Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Индия възобнови програмата за разработване учебния самолет HJT-36 Sitara · Историческа възстановка на пресъздаде край Негован последното мащабно германско настъпление през ВСВ и Дравската епопея на Първа българска армия от 1945 г. Част 2 (ГОЛЯМА ПАТРИОТИЧНА ГАЛЕРИЯ) · Израел контрира руската система С-300 с новата ракета Rampage · В Канада има закони, които силно удивляват европейците · Ето кои са загиналите край Оризари пилоти (СНИМКИ/ВИДЕО) · 210 големи земетресения са поразили Турция след 20-ти век ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 20 Апр 2019, 22:37
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Кризи и фалити при авиокомпаниите
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 4 от 4 [57 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4
Автор Съобщение
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Вто 02 Фев 2010, 15:55    Заглавие:  

Финансови резултати на "Объединенная авиастроительная корпорация (ОАК)"

Някой може би "ще гризне дръвчето"? Razz

Още нещо от ОАК:
ОАК предлагает ограничить срок действия новой программы господдержки отрасли пятью годами (2011-2015 годы), за это время корпорация намерена изготовить и продать 428 самолетов (46 Ту-204СМ, 110 Ан-148 и 272 SSJ-100) на общую сумму 369 млрд руб.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Сря 10 Мар 2010, 02:15    Заглавие:  

"Австрийски авиолинии" ще съкрати около 2000 души

от персонала си до края на годината, съобщи Курт Райман директор "Ключови пазари" в дружеството. Това е част от новата пазарна стратегия на компанията, с която се цели да бъдат съкратени оперативните разходи, така че да постигне положителен финансов резултат в края на периода. "Австрийски авиолинии" завърши първото деветмесечие на 2009 г. със загуба от 254.6 млн. евро при 56.7 млн. лв. за същия период на 2008 г.

В началото на септември миналата година беше завършена приватизацията на австрийския превозвач и 42% от дружеството станаха собственост на "Луфтханза". В германския превозвач влиза също швейцарската "Суис ер".

Новата пазарна стратегия предвижда "Австрийски авиолинии" да намалят своят авиофлот от 50-местни самолети, като първа стъпка от снижаването на оперативните разходи, допълни Райман. Допълнително ще се реорганизира мрежата от дестинации с цел по-голяма продуктивност и по-ниски вътрешни разходи. От дружеството уверяват, че въпреки съкращенията ще запазят качеството на предлаганите от тях услуги.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 12 Мар 2010, 23:13    Заглавие:  

“Бритиш еъруейз” свива криле за цяла седмица
Компанията губи по 30 млн. долара на ден заради стачка на екипажите

В 7-дневна стачка излиза екипажът на британската авиокомпания "Бритиш еъруейз". Пилотите и стюардите няма да работят за 3 дни от 20 март и още 4 дни от 27 март. Протестът е резултат от провалените преговори между ръководството на компанията и синдиката, който представлява персонала, предаде АП. Двете страни не могат да стигнат до компромис относно планираните промени във възнагражденията и работните условия. Служителите са недоволни от плановете за замразяване на възнагражденията през 2010 г., преминаване към работа на намалено работно време за 3000 души и намаляване на броя на летателния персонал при полети на далечни разстояния.
"Стачката ще струва на "Бритиш еъруейз" близо 30 млн. долара дневно", заяви анализаторът от Дейви Стокброукърс Стивън Фурлонг.
Според "Бритиш еъруейз" промените са необходими, за да се компенсира спадът в броя на пътниците на фона на световната финансова криза. По закон синдикатът трябва да обяви стачката официално най-късно до понеделник, тъй като дължи 7-дневно уведомление. Авиокомпанията вече обучава около 1000 служители от други звена да изпълняват задълженията на летателния персонал. Освен това ще бъдат наети 23 самолета заедно с екипаж. На помощ за изпълнение на полетите от лондонското летище "Хийтроу" ще се притекат чартърни компании.
Синдикатът на 30-хилядния екипаж реши да пощади пасажерите и да не стачкува по време на великденската ваканция.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пон 15 Мар 2010, 20:59    Заглавие:  

"Луфтханза" с 4 дневна стачка
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Вто 17 Авг 2010, 10:40    Заглавие:  

Нова вълна от сливания и поглъщания предричат от международните организации за авиация. Вероятно данните, които са при тях са твърде притеснителни и не дават шанс на по-малките превозвачи да оцелеят. Rolling Eyes
_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Марко Марков


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 2200

МнениеПуснато на: Пон 04 Апр 2011, 19:22    Заглавие:  

Заради тежкото финансово състояние Дания и Норвегия преосмислят участието си в SAS.......

Norway, Denmark Consider Selling SAS
Apr 1, 2011
By John Acher/Reuters
COPENHAGEN
Norway and Denmark Friday both said they would consider selling their shares of Scandinavian carrier SAS.
Denmark has repeatedly said it could consider selling its SAS stake if a sale secured the financial future of the airline and service to and from Scandinavia.
“We have said before that if the right offer comes along, with regard to the (airline’s) economy and improving infrastructure in Scandinavia, we are ready to consider it,” a spokesman for the Danish finance ministry said. Denmark owns 14.3% of SAS.
The Norwegian government on Friday sought permission from parliament to sell its 14.3% stake in the loss-making airline and said SAS needed to partner with a new owner in the sector.
SAS, in which the governments of Denmark, Norway and Sweden hold a combined 50% stake, has been subject of persistent media reports suggesting it could be taken over by a major European carrier, such as Germany’s Lufthansa.

_________________
Родените да пълзят, не могат да летят!

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Нед 30 Окт 2011, 13:56    Заглавие:  

Arrow Австралийската авиокомпания „Qantas“ спря напълно работа
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 16 Юли 2013, 15:40    Заглавие:  

Марко Марков написа:
[url=http://www.aviaport.ru/digest/2010/02/02/189653.html]...... за это время корпорация намерена изготовить и продать 428 самолетов (46 Ту-204СМ, 110 Ан-148 и 272 SSJ-100) на общую сумму 369 млрд руб.[/b]


Все едно роман на Айзък Азимов.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 04 Сеп 2013, 09:22    Заглавие:  

Кризата във AZ (Alitalia) - перманентно състояние от поне едно 5 години, се задълбочава.

http://news.airwise.com/story/view/1378250990.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 30 Окт 2013, 17:28    Заглавие:  

IQ (Augsburg Airways) прекрати съществуването си.
Всичките самолети (с изключения на няколко Embraer 195, закупени от Lufthansa CityLine) са консервирани в MST (Маастрихт).
Дълго време авикомпанията оперираше под шапката на Луфтханза, но последната прекрати договорните отношения, което явно се е оказало гибелно за регионалния превозвач.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 01 Ное 2013, 16:22    Заглавие:  

FLY NONSTOP също банкрутира.
За 6 месеца АК е постигнала едва 46% затоварване на креслата
Жалко за екстравагантната ливерия.....

http://www.airliners.net/photo/2316636/L/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 25 Ное 2013, 16:10    Заглавие:  

Belle Air (Albania), която след колапса на родния БАЛКАН получи IATA кода му (LZ), очевидно я грози същата съдба - всички полети на превозвача са анулирани:

http://imageshack.us/photo/my-images/545/uqwg.png/

Според повечето източници, банкрута даже е съвсем официално оповестен само преди часове.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 4 от 4 [57 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0620s ][ Queries: 13 (0.0057s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker