Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Тръмп изпълни закана си - обяви извънредно положение на границата с Мексико · Президентът призова да се смени радикално политическата среда · Крадци в Канада задигнаха 30 тона вода от айсберг, използвана за водка · Германия: Китай да влезе в договора за премахване на ракети · Обама щеше да започне война с КНДР, обяви Тръмп · Борисов : Светът е страшно несигурен ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 16 Фев 2019, 00:01
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » Авиофотография » Събития от 2011-2017 г.
Farnborough 2014 - новини и коментари
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [11 Мнения]  
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 15 Юли 2014, 08:54    Заглавие:  Farnborough 2014 - новини и коментари  

Вчера 14 юли 2014 започна едно от най-големите световни авиоционни събития. На едноименото летище в югоизточна Англия се събират на едно място гражданския, военния и космеческия сектор на авиацията.

Новини от 14 юли:
1. Airbus стартира програмата А330neo
Става въпрос за нова версия с нови двигатели на широкофюзелажния самолет. Новоият самолет ще с 14% по-нисък разход на гориво на седалка в сравнение със сегашната версия. Първите доставки ще са през четвъртото тримесечие на 2017 г., като времето за разработка ще е около 3 години.
Това отдавна се очакваше да стане в първия ден на изложението Farnborough Air Show, след като от доста време авиокомпании като Delta, Air Asia X и Lufthansa, като и лизингодатели като CIT притискаха Airbus да направи тази крачка. A330neo ще е отговорът на Airbus на Boeing 787-8/-9.
Днешното решение ще повлияе и на бъдещето на програмата А350, като се очаква да бъде спрян варианта A350-800, който е с едва 34 поръчки.
Новото семейство на A330 ще се състои от A330-800neo който ще замести A330-200 и от A330-900neo който ще замести A330-300. Новите самолети ще бъдат задвижвани от двигатели Rolls-RoyceTrent 7000 базирани на Trent TEN. Те ще му дадат допълнителни 400 морски мили далечина на полета.

2.Embraer очаква нужда от 6250 самолета в категорията 70-130 места в следващите 20 години
В сектора 70-90 места ще има нужда от 2300 машини и 3950 в сетора 90-130 местни машини. 56% от доставките ще са за заместавне на сега експлатирани самолети, а 44% за нарастващи нужди от нов парк.

3. Embraer и Trans States подписаха споразумение за 50 самолета Е175-Е2
Споразумението е с Trans States Holdings, която притежава авиокомпаниитеf Trans States Airlines, Compass Airlines иGoJet Airlines. В докумена има опции за още 50 машини. Доставките трябв ада започнат от юни 2020 г. Твърдата част от споразумението е на стойнсот, по каталожни цени, 2,4 млрд. долара. В документа има определени клаизи ,които когато бъдат изпълнение, това ще стане пълноценнен договор.

4. CFM с мащабен договор с American Airlines
CFM International откри тазгодишното изложение Farnborough със съобшението че авиокомапнията е избрала неговите двигатели Leap-1A, които ще бъдат монтирани на договорените вече 100 Airbus A320neо. Това ще доведе нов годишен рекорд в продажбите на обединението на General Elecric-Snecma.
Договорът е спечелен в конкуренцията на Pratt & Whitney’s PW1100G и е продължение н адоговора за двигатели Leap-1B избрани да задвижват договорените през 2011 г. 100 самолета Boeing 737MAXл Доставката и на двете модификации двигатели ще започнат през 2017 г.

5. Boeing планира да удължи производството на изтребителите F/A-18E/F и EA-18G до 2017 г.
Според представител на компанията запазването на монтажната линия в Сейнт Луис може д астане и при темп от едва 12 машини годишно, вместо исканите преди това 24 машини. В момента темпът на производство е 48 самолета годишно, с тенденция за намаление до 36 и след тов адо 24 машини годишно. ВМС на САЩ са записали в нефинансираната част от програмата си допълнителни 12 самолета през финасова година 2015. Очаква се Конгреса да лобира за тях като допълнение към президентския бюджет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 15 Юли 2014, 09:32    Заглавие:  

Новини от 14 юли:

1. Лизингодателят ALC стана първия клиент на Airbus A330neo с 25 поръчки за варианта -900neo
Съобщението става веднага след като Airbus стартира формално новата версия на широкофюзелажния самолет с двигатели Rolls-Royce Trent 7000. Поръчката е за още 60 машини A321neo.

2. Лизингодателят Falko поръча 24 CSeries от Bombardier
Става въпрос за 2 Писма за намерения за 24 самолета CS100. Компанията вече притежава самолети от семейството CRJ900 за нуждите на авиокомпания Adria Airways

3. Днес, 15 юли 2014 г. ще бъде показан Eurofighter Typhoon с AESA радар на изложението
Това е световната премиера н ановия AESA радар Captor-E с активно електронно сканиране на антената решетка, от който се очаква да даде тласък на експорт ана изтребителя. Самолетъ който ще бъд епоказан днес е от модификацията Tranche 1. Предсерийната изпитателна машина IPA5 и силно модифицирана в завода на BAE Systems в Уортън, за да може да му бъде монтиран новия радар. Първият полет бе през миналата седмица. Captor-E заменя механичния Euroradar Captor-M.
Произвежданит ев момента нови машини от стандрата Tranche 3 се с течно охлаждане на радарния отсек и повишено проидводство на електроенергия за да задоволи нарастналия "апетит" на радара. Първата машина от новия стандарт с AESA радар Captor-E - IPA8, която е "спарка" Tranche 3A, миналия месец бе изведена от хангар за окончателно сглобяване в Манхинг, Германия и скоро ще бъде доставена на германските ВВС.

4. Boeing стартира 200-местен Max 8
Пазарната цел са нискотарифните авиокомпании. Според изп. дерктор на Boeing Commercial Airplanes Рей Коннър "Опитваме седа дадем най-добирте оперативни разходи на нискотарифните авиокомпании с максимален брой седалки в самолета". Нискотарифни компании вече бяха силно привлечени от 189-местната версия на Airbus A320neo, която стана силен конкурент на сегашните 737-800 и 737 Max 8. Новият 200-местен Boeing ще влезе в произовдсто през 2019 г. и ще бъде с 290% по-нисък разход н агориво на седалка от сегашните 737-800 с 189 места. Аварийния изход, разположен зад крилото пре големите 737-9 Max ще бъд еприложена и на 189-местен 737-8 Max, като така местта аще бъдат увеличени с 11 до 200.
Директорът на небезизвестната нискотарифна авиокомпания Ryanair Майкъл О'Лийри от дълго време настояваше за 199-местна версия на 737-800 и 737 Max 8. През 2013 г. Boeing заяви че първо ще се съсредоточи върху навременното въвеждане в поризводство на модела 737 Max 8 през третото тримесецие на 2017 г. Явно вече е дощло време за новата 200 местна версия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 15 Юли 2014, 12:50    Заглавие:  

Новини:
1. ATR и Nordic Aviation подписаха договор за 25 ATR 42-600 и още 50 опции
Патрик Кастелбаяк, главен изпълнителен директор на ATR и Мартин Маллер, шеф на Nordic Aviation подписаха документа на стойност 1,55 млрд. долара. На авиоизложението Bourger 2013 авиокомпанията поръча 90 ATR на стойност 2,1 млрд. долара

2. IAG поръча 20 самолета A320neo за British Airways
International Airlines Group (IAG) има твърда поръчка за 20 A320neo. Те са предназначени да заменят 21 от по-малките самолети на British Airways. British Airways вече оперира със 120 Airbus с една пътека, покриващи пълната гама от най-малкия до най-големия A318 и A321.
„Изборът на "IAG " се спря на A320neo, което е значителна победа за Airbus. Компнията се гордее, че един от най-големите и най-влиятелни наши клиенти признава високите оперативни, икономични и пътнически предимства на семейството A320neo ", каза Джон Лийхи, главен оперативен директор, клиенти. "Този поръчка укрепва A320neo като водещ и избран от водещите авиокомпании в света."

A320 с голямата си кабина предлага допълнителен комфорт на пътниците, по-висока производителност, 15% икономии на гориво и до 950 км допълнителен диапазон. Поръчката на IAG запазва няколко хиляди работни места в авиациата във Великобритания, където крилата се проектират и сглобяват. Той също така допринася около £ 40million за икономиката на Обединеното кралство.

През август 2013 г., IAG обяви, че като част от Vueling поръчва до 120 Airbus A320 самолети от семейството, което също така ще осигури опции за 100 A320neo.

Семейството A320 е в света най-добре продаваната продуктова линия с една пътека с повече от 10 500 поръчки до момента и над 6100 издадени въздухоплавателни средства. Благодарение на широката си кабина, всички членове на семейството A320 предлагат най-доброто ниво на комфорт на индустрията във всички класове и като стандарт 18 "широки седалки Еърбъс" в икономична класа.

Към днешна дата, твърди поръчки за NEO са достигнали над 2800 самолета, което представлява пазарен дял от 60 на сто в тази категория.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 15 Юли 2014, 13:43    Заглавие:  

F-35 има вероятност да лети на Farnborough

Органите по авиациона безопасност на ВМС и ВВС на САОЩ са дали становище за вдигане на забраната на полети на всички модификации на F-35. Пентагонът все още не е взел решение дали да позволи прелитането на Атлантическия океан и участие в британското авиоизложение.

В сила остават някои ограничения в режимите на двигателя и елентите от полета, докато не бъде изяснена причината за пожара в двигателя на 23 юни 2014 г.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 15 Юли 2014, 15:44    Заглавие:  

Представиха официално радара Captor-E за Eurofighter

Това стана днес на изложението, в присъствието на (отляво надясно) на ген. Фернандеэ да Бобадила, испански ВВС; Парламентарния държавен подсекретар и министър за военоото оборудване, поддръжката и технологиите на великобритания Хон Филип Дюн, германския държавен парламентарен секретар д-р Ралф Брауксипе, ген. майор Енцо Вециарели от италианските ВВС.

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 15 Юли 2014, 16:36    Заглавие:  

A320neo вече с над 3000 твърди поръчки

Важната граница в подажбите бе достигната днес на изложението в Farnborough с поръчката от SMBC Aviation Capital за 110 самолета A320neo. Поръчаните 3000 самоолета са от старта на пограмата през 2010 г. и са от 57 авиокомпани и лизингодателя.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2014, 08:28    Заглавие:  

Възраждат производството на Fokker

На Farnborough станаха ясни детайли по подготовката за възраждането на поризводството на знаменитите холански граждански самолети. Става въпрос за новата версия на Fokker 100 - F120NG. В оммента се уковарят доставката на отделинтекомпаненти за новия самолет. Той ще е 125- или 130-местен, удължена версия на Fokker 100. Единствената видима промяна спрямо базовата машина е крилото с по-голямата площ, аеродинамични наставки на краищата на рилата, и някои промени по профила му.
Двигателите ще са Pratt & Whitney’s PurePower PW1X17G, разработени вече за японския Mitsubishi Regional Jet (MRJ) с мощност 17,600lb. Мощните двигатели и лекия корпус на базовия F100 дават конкурентен самолет с до 50% по-нисък разход на гориво от базовия Fokker 100. Според представител на компанията-произовдител той ще е конкурент на самолетите на Airbus и Boeing в диапазона 90-150 места с ниски разходи на седалка.
На пракитка F120NG ще влезе вдиректна битка с новите Bombardier’s CSeries и Embraer’s E2.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2014, 08:49    Заглавие:  

A330neo с 105 поръчки за 2 дни!

След поръчката на Air Lease Corporation (ALC), и Air Asia X, Avolon и CIT Group поръчаха още 80 машини и общия брой достигна 105. Air Asia X е една от компаниите които от години натискаха Airbus да направи крачката към ремоторизирана версия на широкофюзелажниа самолет. Според създателят на Air Asia X Тони Фернандес това ще е самолет с изключителни показатели по отношение на разхода на гориво на седалка.

Сигналът от поръчката на Air Asia X е много важен за Airbus, защото в момента се заражда пазар за нискотарифни превозвачи на големи разстояния. След като австралийскта Qantas създаде нискотарфната си дъщерна авиокомпния JetStar, и световиня лидер Lufthansa обяви за подобни планове през 2015 г. съ самолети A330 или Boeing 767.

Air Asia поръча допълнителни 20 A330-300 през 2013 г. с общ обем на твръдите поръчки от 51 машини. В моменат тя оперира с 20 машини, като плановете са да получи първия си A330neo през 2018.

Поръчката на CIT е за 15 A330-900neos, наследника на A330-300. Avolon не даде подорбности за избарния вариант, но общият обем е 15 машини.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2014, 09:16    Заглавие:  

Поръчките за 14 и 15 юли:

AIR LEASE CORPORATION поръча още 6 777-300ERs и още 20 737 MAX-8s, като общият брой на поръчаните на Boeing достигна 245 самолета: 75 737-800s (22 доставени), 104 MAX, 21 777-300ER (2 доставени), 15 787-9 и 30 787-10.

CIT AEROSPACE поръча още 10 787-9, и в момента има общо поръчани 20 787: 16 -9 и 4 -8.

INTREPID AVIATION направи първа директна поръчка към BOEING за 6 777-300ER с още 4 като опция.

CIT AEROSPACE поръча 15 A330-900neo с доставка 2018 г. и 5 A321ceo с достака през 2015.

AVOLON поръча 15 A330neo.

SMBC AVIATION CAPITAL поръча 110 A320neo and 5 A320ceo, като към момента има поръчани 206 самолета от семейството на A320. Според AIRBUS това е най-голямата еднократна поръчка от лизингодател за тяснофюзелажен самолет.

BOC AVIATION поръча 7 A320neo и 36 A320ceo (8 от тях с двигатели V2500). Към момента компанията има поръчани 116 A320.

LOONG AIR, Китай, поръча 11 задвижвани с двигатели CFM56 A320 за допълване на флота си от 5 такива машини.

EMBRAER подписа писмо за намерения с AZUL за 30 E195-E2s и права за закупуване на още 20; Бразилският производител също така разкри предишни анонимни поръчки от FUJI DREAM за 3 E175 и още 3 опции и AZAL с поръчка за 2 E190.

AIR LEASE CORPORATION поръча още 7 ATR 72-600, с общо поръчани досега 28.

ALASKA AIR GROUP поръча 52-рия Q400 за HORIZON AIR и подписа 5-годишен договор за тежки прегледи с BOMBARDIER за поддържане на фрота си в базата в Tucson, AZ.

ROLLS-ROYCE за първи път запусна новита двигател Trent XWB-97 с тяга 97,000 lb предназначен за A350-1000; полетните тестове са планирани за началото на 2016 г.

BOMBARDIER AEROSPACE стартира проекта Q400NG Combi за едновремемното превозване на 50 пътника и 8,200 lb товар.

LUFTHANSA TECHNIK подписа SAS договор за извършването на 150 C-Check на самолети 737/A320 до 2018, осномно в SHANNON AEROSPACE и LUFTHANSA TECHNIK SOFIA.

DOWTY PROPELLERS подписа договор с SpiceJet за поддръжка и ремонт на пропелерите на 15 Q400.

ROCKWELL COLLINS бе избрана от BAE Systems за доставчик на Flight Control Module (FCM) за Boeing 777X Integrated Flight Control Electronics (IFCE) fly-by-wire (FBW) system.

BOEING разкри подробности за кабината на 777X, която ще поддръжа въздушно налягане съответстващо на височина 6,000 ft (1829 метра), ще има по-големи прзороци и увеличена широчина на корпуса за разполагането на 18-инчови седалки.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Юли 2014, 10:39    Заглавие:  

1. Boeing 737-700 Luxair отива за скрап
Напоследък се забелязва ускорено пенсиониране на дори нови по предишните стандарти самолети, с цел освобождавена на място за машини от ново поколение с по-ниски разходи. Пример за това е самолет Boeing 737-700 на авиокомпания Luxair посторен през 2004 г. Той ще бъде "разкостен" от компанията GJD Aero Tech на летище Брунтингхорп, Англия. Самолетът с двигатели GFM56 има около 13 000 цикъла и 31 000 летателни часа. Попитани защо са избрали GJD Aero Tech, от авиокомпанията са заяви че компанията има сертификат по EASA Part 145, което позволява частите по-лесно да бъдат разпродадени на вторичния пазар или да бъдат използавни като резервни части. GJD Aero Tech е първата компания в Англия със сертификат за разфасоване на самолети.

2. Boeing достави 1500-тният В747 на Lufthansa
Машината е 747-8 Intercontinental, като това е 14-тия саомлет от този тип за германския превозвач. С това 747 стана първия в света широкофюзелажен лайнер който достига до 1500 доставени бройки. Lufthansa има общо поръчени 19 самолета 747-8 Intercontinental, като първия бе доставен през април 2012 г.

3. Boeing с нова поръчка за бизнес джет BBJ777-300ER
Тя е от анонимен клиент. Според Стив Тейлър 2014 г. е успешна за BBJ подразделението със стабилен темп на поръчките. "Самолетите ни доставя ненадминат разкош и удобство при дълки полети". През 2006 Boeing представи BBJ вариантите на 747-8 и 787, които скоро получиха 40% от пазара в тази ниша. Досега са поръчани 217 BBJ. От създаването на подразделението през 1996 г. са доставени 195 самолета в тази категория.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 18 Юли 2014, 08:48    Заглавие:  

Air Mauritius поръча 6 A350 XWB

Националният превозвач на Мавриций взе решение да разшири флота си за далечни полети като подписа Меморандум за разбирателство за 4 от новите
Airbus A350-900. Това бе съобщено по време на авиоизложението Farnborough International Airshow 2014. Авиокомпанията също така обяви, че ще лизингова други 2 Airbus A350-900.

Планира се 6-те A350 XWB да се използват по европейски, азиатски и австралийски маршрути.

Авиокомпания Air Mauritius, която бе избрана за водеща през последните 9 години в региона на Индийския океан на Световните туристически награди, наскоро поручи и категория 4 звезди от рейтинговата компания Skytrax. Авиокомпанията в момента има флот само от самолети на Airbus, включващ 2 A330-200s и 2 A319.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [11 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » Авиофотография » Събития от 2011-2017 г.
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2521s ][ Queries: 13 (0.1494s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker