Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Протест в Сливен: Присъдата на убиеца на Криси не трябва да бъде намалявана · Над 13 000 полицаи и жандармеристи мобилизирани за срещата на Г-7 · Борисов с извънредно решение след хакерския скандал · Софиянец стана внезапно крупен длъжник заради "НАП-лийкс" · ЗАМЕСТНИК-КОМАНДИРЪТ НА ВОЕННОМОРСКИТЕ СИЛИ ФЛОТИЛЕН АДМИРАЛ ГЕОРГИ ПЕНЕВ ПРАЗНУВА 50-ГОДИШЕН ЮБИЛЕЙ (ГАЛЕРИЯ) · Искри между Лондон и Брюксел за предоговаряне на сделката за Брекзит ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 21 Авг 2019, 09:05
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Airbus vs Boeing
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 1 [8 Мнения]  
Автор Съобщение
Kx

Регистриран на: 16 Юни 2004
Мнения: 220

МнениеПуснато на: Сря 16 Юни 2004, 10:34    Заглавие:  Airbus vs Boeing  

В няколко теми се засяга въпроса кои самолети са по-добри
тези на Airbus или тези на Boeing.
Нека ги сравним в 3 категории
Малко А318 - А321 , В737 , В717
Средни А300, А310, А330 , В767, В757
Големи А340, В777, В747

Ако някой смята че така предложените групи са некоректни, приемам предложения за промени
Какво е вашето мнение кои са по-добри
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Юни 2004, 13:09    Заглавие:  

Съгласен съм, но В717 не беше ли големичък? Rolling Eyes
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 16 Юни 2004, 15:14    Заглавие:  

напротив, това е недоразумението в семейството на бойнг.... да създадат и отгледат отрочето на погълнатата дъглас....

иначе коментара ми:

Малки:

Имал съм щастието да летя на 737, на 320 и 319.... мецду последните две разлика от гледна точка на комфорта няма, затова ще разгледам 737 срещу семество 320ови....

ако не намесваме НГ мисля че 320 е по-комфортния и определено по-надеждния самолет. Въпреки това обаче имам определена страст към 737ците и лично аз бих гласувал за тях

Средни:

В този клас 757 и 767 за определено по-добри от 300 и 310, но когато говорим за 330 мисля, че е по-добрия избор, отново заради сигурността и комфорта

Големи:
747 го отписвам веднага, защото не ми се сравнява дядо джъмбо с по-младите....
сатова сравнявам 777 и 340... тук вече нищо не мога да кажа... хубавото на 340 е че от пилотска гледна точка единствената разлика с 330 е че има още две ръчки за двигателите и съответните гаджети по таблото.

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
скипаджията

Регистриран на: 22 Яну 2004
Мнения: 382

МнениеПуснато на: Сря 16 Юни 2004, 16:49    Заглавие:  

сравнение на сирини и тебешир, ама айде и аз да се включа.

717 е анаглог на А318. И двата типа са неоптимизирани за ролята си. Ербюсът е прекалено смален, а Боингът (бивш МД-95 и ДЦ-9) е бая дърт. Като всички Дъгласи ДЦ-9 и МД-80 са изключително яки самолети. Предполагам така е и с 717. Боингите винаги са лекички, та изглеждат по-добре на книга като нови самолети. Но минат ли десетина-15 години и стават прекалено емки на обслужване. Дъгласите са по-тежки отначало, но даянят здраво. Тази година Нортуест Еърлайнс реши да не слага граница на живото на своите ДЦ-9. Някои са близо 40 годишни, имат доста над 100 000 часа, но просто не сдават багажа и са най-евтините самолети в парка.

Прието е, че семейството А320 (318 до 321) е над 10% по-икономично от аналогичните 737. Но си го избиват с цената, а последните 737 с крилцата се оказват по-конкурентноспособни. Ербюсите имат реноме на по-качествено изработени и издържливи машини. По-удобни са от Боингите. Лошото за мен е, че излитат мудно -- "благодарение извивката на земната повърхност". Боингите падат ракетни!

767 си отива от производство. Той изтри пода с А310 и донякъде А300-600. Класика!

777 е друго поколение самолет. Нямаше аналог -- А330 е 10-ина на сто по-малък, А340-200 и 300 и те. А340-600 е друг въпрос. 777 е щедро скроен и удобен самолет, а Ербюсът е малко "въз-изтеглен", поне на вид.

747 е много компетентен самолет, инак не би постигнал това, което постигна. Сумата пъти съм летял с него. Не е неудобен, но е шумен... не от двигателите, а от самата конструкция и климатиците. През самолета цялото време минава по една шумна вълна отпред-назад -- брр-р-Р-Р-РР-РРР-рр-р-бр бр и после пак. По-симпатичен ми е на външен вид от А380. Не знам дали последният истински ще му заеме мястото. Става доста скъпо застраховането на такива летящи села, а и все повече хора искат да летят от точка до точка, вместо по схема "главина и спици".

В крайна сметка от гледище на експлоатанта зависи не чак толкоз кой тип е по-икономичен (често разликите са в рамките на 1%). Важно е на кого си свикнал, кой каква цена ти дава (публикуваните цени са за дечица) и каква е остатъчната стойност и пласируемост (или пък амортизационната стойност ако задържиш самолета до изхабяване). Ето защо източноевропейските авиокомпании се издъниха от сменяне на парковете -- нито бяха сработени със западните производители, нито пък можаха да реализират оставащите си съветски самолети на подобаваща цена, нито нищо. Тук Ербюс печели със скръстени ръце -- има унифицирано семейство от 120 до 500 местни самолети, чиито летци след приучване на един тип просто минават дву-тридневен курс за разликите с друг. Тоя номер го научиха от Боинг, чието семейство днес обаче е разнородно...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Пон 30 Авг 2004, 22:47    Заглавие:  

Boeing 767 е доста по-успешен от A300/A310, но това са първите самолети произведени от Airbus, та е нормално. Но определено 767 има доста предимства пред А300/310. По-голяма далечина на полета най-малко.

Boeing 747 одавна започна да отстъпва пред А340, а лошото е че неговия наследник B777 не поема щафетата. Просто A330/340 имат някои сериозни предимства пред B777.

По темата "A32S vs. B737NG" може да се спори без край.

А321 и B757 явно са самолети, за които по-трудно се намира пазарна ниша, където да се реализират, макар че 757 води доста в доставките.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет 09 Дек 2011, 10:44    Заглавие:  

Very Happy
Любима тема в airliners. net......
Толкова любима, че понякога четейки имаш чувството, че ей сега ще се разхвърчат скалпове.... Laughing Laughing Laughing Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 20 Сеп 2012, 12:09    Заглавие:  

Боинг се изсили: 35J (Airbus 350-1000) ще изглежда остарял в сравнение с 777X (претопленият вариант на 777)

http://www.flightglobal.com/news/articles/boeing-upholds-777x-end-decade-service-entry-376096/

Аз съм дооооооооооооооста скептичен...... Confused
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Чет 04 Сеп 2014, 19:18    Заглавие:  

Boeing и Airbus се конкурират за доставка на въздушни танкери за Сеул
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 1 [8 Мнения]  
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0784s ][ Queries: 13 (0.0036s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker