Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Орбан подкрепя Груевски. В ущърб на българските интереси · САЩ дава 500 млн. евро отстъпка за закупуване на F-35 · Спас Гърневски: Няма да има предсрочни избори, ГЕРБ ще управлява поне още два мандата · Посмъртно Тръмп отличи Елвис Пресли с президентския Медал на свободата · 5600 морски пехотинци са мобилизирани · "Таймс" обяви анимацията "Маша и мечката" за руска пропаганда ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 18 Ное 2018, 06:17
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » БЪЛГАРСКИ МОРСКИ И РЕЧНИ ПРИСТАНИЩА
ПРИСТАНИЩЕ ОРЯХОВО
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 2 [24 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Нед 01 Фев 2009, 03:14    Заглавие:  

Пристанище Оряхово - 30 януари 2009 г.
Празно, за съжаление.
Поне фериботния комплекс работеше на пълни обороти.
Сори за петънцата, но вече бе 5 следобед и валеше сняг.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Нед 01 Фев 2009, 03:46    Заглавие:  

И една дълбачка на местния драгажен флот.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Сря 11 Фев 2009, 16:08    Заглавие:  

По Дунава
Пристанището постоянно ни учи...

Атанас Стоев, началник на Пристанище Оряхово, пред сп. “Клуб ОКЕАН”


Атанас Стоев работи в Пристанище Оряхово от 1989 г. В началото е стифадор, после преминава през длъжностите старши стифадор, кранист, спедитор и експедитор. В момента е началник на Пристанище Оряхово, което влиза в състава на Пристанищен комплекс Лом.

- Г-н Стоев, каква е историята на Пристанище Оряхово след 1989 г.?
- Периодът след 1989 г. се характеризира с преориентиране на пристанището към нови видове товари и търсене на нови пазарни позиции. В миналото през Оряхово са преминавали основно руди за Кремиковци, въглища за ТЕЦ-овете в района, чамови трупи и тополи за Целулозния комбинат, оборудване за АЕЦ, консерви, зърнени храни и др. Около Оряхово бяха разположени 7 консервни завода, чиято продукция бе предназначена основно за бившия СССР.
При постъпването ми на работа тук през 1989 г. екипът на пристанището наброяваше 60 души, без административния персонал. Работехме на 3 смени. Всеки месец през пристанището преминаваха по 60-70 хил. t товари. В екипа имахме кранисти, електротехници, заварчици, монтьори, домакин, 3-ма стифадори... През 1991 г. бе доставен нов кран “Албатрос” с обсег на стрелата 32 m. И днес този кран е нашата гордост. Той е много удобен за работа при спадането на нивото на река Дунав. За съжаление през 1993 г. пристанището бе закрито. За частичното му поддържане бе оставен малък екип от 5 души (началник и четирима пазачи). По-късно пристанището бе отворено и в момента моят екип се състои от 7 души. Трима от тях са кранисти. Работата е малко и се налага всеки от нас да изпълнява по няколко професии. Аз съм и началник, и механик, и електротехник, и корабен агент. В речните пристанища на Западна Европа има назначен главен майстор, който ръководи смените. Освен това при необходимост той работи на крановете или се занимава с поддържането на електрооборудването. В известен смисъл моят статут се доближава до този на главния майстор. Ето защо често и аз се включвам в работата на крановете. Не се срамувам от това, защото е в интерес на качественото и бързо обслужване на клиентите. Изминалата година бе добра за нас – обработихме 60 хил. t товари с екип от 10 души.
- Какви са основните товари, които преминават през пристанището?
- Това са предимно инертни материали, баластра, бланширани картофи (внос), ечемик (износ) и др. Инертните материали и баластрата пристигат в секции от Драгажен флот “Дуним” – Козлодуй и Драгажен флот “Истър” – Свищов. Бланшираните картофи се внасят от Royal Potatoes. За 2001 г. през пристанището преминаха около 10 хил. t картофи. Износът на ечемик бе около 4 хил. t. Днес (бел. авт. – 20 март 2002 г.) очаквам една секция от “Дуним”, а утре - втора. Така за 2-3 дни ще обработим около 3000 t инертен материал. Държа да подчертая, че нашите клиенти са изключително доволни от обслужването. Пристанището ни е малко, но компактно. Митницата и жп гарата са разположени в непосредствена близост. Недостатък на съществуващата инфраструктура е наличието само на теснолинейна жп линия. Това затруднява преминаването на по-големи товари през пристанището. Единствената възможност на този етап е да експедираме по-големите товари с автомобилен транспорт.
- Представете инфраструктурата на Пристанище Оряхово.
- Пристанището разполага с 3 портални крана и кейова стена от наклонен тип. Общата му площ е 11 дка. Крановете се поддържат от специална група към Пристанище Лом. Закритата складова площ е 1200 m2, а откритата около 4000 m2. Притежаваме и “Фадрома” , която в момента се ремонтира. В административната сграда има териториално звено на ИА “Морска администрация”. Съществуващата база за бункероване към “Петрол” АД не се използва и пустее. Преди 5-6 години туристически кораби от Украйна редовно приставаха тук и зареждаха с гориво и вода. Необходимо е да се направи ремонт на базата за бункероване.
- Бързото и качествено обслужване е емблема на вашето пристанище. Можете ли да посочите конкретни примери?
- Разбира се. Фирмата Royal Potatoes реши да разтоварва бланширани картофи при нас след подобен опит на Пристанище Видин. Картофите пристигнаха в Оряхово в чували, опаковани по 1 t. За 22 min обработихме 2-3 t. Качихме ги на 2 коли. Във Видин същият товар е бил обработен за 1-1,5 h. Това много озадачи нашите клиенти. По принцип чувалите с картофи се товарят с мотокар. Ние ги натоварихме с “Фадромата”.
Изобщо – ако човек има желание да работи, той ще преодолее трудностите и неприятностите и ще продължи напред. Да ръководиш едно предприятие не означава само да бъдеш негов началник. Конкретно в моя случай се налага да бъда и на кея, и на крана, и на “Фадромата”... Да познавам устройството на кейовата механизация... Така е по-добре, защото придобивам цялостен поглед върху моментното състояние на пристанището. То непрекъснато се променя – пристигат и заминават различни кораби и товари. В известен смисъл пристанището постоянно ме учи на нови и нови неща...

Интервюто взе Калоян ПАНЧЕЛИЕВ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 13:18    Заглавие:  

Около пристанище Оряхово, отзад е румънския порт Бекет.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 14:25    Заглавие:  

Оряхово-Бекет

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Вто 10 Мар 2009, 14:34    Заглавие:  

Оряхово
Град Оряхово и фериботния комплекс отдалеч и в лощо време
Снимка Гого

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Пон 28 Фев 2011, 21:59    Заглавие:  

Тирове товарят зърно от акостирал немски кораб на порт Оряхово.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
swb

Регистриран на: 22 Окт 2009
Мнения: 87

МнениеПуснато на: Вто 13 Мар 2012, 14:45    Заглавие:  

Оряхово - ферибота готов за отплаване.

Click to see if image is larger

И на път за Бекет.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 19 Мар 2014, 18:04    Заглавие:  

Решение на Министерския съвет

На Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура“ беше предоставено управлението върху два имота с обща площ от 5 дка в Оряхово, ползвани преди години от НКЖИ. Двата имота ще бъдат използвани за оформянето на пристанищен комплекс
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 2 [24 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » БЪЛГАРСКИ МОРСКИ И РЕЧНИ ПРИСТАНИЩА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0629s ][ Queries: 13 (0.0053s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker