Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Отстраниха скандалната съдийка, пуснала преди време мутрата Ценко Чоков под гаранция · Тръмп написа важен пост, касаещ транссексуалните и US армията · Извънредно от Сърбия! Висшия съд в Белград с много изненадваща новина за Цветан Василев · NASA разсекрети ВИДЕО с изпитанията на летателни апарати · Северна Корея заплаши САЩ: Ще нанесем ядрен удар директно в сърцето на империята · Правителството разреши извършването на хидротехнически работи в акваторията на пристанищен терминал Бургас-изток-2 ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot СНИМКИ: УНИКАЛНИ МАШИНИ НА SABER GUARDIAN В БЪЛГАРИЯ(18)hot PEACE SENTINEL НА ПОЛИГОН КОРЕН - 2017(21)hot 99 години от разстрела на Николай Втори и Царското Семейство(19)hot СНИМКИ: ВОЕННОМОРСКО УЧЕНИЕ БРИЗ 2017(24)hot УЧЕНИЕ ШАБЛА 2017(54)hot Симулации(100)hot АВИОСАЛОН БУРЖЕ 2017 - LE BOURGET 2017(22)
В момента е: Сря 26 Юли 2017, 18:33
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Аварии с търговски кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 176 от 176 [2637 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 174, 175, 176
Автор Съобщение
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Чет 06 Юли 2017, 20:57    Заглавие:  

___На сухотоварния "Ezaro"(DWT 7250, build 2002, flag Spain) се появил проблем с винта на 04 юли, при отплаване от Ceuta. Корабът успял да се върне в порта въпреки аварията. Главният механик открил проблема в маслен клапан и решил да изчака в Ceuta пристигането на техниците за ремонт. На 05 юли 5:50 p.m. корабът отплавал за Essag, ETA 07 юли.

___На 04 юли в 7:30 a.m. бункеровчика-водоноска "Aegina"(DWT 667, build 1957, flag Greece) се сблъскал с риболовното корабче "Panagiotis" на 2, 5 miles Northwest of Souvala off North-Aegina. Риболовният кораб, пускал мрежите и екипажа игнорирали звуковите сигнали, подавани от танкера, веднага потънал. Никой от двамата рибари на борда, на възраст 62 и 74 години, не е бил на руля и затова не били предприети опити за избягване на сблъсъка, а когато танкера се опитал да промени курса, вече било твърде късно. Двамата братя на борда, за които се казва, че са опитни рибари, са били изхвърлени във водата и били вдигнати на танкера, но мъртви. "Aegina" влязъл в port of Aegina, където телата били предадени на властите. Служители на Hellenic Marine Accident and Incident Investigation Service (ELYDNN) започнали разследване на причините за инцидента. Пристанищните власти в Aegina извършили предварително разследване. Капитанът и един моряк от екипажа били арестувани, а танкерът задържан. Двамата били обвинени в предизвикване на корабокрушение от небрежност, убийство, нарушаване на морския трафик и нарушаване на закона за избягване на инциденти на море. "Aegina" бил инспектиран от експертите на Coast Guard-а, докато останалите шестима души от екипажа били разпитвани от пристанищната администрация на порта. След като били платени гаранциите, всичките шестима били освободени.

___На 03 юли в 6 p.m. сухотоварния "Shuya"(DWT 4143, build 1994, flag Antigua) заседнал с товар 4000 тона сол на борда, плавайки от Gibraltar за Fredericia, в Elbe esturary, близо до Scharhörn Reef. Инцидентът станал малко след като пилотът се качил на борда. Всички опити за снемане на кораба самостоятелно били неуспешни. Корабът имал 40 тона гориво в танковете. Сутринта на 04 юли от Cuxhaven поели координацията на спасителните работи. На мястото били изпратени аварийният влекач "Nordic" и спасителния катер "Hermann Rudolf Meyer". Спасяването на "Shuya" обаче се оказало по-сложно от очакваното. На 04 юли били извикани от Cuxhaven влекачите "Wulf 7" и "Wulf 9" които напразно се опитали да снемат кораба от пясъчната коса. Третият опит за снемане при отлив през нощта на 05 юли, също не успял. През деня бил изхвърлен целия баласт. Следващият опит на специализирания влекач "Neuwerk" през следващата нощ също бил неуспешен. Вероятно корабът ще бъде облекчен, преди да бъде направен нов опит за снемане.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Пет 07 Юли 2017, 19:41    Заглавие:  

___Ферибота "Petrovsk"(DWT 3265, build 1986, flag Russia) натоварен с 18 празни цистерни, се ударил с носа си в стоящия на кея влекач "Dobrynya" на 05 юли в 9:45 p.m. в Kavkaz port, по време на маневра за заставане на кей 5. Щетите по влекача не са големи.

___На 06 юли в 6:28 a.m. US Coast Guard получили информация, че танкера-химикаловоз "Argent Cosmos"(DWT 33609, build 2009, flag Panama) е заседнал в Columbia River, близо до Skamokawa/Washington. Заради проблем с горивна помпа, танкерът останал без ход на около 33 miles downriver from the Port of Longview and perhaps 45 miles from the mouth of the Columbia River. В 9 a.m. хеликоптер прелетял над танкера и не открил никакви признаци на замърсяване. Няма пострадали. "Argent Cosmos" отплавал от Longview с товар 6170 тона етанол и 25170 тона моноетилен гликол. Горивото на борда 17 тона мазут с високо съдържание на сяра и 0,4 тона газьол с ниско съдържание на сяра. От Coast Guard-а заповядали на танкера да остане на мястото си, дори след като дойде прилива, така, че инспекторите да могат да гарантират безопасността на околната среда. На мястото били изпратени влекачите "Mule" , "Sommer S" и "Willamette" както и кораба за борба с разливите "Mark O. Hatfield". След като бил снет, "Argent Cosmos" бил поставен на Longview Port Authority General Cargo Terminals, за инспекция.

___Контейнеровоза "APL Jeddah"(DWT 34183, build 2001, flag Singapore) останал без ход на 07 юли в 06:30 a.m. при отплаване от Kaohsiung Port за Osaka, с пилот на борда. Контейнеровозът ударил кей No.58, причинявайки сериозни щети както на кейовата стена, така и на булба и бил върнат на кея за разследване и инспекция на щетите. Водолази направили оглед в района на булба.

___На 06 юли в 4:37 p.m. пожар избухнал в кухнята, разположена в кърмовата надстройка на езерния балкер "Ojibway"(DWT 18602, build 1952 Question , flag Canada) който стоял на кей в Sarnia, Lake Huron, along the Exmouth St. in the north slip. На мястото пристигнали повече от 20 пожарникари от Sarnia Fire and Rescue и от Point Edward Fire and Rescue. Един пожарникар, който получил наранявания, бил отведен в болница. Пожарът бързо бил загасен, но щетите са в размер от $80,000 до $100,000. От 29-те души екипаж, никой не е пострадал. Причината за пожара е неизвестна, а следователите са пристигнали на борда. Огънят не се смята за умишлен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Нед 09 Юли 2017, 19:00    Заглавие:  

___Сухотоварния "Taradis"(DWT 3850, build 2002, flag Iran) заседнал във Volga - Caspian Sea Canal at kilometer mark 143, на 06 юли в 4 a.m., при извираване на котвата. Екипажа изчакват най-високия прилив на 09 юли, за да се снемат самостоятелно. Корабът е с товар ечемик и плавал за Amirabad/Iran.

___LPG танкера "Buena Reina"(DWT 3147, build 2012, flag Singapore) се сблъскал с продуктовоза "Keun Sul 3"(DWT 9224, build 1998, flag South Korea) на Ulsan's outer anchorage, през нощта на 07 юли. Двата танкера плавали на насрещни курсове. "Keun Sul 3" подхождал към Ulsan, а "Buena Reina" отплавал от порта. Продуктовоза ударил LPG танкера в кърмата от към левия борд, нанасяйки му повреди, а самият той получил такива в носовата част, но продължил към Ulsan, където застанал на кей сутринта на 08 юли. "Buena Reinar" останал на котва на мястото на сблъскването, а един член на екипажа - филипинец, бил ранен и получил медицинско лечение. Небрежността на вахтените на двата танкера е причината за инцидента.

___Балкера-панамакс "Iris II"(DWT 75798, build 2004, flag Panama) на 03 юли, получил повреда в ГД по време на прехода от South Africa за Qasim, на около 140 miles west of Reunion island. "Five Oceans Salvage" сключили договор за провлачване и изпратили офшорния влекач "Ionan Sea Fos" от Port Louis. На 06 юли балкера бил взет на буксир и ЕТА Port Louis 10 юли.

___Траулера "Leander"(GT 494, build 2009, flag Norway) който отплавал от Båtsfjord на 06 юли, получил повреда в ГД на 08 юли, SE Bjørnøya. Norwegian Coastguard изпратили патрулния катер "Harstad" на помощ, да го вземе на буксир, а спасителния катер "Gjert Wilhelmsen" бил изпратен от Sørvær, за съдействие, при необходимост. Конвоя пристигнал в Tromsø на 09 юли.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ayahuasca


Регистриран на: 20 Май 2007
Мнения: 1081

МнениеПуснато на: Пон 10 Юли 2017, 22:23    Заглавие:  

Интересна история

Потъналата "Булгариа" отново на вода

http://fishki.net/2333526-k-pamjatnoj-date.html?mode=recent
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Вто 11 Юли 2017, 19:30    Заглавие:  

___При плаване нагоре по течението на Yangtze River, балкера "Tian Sheng 18"(Call Sign:BIAC7, flag China) вечерта на 9 юли, ударил танкера-химикаловоз "Shuang Long Hai"(DWT 4172, build 2006, flag China) който стоял на кей в Petrochemical Terminal/Changzhou. Танкерът получил повреди по корпуса, без непосредствена опасност от потъване, но товарния шланг с брега се скъсал, което предизвикало пожар на борда. 15-те души екипаж били евакуирани. Сутринта на 10 юли огънят бил загасен, танкерът стабилизиран и ситуацията била под контрол. Около него поставил бонове.

___По време на прехода от Rotterdam за Helsinki, шпринга на контейнеровоза "Perseus"(DWT 14483, build 2010, flag Antigua) се скъсал при заставане в шлюза при Brunsbuettel/Kiel Canal, на 08 юли в 6:40 a.m. За щастия никой не пострадал, но ел. таблото за осветлението на шлюза било разбито от скъсания шпринг. В 8:10 a.m., контейнеровоза продължил в източна посока през канала.

___На 09 юли контейнеровоза "Ever Diadem"(DWT 55604, build 1998, flag Singapore) по време на прехода от Singapore за Durban, спасил 16 корабокрушенци от тайванския кораб за лов на риба тон "Hsiang Fuh 6"(GT 489 , build 1996, flag Taiwan) който потънал на 08 юли на около 350 miles east of Richards Bay in the Indian Ocean. Всичките 30 души от екипажа се спасили прехвърляйки сe в спасителните плотове. Останалите 14 души били спасени от балкера "SBI Antares"(DWT 61593, build 2015, flag Marshall islands). Всички били отведени в Durban, където балкерът пристигнал на 10 юли, а контейнеровоза на 12 юли. Причината за потъването на "Hsiang Fuh 6" не е известна.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Чет 13 Юли 2017, 19:56    Заглавие:  

___Сутринта на 13 юли фериботният оператор "Torghatten Nord" информира, че пасажерския ферибот"Baroy"(GT 5695, build 2012, flag Norway) има технически проблеми и е изтеглен от линията Bognes-Lødingen. Той бил заменен с пасажерския ферибот "Hamarøy"(GT 3695, build 1995, flag Norway) но това означавало, че са отменени отплаванията в 05:15 a.m. и 08:00 a.m. от Lødingen и в 06:30 a.m. и 09:15 a.m. от Bognes. Първото отплаване от Lødingen било в 10:30 a.m. Не е ясно колко време фериботът ще е извън експлоатация.

___На 11 юли в 4 p.m. пожар избухнал в МО на пасажерския ферибот на "Bridge"(DWT 1452, build 1979, flag Italy) обслужващ линията Filicudi - Salina. Фериботът отплавал от Lipari за Milazzo и бил на four miles off Filicudi. Coast Guard-а изпратили хеликоптер и патрулните катери "Cf 818" и "Cp 2203", които прехвърлили на ферибота екип от пожарникари. Три влекачи пристигнали на мястото. На "Bridge" имало 10 души екипаж, три коли и петима пасажери. Ферибота "Ulysses" се отклонил от маршрута Milazzo - Aeolie, за да се присъедини към спасителната операция, както и ферибота "Isola di Stromboli". Пасажерите били прехвърлени на борда на катер, изпратен от капитана на порт Milazzo. Пожарът бил взет под контрол, с включването на CO2 системата, а "Ulysses" взел "Bridge" на буксир за провлачване до Messina. По време на провлачването, продължило охлаждането на бордовете от вън. След като фериботът пристигнал в порта, екип на NBCR (Nuclear, Biological, Chemistry, Radiological) проверили МО с термокамера за оставащите горящи точки. По-късно фериботът трябва да бъде провлачен Milazzo.

___Малко след отплаване от Ancona на 12 юли в 12:45 a.m. за Bari, на контейнеровоза "Reecon Whale"(DWT 12513, build 2011, flag Malta) станал блякаут и отдал аварийно котва, за да спре. На борда имало пилот, а портови влекач го съпровождал. След като двигателя бил рестартиран, корабът продължил рейса си за Bari, пристигайки същия ден в 5 p.m., където били извършени по-нататъшни прегледи, за да се гарантира пълната работоспособност на двигателя. На 13 юли в 10:15 a.m. "Reecon Whale" отплавал за Gioia Tauro.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Нед 16 Юли 2017, 19:36    Заглавие:  

___Контейнеровоза "Laura Maersk"(DWT 63200, build 2001, flag Denmark) останал без ход и започнал да дрейфа след пожар в МО, на seven miles north of Akutan Island, на 14 юли в 8 p.m. На 15 юли в 12:30 a.m., бил взет на буксир, заради опасността от засядане, намирайки се на seven miles from the island и на около four hours away from grounding. Трите влекача изпратени от Dutch Harbor, го взели на буксир и пристигнали на рейда в Unalaska около 6 р.m. където застанал на котва. "Laura Maersk" е с екипаж 24 души, има на борда си 51,500 галона гориво. Влекача "Millenium Falcon" е на близо, в готовност за оказване на помощ.

___Пасажерския ферибот "Madani Nusantara"(GT 4300, build 1980, flag Indonesia) заседнал след обяд на 15 юли in the straits between southeast Kalimantan Island and Suwangi Island, малко след като отплавал от Batulicin port/Kotabaru Province, със 116 пасажери и 7 автомобили на борда. Ферибота здраво заседнал, пасажерите се прехвърлили в спасителните плотове от където били вдигнати на изпратените полицейски патрулни катери и други кораби.

___По време на прехода от Rotterdam за Helsinki, контейнеровоза "Containerships VI"(DWT 13520, build 1999, flag Germany) на 15 юли в 1:10 p.m. заради проблем с ГД, останал без ход, малко преди да влезе в шлюза при Brunsbüttel/Kiel Canal, за транзит в източна посока. Контейнеровозът останал в Brunsbüttel до 6:15 p.m., след което влекачите "Wal" и "Wolf" го взели на буксир и провлачили през канала, до Kiel, където конвоя пристигнал на 16 юли в 3:40 a.m. През това време екипажа успели да отстранят повредата, така, че решението за заставане на котва било отменено. Контейнеровозът освободил влекачите, след като преминал шлюза при Kiel-Holtenau в 5:50 a.m. и продължил за Helsinki, ETA 17 юли в 5 p.m.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Вто 18 Юли 2017, 21:30    Заглавие:  

___През нощта на 16 юли щормови вятър скъсал швартовите на ферибота "Nikolaos A"(GT 494, build 1979, flag Greece) който бил в Rio Portin port/Patras. Ферибота дрейфал около 500 метра, преди да бъде възстановен контрола. По време на дрейфа, блъснал около 15 малки яхти и лодки, като две от яхтите потънали, а друга част от тях били изхвърлени на брега.

___След обяд на 17 юли пожар избухнал в МО на балкера "Pacific Cypress"(DWT 38055, build 2012, flag Panama) който стоял в port of Hakodate/Hokkaido. Филипинския екипаж бил евакуиран, преди пожара да бъде загасен от пожарните бригади сутринта на 18 юли.

___На 17 юли сухотоварния "Mosvik"(DWT 2850, build 1987, flag Antigua) се блъснал в ро-ро рампата в East Shore Port/Kiel, заради технически проблем. В 7 p.m. корабът трябвало да бъде преместен в басейна на порта, където портови кран да успее да разтовари останалия палубен товар. Придвижвайки се на собствен ход, корабът не успял да намали скоростта, тъй като реверса отказал и корабът се блъснал в рампата с скорост от 1,5 до 2 възла. Повредите са значителни.

___На 18 юли в 1:20 p.m. контейнеровоза "Heinrich Schepers"(DWT 13031, build 2012, flag Cyprus) при преминаване транзит през Kiel Canal от Hamburg за Kotka, на km 28, малко преди Grünental Bridge, получил повреда в ГД. При опита за стабилизиране на контейнеровоза с аварийно отдаване на котвата, той се насочил към северния бряг и заседнал, като се завъртял перпендикулярно на фарватера, така, че никой кораб да не може да преминава. Каналът бил затворен за корабоплаване в района Dükerswisch /Fischerhütte.

___Танкера "Kriti Sea"(DWT 47045, build 2002, flag Greece) преминавайки транзит през Dardanelles, заседнал в Çanakkale Strait, поради някакъв технически проблем, сутринта на 18 юли. Танкерът, който плавал под баласт, от Marsaxlokk за Batumi, заседнал малко след поворота на cape of Nara. Капитанът не е поискал помощ, обаче, влекача "Kurtarma 4" и спасителния катер "Kiyi Emniyeti 9" са до него, независимо, че е на котва.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Чет 20 Юли 2017, 21:13    Заглавие:  

___На 19 юли в 3 a.m. MRCC Dover съобщили на CROSS Gris-Nez, че контейнеровоза "Samskip Courier"(DWT 9340, build 2006, flag Portugal) е ударил влекача "MTS Viscount"(GT 369, build 1977, flag St.Vincent) който влачил плаващи тръби от Rotterdam за Arzew с дължина на буксирната линия 1100 метра. Инцидентът станал на около 30 miles NW of Dunkerque in the British zone. Няма пострадали и замърсяване. И по двата кораба има леки повреди. Контейнеровоза продължил плаването си от Tilbury за Rotterdam, където пристигнал в 11:30 a.m. "MTS Viscount" бил принуден да освободи буксирното въже, но по-късно започнал опити за възстановяване на буксирната линия. Dover MRCC, които координират операцията, контактували със собственика на влекача, който изпратил няколко влекача, да помогнат. На 20 юли "MTS Taktow" пристигнал на мястото.

___При преминаване на Strait of Messina, на сухотоварния "Sider Mariel"(DWT 7816, build 2009 ,flag Portugal) на 19 юли в 10:30 a.m. станал блякаут и започнал да дрейфа. Корабът плавал от Civitavecchia за Ravenna. VTS Center - Messina бил уведомен и предупредил всички кораби, които преминавали през Straits of Messina. От Messina port изпратили патрулния катер "CP 852", влекача "Macistone" и пилот за кораба. В 11:30 a.m. екипажът на "Sider Mariel" успели да рестартират двигателя и продължили рейса.

___На 20 юли сухотоварния "ITT Panther"(DWT 1207, build 1985, flag India) с 29 контейнера на борда плавайки от Kolkata за Port Blair, потънал на 120 nm off North Andaman Island's Diglipur/Indian Ocean. На борда имало също така 500 m/t пясък и 200 m/t стоманени заготовки и автомобили. Indian Coast Guard се опитват да спасят 11-те души от екипажа, въпреки, че щормовото време затруднява спасителните работи. Те изпратили два спасителни кораба, които вероятно ще пристигнат до мястото на потъващото в 4 p.m. Два самолета също наблюдавали внимателно района, забелязали плаващи контейнери и членовете на екипажа във водата, държащи се за отломки.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Пет 21 Юли 2017, 18:47    Заглавие:  

___На балкера "Mandarin"(DWT 26735, build 2003, flag Cyprus) се появил проблем с ГД на 20 юли по време на прехода нагоре по St. Lawrence river, между шлюзовете Snell и Eisenhower в ръкава Cornwall–Massena. Балкерът не спрял и останал под контрол, но в 10 a.m. се швартовал в шлюза Eisenhower за отстраняване на проблема. Балкерът плавал от Montreal за Toronto.

___На 13 юли балкера-панамакс "Navios Orbiter"(DWT 76602, build 2004, flag Panama) заради механичен проблем, останал на дрейф в North Atlantic, плавайки от Lisbon за Amsterdam. "Tsavliris Salvage" сключили договор за провлачване и на 17 юли започнали буксировката обратни към Lisbon.

___Сухотоварния "Tina C"(DWT 5664, build 2008, flag UK) на 20 юли, натоварен с глина, получил повреда на ГД, по време на прехода от Plymouth за Gibraltar. Влекача "Ría de Vigo" бил нает да провлачи кораба, който дрейфал в района на Camariñas, до Vigo, където конвоя пристигнал в 1 p.m. Ремонта вероятно ще отнеме 4-5 дни.

___Животозастрашаваща ситуация принудила каботажния пасажерски кораб "Wangerooge"(GT 621, build 1985, flag Germany) на 20 юли около обяд, да се върне по пътя си от Harlesiel към Wangerooge. Един хеликоптер отвел една жена в болница, след завръщането на кораба в Harlesiel. По време на маневрата в тесния фарватер перото на руля ударило дъното и ферибота трябвало да излезе на ремонт. На 21 юли други два пасажерски кораба били включени в графика и същия ден в 10:15 a.m. влекачът "Jade Tug" провлачил "Wangerooge" до Mützelfeldt Yard/Cuxhaven.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Пон 24 Юли 2017, 19:47    Заглавие:  

___Сухотоварния "Nan Hui 68"(Callsign:BVMY5, flag China) с 12 души екипаж и товар 3200 тона руда на борда, потънал сутринта на 23 юли, след преобръщане, на 5,6 miles southeast of Daxingshan East of Hong Kong. Корабът плавал от Zhongshan за Fujian, когато в щормовото време, в МО избухнал пожар, останал без ход и сместването на товара предизвикало преобръщането. Екипажът успели да скочат зад борд без да успеят да спуснат спасителна лодка, но двама все пак успели да хвърлят спасителен плот във водата. SAR операцията била координирана от местния морски спасителен център, като към мястото били изпратени два хеликоптера, два SAR кораба и пет офшорни кораба на CNOOC. 10-те корабокрушенци били вдигнати от двата хеликоптера, а останалите двама от офшорните кораби.

___Сухотоварния "Fugang 1" потънал в Bohai Sea, в позиция 38*18'N, 118*02'E, сутринта на 21 юли, след като попаднал в лошо време, близо до нефтена платформа. Екипажа бил спасен от офшорните влекачи "Hai Yang Shi You 615" и "Binhai 264". Най-малко десетина контейнера плавали в района, наблюдавани от SAR и Coastguard-а, тъй като представляват опасност за корабоплаването и платформите в района.

___Балкера-панамакс "Samatan"(DWT 74821, build 2001, flag Malta) с 24 души екипаж и товар въглища, заседнал след обяд на 22 юли при подхождане към въглищния терминал на електроцентралата Huaneng Dongfang/Western coast of Hainan Island. Балкерът бил снет вечерта на 23 юли с прилива и няколко влекача и поставен на кея в 11 p.m. Сутринта на 24 юли бил извършен водолазен оглед на корпуса.

___На 22 юли в 5 p.m., сухотоварния "Rebecca Rousing"(DWT 1768, build 1983, flag Denmark) пристигайки от Stenungsund, заседнал при влизане в Skive, на 200 метра от порта. Корабът се забавил с поворота към порта и тъй като имало отлив и газене на кораба 3.6 метра, а максималната дълбочина на канала била 4 метра, корабът заседнал. След неуспешните опити на пристанищния влекач "Krabbe" корабът да бъде снет, корабособственика на 23 юли извикал влекача "Nadir" от Thyborøn, който успял да снеме кораба за половин час. Нямало повреди по дъното и "Rebecca Rousing" застанал на кея.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5257

МнениеПуснато на: Вчера, в 19:23    Заглавие:  

___Японските власти почти са завършили разследването на сблъсъка между контейнеровоза "ACX Crystal" и американския разрушител "Fitzgerald" на 17 юни, при което загинаха 7 американски моряци, но все още нямат достъп до данни от страна на САЩ. "ACX Crystal" с по-голямата част от екипажа им било разрешено да напуснат Йокохама на 25 юли за Тайланд, след приключване на ремонтите. Капитанът и някои членове на екипажа останали доброволно за допълнителни разпити. Американската армия има право да разследва своя военен кораб и и да не сътрудничи на разследването в Япония, което е разрешено по силата на споразумението за двустранния статут на силите Question Японските служители в бреговата охрана все още обсъждат възможното сътрудничество със САЩ, но нищо категорично не могат да кажат кога се очаква заключението. Екип от експерти от Съвета за безопасност на транспорта в Япония също разследват причината за сблъскването. Длъжностните лица може да се наложи да съставят доклада за причините за инцидента само с каквато информация разполагат. Американските и японските официални представители не са казали дали членовете на екипажа от USS "Fitzgerald" се смята, че са отговорни за сблъсъка, обаче, от предварителното разследване на аварията става ясно, че е причинено от множество грешки от екипажа на "Fitzgerald" който не е направил нищо до последната секунда, според двама от служебните лица. Екипажът също не успял да разбере и приеме Question, че те и контейнеровоза се приближават и не е предприел никакви действия, необходими за избягване на сблъсъка. Също така не е ясно дали екипажът дали изобщо са повикали командира да се качи на мостика, при възникване на аварийната ситуация. Служебните лица заявили, че следователите също са проучили възможността, корабът да плава с по-висока скорост от очакваното, за да достигне до място, на което трябвало да бъде на следващия ден.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 176 от 176 [2637 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 174, 175, 176
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2764s ][ Queries: 15 (0.0061s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker