарисува два пениса · Учени бият аларма: Спирането на алкохола може да ни коства живота! · Турция нареди ареста на нови 295 военни · Naval Today: Самолетоносачът George H.W. Bush излиза извън строя за 2,5 години заради ремонт · Човечеството рискува само да се докара до глад заради свръхпроизводство ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 23 Фев 2019, 06:44
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
IAG (British Airways-Iberia)
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 2 [25 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пон 22 Мар 2010, 23:17    Заглавие:  

Авиолиниите стачкуват
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 24 Мар 2010, 19:37    Заглавие:  

Самолетите летят празни...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Нед 11 Апр 2010, 19:34    Заглавие:  

"Бритиш" и "Иберия" се сляха
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Вто 07 Сеп 2010, 11:25    Заглавие:  

British Airways-Iberia с планове за експанзия сред авиолиниите
Изпълнителният директор на British Airways Уили Уолш и висши представители на Iberia Airlines са съставили списък от 12 авиокомпании, които да придобият след обединението между двата превозвача. То трябва да стане факт до края на годината и ще създаде най-голямата авиокомпания в света.
Това съобщи самият Уолш в Мумбай, където финализира сделката с индийската Kingfisher Airlines за присъединяването й към Oneworld airline alliance- съюзът между 11 компании от бранша, чийто европейски лидер е British Airways. Въпросният списък съдържа и нискобюджетни авиолинии от страни с бързо развиваща се икономика като Бразилия, Индия и Китай.
Все пак, още не са провеждани разговори с потенциалните партньори, предупреди Уолш и отказа да назове имена от списъка, но споменатата Kingfisher Airlines е сред най-вероятните цели. Друг кандидат е чилийската LAN Airlines, която обаче обяви намеренията си за сливане с бразилците от TAM.
Евентуална цел са и American Airlines, водещият член на Oneworld, но тук възраженията са свързани с ограниченията в американското законодателство, които не позволяват чуждестранни компании да са собственици на въздушни превозвачи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 16 Фев 2011, 13:43    Заглавие:  

IAG е новият авиолидер на Европа
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 29 Авг 2012, 11:19    Заглавие:  

Preslav написа:
IAG е новият авиолидер на Европа



Не съм много убеден (за лидерството)......Бритиш си остават скъпички....София-Лондон съм летял само веднъж с тях имено поради горопосочената причина, макар че съм ходил неколкократно - предпочитам един час трансфер на летището в Мюнхен или Дюселдорф и полети с Луфти, вместо да се изръся още около 80-90 евра отгоре за билета. Не че имам забележки към сървиса им. А Иберия......е, по-евтини са, но не кой знае колко много....А и сървиса е буквално трагичен - в това отношение приличат повече на LCC oтколкото на legacy carrier.
Двата превозвача печелят доста точки по една проста причина - развитата мрежа на Иберия в Южна Америка и съответно на Бритиш в Северна Америка. Но пък Star Alliance и съответно Sky Team не спят - Луфти си партнира напоследък добре с ТАМ и ТАР и предлага полети до Южна Америка на цени конкурентни в сравнение с One World.
Така че колко ще бъдат лидер - времето ще покаже. Една авикомпания станаха (макар и да запазват брандовете), но това не значи непременно лидер на пазара.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 27 Юни 2013, 12:14    Заглавие:  

„British Airways” смекчава правилата за телефони

Нововъведението не касае правилата при излитане

"British Airways” ще стане първата европейска авиокомпания, която ще разреши на пътниците си да включат мобилните си телефони и други електронни устройства веднага след приземяването на самолета, съобщи Би Би Си.
От 1 юли пътниците на всички полети на британския авиопревозвач ще могат да включат мобилните си устройства преди абсолютното спиране на самолета, а веднага след като машината кацне на пистата, предаде "Фокус".

Съгласно изявление на Управлението на гражданската авиация на Великобритания, това не представлява никаква заплаха за безопасността.

Нововъведението не касае правилата при излитане, съгласно които електронните устройства трябва да бъдат изключени, докато самолетът не набере височина от над 3000 метра.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 08 Ное 2013, 13:15    Заглавие:  

Авиокомпания отказа да превози болен младеж заради свръхтегло
12:24 | 8 ноември 2013 | Общество / Редактор Гергана Мишева / обновено преди 2 минути

Бритиш еъруейз (British Airways) отказа да превози обратно в Европа френско семейство, пристигнали в САЩ за медицински процедури на сина, страдащ от свръхтегло. Според майката синът й е не бил допуснат в Чикаго до борда на самолета, защото авиокомпанията преценила, че е твърде пълен, пише БГНЕС.
Кевин Шьоне (Kevin Chenais), който е на 22 г., тежи близо 230 кг заради хормонален дисбаланс. Именно заради това заболяване той, придружен от майка си, пристига с полет на Бритиш еъруейз преди година и половина в Чикаго. През това време е преминал курс на лечение в клиниката Майо (Mayo Clinic) в града.
Майка му разказа историята през сълзи пред телевизия Си Би Ес (CBS).

"Обвиняваме Бритиш еъруейз, защото просто ни оставиха" на аерогарата. Ако са могли да докарат сина ми с такъв проблем дотук в икономичната класа, значи има начин да го върнат обратно по същия начин у дома, за да може да продължи лечението си вкъщи", заяви Кристина Шьоне в сряда вечерта.
Говорителка на Бритиш еъруейз каза пред АФП, че отделът за обслужване на клиенти положил усилия да намери решение на проблема и е потърсил всички начини.

За съжаление се оказало невъзможно да се превози този пътник със спазване на всички условия за сигурност и предложили на семейството да възстановят стойността на целия билет. Говорителката обясни, че превозвачът не е променял политиката си между първия и втория полет на семейството (до и от САЩ).
Кевин има нужда от непрекъснато приемане на кислород и медицинско наблюдение.
"Сигурен съм, че много пълни или по-пълни от мен хора не могат да пътуват, защото имат същия проблем", твърди пред Си Би Ес Кевин, който се придвижва на механизирана количка.
Семейството било една седмица в хотел в Чикаго, за който Бритиш еъруейз заяви, че е уреден.
През това време французите са опитвали да разрешат проблема.
С парите от самолетните билети те са решили да стигнат до Ню Йорк с влак и да се приберат във Франция на борда на кораба Куин Мери през Великобритания.
През 2012 г. подобна драма имаше трагична развръзка. Тогава двестакилограмова жена инвалид почина в Унгария, след като авиокомпаниите "Ка Ел Ем", "Делта" и "Луфтханза" не успяха да я превозят обратно до Ню Йорк.
56-годишната Вилма Шолтес освен ампутиран крак имаше диабет и бъбречна недостатъчност.
Тогава й бе отказан превоз поради невъзможност да се нагласят допълнителни предпазни колани.
Вилма Шолтес почина няколко дни по-късно, след като отказа прегледа при унгарски лекари, защото им нямала доверие, а искала да се лекува в САЩ.
Съпругът на Вилма - Янош Шолтес, заведе съдебен иск за 6 млн. долара срещу "Ка Ел Ем" и "Делта". Авиокомпаниите отхвърлиха твърдението, че Шолтес получила отказ да пътува, защото "била твърде дебела".
Някои авиокомпании смятат наднорменото тегло за медицинско заболяване и дават допълнително безплатно място с лекарска бележка, докато други искат от пътника да закупи втори билет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 21 Ное 2013, 13:35    Заглавие:  

Бритиш с брилянтна идея.
На Пикадили Съркъс (почти пъпа на Лондон, макар че то пъпове в тоз град бол) е поставено огромно електронно табло, и когато самолет прелита над града (по мои впечатления то туй се случва максимум на 15 сек., като често са и по 3-5 във редичка), се изписва номера на полета и дестинацията, както и момченце сочейки със пръст конкретния самолет в небето.


http://www.airliners.net/uf/view.file?id=39878&filename=phpk4om3C.jpeg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Чет 21 Ное 2013, 18:05    Заглавие:  

Доообре!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 2 [25 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1144s ][ Queries: 13 (0.0039s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker