Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
В каква държава живеем?! Под страх от Тефтерчето на Цветан Василев · Лавров: САЩ иска да настроят руснаците срещу властта · Учени създадоха първите арктически наноръкавици за американската армия · ВКС са унищожили нощес нова колона на ИД, движеща се към Дейр ез-Зор (ВИДЕО) · С-500 Прометей и Антей-400 за първи път ще бъдат показани на широката публика · Ето го героя на Барса! Футболист на метри от атентата, помагал на ранените ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot Имперска Русия(33)hot СНИМКИ: УНИКАЛНИ МАШИНИ НА SABER GUARDIAN В БЪЛГАРИЯ(41)hot PEACE SENTINEL НА ПОЛИГОН КОРЕН - 2017(21)
В момента е: Вто 22 Авг 2017, 07:34
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
ФОРУМ - БМФ и ДРУГИ ФИРМИ ЗА БЪЛГАРСКИ МОРЯЦИ - 4
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 57 от 57 [847 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 55, 56, 57
Автор Съобщение
Junak


Регистриран на: 14 Фев 2009
Мнения: 192

МнениеПуснато на: Сря 12 Юли 2017, 20:47    Заглавие:  

https://petel.bg/Domuschiev-nareche-lazhets-vitsepremiera-Simeonov-v-spetsialno-obrashhenie__217712
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
salwico

Регистриран на: 07 Окт 2010
Мнения: 147

МнениеПуснато на: Чет 13 Юли 2017, 07:57    Заглавие:  

Киро да беше обяснил кое наложи подмяната на КТД, ако не масовите съкращения ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42233

МнениеПуснато на: Вто 08 Авг 2017, 17:53    Заглавие:  

Представиха най-модерния влекач от нашия флот
http://www.pan.bg/view_article-3-397688-Predstaviha-naj-moderniya-vlekach-ot-nashiya-flot.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
U-99


Регистриран на: 23 Юни 2017
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет 10 Авг 2017, 19:16    Заглавие: Re: Заплати в Royal Caribbean Cruise Line(RCCL)  

U-99 написа:
Здравейте колеги,

Най-напред привет на всички участващи и четящи този интересен морски форум.Аз съм съвсем нов тук, днес се регистрирах.
Имам един въпрос на който нямам отговор но живо ме вълнува и се интересувам.Може би има колеги, които са по-осведомени от мен.Ще се радвам да чуя мнението на колегата via-чел съм тук негови постове(преди да се регистрирам) и забелязах, че е отлично осведомен и има информация по много въпроси касаещи нас, морските труженици.
Става въпрос за това: някой знае ли какви точно са заплатите за втори помощник-капитан в Royal Caribbean Corporation.Както може би мнозина знаят, Ройъл Карибиън са холдинг(конгломерат) съдържащ в себе си 7 отделни бранда круизни линии под "шапката" на Royal Caribbean: Royal Caribbean Cruise Lines(RCCL), Celebrity Cruises, TUI Cruises, Azamara, Pullmantur, Croisieres de France и SkySea Cruise Line.
Въпросът ми е: знае ли някой какви са заплатите за втория помощник-капитан за всеки един от посочените 7 бранда(компании).Благодаря предварително и поздрави на всички.

BRGDS,


Добър ден на всички четящи този форум,

Преди близо почти 2(два) месеца поставих едно питане тук, ако някой би могъл да ми отговори.Естествено че никой не ми отговори. Laughing
Всъщност както се казва "айде нема нужда"-аз сам намерих интересуващата ме информация.Казват, че който търси-намира. Very Happy
И така, ето заплатите за 2-ри помощник-капитан в Royal Caribbean и горе-долу във всичките останали 7 бранда пак под "шапката" на Royal Caribbean Cruises:

1).За граждани на ЕС, европейци и други бели хора включително руснаци и украинци, както и за не дотам бели хора(от типа на гостите, които си покани Frau Изперкел-атомни и ядрени физици, ракетни специалисти, инженери, учени и прочее "интелектуалци")-между 5 400 и 5 500 щатски долара на месец, като за офицери(палуба и машина) в два от брандовете, където има доста гърци, испанци, италианци, хървати и други заплатата за втория помощник е даже 4 500 евра;

2).За БЪЛГАРИ и за КУЧЕТА-3 564 щатски долара на месец.Това е заплатата за втория помощник-капитан!Без никакви бонуси, seniority и/или tips Laughing
На мен толкова ми предложиха.USD 3 564.Със солиден стаж по пасажерските кораби, старпомска степен(България) и друга старпомска степен(UK) и много добри характеристики от предишни компании(evaluations).
Как ви се струва това, колеги?Очаквам коментари по въпроса.Ако някой мисли, че го лъжа или си измислям може да ми пише на лични-ще му изпратя т.нар. Offer Letter изпратено ми по електронната поща от отдел човешки ресурси към Royal Caribbean(RCCL).

Best regards,
Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
salwico

Регистриран на: 07 Окт 2010
Мнения: 147

МнениеПуснато на: Пет 11 Авг 2017, 14:23    Заглавие:  

Интересна е информацията, която си постнал, и доста показателна за отношението на "западните" компании към българите, и към останалите нации.
Но в тона на форума, тази ситуация ми прилича на политиката на БМФ - не ги интересува кой какви сертификати и характеристики има, важно е кой ще се съгласи за по - малко пари. В международен аспект не знам кои са документите, регламентиращи нивата на заплащане на морския труд, кои са договарящите страни по тях, според мен там е заровено кучето. Един вид няма значение какъв опит имаш, колко знаеш и можеш, щом си българин не заслуваш повече от еди колко си, което наполовина на персонала от "белите" страни. Спомням си разкази на мои колеги относно случките в БМФ в периода август - декември 2008-ма година. След подписването на сделката за приватизация по времето на станишев и петър димитров, ставката по време на командировка на колегите - инженери, които бяха на брега докато предприятието беше държавно до август 2008-ма беше 75 евра/ден ( за Турция беше 75 $ не знам защо ). След като дойде корифея в корабоплаването, протеже на агента гоце и неговия брат ставката беше намалена на 35 евра на ден, като това продължи до ноември или декември, след което изчезна съвсем. Същото стана и с извънредния труд( който на корабите често се налага да се върши), но при него нямаше намаление, просто беше спрян изведнъж. Като човек, който е пътувал и по други компании би следвало да си наясно, че морските лица по света имат доста силни и стабилни позиции, ползват се с уважение, и дори едни филипинци са с по - силни синдикати от българите. У нас освен да лапат пари наготово синдиКАЛНИТЕ организации не са в състояние да защитят никого, както не бяха в състояние да защитят всички онези,над 900 човека, които изгубиха работните си места след идването на киро парахода в БМФ. Защото държавата си научи урока от Кремиковци - тогава беше осъдена да плати, а сега първо продаде предприятието, след което новия собственик прави каквото си иска. Не само, че не ги защитиха, а бяха и съгласни с подписването на нов КТД, като преди това са удържали насила вноските на работещите по стария КТД. Затова причината според мен за разликата в заплащането не само в гражданството, а в договореностите, касаещи морския труд, по които и България е страна. Там има подписи и реални имена на хора, които е добре да се знаят кои са. Не е изключено да са приспали съвестта си срещу определена сума, и да са клекнали на числата, които си споменал.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
U-99


Регистриран на: 23 Юни 2017
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет 11 Авг 2017, 14:33    Заглавие:  

Колега salwico.С интерес прочетох написаното от теб.За много голямо съжаление всичко казано е напълно вярно.Има обаче една малка подробност-аз специално кандидатствах за работа в Royal Caribbean без всякакви посредници били те наши или чужди.Както казват руснаците, кандидатствах "напрямую". Laughing
В интерес на истината обаче, вторите помощници филипинци в Royal Caribbean са на 5 400 щатски долара месечна заплата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
salwico

Регистриран на: 07 Окт 2010
Мнения: 147

МнениеПуснато на: Пет 11 Авг 2017, 15:16    Заглавие:  

Не говоря за посредници при наемането на работа, а за представителите в лицето на държавата, която като такава е член на различните международни морски организации, регламентиращи труда на море. Скоро на един познат кораба беше задържан в Кардиф, и се оказа, че компанията им дължи по няколко заплати на персонала, предимно украинци, които са се обадили където трябва. И във връзка със сигнала за неизплатени възнаграждения от ITF се качват на кораба, задържаха го, и не тръгна докато всеки един член на екипажа не потвърди, че парите му са преведени до цент.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 57 от 57 [847 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 55, 56, 57
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2605s ][ Queries: 15 (0.0047s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker