Private Colleger of transportation  
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Focus: Белият лебед - най-тежкият руски бомбардировач · Daily Mail: Русия се похвали, че нейния робот превъзхожда обикновените бойни машини · Победоносният провал: Азиатското турне на Тръмп - силна зависимост на САЩ от Китай · Тейлър те събужда в сряда ГАЛЕРИЯ 18 ++ · Проговориха снайперисти-убийци от Майдана и посочиха от кого са получили заповед да стрелят на месо (ВИДЕО) · Църквата в Македония: "Не ставаме българи, ако БПЦ ни признае" ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 22 Ное 2017, 05:46
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Аварии с търговски кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 180 от 180 [2691 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 178, 179, 180
Автор Съобщение
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5312

МнениеПуснато на: Вто 07 Ное 2017, 20:43    Заглавие:  

___На 06 ноември, траулера "Tasermiut"(GT 2549, build 1988, flag Greenland) получил повреда в ГД близо до southern tip of Greenland. Траулерът бил провлачен до по-спокойни води в Prins Christians Fjord, от друг траулер. Полицейския катер"Sisak III"и инспектиращия кораб "Tuluaq" направили проверка на траулера, за да установят, дали ремонта може да се извърши на място, или трябва да бъде провлачен да най-близкия порт за ремонт.

___На 06 ноември в 8 a.m. сухотоварния "Amira Eman"(DWT 5428, build 1998, flag Tuvalu) получи повреда на ГД преминавайки транзит през Dardanelles в източна посока, плавайки от Volos за Bandirma. Корабът застанал на котва на Kepez anchorage. Капитанът отказал помощ, тъй като екипажът се опитвал да отстрани проблема със собствени сили и да продължи рейса. На 07 ноември корабът подновил плаването си.

___По време на прехода от Varkaus за Rochefort, сухотоварния "RMS Ruhrort"(DWT 2503, build 1993, flag Antigua) на 07 ноември в 2 a.m., заседнал на насипа в Fischerhütte/Kiel Canal, плавайки в западна посока. Корабът бил с товар дървен материал. В един момент, корабът станал неуправляем, заради загуба контрола над руля, тръгнал първоначално на ляво към южния насип, помощника се опитал да намали скоростта, за да избегне сблъсъка, но в следващия момент, руля отишъл дясно на борд и независимо от рулевите и двигателните опити да се избегне засядането, то станало най-накрая. В 2:20 a.m. корабът се снел самостоятелно. Трафик контрола при Brunsbüttel наредили на "RMS Ruhrort" след преминаване през канала да застане на pilings South Port/Brunsbüttel за инспекция.

___На 05 ноември в 8:55 a.m., в JRCC-Tahiti приели сигнал от EPIRB-а на траулера "Sheng Long Yu No.21"(Callsign:BJ4920, flag Taiwan) който се очаквал да пристигне в Papeete на 07 ноември. Вертолет и самолет на френските военни били изпратени за участие в SAR операцията. Около обяд самолета първи пристигнал на мястото и открил траулера да лежи на десен борд на брега на Marutea North flat, около 400 nm от Tahiti и спуснат на вода спасителен плот. 14-те души екипаж, тайванци и индонезийци, били вдигнати на борда на вертолета и отведени в Makemo, били прегледани от доктора и медицинската сестра на атола Laughing Само един бил пострадал. Визуална оценка на състоянието на траулера била направена от въздуха със самолет. Държавните служби и корабособственика били информирани за ситуацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5312

МнениеПуснато на: Пет 10 Ное 2017, 19:43    Заглавие:  

___Сухотоварния "Port May"(DWT 4706, build 1992, flag Russia) получил повреда в ГД след обяд на 07 ноември, off Cape Crillon, southernmost tip of Sakhalin/La Perouse Strai. Корабът преминавал през пролива в източна посока, плавайки от Nevelsk за Petropavlovsk с товар въглища. След като капитана поискал помощ, SAR влекача "Atlas" бил изпратен от Korsakov port и взел на буксир авариралия кораб, да го провлачи до Korsakov anchorage.

___На 08 ноември, траулера "Orfirisey - Re 4"(GT 1845, build 1988, flag Iceland) бил провлачен до port of Svolvær, след като се появили проблеми с винта му при риболов на треска в Barents Sea. Тъй като в Kirkenes нямало док, траулерът първоначално бил провлачен към Harstad с влекач, но по пътя бил пренасочен към Svolvær и след пристигане бил вдигнат на док в Skarvik yard/Osan за преглед.

___На 09 ноември в 10:55 a.m., пожар избухнал на борда на сухотоварния "Belle"(DWT 1587, build 1976, flag St Vincent) който стоял в Good Success, Wakenaam Island/Essequibo River. Пожарникарите били изпратени, за да инспектират пожарната обстановка и бързо загасили пожара. Огънят бил в МО, където работници извършвали ремонтни работи. Няма пострадали. Guyana Maritime Administration (MARAD) заявили, че започват разследване на пожара.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5312

МнениеПуснато на: Съб 11 Ное 2017, 19:38    Заглавие:  

___Плавайки от Soby за Hamburg, на танкера-химикаловоз "Orasund"(DWT 4975, build 2008, flag Denmark) станал блякаут по време на преминаване транзит през Kiel Canal в западна посока, близо до моста Levensau, на 10 ноември в 2:30 p.m. Влекача "Stein" бил извикан от Кил, да помогне на танкера, който междувременно продължил плаването към Brunsbüttel след пристигането на влекача.

___На 10 ноември, в 3:30 p.m. балкера "Thor Endeavour"(DWT 42529, build 1995, flag Singapore) плавайки от St. Nazaire за Klaipeda, се блъснал в стоманените стълбове-отбивачи, които служат за предпазване на стария кей No.3 при влизане в южния шлюз на Kiel Canal в Brunsbüttel. Инцидента станал въпреки опитите на два влекача, да го предотвратят. Балкерът бил хванат от порив на вятъра и дрейфал перпендикулярно на канала. След като влекачите го взели под контрол, той влязъл в шлюза. Единия от стълбовете бил изкъртен, а други огънати. Разследване на инцидента започнало още с влизането на балкера в шлюза и продължило със задържането му в inner port/Brunsbüttel, заради съмнения за пробойни в корпуса.

___На 11 ноември, в 4:40 a.m. балкера "Mount Hope"(DWT 28180, build 2014, flag Panama) плавайки от Tubarao за Bremen с товар стомана, се блъснал в кея на Brake port и в стоящата на него баржа. Като цяло кеят е сериозно повреден и частично унищожен, а балкера получил пробойни в корпуса и навлизане на вода. Баржата също е поучила значителни повреди над водолинията. Влекачи изтеглили "Mount Hope" на Niedersachsen Quay/Brake, където пожарната служба помагала за изпомпване на водата. Според първоначалните разследвания и показания на пилота, на "Mount Hope" се появили проблеми с управлението преди инцидента.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5312

МнениеПуснато на: Нед 12 Ное 2017, 18:44    Заглавие:  

___Балкера "Kouroupi"(DWT 56047, build 2008, flag Marshall Islands) заседнал на фарватера на Santos estuary, при излизане от порта на 11 ноември в 2 a.m., след появил се механичен проблем. Балкера блокирал трафика за и от Santos, но след няколко часа бил снет и върнат обратно в Santos, където в 8 a.m. застанал на кей за разследване и инспекция.

___На 11 ноември в 8 p.m. на сухотоварния "Muammer Yagci"(DWT 2481, build 1994, flag Turkay ) станал блякаут по време на влизане в южната камера на шлюза при Kiel-Holtenau. Заради бързата реакция на пилота и персонала на шлюза, корабът бил взет под контрол и влязъл в шлюза без проблеми. След преминаване през канала транзит "Muammer Yagci" застанал на котва на Brunsbüttel Southern roads на 12 ноември в 6 a.m.

___През нощта на 11 ноември, балкера-панамакс "Arethusa"(DWT 73593, build 1997, flag Greece) получил повреда в ГД, точно след като отплавал от Sloe Port/Flushing за Klaipeda, в района на буй 2, близо до Schoone Waardin. Влекачите "Multratug 4" и "Multratug 9" изчакали около един час след инцидента, балкера да извирае котвата си и го придружили до рейда на Zeebrugge, където застанал на котва.

___На 12 ноември в 2 a.m. пожар избухнал на автомобилната палуба на пасажерския ферибот "Tariq Ibn Ziyad"(GT 21659, build 1995, flag Algeria) който работел по линията Marseille - Algiers, north of the Balearic Islands. Автомобил на пасажер се запалил и пламъците бързо се разпространили. Пожарът бил взет под контрол от бързата и ефективна намеса на екипажа, подкрепена от безпроблемната работа на бордовите противопожарни системи. Най-малко 26 души са пострадали от вдишване на дим. Между 30 и 40 автомобила са изгорели или повредени. Фериботът променил курса към Alcúdia, където спасителните служби и Червения кръст били готови на кея, за да окажат помощ на пасажерите. Фериботът "El Djazair II"(GT 20024, build 2005, flag Algeria) който работел по линията Marseille - Oran, бил отклонен до Alcúdia, за да вземе 472-те пасажери на "Tariq Ibn Ziad" и да ги върне обратно в Oran.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5312

МнениеПуснато на: Вто 14 Ное 2017, 18:48    Заглавие:  

___На 13 ноември в 5:40 a.m. сухотоварния "Newton"(DWT 1529, build 1988, flag Antigua) с товар сляби от Frederiksvaerk, заседнал в Ems off the Leda estuary, заради проблем с ГД. След отстраняване на проблема, корабът се снел самостоятелно и се отправил към Pappenburg, където пристигнал в 7 a.m. за инспекция.

___Сухотоварния "Alta"(GT 2295, build 1976, flag Tanzania) с екипаж 9 души, останал на дрейф заради механичен проблем в Mediterranean Sea/southwest of Tinarou, по време на прехода от Amepelakia за Port de Paix/Haiti, на 13 ноември. От Kalamata Port Authority изпратили гръцкия риболовен кораб "Michail" който бил в района, да осигурява авариралия кораб, докато пристигне влекача "Christos XIII" от Piraeus, за да провлачи "Alta" до port of Kalamata. Пристанищните власти са задържали кораба, докато класификационното дружество не издаде нов сертификат за мореходност на кораба.

___На 13 ноември, сухотоварния "Lady Aziza"(DWT 4452, build 1991, flag Belize) скъсал швартовите в Ravenna и започнал да дрейфа в Darsena port, в "strong gusts of wind with speeds of 40-50 knots" след което с носа си ударил съседния кей и заседнал перпендикулярно в пристанищния басейн, блокирайки го напълно, а кърмата се ударила в кея от другата страна. Корабът бил задържан в порта от края на 2014 г. след сериозен морски инцидент. Заради щормовото време, фериботът между Marina di Ravenna и Porto Corsini бил спрян.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5312

МнениеПуснато на: Вчера, в 18:14    Заглавие:  

___Спасителния катер "Bon Accord" бил изпратен да помогне на траулера "Radiant - FR 10"(Callsign:MACD6, flag UK) след като на 17 ноември в 11:15 p.m., намирайки се на nine miles north-east of Aberdeen, останал без ход, заради проблем с двигателя. Катера взел траулера на буксир и бавно го провлачил до Aberdeen, където пристигнали на 18 ноември в 4:15 a.m.

___На 17 ноември в 11:48 p.m. сухотоварния "Carina"(DWT 2942, build 1990, flag Antigua) който пристигал от Moerdijk, се ударил в средната стена на новия северен шлюз при Brunsbüttel. Когато влязъл в шлюза корабът дал заден ход за да убие инерцията, но подхванат от stron winds, кърмата започнала да отива на ляво, а носа, който отишъл на дясно, ударил срещуположната средна стена. И шлюза и кораба се отървали с малки повреди. Рано сутринта на 18 ноември корабът продължил за Lulea, ETA 22 ноември.

___Вертолет на Turkish Coast Guard вдигнали 6-ма души от екипажа на сухотоварния "Nefterudovoz 29"(DWT 3345, build 1978, flag Russia) след като той излъчил сигнал за спешност, намирайки се в Black Sea/Bartın coast на 21 ноември. Корабът, който плавал от Rostov-on-Don за Bartın с товар руда, дрейфал в strong winds one mile off the coast of the Bartın province. 6-та моряци били отведени в Bartın port.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 180 от 180 [2691 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 178, 179, 180
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.3839s ][ Queries: 15 (0.1163s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker