Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Британските изтребител-бомбардировачи Tornado се изваждат от оперативно използване (видео) · Naval Group ще достави на Аржентина 4 леки корвети/OPV, първият кораб ще е бившия LAdroit · Google Earth 3D разкри секретна военна база · Лондон призова Германия да преосмисли забраната за износ на оръжие за Саудитска Арабия · Полицаят, застрелял съпруга на любовницата си на Крит, ще лежи доживот · България ще привлича инвестиции от Саудитска Арабия чрез съвместно дружество с кралството ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 20 Фев 2019, 16:27
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Самолетите ТУ
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 3 [40 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Пет 02 Авг 2013, 22:54    Заглавие:  

Arrow “Куцото Ту” се завърна в Русия
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 07 Авг 2013, 12:34    Заглавие:  

Preslav написа:
Arrow Ту-134: Отиващата си легенда на съветската авиация



Вместо да разработват 204, може би Туполев трябваше да пристъпят към дълбока модернизация, ремоторизация и удължаване на 134.
Казвам „може би”, защото и аз не съм особено убеден, доколко успешна би била подобна линия, но като се имат предвид „зашеметяващите” продажби на 204-ката......В която като чисто нова разработка се наляха не малко пари.
Дъглас (по-късно Макдонъл Дъглас) превърнаха това в изкуство – от DC-9 (във всичките му деривати), та през MD80 (отново във всичките му деривати), та чак до МD90 и MD95 (последният йезуитски прекръстен на Boeing 717).
И всъщност бизнеса с тяснофюзеляжни машини никога не е бил непечеливш за Дъглас....И досега се носят слухове, че обединението с Boeing изобщо не е било толкова належащо.....И че в никакъв случай компанията не е била във толкова тежко финасово състояние, колкото се опитаха да изкарат, дори и след не толкова успешното прераждане на D10 като М11....И че по-скоро става въпрос за машинация на Boeing, който със съответните лостове (разбирай и подкупи) са видели сметката и на последния си вътрешен конкурент.
737 също го прекрояваха безкрайно, че дори след предпоследната, уж първоначално финална NextGen линия, измъдриха и следваща – MAX. И се купуват.....
И със CRJ-то горе долу тъй, макар че вече се появи и С-серията.
Както и да е....134-ката верно има там няколко варианта – А, B / 1, 2, 3, но всъщност са барнати авионики, носово остъкление и разни таквиз неща – нищо по отношение на двигатели (или почти нищо), нищо по отношение на фюзеляж или крила.......А вероятно можеше.
Жалко според мен, защото наборчетата му с подмладяващи процедури избутаха и някои и още избутват до дълбока старост.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 07 Авг 2013, 12:57    Заглавие:  

COMAC-ската машинка е продължение на линията на B-727/Ту-134. Пътническите самолети със задноразположени двигатели отдавна не са на мода и заради аеродинамическите недостатъци, които имат спрямо класическата компоновка с подкрилно разположение на силовите установки, които включват проблеми за пилотите при определени режими на полета, по-лесно влизане в свредел и т.н., повишени експлоатационни разходи и затруднено обслужване на двигателите. Не може и дума да става Туполев да направи един вид модернизация на Ту-134, първо защото конструкторското бюро е мъртво (останали са няколко старчета, които последно се занимават реанимационно с Ту-204СМ, Ту-214OS "Open Skies"), второ защото модернизация на този мега регионален самолет означава харчене на мега пари за създаване на алтернатива на SSJ-100, а това е безумие на фона на многобройните проекти, които чакат жълтици. Трето имаше една спорна птица Ту-334, която от края на 80-те беше перманентно изпитвана, но има лошия късмет да бъде родена в една безумна епоха на съсипия и по-лошия късмет да бъде задвижвана от украински двигатели с безумно малък ресурс.

Цялата тема за нов Ту-134 не е за обсъждане дори.

А MD са и те неживи. Boeing смаза всичките около него.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 07 Авг 2013, 14:06    Заглавие:  

Flankerivo написа:
COMAC-ската машинка е продължение на линията на B-727/Ту-134. Пътническите самолети със задноразположени двигатели отдавна не са на мода и заради аеродинамическите недостатъци, които имат спрямо класическата компоновка с подкрилно разположение на силовите установки, които включват проблеми за пилотите при определени режими на полета, по-лесно влизане в свредел и т.н., повишени експлоатационни разходи и затруднено обслужване на двигателите. Не може и дума да става Туполев да направи един вид модернизация на Ту-134, първо защото конструкторското бюро е мъртво (останали са няколко старчета, които последно се занимават реанимационно с Ту-204СМ, Ту-214OS "Open Skies"), второ защото модернизация на този мега регионален самолет означава харчене на мега пари за създаване на алтернатива на SSJ-100, а това е безумие на фона на многобройните проекти, които чакат жълтици. Трето имаше една спорна птица Ту-334, която от края на 80-те беше перманентно изпитвана, но има лошия късмет да бъде родена в една безумна епоха на съсипия и по-лошия късмет да бъде задвижвана от украински двигатели с безумно малък ресурс.

Цялата тема за нов Ту-134 не е за обсъждане дори.

А MD са и те неживи. Boeing смаза всичките около него.


А кой говори за 2013-та?
От коя година датира разработката 204?
Това не помня, но първия полет е ако се не лъжа е 1989 – преди 100 петилетки.....Турни едно минус 10.....
А що се отнася до MD – верно – те също не са живи, но след обединението имаше все още поръчки за серията 80 и 90 които бяха отказани, защото Boeing реши да запази едиствено 95 (717) за да няма продуктов канибализъм (последният беше единственият модел, който не се конкурираше с която и да е версия на 737). А на всичкото отгоре биеше по икономия на гориво отма 737, че дори в резилни параметри, но остана недооценен, по простата причина че нямаше нищо общо със останалите модели, предлагани от Boeing и това релативно вдигаше разходите по подръжка/екипаж на авикомпаниите, които все пак не се нудждаят само от един калъп самолет (с изключение на Air Tran може би).
А дори и в 2013-та....Направи си труд да видиш колко авиокомпании летят със М80/81/82/83/87/88/90 и 717? И не иде реч само за бедни роднини – нито DL, нито SV, нито JL са от тях. Ако прибавиш към тях и CRJ, които се продават и в момента и EMB до 145 версията, бройката е главозамайваща за тотално неактуалните пътнически самолети със задно разположени двигатели.....
Затова да се чете вместо да разработва по онова време 204, щом не съм бил разбран правилно.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 07 Авг 2013, 14:50    Заглавие:  

По онова време те разработваха не само 204 като заместник на 154, но и споменатия вече 334, така че не виждам връзката между 204 и 134. Те са представители на различни категории. 334 беше създаван като заместник на 134. А иначе в последните 15 години в сектора на близкомагистралните самолети господстват канадците и бразилците. Но от сегашна гледна точка концепцията за съвременен пътнически самолет със задноразположен двигател е изоставена. Единствено китайците, мисля, се мъчат с нея.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 07 Авг 2013, 15:00    Заглавие:  

Flankerivo написа:
По онова време те разработваха не само 204 като заместник на 154, но и споменатия вече 334, така че не виждам връзката между 204 и 134. Те са представители на различни категории. 334 беше създаван като заместник на 134. А иначе в последните 15 години в сектора на близкомагистралните самолети господстват канадците и бразилците. Но от сегашна гледна точка концепцията за съвременен пътнически самолет със задноразположен двигател е изоставена. Единствено китайците, мисля, се мъчат с нея.


За първото - излишно харчене на пари ако питаш мен....Никой от конкурентите (то и кви конкуренти имаха де по онова време в съветския блок - може би това е първопричината - на никой не му пукаше за икономии и рентабилност) им не го правеше - Дъглас покриваше нишата от 80 кресла с скъсената версия създадена специално за SK до 180 и кусур кресла с 90-тката......тоест - с един и същ модел.....Прекрояван до неузнаваемост.
За второ изобщо не споря.
Абсолютно прав си.
2013-та не е 1980-та.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 07 Авг 2013, 15:16    Заглавие:  

E, такава беше конюнктурата тогава. И това послужи за урок. Все проекти от периода на разсипията на бюрата Туполев, Илюшин, Яковлев - липса на пазарна преценка, адекватен отговор в тази връзка и липса на концентрация в правилното проектно направление.

Украинците още реват за Ту-334, щото видиш ли до ден днешен, по техните думи, той си оставал най-най и т.н. регионален самолет. Ще им се едни двигатели да продават, едни самолети да произвеждат, но няма клиенти. Тези техни твърдения в днешно време звучат ултра парадоксално. Да, открояваше се в позитивен аспект по отношение на това, че бе най-широкофюзелажния регионален. Но този самолет е над 25 годишна концепция и просто времето му е безвъзвратно отминало.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Чет 10 Окт 2013, 07:58    Заглавие:  

Първи полет на Ту-214ВПУ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42469

МнениеПуснато на: Вто 31 Дек 2013, 11:43    Заглавие:  

Първи полет на втория самолет Ту-214ОН
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9650
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 03 Яну 2014, 16:00    Заглавие:  

http://www.aex.ru/docs/3/2014/1/1/1961/

Поредното вадене на скелети от гардероба. И кой стои зад това - разбира се шеф-редактора Романчо Гусаров и кликата около него, все задклавиатурни "шпециалисти", получаващи едни пари...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 3 [40 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0624s ][ Queries: 13 (0.0034s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker