Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Москва: Оръжията в Крим могат да отблъснат всяка атака · Талибаните убиха десетки войници и превзеха база · Тимошенко ще се кандидатира за президент · В Унгария вече е незаконно да се помага на бежанци · ЕС отвръща на американския удар · Северна Корея има 3000 ядрени обекта ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot МЕЖДУНАРОДНО ИЗЛОЖЕНИЕ "ХЕМУС" 2018(44)
The time now is Thu 21 Jun 2018, 04:38
All times are UTC + 2
 Forum index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
ФОРУМ - БМФ и ДРУГИ ФИРМИ ЗА БЪЛГАРСКИ МОРЯЦИ - 4
Moderators: Sea Dog
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 57 of 58 [865 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 55, 56, 57, 58 Next
Author Message
Junak


Joined: 14 Feb 2009
Posts: 193

PostPosted: Wed 12 Jul 2017, 20:47    Post subject:  

https://petel.bg/Domuschiev-nareche-lazhets-vitsepremiera-Simeonov-v-spetsialno-obrashhenie__217712
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
salwico

Joined: 07 Oct 2010
Posts: 154

PostPosted: Thu 13 Jul 2017, 07:57    Post subject:  

Киро да беше обяснил кое наложи подмяната на КТД, ако не масовите съкращения ?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Preslav
[Admin]


Joined: 19 Jan 2006
Posts: 42419

PostPosted: Tue 08 Aug 2017, 17:53    Post subject:  

Представиха най-модерния влекач от нашия флот
http://www.pan.bg/view_article-3-397688-Predstaviha-naj-moderniya-vlekach-ot-nashiya-flot.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website 
U-99


Joined: 23 Jun 2017
Posts: 3

PostPosted: Thu 10 Aug 2017, 19:16    Post subject: Re: Заплати в Royal Caribbean Cruise Line(RCCL)  

U-99 wrote:
Здравейте колеги,

Най-напред привет на всички участващи и четящи този интересен морски форум.Аз съм съвсем нов тук, днес се регистрирах.
Имам един въпрос на който нямам отговор но живо ме вълнува и се интересувам.Може би има колеги, които са по-осведомени от мен.Ще се радвам да чуя мнението на колегата via-чел съм тук негови постове(преди да се регистрирам) и забелязах, че е отлично осведомен и има информация по много въпроси касаещи нас, морските труженици.
Става въпрос за това: някой знае ли какви точно са заплатите за втори помощник-капитан в Royal Caribbean Corporation.Както може би мнозина знаят, Ройъл Карибиън са холдинг(конгломерат) съдържащ в себе си 7 отделни бранда круизни линии под "шапката" на Royal Caribbean: Royal Caribbean Cruise Lines(RCCL), Celebrity Cruises, TUI Cruises, Azamara, Pullmantur, Croisieres de France и SkySea Cruise Line.
Въпросът ми е: знае ли някой какви са заплатите за втория помощник-капитан за всеки един от посочените 7 бранда(компании).Благодаря предварително и поздрави на всички.

BRGDS,


Добър ден на всички четящи този форум,

Преди близо почти 2(два) месеца поставих едно питане тук, ако някой би могъл да ми отговори.Естествено че никой не ми отговори. Laughing
Всъщност както се казва "айде нема нужда"-аз сам намерих интересуващата ме информация.Казват, че който търси-намира. Very Happy
И така, ето заплатите за 2-ри помощник-капитан в Royal Caribbean и горе-долу във всичките останали 7 бранда пак под "шапката" на Royal Caribbean Cruises:

1).За граждани на ЕС, европейци и други бели хора включително руснаци и украинци, както и за не дотам бели хора(от типа на гостите, които си покани Frau Изперкел-атомни и ядрени физици, ракетни специалисти, инженери, учени и прочее "интелектуалци")-между 5 400 и 5 500 щатски долара на месец, като за офицери(палуба и машина) в два от брандовете, където има доста гърци, испанци, италианци, хървати и други заплатата за втория помощник е даже 4 500 евра;

2).За БЪЛГАРИ и за КУЧЕТА-3 564 щатски долара на месец.Това е заплатата за втория помощник-капитан!Без никакви бонуси, seniority и/или tips Laughing
На мен толкова ми предложиха.USD 3 564.Със солиден стаж по пасажерските кораби, старпомска степен(България) и друга старпомска степен(UK) и много добри характеристики от предишни компании(evaluations).
Как ви се струва това, колеги?Очаквам коментари по въпроса.Ако някой мисли, че го лъжа или си измислям може да ми пише на лични-ще му изпратя т.нар. Offer Letter изпратено ми по електронната поща от отдел човешки ресурси към Royal Caribbean(RCCL).

Best regards,
Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
salwico

Joined: 07 Oct 2010
Posts: 154

PostPosted: Fri 11 Aug 2017, 14:23    Post subject:  

Интересна е информацията, която си постнал, и доста показателна за отношението на "западните" компании към българите, и към останалите нации.
Но в тона на форума, тази ситуация ми прилича на политиката на БМФ - не ги интересува кой какви сертификати и характеристики има, важно е кой ще се съгласи за по - малко пари. В международен аспект не знам кои са документите, регламентиращи нивата на заплащане на морския труд, кои са договарящите страни по тях, според мен там е заровено кучето. Един вид няма значение какъв опит имаш, колко знаеш и можеш, щом си българин не заслуваш повече от еди колко си, което наполовина на персонала от "белите" страни. Спомням си разкази на мои колеги относно случките в БМФ в периода август - декември 2008-ма година. След подписването на сделката за приватизация по времето на станишев и петър димитров, ставката по време на командировка на колегите - инженери, които бяха на брега докато предприятието беше държавно до август 2008-ма беше 75 евра/ден ( за Турция беше 75 $ не знам защо ). След като дойде корифея в корабоплаването, протеже на агента гоце и неговия брат ставката беше намалена на 35 евра на ден, като това продължи до ноември или декември, след което изчезна съвсем. Същото стана и с извънредния труд( който на корабите често се налага да се върши), но при него нямаше намаление, просто беше спрян изведнъж. Като човек, който е пътувал и по други компании би следвало да си наясно, че морските лица по света имат доста силни и стабилни позиции, ползват се с уважение, и дори едни филипинци са с по - силни синдикати от българите. У нас освен да лапат пари наготово синдиКАЛНИТЕ организации не са в състояние да защитят никого, както не бяха в състояние да защитят всички онези,над 900 човека, които изгубиха работните си места след идването на киро парахода в БМФ. Защото държавата си научи урока от Кремиковци - тогава беше осъдена да плати, а сега първо продаде предприятието, след което новия собственик прави каквото си иска. Не само, че не ги защитиха, а бяха и съгласни с подписването на нов КТД, като преди това са удържали насила вноските на работещите по стария КТД. Затова причината според мен за разликата в заплащането не само в гражданството, а в договореностите, касаещи морския труд, по които и България е страна. Там има подписи и реални имена на хора, които е добре да се знаят кои са. Не е изключено да са приспали съвестта си срещу определена сума, и да са клекнали на числата, които си споменал.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
U-99


Joined: 23 Jun 2017
Posts: 3

PostPosted: Fri 11 Aug 2017, 14:33    Post subject:  

Колега salwico.С интерес прочетох написаното от теб.За много голямо съжаление всичко казано е напълно вярно.Има обаче една малка подробност-аз специално кандидатствах за работа в Royal Caribbean без всякакви посредници били те наши или чужди.Както казват руснаците, кандидатствах "напрямую". Laughing
В интерес на истината обаче, вторите помощници филипинци в Royal Caribbean са на 5 400 щатски долара месечна заплата.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
salwico

Joined: 07 Oct 2010
Posts: 154

PostPosted: Fri 11 Aug 2017, 15:16    Post subject:  

Не говоря за посредници при наемането на работа, а за представителите в лицето на държавата, която като такава е член на различните международни морски организации, регламентиращи труда на море. Скоро на един познат кораба беше задържан в Кардиф, и се оказа, че компанията им дължи по няколко заплати на персонала, предимно украинци, които са се обадили където трябва. И във връзка със сигнала за неизплатени възнаграждения от ITF се качват на кораба, задържаха го, и не тръгна докато всеки един член на екипажа не потвърди, че парите му са преведени до цент.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ДА АМА НЕ

Joined: 02 Jun 2010
Posts: 13

PostPosted: Sun 12 Nov 2017, 15:00    Post subject:  

http://www.vks.bg/vks_p02_0439.htm
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
aqva

Joined: 07 Nov 2010
Posts: 91

PostPosted: Mon 11 Dec 2017, 09:13    Post subject:  

Така като гледам вече никой не се вълнува от съдбата на БМФ. Разпиляха се хората които преживяваха проблемите на компанията.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
salwico

Joined: 07 Oct 2010
Posts: 154

PostPosted: Fri 15 Dec 2017, 00:30    Post subject:  

aqva wrote:
Така като гледам вече никой не се вълнува от съдбата на БМФ. Разпиляха се хората които преживяваха проблемите на компанията.


Според мен това беше напълно закономерно, или като се казва естествен ход на нещата. Дори вече замряха и дежурните платени хвалебствия, които от дъжд на вятър се появяваха, и се опитваха ако не други, да убедят поне синигерите в гората как БМФ е поело по правилния път, новите кораби, фрахтовите пазари...
Нека все пак да споменем истинските виновници за днешното състояние на параходството - другарите станишев, петър димитров, агента гоце , и неговия брат. В нормална държава щяха да си ги обесили досега в центъра на града, който са съсипали. И не само БМФ - по тяхно време още си отиде и ТЕЦ Варна, както и летищата Варна и Бургас подариха на ТИМ, откъдето също доста кадърен народ остана на улицата. Мой приятел ми разказваше, който вече няколко години работи на летището, че нощния труд от 300 лв/месец, когато е било държавно, сега е 70 ст/час, да ви прилича това на своеволията на киро - парахода!? В първа страница на темата админа казва без политика - добре. Но няма как да не изброим поименно онези, които решиха да съсипят компания с над 100 годишна история, при това печеливша. А Ламбо искаше да връща достойнството на Варна... Днес другарите търсят поредната порция юрдеци, които да повярват на дрънканиците им за икономика и работни места. Никоя друга партия, не е нанесла такива злини на Варна и региона, каквито нанесе БСП. Защото сме социалисти! Сега се чудя мнението ми за къде е - за тук, или за Азбука на политиката...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
mark7

Joined: 04 Feb 2010
Posts: 72

PostPosted: Fri 15 Dec 2017, 16:26    Post subject:  

Не разбрах какви са проблемите на компанията.
Защо смятате, че е съсипана?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
salwico

Joined: 07 Oct 2010
Posts: 154

PostPosted: Sat 16 Dec 2017, 12:47    Post subject:  

mark7 wrote:
Не разбрах какви са проблемите на компанията.
Защо смятате, че е съсипана?


Поинтересувай се от резултатите на компанията, когато беше държавна, със стари кораби, и имаше кражби, както и от резултатите, когато стана частна, корабите са нови, и "лешеприте" вече ги няма, а останаха само качествените хора. Сам ще си отговориш на въпроса. Колкото до проблемите на компанията - с подробни детайли могат да отговорят хора, които работят там, и разбира се са по корабите...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Junak


Joined: 14 Feb 2009
Posts: 193

PostPosted: Sat 16 Dec 2017, 18:15    Post subject:  

Хайдее, почна се...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
aqva

Joined: 07 Nov 2010
Posts: 91

PostPosted: Sat 16 Dec 2017, 19:42    Post subject:  

Това което чувам за ситуацията в БМФ е трудно за разбиране, не кореспондиращо с рационалното мислене и будещо недоумение. Става въпрос за неадекватно поведение на екипажите, тотална безхаберност, незаинтересованост и неглежиране на задълженията си.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
salwico

Joined: 07 Oct 2010
Posts: 154

PostPosted: Sun 17 Dec 2017, 01:05    Post subject:  

aqva wrote:
Това което чувам за ситуацията в БМФ е трудно за разбиране, не кореспондиращо с рационалното мислене и будещо недоумение. Става въпрос за неадекватно поведение на екипажите, тотална безхаберност, незаинтересованост и неглежиране на задълженията си.


Само ще ти кажа, че мой приятел, който все още работи в "корабни комуникации" наскоро ми разказа, как в момента търсят човек, и не им достигат хора. Нищо че принудиха кадърни, разбиращи хора ( при това със сертификати) да напуснат, а останалите ги съкратиха. Другите, които познавам и които пътуват са ми казвали, че новите китайци са по - зле от стар "двайсе и петак", а нямат и на десетина години...Все пак са думи на хора, които са били и на едните и на другите кораби със съответното обзавеждане...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 57 of 58 [865 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 55, 56, 57, 58 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Морски и речен бизнес, морски флот и фирми в България
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0713s ][ Queries: 15 (0.0111s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker