Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
НОВАТА ЛАДА НИВА 2019 4X4 SUV ВИДЕО · ДАМИ КАНЯТ : Шаума с включване от фитнеса · ЗА ЛЕКА НОЩ : ФЕНОМЕНАЛНАТА ЛОЛА АСТАНОВА · Адвокати се надигнаха срещу задължение да докладват клиентите си на ДАНС · ЯДРЕНИЯТ АРСЕНАЛ НА ПЕТАТА РЕПУБЛИКА · Ватиканът подготвя конференция за борба с педофилията в църквата ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 19 Фев 2019, 02:37
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
МиГ-21 в България
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 79 от 79 [1173 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 77, 78, 79
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 25 Мар 2016, 14:14    Заглавие:  

25 март 2016 година
ПИЛОТИТЕ НА МиГ-21 С НОВИ ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА

Оттеглянето на самолета-воин МиГ-21 от редовна служба във ВВС постави пред пилотите му въпроса: А сега накъде? Но само привидно.

Двама от тях – майорите Джуров и Резашки се вляха в редиците на инструкторите на самолет L-39 в учебната авиогрупа Долна Митрополия. Там те започнаха да предават знанията си на младите пилоти от интензивната програма за летателно обучение. Една от най-важните им задачи е да подготвят както обучаемите, така и инструкторите от авиогрупата в майсторството да летят нощем, в сложни метеорологични условия. Двамата майори ще предадат и богатия си опит в подготовката по тактически прехват.

Другите двама пилоти на МиГ-21 – капитаните Александър Стайков и Петър Димитров – веднага бяха включени в програма за приучване на МиГ-29. Програмата вече е във финалната си фаза. Днес капитан Стайков и капитан Димитров извършват контролни полети с контролиращи съответно генерал-майор Радев и полковник Петров, след което им предстоят първи самостоятелни полети на изтребителя.
Пожелаваме успех и на четиримата и вярваме, че се чувстват. удоволетворени и полезни и в новите роли.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 26 Мар 2016, 10:25    Заглавие:  

Украйна пробутала на Хърватия фалшиви изтребители МиГ-21
Ползвани са тела от бракувани български машини и криле от Алжир

Публикувано: 26 март 2016, 10:06 |

Хърватското издание „Jutarnji list" съобщи, че у военната полиция на страната възникнали подозрения, че получените от ВВС в рамките на договор от 2013 г. с Украйна изтребители МиГ-21бис не са оригинални машини, а са събирани от резервни части „втора ръка”, купени в други страни.
Съмненията са в посока, че на получените от Украйна самолети са пренабити серийните номера, номерата на резервните части не съответстват на приложените документи, а капитален ремонт на машините изобщо не е извършван.

Разследването започнало след поредица от неизправности на изтребителите в полет. Машините били получени в рамките на договор за ремонт и покупка на самолети МиГ-21 на стойност 133 млн долара, подписан през юли 2013 г. с предприятието „Укрспецэкспорт”. Според изданието, част от самолетите може би принадлежат на ВВС на Йемен, за което арабското МО вече информирало Загреб.

Според събраната информация от военната полиция, фактически самолетите най-вероятно са сглобени от детайли, купени в различни страни. Има сериозни съмнения, че телата на самолетите са от бракувани машини в България, а крилете са от Алжир. Реалната възраст на продадените от Украйна самолети на Хърватиясе оценява на 4-5 години повече, отколкото е вписано в съпроводителните документи. У военните следователи се създало убеждение, че „цялата” украинска документация по договора от 2013 г. е „подправена”.

Става дума за 5 стари изтребители МиГ-21бис, които, съгласно украинските документи принадлежали на Йемен и са престояли в Одесавиаремсервис в Одеса, а след това са придобити от Хърватия в рамките на договора от юли 2013 г. Договорът на Хърватия на стойност 133 млн долара с Украйна предвиждал ремонт в Одеса на техни 5 изтребителя МиГ-21бис и два учебно бойни МиГ-21УМ , както и възстановяване и модернизация на 5 уж бивши „йеменски” изтребителя, купени от хърватите за 19,6 млн долара. Одеското предприятие проточило ремонтните работи и вместо на 30 юли 2014 г. ги приключило чак през 2015 г. Хърватската страна останала недоволна от качеството на работата, отделно глобила „Укрспецэкспорт" за не спазените срокове. Тогава на никого в Загреб не минало през ума, че петте „йеменски” изтребителя всъщност са фалшиви.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 9648
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 26 Мар 2016, 12:14    Заглавие:  

Кроацианците да не би да са очаквали нефалшиви чисто ново производство МиГ-21 от Укропия?! И те са една корумпирана локва като нас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 79 от 79 [1173 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 77, 78, 79
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0795s ][ Queries: 13 (0.0069s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker