Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Mon 01 Jun 2020, 07:15
All times are UTC + 2
 Forum index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ПО ДУНАВА
БРП - БЪЛГАРСКО РЕЧНО ПЛАВАНЕ
Moderators: Sea Dog
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 7 of 7 [101 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Author Message
metodialeksiev1

Joined: 12 Sep 2010
Posts: 6

PostPosted: Fri 12 Nov 2010, 23:47    Post subject:  

NikSaN,
Какво значение има на кой кораб съм или къде съм бил.От края на април не съм в БРП-то и то заради една личност.Боли ме като гледам какво става.Пълно безхаберие от страна на висшата администрация.И какво означава БРП в момента:Близки,Роднини и Познати.Не ми отваряй устата.Аз съм израстнал с това параходство от малък.Всеки гледа да одруса клона.Но каквото и да се говори,там е школата.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
vh1


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1805
Location: Русе

PostPosted: Sat 20 Nov 2010, 20:38    Post subject:  

metodialeksiev1 wrote:
NikSaN,
Какво значение има на кой кораб съм или къде съм бил.От края на април не съм в БРП-то и то заради една личност.Боли ме като гледам какво става.Пълно безхаберие от страна на висшата администрация.И какво означава БРП в момента:Близки,Роднини и Познати.Не ми отваряй устата.Аз съм израстнал с това параходство от малък.Всеки гледа да одруса клона.Но каквото и да се говори,там е школата.

Very Happy Very Happy
Бреййййй какъв юнак!!!!!!

_________________
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
vh1


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1805
Location: Русе

PostPosted: Sun 21 Nov 2010, 10:34    Post subject:  

metodialeksiev1 wrote:
NikSaN,
друже, като гледам коментарите се замислям дали повечето във форума са капитани.И какво разбираш под думата "капитан".Самоходкаджии ли или хора минали през школата на тласкачите дори и като старши помощници. /БРП-то/.Знаеш ли колко познавам,взели кетапа за капитан /сега от дек се взема директно за капитан/ и веднага отиват на самоходки .Да не говорим какъв талаш идва от морско училище,на което само името му остана.

Много си обиден....помисли си и дали няма в теб нещо, което да провокира ситуацията в която си........
Бъди самокритичен....и не следвай правилото, че всички са ти виновни...
Обидната квалификация "самоходкаджии" загатва за твоите способности и развитие...
Вярно, в БРП е "ковачницата на кадри". Вярно е, че идва "талаш" от Морското, ама като си голям пич, защо и ти не се вземеш в ръце и да го завършиш?....Сега е много лесно.....
Не те познавам, но ще ми е интересно да се запознаем и да видя колко си "юнак" в занаята......

_________________
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
NikSaN


Joined: 12 Feb 2009
Posts: 319

PostPosted: Wed 09 Feb 2011, 17:08    Post subject:  

м/к Балкан на БРП-то ли е ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
gogo222


Joined: 11 Jun 2008
Posts: 123

PostPosted: Wed 09 Feb 2011, 20:32    Post subject:  

На ДДФ-Русе
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
NikSaN


Joined: 12 Feb 2009
Posts: 319

PostPosted: Wed 09 Feb 2011, 21:37    Post subject:  

Благодаря за инфото
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
bilbo27

Joined: 05 Oct 2009
Posts: 94

PostPosted: Fri 24 Jun 2011, 21:20    Post subject:  

ХАН КУБРАТ

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
thesailor

Joined: 28 Mar 2009
Posts: 247

PostPosted: Mon 12 Nov 2012, 01:57    Post subject:  

Господин Алексиев, сега като не си в БРП - къде си? Какво против имаш самоходките? Света нали трябва да се развива и върви напред - едно време бе влаченето, изместено от тласкането, а сега от самоходките, къде сепарат къде с допълнителен съд.....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42500

PostPosted: Wed 19 Dec 2012, 17:34    Post subject:  

Arrow "Армеец" стана кръстник на дунавски кораб
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Joined: 08 Nov 2007
Posts: 12545
Location: София

PostPosted: Mon 04 Nov 2013, 16:16    Post subject:  

10 години решетки за присвоени 214 000 лв.
Бивша касиерка на Параходство БРП Илияна С. ще изтърпи присъдата при първоначален строг режим

10 години в условията на първоначален строг режим ще прекара Илияна С., бивша касиерка на Параходство “Българско речно плаване”. Това постанови състав на Русенския окръжен съд. Присъдата е за това, че в условията на продължаващо престъпление, от 6 ноември 2006 до 9 април 2010 година, когато била разкрита липсата, Илияна присвоила 214 000 лв.
Това ставало чрез използване на касови ордери, които не отразяват реалните постъпления или плащания. Те били прилагани в касова книга и осчетоводявани в нея, предаде ruse-news.com. На ревизорите направил впечатление фактът, че средствата първо се „изразходват” а после отново „постъпват” в касата. В документите, удостоверяващи сделките, липсвали подписи на лица.

Освен това Илияна е осъдена за срок от 10 години да не заема материално-отговорни длъжности, както и да заплати съдебните разноски по делото.

Присъдата подлежи на обжалване пред Великотърновския апелативен съд. По думите на адвокат Владимир Янчев, служебен защитник на Илияна, той ще се възползва от тази възможност, тъй като не бил убеден в нейната виновност. /БЛИЦ
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Joined: 08 Nov 2007
Posts: 12545
Location: София

PostPosted: Mon 02 Nov 2015, 11:27    Post subject:  

БРП АД завършва третото тримесечие на 2015 г. с печалба след облагане с данъци в размер на 1 144 000 лева

„Параходство Българско речно плаване“ (БРП) АД завършва третото тримесечие на 2015 г. с печалба след облагане с данъци в размер на 1 144 000 лева. Дружеството извършва международна транспортна дейност на товари по р. Дунав и като такава, дейността му е в зависимост от рисковете на международния фрахтови пазар. В частност факторите, носещи риск за дейността на Параходството могат да се разделят на:
обективни, върху които емитента не може да влияе;
субективни, върху които може да се окаже влияние от страна на емитента.

Към обективните фактори спадат:
Природните - основния фактор тук е нивото на р. Дунав, както и атмосферните условия през периода. Нивото на р. Дунав влияе пряко както върху количеството товар на съдовете, така и върху скоростта на конвоите. И двете крайности - критично ниско и критично високо ниво на реката са изключително проблематични за корабоплаването, тъй като в резултат на затруднената или изцяло прекратена навигация се увеличават разходите, а приходите рязко намаляват. Периодът на четвъртото тримесечие от октомври до декември съвпада с края на есенния и началото на зимния сезон и се характеризира с неустойчиви и бързо променящи се атмосферни условия. Температурите са променливи, а валежите от дъжд е възможно да преминават във валежи от сняг. За периода са характерни гъсти мъгли, които са една от причините за възпрепятстване на корабоплаването. Корабоплаването се спира по време на мъгла, която може да се задържи от няколко часа до няколко дни. Друга характеристика на периода е сравнително непостоянно ниво на реката, увеличаващо се при обилни валежи от дъжд и намаляващо при минусови температури и валежи от сняг. Месец октомври 2015 г. започна с ниво, близо до нормалното за периода. Покачването на нивото на реката продължава. Навигационната обстановка в края на месеца се нормализира.
Финансови - приходите на Дружеството се влияят от множество фактори, но през 2015 г. основния фактор е в зависимост от интензивността на търговията в крайдунавските страни от региона на среден и долен Дунав.

Валутен риск: През последните месеци се постигна равновесие при използването на различните валути при котировките на навлата. Навлата при един от най- масовите товаропотоци - този на зърната - твърдо се котират в евро, докато договарянията на навлата на суровинния товаропоток – руди, въглища и концентрати, с произход Украйна и Русия и доставките до Сърбия, си остават в щатска валута. Промени в навлата по дългосрочните договори за превози в рамките на ЕО също не се наблюдават и те продължават да се котират в евро. Предвид фиксирания курс на лева към еврото, валутен риск за дружеството от загуба на стойност не съществува.

Инфлационен и пазарен риск: Единствения елемент от разходите на дружеството, който е подложен най-силно на влиянието на външите пазарни фактори е цената на горивото. Цената на горивото е силно променлива величина и може да се предвиди най-много за месец напред на база информацията получавана от борсовите котировки и фючърсни сделки. Съобразявайки се с тази тенденция, дружеството предприема мерки за съответни корекции в навлата най-вече в спот договорите или в тези с кратък срок на изпълнение. При дългосрочните договори Дружеството използва системата за бункерни добавки за актуализиране на навлата спрямо измененията в цената на горивото. Чрез тази система, навлата растат или намаляват и така се адаптират към разходите за транспорт в зависимост от това в каква посока е изменението в цената на горивото. Очакванията на превозвачите за цената на лекото гориво(LSMGO) за периода октомври – декември 2015 да не надвиши 750 щ.долара за тон в зависимост от мястото на бункеровка.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 7 of 7 [101 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » ПО ДУНАВА
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0772s ][ Queries: 13 (0.0058s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker