Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ФОТО-ФАКТ: КОРАБ NEW LOTUS В БУРГАС! · Ройтерс: Български вицепремиер иска нови закони за справянето с радикалния ислям · Путин намали и замрази заплатата си за още 1 година · Министърът на отбраната Красимир Каракачанов ще участва в тържественото отбелязване на 105-ата годишнина от Освобождението на гр. Кърджали · Напрежението в Киев расте! Десен сектор обяви готовност да щурмува парламента · Какво се случва днес? След драмата в столично школо, сега пък евакуираха училище в Силистра ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Fr 20 Okt 2017, 05:22
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Аварии с търговски кораби
ModeratorenSea Dog
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 178 von 179 [2674 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 176, 177, 178, 179 Weiter
Autor Nachricht
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Mi 13 Sep 2017, 19:35    Titel:  

___В МО на пасажерския ферибот "Wight Sky"(GT 2546, build 2008, flag UK) на12 септември в 9 p.m. избухнал пожар по време на прехода от Yarmouth за Lymington, близо до Isle of Wight. При пристигането в Yarmouth, един член на екипажа, който получил изгаряния по лицето, врата и ръцете в резултат на пожара, бил отведен в болница в Newport. Всички пасажери слезли от ферибота в Yarmouth със своите автомобили. Спасителни екипи на бреговата охрана, полицията, екипи на линейки, 5 пожарни коли, всички пристигнали на място. Пожарникарите използвали дихателни апарати и загасили пожара около полунощ. Започнало пълно разследване. Рейсовете по маршрута Lymington-Yarmouth и обратно на 13 септември били анулирани.

___За сухотоварния "Ekos Noronha"(Callsign:PP7994, flag Brazil) който отплавал от Recife на 12 септември в 6 p.m., за Fernando de Noronha, се съобщава, че закъснява и може да е потънал. Корабът бил нов по маршрута и имал на борда около 70 тона строителни материали и консумативи за острова. 300-милното разстояние между острова и континента обикновено се взема за два дни. С кораба е загубен контакта малко след като отплавал от Recife.

___На 13 септември в 12:40 a.m. в Singapore Straits, 3 nm from the island of Sentosa, се сблъскали танкера "Kartika Segara(DWT 30747, build 1998, flag Indonesia) с чисто новата драга "JBB De Rong 19"(DWT 6068, build 2017, flag Dominica). И двата кораба са плавали на насрещни курсове, като драгата плавала на запад, идвайки от Tanjjung Pelabas, а танкерът плавал на изток, от Singapore за Bau Bau. Драгата се преобърнала и частично потънала, а танкерът получил повреди по десния борд и застанал на котва на Eastern Anchorage off Singapore. 26-те души екипаж на танкера не са пострадали. От 12-те души екипаж на драгата, 11 китайци и един малайзиец, 7 били спасени от полицейски катер на Сингапурската полиция, а 5-ма се водят изчезнали. 30 катери от Сингапур и съседна Индонезия, 5 самолета на ВВС на Сингапур, бреговата охрана и Сингапурската гражданска отбрана започнали SAR операция. Два влекача изтеглили частично потъналата драга близо до Pulau Senang. Излъчено било навигационно съобщение до всички кораби, за засилване на наблюдението и плаване с повишено внимание в района на инцидента. Две тела били открити от водолазите на 13 септември в 4 p.m.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Do 14 Sep 2017, 19:27    Titel:  

___Балкера-панамакс "Majorca"(DWT 74477, build 2005, flag Malta) заседнал във Vitiaz Strait на 13 септември, на около 15 miles off West New Britain Island и 47 miles east of the Papua New Guinea coast. Балкера плавал от Nantong за Geelong. На 12 септември, останал без ход и започнал да дрейфа в северна посока към плитките води на Britain Island и накрая заседнал.

___Сухотоварния "Vita"(DWT 3230, build 1964, flag Russia) натоварен с 2091 тона трупи, заседнал в river Svir near the village Voznesenye, плавайки от Petrozavodsk за Priozersk. Корабът е заседнал при лоша видимост, която се смята, че е причина за инцидента. Всички опити за снемане до сега са неуспешни. Сключен е договор за облекчаване с плаващ кран и лихтер, които пристигнали на мястото на 14 септември сутринта.

___Балкера-панамакс "Tina"(DWT 75933, build 2000, flag Liberia) получил повреда в ГД на 13 септември в Indian Ocean off South Africa, по време на прехода от Rio Grande за Singapore. Според AIS сигнала, проблема с ГД се е появил на 03 септември в Atlantic, балкера успял да продължи плаването си към Indian Ocean, като от 09 до 13 септември се движел с минимална скорост към East London. На 13 септември бил взет на буксир от офшорния влекач "Pacific Diligence"(GT 6641, build 2013, flag Singapore) за да бъде провлачен до Durban. В 11:30 UTC на 14 септември конвоя бил в позиция 32*45'S, 028*59'E и плавал със скорост около три възла.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: So 17 Sep 2017, 19:20    Titel:  

___Балкера "Elena Topic"(DWT 45333, build 1999, flag Liberia) заседнал на 2,5 miles from Kalamaria/Thermaic Gulf, на 15 септември в 10 p.m., малко след отплаване от Thessaloniki. Балкера с 20 души екипаж бил с товар цимент и плавал за San Pedro. Два часа по-късно бил снет с помощта на пет влекача и се върнал обратно в Thessaloniki за проверка и разследване.

___На 16 септември в 3 a.m. контейнеровоза "APL California"(DWT 72912, build 2009, flag Singapore) при щормови вятър 25 м/сек, скъсал швартовите в basin 1/port of Koper. Кърмовите се скъсали, докато носовите задържали и кърмата започнала да се върти наоколо, ударила друг кораб и един влекач. Два влекача върнали контейнеровоза обратно на кея, а от кърмата подали швартови освен към кея и към плаващи буйове.

___Балкера "Pan Crocus"(DWT 57269, build 2009, flag Panama) рано сутринта на 17 септември, заседнал в Persian Gulf, подхождайки към port of Mesaieed/Qatar. 4 пристанищни влекача били изпратени на помощ, като вечерта към тях се присъединили и влекачите "Semesma" и "Salwa".

___На 17 септември в 9:15 a.m. контейнеровоза "MSC Sandra"(DWT 61468, build 2000, flag Panama) се блъснал в кея на MSC Terminal в Bremerhaven, по време на маневра за отплаване. От удара контейнеровоза получил вдлъбнатина на скула по левия борд на кърмата и пробойна над водолинията и бил върнат на кея. Мъгла може би е причината за инцидента. "MSC Sandra" пристигнал от Antwerp на 16 септември.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Do 21 Sep 2017, 21:21    Titel:  

___На 19 септември в 6:20 a.m. сухотоварния "Veles"(DWT 3060, build 1982, flag Moldova) се сблъскал с танкера "Volgoneft 210"(DWT 4660, build 1969, flag Russia) в Azov-Don Sea Canal в района на буйове 20-21 при ограничена видимост. И двата кораба били с пилоти на борда. "Veles" бил натоварен с 3003 тона пшеница. И двата кораба получили повреди по бордовете си с дължина около 6 - 8 метра. Било им нареденo да се отправят за Rostov-on-Don за инспекции и разследвания.

___Сутринта на 20 септември в МО на круизния лайнер "Aurora"(GT 76152, build 2000, flag Bermuda) който се намирал в Mid-Atlantic, плавайки от Bermuda за Azores, избухнал пожар. Лайнерът останал без ел захранване и ход. Всички пасажери били уведомени да се върнат в кабините си, а екипажа заел местата си по разписание "пожарна тревога". Пожарът бил изгасен за един час, след което възстановено ел захранването. В 9:53 a.m. капитанът обявил отбой. "Aurora" възобновил плаването и ще се опита да навакса изгубеното време. Той отплавал от Southampton на канадско - американско турне на 27 август с около 2 000 пасажери и трябва да се прибере в Southampton на 26 септември.

___Сухотоварния "Tiksy"(DWT 12239, build 1990, flag Russia) получил повреда в ГД на 18 септември в 7:15 a.m., off Senja, на 50 miles north of Andøya, по време на прехода от Arkhangelsk за Alexandria и започнал да дрейфа в тихо време. Проблема се оказал в турбонадува. На 20 септември корабособственика сключил договор за влачене, след като екипажът не успял да отстрани проблема. Корабът можел да има ход с не повече от два възла. Вечерта бил взет на буксир от влекачите "Stone" и "Borg Mini" и конвоя се насочил към Tromsø.

___Танкера-продуктовоз "Seatrout"(DWT 40600, build 2006, flag Germany) с екипаж 17 души се сблъскал с балкера-панамакс "Usolie"(DWT 68778, build 1990, flag Liberia) на 20 септември в 5:45 a.m. Плаващия под баласт от Antwerp за Ust-Luga танкер, заседнал в Nauw van Bath on the Wester Scheldt. Влекачите "Fairplay 27", "Multratug 27", "Multratug 30" и "Union Eagle" били изпратени в 9:20 a.m. да се опитат да снемат танкера. Балкера, който също бил под баласт и плавал от Antwerp за Klaipeda, му било разпоредено да застане на котва пред Flushing. Танкерът заседнал извън фарватера, не представлявал опасност за корабния трафик, получил 15 градуса крен на ляв борд. Първият опит за снемане се оказал неуспешен следващият опит бил планиран за 2 p.m. със започването на следващия прилив. В 3:00 p.m. започнал новия опит за снемане и в 3:46 p.m. "Seatrout" бил снет с помощта на 6 влекача. Инцидентът, причинил засядането, включвал три кораба, два идващи от Antwerp и един плаващ за Antwerp. Между "Usolie" и "Seatrout" които били близо един до друг, се получил засмукващ ефект, последвал сблъсък и "Seatrout" в крайна сметка заседнал до village of Bath. По време на спасителната операция трафикът на корабите бил напълно спрян, а в 4:15 p.m. бил отворен. Танкерът застанал на Damen Schelde Naval Shipbuilding/Flushing на 20 септември в 7:45 p.m.
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: So 24 Sep 2017, 19:49    Titel:  

___На танкера-химикаловоз "Bum Kang"(DWT 2838, build 2016, flag South Korea) станала експлозия на 22 септември в 1 a.m. Танкера бил под баласт и се намирал на five miles off Samcheok/Gangwon Province. На борда били 11 души екипаж, един индонезиец загинал, а един кореец сериозно пострадал. Танкерът веднага се насочил към Samcheok, където пристигнал в 2:25 a.m. на собствен ход. Експлозията вероятно е станала заради неправилна процедура за измиване на танковете, което предизвикало детонация на газовия кондензат.

___На контейнеровоза "Sima Sadaf"(DWT 20335, build 2007, flag Singapore) се появили проблеми с ГД в South China Sea southeast of Zhenzhen, следобеда на 18 септември. Контейнеровозът плавал от Shanghai за Ho Chi Minh City, с ETA 20 септември. Пристигнал в Hong Kong сутринта на 23 септември на буксир и застанал на China Merchants Container Terminal около обяд.

___На 24 септември в 1 a.m. пожар избухнал в хамбар на контейнеровоза "Kokopo Chief"(DWT 13970, build 1991, flag HK/China) който стоял на кея в Tauranga. 70 пожарникари и 9 пожарни машини пристигнали на мястото. CO2 системата била включена, а допълнителни екипи били повикани от Rotorua. В хамбара на контейнеровоза, където избухнал пожара, имало 650 тона обработен дървен материал, другите хамбари са с контейнери.

___На 23 септември в 4:30 a.m. сухотоварния "Atlantic"(DWT 3041, build 1980, flag Faeroe Islands) заседнал на 1.5 nm off Stångehamn south of Oskarshamn, пристигайки от Kalmarsund. Както капитанът на кораба, така и ст. помощника, били заподозрени, че са пияни. Полицията била информирана в 5 a.m. и спасителния катер "Burre", отплавал от Figeholm в 5:05 a.m. Капитанът направил неуспешни опити да снеме кораба. И двамата били откарани на брега в 7:45 a.m. за тестове за алкохол и след това били арестувани. Корабът имал на борда 44 тона дизелово гориво. Спасителната операция трябва да бъде съгласувана с корабособственика и със съответните застрахователни компании. Дълбочината на водата на носа е около метър. Вероятно корабът трябва да бъде облекчен, преди да бъде снет.
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Mo 25 Sep 2017, 19:39    Titel:  

___На танкера "Hai An 16"(DWT 5000, build 2013, flag Vietnam) на 21 септември на обяд, станала експлозия в помпеното отделение и последвал пожар, по време на разтоварване на бензин в Hai Phong port. Танкерът бил изведен на рейда за да се осигури пристанищна и градска безопасност, преди пожара да бъде загасен. Властите са разработили план за разтоварване на 4000 тона бензин от танкера. Трима души от екипажа са пострадали.

___Балкера "Bar"(DWT 35000, build 2014, flag Montenegro) се сблъскал с балкера "Marine Stars"(DWT 53565, build 2006, flag Bahamas) на Chittagong outer anchorage, сутринта на 23 септември. "Bar" бил с товар 23000 тона рулони и пристигнал на рейда, а "Marine Stars" бил там от 01 септември. И по двата балкера има щети, около 30 метра от леерите на главна палуба, десен борд на "Bar" били скъсани.

___По време на прехода от Ust-Luga за Villagarica, сухотоварния "Amisos"(DWT 8716, build 2011, flag Malta) се ударил в танкера-химикаловоз "Golfstraum"(DWT 9595, build 2011, flag Norway) в 9 p.m. на 24 септември, в северния шлюз в Kiel Canal при Brunsbüttel. При излизане от шлюза "Amisos" с кърмата си ударил десния борд на "Golfstraum" в района на кърмата. И по двата кораба имало повреди. Когато полицията пристигнала "Amisos" плавал вече към Northsea, а "Golfstraum" продължил рейса си от Paldiski за Antwerp в 10 p.m.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Di 26 Sep 2017, 21:08    Titel:  

___Контейнеровоза "CMA CGM Ganges"(DWT 111044, build 2015, flag Marshall Islands) заседнал на 25 септември в 02:30 a.m., малко след като отплавал от Guayaquil. Вероятната причина - излизане от фарватера след проблем с ГД. В 08:30 a.m., се снел и продължил за Buenaventura, където пристигнал на 26 септември в 8 a.m.

___Контейнеровоза "Hyundai Vancouver"(DWT 71987, build 2010, flag UK) се сблъскал с риболовен кораб при отплаване от port of Incheon на 23 септември в 4 a.m. Няма сериозни повреди по двата кораба. "Hyundai Vancouver" застанал на кея в Ningbo на 25 септември в 3:30 a.m.

___На 17 септември контейнеровоза "MSC Ilona"(DWT 85890, build 2001, flag Portugal) бил забелязан да дрейфа в Arabian Sea off the Oman coast, about 350 miles southeast of its port of destination, Salalah. Контейнеровоза отплавал от Colombo на 13 септември. На 24 септември бил взет на буксир от офшорния снабдителен влекач "Aquila" към Salalah. На 26 септември сутринта конвоя бил на 480 miles east of Salalah. "MSC Ilona" е издрейфал повече от 200 мили в североизточна посока без ход. Скоростта с която се движи конвоя е около 3 възла, ЕТА Salalah 01 октомври.

___На 25 септември, риболовния кораб "Stjerne - FN261"(Callsign:OWRI, flag Denmark) след отплаване от port of Strandby в 1:15 a.m., се блъснал в танкера-афрамакс "Seaqueen"(DWT 115639, build 2004, flag Malta) който стоял на котва off Skagen от 08 септември. Има само материални щети.

___Танкера "Balt Flot 3"(DWT 5589, build 2015, flag Russia) се сблъскал с баржата 3428 тласкана от влекача "BT Petrokrepost" на 25 септември в 01:05 a.m. във Volga-Baltic Sea Canal, на км 790, в района на село Kurdyug. Танкерът, натоварен с 5.193 тона мазут, променил курса си за да се размине с насрещния сухотоварен "Eksom1"(DWT 2936, build 1980, flag Moldova) и забелязал в последния момент неосветената баржа, която била във фарватера. Влекачът нито контактувал, нито предупреждавал корабите в района, за наличието на конвой по фарватера. Танкерът получил пробойна в корпуса под водолинията в баутръстерното отделение и постъпване на вода. Пробойната временно била затворена. Няма разлив.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Sa 30 Sep 2017, 18:36    Titel:  

___Над 100 пожарникари били изпратени да загасят пожара избухнал на траулера "Norton Sound"(GT 653, build 1944 Question flag USA) около 9:30 a.m. на 29 септември на 750 N. Harbor Drive в San Diego. Пожарът започнал в надстройката и бързо се разпостранил по главна палуба. Първоначално борбата с огъня била успешна, но с увеличаването на пожара, пожарникарите трябвало да се оттеглят, да се прегрупират и да започнат координирана атака. На помощ били изпратени катери на USCG и на Harbor Police Department, които се приближили от към морето и започнали да обливат траулера. В 11:40 a.m., станало ясно, че пожара не може да бъде загасен и всички екипи се изтеглили, тъй като траулерът започнал да прави крен и опасност да се преобърне в порта. "Norton Sound" стоял на кея от няколко месеца, без екипаж.

___Балкера "IVS Nightjar"(DWT 32316, build 2004, flag Singapore) се сблъскал с виетнамската баржа "BV 1305" на 30 септември в 01:50 a.m. off Vung Tau, по време на прехода от Phy-My за Vung Tau. Баржата потънала, 8-те души на борда били спасени от SAR катер. Баржата е потънала на фарватера и пречи на корабния трафик. Балкерът останал на котва на Vung Tau roads след инцидента.

___На 29 септември в 9:30 p.m. ро-рото "Genca"(GT 28289, build 2007, flag Netherlands) останал без ход заради механичен проблем и се блъснал в кея на Vrasen dock, Waasland port of Antwerp. Инцидента станал при отплаване за Hanko. Ро-рото получило около 70 см пробойна, над водолинията от десния борд. След проверка му било разрешено да отплава от Antwerp на 30 септември в 7 a.m.

___Вечерта на 29 септември сухотоварния "Orkideh 1"(DWT 1669, build 1985, flag Iran) при маневра, се ударил в кея в Bandar Anzali, заради щормови вятър и високи вълни. Корабът получил пробойна и започнал да взема вода. Пристигналите аварийни спасителни екипи успели да предотвратят потъването му.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Di 03 Okt 2017, 19:32    Titel:  

___Сухотоварния "Maria M"(DWT 1856, build 1979, flag Tanzania) бе открит на coast of Salloum in the Mediterranean sea от местните жители сутринта на 01 октомври. Нямало екипаж на борда. Няма информация за съдбата на екипажа и статута на кораба. Местните хора подозира, че корабът може да е бил замесен в трафик на мигранти. Последната известна AIS позиция е от 2015 г. в Salloum. Корабът обаче не изглеждал като изоставен.

___На 03 октомври в 4:23 a.m. LT, контейнеровоза "Victoria Trader"(DWT 18471, build 2008, flag Liberia) се сблъскал с 1345 тонен корейски танкер-химикаловоз на Onsan approach in Ulsan. И двата кораба плавали на един и същи курс, когато контейнеровозът ударил танкера в десния борд около мидела. И двата кораба имат повреди. Танкерът с изкъртени леери по палубата и се насочил към Ulsan, а контейнеровоза с повреди по левия борд на носа и се върнал в Onsan.

___На 03 октомври в 10:30 a.m. пасажерския ферибот "Capri Jet"(GT 366, build 1988, flag Italy) се сблъскал с моторна яхта в Gulf of Naples, a few miles from the mouth of Molo Beverello. Фериботът отплавал от Capri в 9;35 a.m. за Naples, когато яхтата плаваща на обратен курс, се блъснала в левия борд на ферибота. Ударът бил много силен и двата кораба съобщили за щети. Капитанът на ферибота заповядал пасажерите да сложат спасителните жилетки, опасявайки се, че ферибота може да започне да взема вода. На борда имало около 100 пасажери. Малко след инцидента италианската брегова охрана пристигнала с лекар, но нямало пострадали В 11:30 a.m. ферибота застанал на кея в Naples port.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Mi 04 Okt 2017, 19:02    Titel:  

___На 03 октомври в 9 a.m. танкера-химикаловоз "Everrich 3"(DWT 19999, build 1995, flag Panama) се блъснал в разрушителя "Tso Ying (DDG-1803)" в Kaohsiung при отплаване от порта. Разрушителят бил на кей №10 на Kaohsiung’s Cijin Harbor, когато танкерът, който се развъртвал, се ударил с носа си в кърмата на разрушителя, който получил голяма вдлъбнатина и пробойна. Носът на танкера също получил вдлъбнатини и вероятно пробойна. Танкерът бил задържан и започнало разследване от Kaohsiung Maritime Port Bureau. Същия ден разрушителя "Keelung (DDG-1801)" блъснал риболовния кораб "Chin Fu En" опитвайки се да го изпревари, докато плавал към Suao Port/northeastern Taiwan. "Chin Fu En" в 7:35 a.m. подхождал към порта, когато разрушителят го ударил в кърмата. Няма пострадали и според първоначалните наблюдения риболовният кораб получил щети, а по разрушителя няма такива. И двата разрушителя бяха продадени на Тайван от Съединените щати през 2001 г. "Keelung" бил получен през 2005 г., а "Tso Ying" през 2006 г.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Fr 06 Okt 2017, 19:41    Titel:  

___На 05 октомври, каркериъра "Cygnus Leader"(GT 61775, build 2007, flag Panama) скъсал швартовите си стоейки в North port of Bremerhaven при пориви на вятъра от щорма "Xavier". Корабът бил избутан върху друг каркериър "Asian King"(GT 55729, build 1998, flag Norway) който стоял на отсрещния кей. Пристигналите влекачи върнали "Cygnus Leader" на кея. "Asian King" отплавал за Gothenburg в 7 p.m., а "Cygnus Leader" който пристигнал от Izmit на 04 октомври в 10 p.m., получил повреди по кърмовата рампа и около полунощ бил преместен в German Dry Dock за ремонт.

___На 06 октомври в 4 a.m. балкера "He Bo"(DWT 56793, build 2011, flag China) се сблъскал с китайския сухотоварен "Fang Zhou 568"(DWT 6735, build 1999, flag China) на около 140 miles east of Qingdao/Yellow Sea. Балкера плавал от Tang Shan за Shidao, а "Fang Zhou 568", който плавал в обратна посока, получил повреди и останал на дрейф. По-късно влекача "Bei Hai Jiu 111" го взел на буксир и със скорост 5 възла бил провлачен до Shidao Roads, където конвоя пристигнал на 06 октомври в 9 a.m. "Hе Bо" плавал в същата посока, на собствен ход.

___Насамоходен плаващ кран скъсал швартовите си стоейки във fishing port of Bremerhaven по време на щорма "Xavier" на 05 октомври и започнал да дрейфа. Първоначално се ударил в риболовен кораб, а след това се блъснал в новостроящата се луксозна моторна яхта "Explorer" която стояла на Labrador Quay от края на 2016 год, за дооборудване. Тя е собственост на новозенландския бизнесмем Graeme Hart. Няма никакви приблизителни оценки за причинените щети и е било трудно да разбере какво е направил кранът с яхтата, която е скрита под закритото скеле. Кранът бил изтеглен на кея и охраняван.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: So 08 Okt 2017, 17:54    Titel:  

___Следобед на 07 октомври ро-ро ферибота "Eurocargo Trieste"(GT 26536, build 1997, flag Malta) се ударил в танкера "Aegean III"(DWT 2972, build 1990, flag Greece) и пасажерския ферибот "Superfast 1"(GT 25757, build 2008, flag Greece) след като попаднал в силни пориви на вятъра при маневриране в New Port of Patras. Танкерът стоял на борда на "Superfast 1" за бункеровка и бил притиснат между двата по-големи кораба. Central Port Authority-Patras задържали всички участници в инцидента за инспекция. "Eurocargo Trieste" получил леки драскотини и вдлъбнатини по десния борд, а "Superfast 1" няколко драскотини по левия борд в мидела, на 2,5 метра над водолинията и отплавал в 6 p.m. за Bari. Най-пострадал танкера, който получил пробойна 1.0 х 0.35 м в левия борд на кърмата около 2 метра над водолинията и заминал за ремонт на 08 октомври в 2:15 p.m. "Eurocargo Trieste" отплавал за Bari на 08 октомври в 1:30 a.m.

___MRCC East China Sea приели сигнал за бедствие от сухотоварния "Fu Shun 67"(Callsign:BUIL, flag China) на 08 октомври в 8 a.m. От корабът съобщили, че потъват до southern tip of Lienchiang island, east of Fuzhou/Fujian Province. 10-те души екипаж се прехвърлили в спасителните плотове, а SAR кораба "Dong Hai Jiu 111" бил изпратен да прибере корабокрушенците.

___Сухотоварния "Islay Trader"(DWT 2386, build 1992, flag Barbados) превозващ товар натрошено стъкло, заседнал на Kent coast near Margate Harbour about 30 meters from shore на 08 октомври, малко след 3:00 a.m. Няма пробойни в горивните танкове и опасност за замърсяване на околната среда. 6-та души екипаж останали на борда, се опитали да снемат кораба и да го изтеглят на безопасно място с помощта на пристигналия влекач от Medway, но неуспешно. "Islay Trader", плавал за Antwerp. Marine Accident Investigation Branch били информирани за инцидента, а Maritime and Coastguard Agency's влезли във връзка със собственика и агента на кораба, за договаряне на спасителната операция. Влекачът "Christine" (MMSI: 235051179) късно след обяд започнал опити за снемане на кораба.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Mo 09 Okt 2017, 19:53    Titel:  

___За танкера "Go East"(DWT 9657, build 1977, flag Comoros) било съобщено, че е потънал на 08 октомври, получавайки многобройни пробойни в танковете и МО, след като е получил голям крен. Дизелово гориво е разлято. Танкерът плавал в международни води, бил атакувани от катер на бреговата охрана на Либия, който се е върнал в Триполи, след като е стрелял по танкера. Няма информация за екипажа.

___На 07 октомври в 1:40 p.m. сухотоварния "Nordborg"(DWT 3714, build 1999, flag Netherlands) се блъснал в няколко дървени отбивачи които са пред входа на стария шлюз в Kiel Canal/Brunsbüttel, като ги повредил сериозно. За инцидента било съобщено след като кораба влязъл в шлюза и преди да застане на отбивачите при western railway station/port of Brunsbüttel, за инспекция, след която продължил рейса си от Terneuzen за Szczecin в 11:30 p.m. и влязъл в Baltic Sea при Kiel на 08 октомври в 8:20 a.m. Катери на Schramm company която поддържа канала, били изпратени да възстановят щетите.

___Риболовния кораб "Algrie - PZ 199"(Callsign:2NYC, flag UK) заседнал на скалите на Mount batten pier/Plymouth на 07 октомври в 9:45 p.m. RNLI катер от Plymouth бил уведомен за засядането и изпратен на мястото. Корабът внимателно заобиколил кея и се качил върху скалите, по неизвестни за сега причини. Спасителния катер не успял да му помогне, заради отлива. Няма пострадали. Coastguard-а останали през нощта. Сутринта на 08 октомври с прилива риболовния кораб се снел самостоятелно и застанал в Sutton Harbour. Инспектори започнали оценка на повредите.
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Di 10 Okt 2017, 20:47    Titel:  

___Сухотоварния "Ta Shin"(Callsign:BR3591, flag Taiwan) останал без ход на около 32 nm from Kinmen Island's/Liaoluo Bay, на 08 октомври, след като се появил проблем с ГД. Корабособственикът изпратил съобщение до Китайските брегови служби, за да иска помощ за провлачване на кораба до безопасно място. "Ta Shin" отплавал от Kaoshiung на 07 октомври в 1 p.m. и бил успешно провлачен до Jinhu, където пристигнал на 09 октомври в 10:15 a.m. Първоначално било съобщено, че 165-тонния каботажен кораб "Hsin Fa Erh" който изчезнал във водите на northern Taiwan на 05 октомври, бил провлачен към Китай. Всъщност това било фалшива новина и търсенето продължава. "Hsin Fa Erh" отплавал за east China's Fujian Province от Taipei Harbor, същия ден след обяд, а капитанът се свързал с Taipei Harbor в 7 p.m. и съобщил че са "encountered strong winds and rough waves" и, че имат проблем с двигателя, заради което смятат да се върнат обратно в Taipei Harbor, но местните органи загубили контакт с кораба в 8:34 p.m. на около 14 nm от Taipei Harbor и 11 nm Taoyuan Zhuwei Fishing Harbour. Националният спасителен център продължава издирването на кораба, като в операцията са се включили ВМС и ВВС, които са изпратили хеликоптери, разузнавателни самолети и патрулни кораби. Екипажа на "Hsin Fa Erh" 6-ма души тайванци и индонезийци.

___ При мощен щорм със силни ветрове между 70 и 90 км/час, който започнали на 10 октомври около 9 a.m., контейнеровозът "SM New York"(DWT 102518, build 2010, flag Liberia) заседнал скоро след отплаването си от Durban и на помощ му бил изпратен влекача "Smit Siyanda", а контейнеровозите "MSC Ines"(DWT 114732, build 2006, flag Panama) и "MSC Susanna"(DWT 117095, build 2005, flag Panama) заседнали при отплаване. "MSC Ines" застанал перпендикулярно на канала в Port of Durban и блокирал достъпа до порта. В 5 p.m. бил изтеглен до Coal Terminal, с помощта на 5 влекача. "MSC Susanna" бил снет и изтеглен с помощта на 4 влекача и поставен на Ro-Ro and MPT Terminal в 1:15 p.m. Танкера-химикаловоз "Bow Triumph"(DWT 49622, build 2015, flag Norway) заседнал след като скъсал швартовите. Всички маневри и движения на кораби в Port of Durban били преустановени, поради щормовото време, което спряло товаро-разтоварните операции и в Port of Richards Bay, където стифове с контейнери са били съборени от щормовия вятър.
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5295

BeitragVerfasst am: Do 12 Okt 2017, 19:45    Titel:  

___На 10 октомври спасителния катер "Portrush" в 10:45 p.m. бил изпратен на помощ на сухотоварния "Ruyter"(DWT 3638, build 2006, flag Netherlands) с екипаж 8 души, който заседнал на Rathlin Island. Корабът плавал от Lomonosov за Warrenpoint. Катерът, след като пристигнал на мястото, се оказало, че корабът вече се е снел от скалите самостоятелно и може да продължи рейса си.

___Круизния лайнер "Nieuw Amsterdam"(GT 86273, build 2010, flag Netherlands) на 10 октомври заседнал в Santa Cruz Huatulco, след като скъсал швартовите си при щормово време. На пасажерите било предложено да се преместят в хотели за една нощ, докато на лайнерът бъде извършена проверка, в резултат на която му било разрешено да продължи плаването. "Nieuw Amsterdam" отплавал от Santa Cruz късно вечерта на 10 октомври за Puerto Chiapas.

___Балкера-постпанамакс "SBI Carioca"(DWT 81262, build 2015, flag Marshall Islands) натоварен с 65000 тона нефтен кокс заседнал на 11 октомври в 8 a.m. в Belledune, New Brunswick/Gulf of St. Lawrence. Няма повреди и пробойни, тъй като дъното било кал. Вечерта се снел сам и застанал на котва, близо до мястото на засядане, за извършване на инспекция. Балкерът плавал за Belledune от Norfolk.

___Балкера "Eden Bay"(DWT 28342, build 2008, flag Isle of Man) се сблъскал с балкера "Mazury"(DWT 38981, build 2005, flag Bahamas) рано сутринта на 11 октомври в Curuá-Fazendinhin Canal, Macapá/Amazon River. Натоварения с пшеница "Eden Bay" чакал разрешение за заставане на котва по време на инцидента, а натовареният с торове "Mazury" бил на котва, когато "Eden Bay" бил хванат от течението и издрейфал върху него. И двата балкера плавали към Manaus и на борда имало пилоти. "Mazury" получил повреди по надстройката и по корпуса, както и пробойна от левия борд на кърмата, а "Eden Bay" повреди и пробойна в носа над водолинията. На 12 октомври и двата балкера стоели на котва пред Santana/Macapá.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 178 von 179 [2674 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 176, 177, 178, 179 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.2921s ][ Queries: 15 (0.0254s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker