Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Япония купува 32 УР въздух-въздух AIM-120C-7 за 63 милиона долара · Фотофакт: Изтребители F-4E и F-5 от ВВС на Република Корея · Завърши турнирът по тенис на корт в памет на ген. Нейко Ненов · Започва производството на Ил-96-400М · Иззеха близо половин млн. лв. от сейф на гл. секретар на ДАБЧ Красимир Томов · ФОТО-ОКО: КОЙ ЩЕ ЗИМУВА В ЧЕРНОМОРЕЦ? ПО ЖЕЛАНИЕ НА ЧИТАТЕЛИТЕ - ОЩЕ СНИМКИ НА СТАРАТА ГЕМИЯ... ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 20 Ное 2018, 15:20
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » Авиофотография » Авио архиви
Уникални снимки от архива на "Криле"
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 84 от 84 [1251 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 82, 83, 84
Автор Съобщение
piston


Регистриран на: 23 Апр 2004
Мнения: 262

МнениеПуснато на: Чет 27 Юни 2013, 17:33    Заглавие:  

Имаше в пресата снимки, дали нещо не е останало и в Криле?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Сря 23 Окт 2013, 23:16    Заглавие:  

МиГ-23, борд 308

МиГ-23, борд 389

МиГ-23, борд 219

МиГ-23, борд 204 и 205

МиГ-23, борд 33
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Вто 07 Яну 2014, 10:05    Заглавие:  

ОТ ФОТОАРХИВА: Летците от въздушния парад през 1981 г.

Click to see if image is larger
Правостоящи от ляво на дясно - Георги Виденов, Иван танев, Тома Пашов, Васил Каранинов, Методиев, полк.Петко Карамитев, Петър Аврамов, Стефан Попов, Костадинов, Пенко Хамбармитски.
Клекнали - Иван Танев, Кирил Данаилов, Никола Петров, Хр.Йовчев, Илия Цонев


Click to see if image is larger
Сред хората се забелязват - ген.Желязков, полк.Кирил Радев, в средата - Никола Петров, старши инспектор в отдел Бойна подготовка на авиационния полк - полк.Никола Петров, Гълъбов ,Желев, Вл. Маринов, Ж Атанасов ,този с гръб е Цвятко Луканов, с лявото рамо е Л. Данчев.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
piston


Регистриран на: 23 Апр 2004
Мнения: 262

МнениеПуснато на: Вто 07 Яну 2014, 13:11    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Освен че става дума за AGM-88 HARM, но незнайно коя версия от многото, друго инфо така и не биде разкрито. И логичната причина за кутустрофата би трябвало да е просто казано "включен радар - следяща го ракета - изключен радар - загубена ракета". Но кой знае каква друга може да е причината?!


Ако е изстреляна в PB/EOM режим и радарът е изключил, може да е продължила по балистична крива:

Click to see if image is larger
Скрит: 



The HARM has four basic operating modes. The Pre-Brief, Pre-Emptive or Position-Known (PB/PE/POS) mode is a Lock On After Launch (LOAL) mode, and is used for standoff maximum range attacks on emitters of a known type and location, within several degrees of the missile boresight. This is the basic mode used by dedicated defence suppression (SEAD) aircraft such as the F-4G and Tornado ECR, or F-16CJ/HTS. In PB/PE/POS mode, as used by the Tornado ECR or F-4G, the aircraft's Emitter Locating System (ELS) determines the identity and position of the target, which are downloaded to the missile. The launch aircraft will then toss the missile to impart the best possible range. The missile flies on inertial guidance until it acquires the target, and then homes to impact. The PB/PE/POS mode is essentially offensive and most commonly used when taking down an IADS.

A sub-mode of the PB/PE/POS mode is Equations-Of-Motion (EOM) mode which allows more precise selection of emitters at maximum range, in a high density environment. The EOM mode is more specific than PB mode in terms of target selection, and can engage off axis if required, but requires more precise target position information than the baseline PB mode. The target position data can be provided by an onboard receiver or datalinked from an external source (eg Rivet Joint to F-16CJ).


Все пак, дали се намират някакви снимки на ракетата, или на мястото на падането?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Пон 29 Дек 2014, 01:42    Заглавие:  

Да подновим темата след година прекъсване. Доста архив се насъбра.

Подпоручик Тончев преди полет през 1944 г.
Click to see if image is larger

Прощалният полет на ген. л-т Кръстев, 29 април 1998 г. - летище Каменец.
От дясно на ляво: Цветков, Попов, Кръстев, Парапунов, Андреев, Николов, Алипиев, Томов, Павлов, Илчев.
Click to see if image is larger

Спаича, Топлодолсски...
Click to see if image is larger

Димитър Бъчваров, с една въздушна победа
Летец-изпитател от 1/6 орляк.
На 4 .01. 1944 г. сваля четиримоторен бомбардировач “Либърейтър-24” и са му присвоени 3 въздушни победи
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42467

МнениеПуснато на: Пон 29 Дек 2014, 01:54    Заглавие:  

Снимки от погребението на най-големия български летец - ген.Стоян Стоянов - 13 март 1997 г. Непоказвани кадри до сега...
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Двойка МиГ-23 от авиобаза Доброславци преминава над гробищата, за да отдаде последна чест на великия пилот. Пампоров ми е разказвал, че тогава времето над Доброславци било димка, никаква видимост, но за да почетат героя - рискували...

Едно време закачаха самолетите с китки, днес няма самолети...
Click to see if image is larger

Къщата на Радул Милков в София на ул.Марин Дринов 25.... По-скоро - бившата къща. Преди 15 години имаше идея от ВВС там да бъде поставена паметна плоча. Остана си само идея, а къщата разрушиха и построиха ново имение. Учудваща е късопаметността на българските управници и на хората, които боравят с история във ВВС. Все пак всички знаем кой е Радул Милков. В тази къща е живял до края на живота си - до 1962 г. , в къщата той пише и книгата „Из страниците на българската военна авиация” Редно е да се постави една малка паметна плоча дори на новата къща, на никой няма да пречи, а и българите трябва да помним за героя!
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 84 от 84 [1251 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 82, 83, 84
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » Авиофотография » Авио архиви
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0827s ][ Queries: 13 (0.0147s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker