Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Тръмп изпълни закана си - обяви извънредно положение на границата с Мексико · Президентът призова да се смени радикално политическата среда · Крадци в Канада задигнаха 30 тона вода от айсберг, използвана за водка · Германия: Китай да влезе в договора за премахване на ракети · Обама щеше да започне война с КНДР, обяви Тръмп · Борисов : Светът е страшно несигурен ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 16 Фев 2019, 00:03
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Нискотарифните авиокомпании
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 6 от 6 [82 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6
Автор Съобщение
Пароль

Регистриран на: 25 Апр 2010
Мнения: 87

МнениеПуснато на: Пон 31 Окт 2011, 21:48    Заглавие:  

Almasy написа:
Дори и верни кучета на Боинг като NH (спорадичния лизинг на 320 само потвърждава правилото), JL, LY, DL/CO (преди обединението с NW/UA), UN (последните за изненада на всички май найстина ще станат поредните клиенти на 380) НЕ направиха поръчки за 748i.
SQ дори съвсем официално (макар и верни клиенти на 777), обявиха, че нямат намерение да купуват "претоплена, но архаична" техника (по повод на последното изказване беше цяла медийна и форумна война, но в крайна сметка никой, дори и SUH този път не влезе в пряка конфронтация). Не че SQ са критерии. Но и LH не са. Критерии е само пазара като цяло.

Цитата е от друга тема. В тази тема, затовареността е пазара!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 01 Ное 2011, 09:33    Заглавие:  

Wink
Добре.
В крайна сметка си прав.
Има хляб за всички.
И за НТА Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 14 Мар 2013, 09:50    Заглавие:  

Днес сутринта в 7.15 по Нова ТВ, пак рев на пасажери - как отменили полета им, как никой нищо не ги информирал, как стояли гладни денонощие, как спали на найлони, как ги изгонили от терминала на летище Буве (хъб на нискотарифни авиокомпании), като нарочно изключили отоплението и съответно умрели от студ, как с чадъри се пазели от течението, как FB (Bulgaria Air) им предложили алтернативен полет от летище CDG, но нискотарифния превозвач отказал да заплати за него, как имало бременни жени на края на силите си и така нататък......
Аз едно не мога да разбера - купуваш си билет с НТА, което означава, че съответно се съгласяваш с тяхната политика на превоз и после ореваваш орталъка...... scratch
И на мен са ми отменяли полети поради лошо време или променяли часове на излитане и кацане (и в двата случая при крайна дестинация Канарските острови със смени на минимум 3 полета) – в единия на отиване AF (Air France) ме прехвърли през Амстердам с продължаване от там с полети на KL (KLM), а на връщане ми плати луксозен хотел със всичките му салтанати на Роаси ан Франс (летище Шарл Дьо Гол), в другия случай, LH (Lufthansa) ме прехвърли за част от полетите към OS (Austrian Airlines) през Виена и така или иначе ме прибра във София по същото време и час, без да платя допълнително нито стотинка.
За трети път – за всеки влак си има пътници.
След като доброволно си избрал влака с надпис „НТА”, жалвай се после на арменския поп. sad2 evil3
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 04 Юли 2013, 14:46    Заглавие:  

Нискотарифната GoAir претратява назначаването на мъже стюарди и в бъдеще ще оперира почти едиствено с дамски кабинен състав....
В момента съотношението е 40% мъже, към 60% жени.
Причината не е сексистка.....Счетоводителите на авикомпанията изчислили, че мъжете тежат средно с 10-15 кг повече.....
Laughing

http://timesofindia.indiatimes.com/business/india-business/GoAir-opts-for-female-crew-to-save-fuel/articleshow/20805888.cms

Резилите на фронта LCC продължават.
MOL (Ryanair CEO) засега не успя да въведе такса "свръхтегло" за пасажери тежащи над 80 кг......Но толкова неща са се случили, че няма да се изненадам, ако един ден и това се превърне в реалност.....
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Вто 26 Ное 2013, 12:51    Заглавие:  

LY (EL AL) също стартира собствена LCC, чийто бранд ще бъде „UP”.
Като стартови дестинации са обявени SXF, KBP, LCA, PRG и BUD.
Очевидно UP ще замести SUN D'OR

http://www.monitour.co.il/pages/article/342
http://www.globes.co.il/serveen/globes/docview.asp?did=1000891957
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пон 31 Мар 2014, 16:10    Заглавие:  

U2 (EasyJet) CEO Каролин Маккол изненада всички, като заяви, че е твърде възможно АК да започне да оперира и от летище LHR.
Това ще бъде изключително голяма крачка, като се има предвид, че Хийтроу, макар и най-доброто, централно разположено и предлагащо най-големи възможности (във всички аспекти) летище, е и най-скъпото и хич не се връзва с дефиницията LCC (НТА).
U2 обаче явно върви по пътя на AB (Air Berlin) които стартираха като нискотарифна АК и в последствие се отказаха от модела и се префасонираха в legacy carrier (редовен превозвач).
И в момента хъб на U2 е LGW (Гетуик), което е второто по значение лондонско летище (за сравнение – НТА обикновено оперират от STN или LTN и не припарват до Хийтроу или Гетуик).
В последните години U2 правят всичко възможно да се дистанцират от имиджа на FR (Ryanair) и вероятно това е поредната крачка.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 17 Апр 2014, 11:21    Заглавие:  

Защо BA (British Airways) последните години си възвърна изцяло позициите на испанския пазар, конкурирайки се успешно със U2 (EasyJet) и натривайки носа на FR (Ryanair)

http://www.thisismoney.co.uk/money/holidays/article-2064262/Battle-cheap-air-fares-British-Airways-budget-airlines-face-skies.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 6 от 6 [82 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, 6
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0915s ][ Queries: 13 (0.0094s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker