Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Който и да управлява Зимбабве, ще му трябва подкрепа от армията и Китай · "Авионамс" се готви да произвежда дронове и безпилотни самолети · Мугабе бил готов да умре, но оставка не дава · Почина великият китарист и основател на АC/DC (ВИДЕО) · Сандански! Простреляха ловец в корема, линейки не могат да стигнат до него · Кой беше Наим Сюлейманоглу - бягство, живот на върха, слава и рекорди! Накрая падение, алкохол и наркотици ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Sa 18 Nov 2017, 17:29
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
ФОРУМ - БМФ и ДРУГИ ФИРМИ ЗА БЪЛГАРСКИ МОРЯЦИ - 4
ModeratorenSea Dog
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 57 von 57 [849 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 55, 56, 57
Autor Nachricht
Junak


Anmeldedatum: 14.02.2009
Beitrдge: 192

BeitragVerfasst am: Mi 12 Jul 2017, 20:47    Titel:  

https://petel.bg/Domuschiev-nareche-lazhets-vitsepremiera-Simeonov-v-spetsialno-obrashhenie__217712
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
salwico

Anmeldedatum: 07.10.2010
Beitrдge: 148

BeitragVerfasst am: Do 13 Jul 2017, 07:57    Titel:  

Киро да беше обяснил кое наложи подмяната на КТД, ако не масовите съкращения ?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Preslav
[Admin]


Anmeldedatum: 19.01.2006
Beitrдge: 42257

BeitragVerfasst am: Di 08 Aug 2017, 17:53    Titel:  

Представиха най-модерния влекач от нашия флот
http://www.pan.bg/view_article-3-397688-Predstaviha-naj-moderniya-vlekach-ot-nashiya-flot.html
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
U-99


Anmeldedatum: 23.06.2017
Beitrдge: 3

BeitragVerfasst am: Do 10 Aug 2017, 19:16    Titel: Re: Заплати в Royal Caribbean Cruise Line(RCCL)  

U-99 hat Folgendes geschrieben:
Здравейте колеги,

Най-напред привет на всички участващи и четящи този интересен морски форум.Аз съм съвсем нов тук, днес се регистрирах.
Имам един въпрос на който нямам отговор но живо ме вълнува и се интересувам.Може би има колеги, които са по-осведомени от мен.Ще се радвам да чуя мнението на колегата via-чел съм тук негови постове(преди да се регистрирам) и забелязах, че е отлично осведомен и има информация по много въпроси касаещи нас, морските труженици.
Става въпрос за това: някой знае ли какви точно са заплатите за втори помощник-капитан в Royal Caribbean Corporation.Както може би мнозина знаят, Ройъл Карибиън са холдинг(конгломерат) съдържащ в себе си 7 отделни бранда круизни линии под "шапката" на Royal Caribbean: Royal Caribbean Cruise Lines(RCCL), Celebrity Cruises, TUI Cruises, Azamara, Pullmantur, Croisieres de France и SkySea Cruise Line.
Въпросът ми е: знае ли някой какви са заплатите за втория помощник-капитан за всеки един от посочените 7 бранда(компании).Благодаря предварително и поздрави на всички.

BRGDS,


Добър ден на всички четящи този форум,

Преди близо почти 2(два) месеца поставих едно питане тук, ако някой би могъл да ми отговори.Естествено че никой не ми отговори. Laughing
Всъщност както се казва "айде нема нужда"-аз сам намерих интересуващата ме информация.Казват, че който търси-намира. Very Happy
И така, ето заплатите за 2-ри помощник-капитан в Royal Caribbean и горе-долу във всичките останали 7 бранда пак под "шапката" на Royal Caribbean Cruises:

1).За граждани на ЕС, европейци и други бели хора включително руснаци и украинци, както и за не дотам бели хора(от типа на гостите, които си покани Frau Изперкел-атомни и ядрени физици, ракетни специалисти, инженери, учени и прочее "интелектуалци")-между 5 400 и 5 500 щатски долара на месец, като за офицери(палуба и машина) в два от брандовете, където има доста гърци, испанци, италианци, хървати и други заплатата за втория помощник е даже 4 500 евра;

2).За БЪЛГАРИ и за КУЧЕТА-3 564 щатски долара на месец.Това е заплатата за втория помощник-капитан!Без никакви бонуси, seniority и/или tips Laughing
На мен толкова ми предложиха.USD 3 564.Със солиден стаж по пасажерските кораби, старпомска степен(България) и друга старпомска степен(UK) и много добри характеристики от предишни компании(evaluations).
Как ви се струва това, колеги?Очаквам коментари по въпроса.Ако някой мисли, че го лъжа или си измислям може да ми пише на лични-ще му изпратя т.нар. Offer Letter изпратено ми по електронната поща от отдел човешки ресурси към Royal Caribbean(RCCL).

Best regards,
Very Happy
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
salwico

Anmeldedatum: 07.10.2010
Beitrдge: 148

BeitragVerfasst am: Fr 11 Aug 2017, 14:23    Titel:  

Интересна е информацията, която си постнал, и доста показателна за отношението на "западните" компании към българите, и към останалите нации.
Но в тона на форума, тази ситуация ми прилича на политиката на БМФ - не ги интересува кой какви сертификати и характеристики има, важно е кой ще се съгласи за по - малко пари. В международен аспект не знам кои са документите, регламентиращи нивата на заплащане на морския труд, кои са договарящите страни по тях, според мен там е заровено кучето. Един вид няма значение какъв опит имаш, колко знаеш и можеш, щом си българин не заслуваш повече от еди колко си, което наполовина на персонала от "белите" страни. Спомням си разкази на мои колеги относно случките в БМФ в периода август - декември 2008-ма година. След подписването на сделката за приватизация по времето на станишев и петър димитров, ставката по време на командировка на колегите - инженери, които бяха на брега докато предприятието беше държавно до август 2008-ма беше 75 евра/ден ( за Турция беше 75 $ не знам защо ). След като дойде корифея в корабоплаването, протеже на агента гоце и неговия брат ставката беше намалена на 35 евра на ден, като това продължи до ноември или декември, след което изчезна съвсем. Същото стана и с извънредния труд( който на корабите често се налага да се върши), но при него нямаше намаление, просто беше спрян изведнъж. Като човек, който е пътувал и по други компании би следвало да си наясно, че морските лица по света имат доста силни и стабилни позиции, ползват се с уважение, и дори едни филипинци са с по - силни синдикати от българите. У нас освен да лапат пари наготово синдиКАЛНИТЕ организации не са в състояние да защитят никого, както не бяха в състояние да защитят всички онези,над 900 човека, които изгубиха работните си места след идването на киро парахода в БМФ. Защото държавата си научи урока от Кремиковци - тогава беше осъдена да плати, а сега първо продаде предприятието, след което новия собственик прави каквото си иска. Не само, че не ги защитиха, а бяха и съгласни с подписването на нов КТД, като преди това са удържали насила вноските на работещите по стария КТД. Затова причината според мен за разликата в заплащането не само в гражданството, а в договореностите, касаещи морския труд, по които и България е страна. Там има подписи и реални имена на хора, които е добре да се знаят кои са. Не е изключено да са приспали съвестта си срещу определена сума, и да са клекнали на числата, които си споменал.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
U-99


Anmeldedatum: 23.06.2017
Beitrдge: 3

BeitragVerfasst am: Fr 11 Aug 2017, 14:33    Titel:  

Колега salwico.С интерес прочетох написаното от теб.За много голямо съжаление всичко казано е напълно вярно.Има обаче една малка подробност-аз специално кандидатствах за работа в Royal Caribbean без всякакви посредници били те наши или чужди.Както казват руснаците, кандидатствах "напрямую". Laughing
В интерес на истината обаче, вторите помощници филипинци в Royal Caribbean са на 5 400 щатски долара месечна заплата.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
salwico

Anmeldedatum: 07.10.2010
Beitrдge: 148

BeitragVerfasst am: Fr 11 Aug 2017, 15:16    Titel:  

Не говоря за посредници при наемането на работа, а за представителите в лицето на държавата, която като такава е член на различните международни морски организации, регламентиращи труда на море. Скоро на един познат кораба беше задържан в Кардиф, и се оказа, че компанията им дължи по няколко заплати на персонала, предимно украинци, които са се обадили където трябва. И във връзка със сигнала за неизплатени възнаграждения от ITF се качват на кораба, задържаха го, и не тръгна докато всеки един член на екипажа не потвърди, че парите му са преведени до цент.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
ДА АМА НЕ

Anmeldedatum: 02.06.2010
Beitrдge: 13

BeitragVerfasst am: So 12 Nov 2017, 15:00    Titel:  

http://www.vks.bg/vks_p02_0439.htm
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
salwico

Anmeldedatum: 07.10.2010
Beitrдge: 148

BeitragVerfasst am: Gestern, um 17:16    Titel:  

Киро не е от тези, които обичат да плащат. Представям си го как ще внесе в съда на 55 млн... Та той подмени Колективния Трудов Договор с друг такъв, който му е по - удобен, а колегите работещи на брега ми разказваха, че веднага след сделката са им спрели консумативите, като прах веро тоалетна хартия, които им се полагаха заради спецификата на работа. Извънредния труд също е бил спрян след смяната на собствеността, затова и не виждам как ще плати доброволно тези пари.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 57 von 57 [849 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 55, 56, 57
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.2724s ][ Queries: 15 (0.0090s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker