Private Colleger of transportation
image image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Карадайъ в Брюксел: Българският етнически модел е шанс за европейската интеграция на Западните Балкани · Лидерите на ЕС дадоха старт на общата отбрана · Бившият шеф на ЦРУ: Недооценихме Русия и Путин! · Грандиозен проект за 17 млрд. евро свързва Дунав с Егейско море, но заобикаля България · Коалиционото споразумение се спазва много стриктно, обяви Борисов · В САЩ отмениха принципа интернет да е еднакво достъпен за всички ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 15 Дек 2017, 00:36
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Аварии с търговски кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 180 от 181 [2702 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 178, 179, 180, 181 Следваща
Автор Съобщение
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Вто 07 Ное 2017, 20:43    Заглавие:  

___На 06 ноември, траулера "Tasermiut"(GT 2549, build 1988, flag Greenland) получил повреда в ГД близо до southern tip of Greenland. Траулерът бил провлачен до по-спокойни води в Prins Christians Fjord, от друг траулер. Полицейския катер"Sisak III"и инспектиращия кораб "Tuluaq" направили проверка на траулера, за да установят, дали ремонта може да се извърши на място, или трябва да бъде провлачен да най-близкия порт за ремонт.

___На 06 ноември в 8 a.m. сухотоварния "Amira Eman"(DWT 5428, build 1998, flag Tuvalu) получи повреда на ГД преминавайки транзит през Dardanelles в източна посока, плавайки от Volos за Bandirma. Корабът застанал на котва на Kepez anchorage. Капитанът отказал помощ, тъй като екипажът се опитвал да отстрани проблема със собствени сили и да продължи рейса. На 07 ноември корабът подновил плаването си.

___По време на прехода от Varkaus за Rochefort, сухотоварния "RMS Ruhrort"(DWT 2503, build 1993, flag Antigua) на 07 ноември в 2 a.m., заседнал на насипа в Fischerhütte/Kiel Canal, плавайки в западна посока. Корабът бил с товар дървен материал. В един момент, корабът станал неуправляем, заради загуба контрола над руля, тръгнал първоначално на ляво към южния насип, помощника се опитал да намали скоростта, за да избегне сблъсъка, но в следващия момент, руля отишъл дясно на борд и независимо от рулевите и двигателните опити да се избегне засядането, то станало най-накрая. В 2:20 a.m. корабът се снел самостоятелно. Трафик контрола при Brunsbüttel наредили на "RMS Ruhrort" след преминаване през канала да застане на pilings South Port/Brunsbüttel за инспекция.

___На 05 ноември в 8:55 a.m., в JRCC-Tahiti приели сигнал от EPIRB-а на траулера "Sheng Long Yu No.21"(Callsign:BJ4920, flag Taiwan) който се очаквал да пристигне в Papeete на 07 ноември. Вертолет и самолет на френските военни били изпратени за участие в SAR операцията. Около обяд самолета първи пристигнал на мястото и открил траулера да лежи на десен борд на брега на Marutea North flat, около 400 nm от Tahiti и спуснат на вода спасителен плот. 14-те души екипаж, тайванци и индонезийци, били вдигнати на борда на вертолета и отведени в Makemo, били прегледани от доктора и медицинската сестра на атола Laughing Само един бил пострадал. Визуална оценка на състоянието на траулера била направена от въздуха със самолет. Държавните служби и корабособственика били информирани за ситуацията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Пет 10 Ное 2017, 19:43    Заглавие:  

___Сухотоварния "Port May"(DWT 4706, build 1992, flag Russia) получил повреда в ГД след обяд на 07 ноември, off Cape Crillon, southernmost tip of Sakhalin/La Perouse Strai. Корабът преминавал през пролива в източна посока, плавайки от Nevelsk за Petropavlovsk с товар въглища. След като капитана поискал помощ, SAR влекача "Atlas" бил изпратен от Korsakov port и взел на буксир авариралия кораб, да го провлачи до Korsakov anchorage.

___На 08 ноември, траулера "Orfirisey - Re 4"(GT 1845, build 1988, flag Iceland) бил провлачен до port of Svolvær, след като се появили проблеми с винта му при риболов на треска в Barents Sea. Тъй като в Kirkenes нямало док, траулерът първоначално бил провлачен към Harstad с влекач, но по пътя бил пренасочен към Svolvær и след пристигане бил вдигнат на док в Skarvik yard/Osan за преглед.

___На 09 ноември в 10:55 a.m., пожар избухнал на борда на сухотоварния "Belle"(DWT 1587, build 1976, flag St Vincent) който стоял в Good Success, Wakenaam Island/Essequibo River. Пожарникарите били изпратени, за да инспектират пожарната обстановка и бързо загасили пожара. Огънят бил в МО, където работници извършвали ремонтни работи. Няма пострадали. Guyana Maritime Administration (MARAD) заявили, че започват разследване на пожара.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Съб 11 Ное 2017, 19:38    Заглавие:  

___Плавайки от Soby за Hamburg, на танкера-химикаловоз "Orasund"(DWT 4975, build 2008, flag Denmark) станал блякаут по време на преминаване транзит през Kiel Canal в западна посока, близо до моста Levensau, на 10 ноември в 2:30 p.m. Влекача "Stein" бил извикан от Кил, да помогне на танкера, който междувременно продължил плаването към Brunsbüttel след пристигането на влекача.

___На 10 ноември, в 3:30 p.m. балкера "Thor Endeavour"(DWT 42529, build 1995, flag Singapore) плавайки от St. Nazaire за Klaipeda, се блъснал в стоманените стълбове-отбивачи, които служат за предпазване на стария кей No.3 при влизане в южния шлюз на Kiel Canal в Brunsbüttel. Инцидента станал въпреки опитите на два влекача, да го предотвратят. Балкерът бил хванат от порив на вятъра и дрейфал перпендикулярно на канала. След като влекачите го взели под контрол, той влязъл в шлюза. Единия от стълбовете бил изкъртен, а други огънати. Разследване на инцидента започнало още с влизането на балкера в шлюза и продължило със задържането му в inner port/Brunsbüttel, заради съмнения за пробойни в корпуса.

___На 11 ноември, в 4:40 a.m. балкера "Mount Hope"(DWT 28180, build 2014, flag Panama) плавайки от Tubarao за Bremen с товар стомана, се блъснал в кея на Brake port и в стоящата на него баржа. Като цяло кеят е сериозно повреден и частично унищожен, а балкера получил пробойни в корпуса и навлизане на вода. Баржата също е поучила значителни повреди над водолинията. Влекачи изтеглили "Mount Hope" на Niedersachsen Quay/Brake, където пожарната служба помагала за изпомпване на водата. Според първоначалните разследвания и показания на пилота, на "Mount Hope" се появили проблеми с управлението преди инцидента.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Нед 12 Ное 2017, 18:44    Заглавие:  

___Балкера "Kouroupi"(DWT 56047, build 2008, flag Marshall Islands) заседнал на фарватера на Santos estuary, при излизане от порта на 11 ноември в 2 a.m., след появил се механичен проблем. Балкера блокирал трафика за и от Santos, но след няколко часа бил снет и върнат обратно в Santos, където в 8 a.m. застанал на кей за разследване и инспекция.

___На 11 ноември в 8 p.m. на сухотоварния "Muammer Yagci"(DWT 2481, build 1994, flag Turkay ) станал блякаут по време на влизане в южната камера на шлюза при Kiel-Holtenau. Заради бързата реакция на пилота и персонала на шлюза, корабът бил взет под контрол и влязъл в шлюза без проблеми. След преминаване през канала транзит "Muammer Yagci" застанал на котва на Brunsbüttel Southern roads на 12 ноември в 6 a.m.

___През нощта на 11 ноември, балкера-панамакс "Arethusa"(DWT 73593, build 1997, flag Greece) получил повреда в ГД, точно след като отплавал от Sloe Port/Flushing за Klaipeda, в района на буй 2, близо до Schoone Waardin. Влекачите "Multratug 4" и "Multratug 9" изчакали около един час след инцидента, балкера да извирае котвата си и го придружили до рейда на Zeebrugge, където застанал на котва.

___На 12 ноември в 2 a.m. пожар избухнал на автомобилната палуба на пасажерския ферибот "Tariq Ibn Ziyad"(GT 21659, build 1995, flag Algeria) който работел по линията Marseille - Algiers, north of the Balearic Islands. Автомобил на пасажер се запалил и пламъците бързо се разпространили. Пожарът бил взет под контрол от бързата и ефективна намеса на екипажа, подкрепена от безпроблемната работа на бордовите противопожарни системи. Най-малко 26 души са пострадали от вдишване на дим. Между 30 и 40 автомобила са изгорели или повредени. Фериботът променил курса към Alcúdia, където спасителните служби и Червения кръст били готови на кея, за да окажат помощ на пасажерите. Фериботът "El Djazair II"(GT 20024, build 2005, flag Algeria) който работел по линията Marseille - Oran, бил отклонен до Alcúdia, за да вземе 472-те пасажери на "Tariq Ibn Ziad" и да ги върне обратно в Oran.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Вто 14 Ное 2017, 18:48    Заглавие:  

___На 13 ноември в 5:40 a.m. сухотоварния "Newton"(DWT 1529, build 1988, flag Antigua) с товар сляби от Frederiksvaerk, заседнал в Ems off the Leda estuary, заради проблем с ГД. След отстраняване на проблема, корабът се снел самостоятелно и се отправил към Pappenburg, където пристигнал в 7 a.m. за инспекция.

___Сухотоварния "Alta"(GT 2295, build 1976, flag Tanzania) с екипаж 9 души, останал на дрейф заради механичен проблем в Mediterranean Sea/southwest of Tinarou, по време на прехода от Amepelakia за Port de Paix/Haiti, на 13 ноември. От Kalamata Port Authority изпратили гръцкия риболовен кораб "Michail" който бил в района, да осигурява авариралия кораб, докато пристигне влекача "Christos XIII" от Piraeus, за да провлачи "Alta" до port of Kalamata. Пристанищните власти са задържали кораба, докато класификационното дружество не издаде нов сертификат за мореходност на кораба.

___На 13 ноември, сухотоварния "Lady Aziza"(DWT 4452, build 1991, flag Belize) скъсал швартовите в Ravenna и започнал да дрейфа в Darsena port, в "strong gusts of wind with speeds of 40-50 knots" след което с носа си ударил съседния кей и заседнал перпендикулярно в пристанищния басейн, блокирайки го напълно, а кърмата се ударила в кея от другата страна. Корабът бил задържан в порта от края на 2014 г. след сериозен морски инцидент. Заради щормовото време, фериботът между Marina di Ravenna и Porto Corsini бил спрян.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Вто 21 Ное 2017, 18:14    Заглавие:  

___Спасителния катер "Bon Accord" бил изпратен да помогне на траулера "Radiant - FR 10"(Callsign:MACD6, flag UK) след като на 17 ноември в 11:15 p.m., намирайки се на nine miles north-east of Aberdeen, останал без ход, заради проблем с двигателя. Катера взел траулера на буксир и бавно го провлачил до Aberdeen, където пристигнали на 18 ноември в 4:15 a.m.

___На 17 ноември в 11:48 p.m. сухотоварния "Carina"(DWT 2942, build 1990, flag Antigua) който пристигал от Moerdijk, се ударил в средната стена на новия северен шлюз при Brunsbüttel. Когато влязъл в шлюза корабът дал заден ход за да убие инерцията, но подхванат от stron winds, кърмата започнала да отива на ляво, а носа, който отишъл на дясно, ударил срещуположната средна стена. И шлюза и кораба се отървали с малки повреди. Рано сутринта на 18 ноември корабът продължил за Lulea, ETA 22 ноември.

___Вертолет на Turkish Coast Guard вдигнали 6-ма души от екипажа на сухотоварния "Nefterudovoz 29"(DWT 3345, build 1978, flag Russia) след като той излъчил сигнал за спешност, намирайки се в Black Sea/Bartın coast на 21 ноември. Корабът, който плавал от Rostov-on-Don за Bartın с товар руда, дрейфал в strong winds one mile off the coast of the Bartın province. 6-та моряци били отведени в Bartın port.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Сря 22 Ное 2017, 18:45    Заглавие:  

___Сухотоварния "Arklow Valour"(DWT 5159, build 2017, flag Netherlands) заседнал в Odense Canal на 21 ноември в 4:15 a.m. и го блокирал за корабен трафик. Корабът пристигнал от Rotterdam за да разтовари пясък и заседнал близо до Odins Bridge на пясъчното дъно и издрейфал перпендикулярно на канала. В 10:45 a.m. бил снет и застанал на кей в Odense в 11 a.m.

___Офшорния влекач "SCI Ratna"(DWT 3762, build 2011, flag India) потънал off Mumbai coast на 21 ноември в 7:50 p.m. на 95 nm west of the city. Всичките 16 души екипаж били спасени от друг влекач и отведени в Mumbai. "SCI Ratna" имал договор с Oil and Natural Gas Corporation за подпомагане на операциите за проучване за нефт off Mumbai coast. По първоначалната информация, влекача е потънал поради проникване на вода в МО след спукване на тръба.

___На 21 ноември на риболовния кораб "L'Horitzo U"(GT 139, build 2004, flag Spain) избухнал пожар на eight miles off the Ebro estuary. На борда имало 6 души екипаж. Намиращите се наблизо други риболовни кораби оказали помощ и огънят бил взет под контрол. Salvamento Maritimo изпратили хеликоптер и спасителен катер към мястото. Риболовния "Titaro II" взел "L'Horitzo U" на буксир за да го провлачи до брега.

___7 души от екипажа на риболовния кораб "No.1 Gyotoku Maru"(GT 19,99, flag Japan) който се преобърнал southwest of Palau на 20 ноември, се издирват. Coast Guard-Guam в координация с Department of Defense, Japanese Coastguard, government of Palau и Automated Report System for Merchant Vessels сa се включили в SAR операцията. Около 5 p.m Guam time, Coast Guard-Guam се приели радио сигнал за тревога за вероятно бедствена ситуация на "No.1 Gyotoku Maru". Корабът се преобърнал на около 1250 miles from Palau в 9 a.m. Guam time, на 21 ноември. Шест часа по-късно били открити два спасителни пояса и един спасителен сал, но без хора в него. Корабите в района са предупредени да засилят наблюдението си.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Чет 23 Ное 2017, 21:27    Заглавие:  

___На 22 ноември в 5 p.m. танкера-химикаловоз "Aragonith"(DWT 4482, build 1999, flag Cyprus) получил повреда в ГД по време на транзит през Kiel Canal, близо до Oldenbüttel, плавайки от Rotterdam за Gdynia. Танкерът останал в Breiholz където бил задържан, докато причината за повредата не бъде открита и отстранена. Най-накрая стигнал в Kiel на 23 ноември в 3:40 a.m. и продължил плаването в източна посока в 4:30 a.m., ETA 24 ноември в 11 a.m.

___На круизния пасажерски кораб "Silver Cloud"(GT 16927, build 1994, flag Bahamas) на 19 ноември, се появил проблем, причинен от повреда на горивна помпа и останал без ход, докато плавал към Antarctica. Това беше първото плаване, след тримесечен ремонт в кораборемонтен завод в Малта, за да го превърне в кораб за полярни екскурзионни плавания. Корабът отплавал от Buenos Aires на 16 ноември и в момента на аварията се намирал близо до Puerto Madrynе. След около час хода бил възстановен, което му позволило да се върне в Puerto Madryn за ремонт. На следващия ден обаче от компанията собственик "Silversea" съобщили, че резервната част за горивната помпа няма да бъде доставена навреме, за да може корабът да отплава за Antarctica. 16-дневния круиз включвал Falkland Islands, the South Shetland Islands and the Antarctic Peninsula. Круизът бил отменен. "Silversea" ще възстанови пълната сума на всички пасажери, както и ще организира и плати полетите обратно до домовете на пасажерите.

___На 22 ноември в 11:40 p.m. сухотоварния "Kasra 1"(DWT 2858, build 1991, flag Iran) останал без управление на Volga river at kilometer mark 3602, след като вода заляла рулевата, която се наводнила. Корабът застанал на котва извън фарватера, за да не пречи на трафика. "Kasra 1" бил с 2320 тона генерален товар на борда и плавал от Astrakhan за Enzeli.

___На 21 ноември в 3:30 a.m. MRCC-Tianjin били информирани за сблъскване между контейнеровоза "MSC Luciana"(DWT 131462, build 2009, flag Panama) и китайския сухотоварен "Sulianhaiji 0118" в Bohai Sea seven miles off the Caofeidian port. Контейнеровоза отплавал от Tianjin за Busan. "Sulianhaiji 0118" получил голяма пробойна в десния борд около мидела и последвало сериозно постъпване на вода. SAR кораба "Bei Hai Jiu 119" бил изпратен на помощ и взел авариралия кораб на буксир за да го провлачи до Caofeidian. 16-те души екипаж били спасени.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Съб 25 Ное 2017, 17:40    Заглавие:  

___Пасажерския ферибот "Jetliner"(GT 4663, build 1996, flag Indonesia) на 23 ноември в 5:30 p.m., със 181 пасажери на борда, влязъл в Kendari port/southeast Sulawesi island с голяма скорост. Фериботът пристигал от Kendari, след като отплавал от Raha в 11 a.m., когато влизайки в порта, заради блякаут станал неконтролируем и се спрял в офиса на Syahbandaar Office. Няма пострадали от екипажа и пасажерите, които били евакуирани. Сградата е силно пострадала, фериботът също е получил сериозни повреди в носовата част.

___MRCC-Vladivostok били информирани след пожар, избухнал в МО на сухотоварния "Iman"(GT 7442, build 1985, flag Togo) сутринта на 24 ноември в Japan Sea, 210 miles off Vladivostok. Корабът бил с товар автомобили и плавал от Toyama за Vladivostok с екипаж 21 човека, всички руснаци. МО било херметизирано и включена СО2 системата Пожарът бил загасен, но корабът останал без ход на дрейф, докато влекача "Neftegaz 55" не пристигнал и не го взел на буксир за Vladivostok. На 12 ноември в Toyama Shinko port, вторият помощник бил открит мъртъв. По-късно един от екипажа бил арестуван като заподозрян в убийството му. "Iman" получил разрешение да напусне порта след всички формалности и разследвания на 21 ноември, но само 3 дни по-късно попаднал отново в беда.

___Сухотоварния "Fukuyoshi Maru No.1"(DWT 2283, build 1988, flag Japan) се блъснал във вълнолома, подхождайки към port of Taketoyo upon Honshu island, south of Nagoya, на 24 ноември в 06:10 a.m. Корабът плавал от Osaka с товар въглища. След около 5 часа бил снет от вълнолома и застанал на кей в Taketoyo. Както корабът, така и вълнолома са получили щети. Смята се, че навигационната грешка е причината за засядането.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Нед 26 Ное 2017, 18:21    Заглавие:  

___По време на прехода от Frederiksvaerk за Northsea сухотоварния "Darwin"(DWT 1537, build 1984, flag Antigua) получил повреда в ГД при преминаване транзит през Kiel Canal, малко след като излязъл от шлюза при Kiel-Holtenau на 25 ноември в 2:30 p.m. и започнал да дрейфа по канала като се насочил към дигата между Warleberg и Landwehr. Влекача "Neptune Mariner" който се намирал съвсем близо, влачейки кораб от Rostock за Cuxhaven, го освободил и застанал на борда на "Darwin" с което предотвратил засядането му, изтеглил го до близкия кей при Warleberg и продължил по назначение. "Darwin" бил взет на буксир от влекачите "Stein" и "Bülk" които пристигнали в 10 p.m. за да го провлачат до Kiel, където го поставили на Voith Quay.

___Сутринта на 24 ноември, ро-рото "Adeline"(GT 21020, build 2012, flag Malta) заради механичен проблем, плавайки от Rotterdam за Purfleet/north of Margate, останал на дрейф. Влекача "MTS Vanquish" бил изпратен от Yarmouth. "Adeline" бил взет на буксир сутринта на 25 ноември и пристигнали в Zeebrugge, на 26 ноември в 7 a.m.

___Сухотоварния "Timbus"(DWT 6238, build 1999, flag Germany) на 26 ноември рано сутринта, получил повреда в ГД в Northsea, плавайки от Varberg за Flushing. Корабът започнал да дрейфа с около един възел north of Terschelling, about 20 miles off the coast. Влекача "Viking" пристигнал от Delfzijl около обяд и го взел на буксир към Emden.

___Влекача "Leonardo"(GT 236, build 1986, flag Finland) отплавал от Rauma на 25 ноември за Sea of Bothnia за да помогне на сухотоварния "Prima Celina"(DWT 2250, build 1992, flag Finland) който заради проблем, останал на дрейф плавайки от Rönnskär за Västerås. "Prima Celina" бил взет на буксир и застанал на кея в Rauma на 26 ноември в 9:30 a.m. за ремонт.

___Сухотоварния "Scot Leader"(DWT 4507, build 2007, flag UK) получил повреда в рулевите машини на 24 ноември в 9:55 p.m. при преминаване транзит през Kiel Canal, плавайки от Riga за UK и заседнал на дигата, близо до моста Rade. Корабът се снел сам по-късно, а от трафик контрола го информирали, че ще бъде извършена инспекция и разследване от полицията в Rendsburg. Плавайки към порта, станал още един инцидент. Намирайки се близо до фериботния кей при Nobiskrug Yard/Rendsburg, рулевите отново отказали и корабът отново заседнал, но отново успял да се снеме сам в 11:35 p.m. и се насочил към порта на собствен ход. Полицията Brunsbüttel започнала разследване и корабът бил задържан, докато не бъдат извършени допълнителни прегледи на 27 ноември.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Вто 28 Ное 2017, 17:47    Заглавие:  

___Самоходния шалан "Skrunda"(DWT 1068, build 1990, flag Russia) заседнал на 26 ноември в 12:55 p.m. в Dalnaya Bay west of Vysotsk/northeastern Gulf of Finland. Заради скъсано дейдвудно уплътнение на единия гребен вал, вода започнала да навлиза в МО, но екипажа успели да вземат ситуацията под контрол. Извикания влекач снел шалана на 27 ноември.

___Сухотоварния "Shun Jin Long"(Callsign:BYWA7, flag China) натоварен с 5038 тона стомана и сухотоварния "Jin Ze Lun"(Callsign:BHVY, flag China) натоварен с 5000 тона пясък се сблъскали на 27ноември в 3 a.m., в Pearl River estuary/Guangdong Province. "Jin Ze Lun" потънал, двама души от екипажа били спасени, а 12 липсват. В SAR операцията вземат участие 30 спасителни кораба и хеликоптер. "Shun Jin Long" също получил сериозни щети и голямо постъпване на вода, заради което бил откаран на плитко да заседне, за да не потъне. 11-те души екипаж били спасени.

___Пасажерските фериботи "Nusa Agun"(GT 5730, build 1970, flag Indonesia) и "Titian Murni"(GT 3614, build 1977, flag Indonesia) се сблъскали в Bakauheni, Lampung/Sunda Strait, на 27 ноември на обяд. "Nusa Agung" получил пробойна и започнало постъпване на вода, след като "Titian Murni" който също получил сериозни повреди в носовата част, го ударил в десния борд. В момента на сблъсъка в района имало гъста мъгла.

___Малко след отплаване от Helsingоr на 27 ноември в 12:45 p.m. за Helsingobrg, пожар избухнал на борда на пасажерския ферибот "Aurora af Helsingborg"(GT 10918, build 1992, flag Sweden) който веднага се върнал обратно в порта, където пожарните бригади го очаквали, но екипажа за това време, почти напълно успели да загасят пожара.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Сря 29 Ное 2017, 17:49    Заглавие:  

___Сухотоварния "Sea Trader"(DWT 6355, build 2007, flag Malta) получил повреда в управлението при отплаване от Kavkaz port на 27 ноември в 3 p.m. Корабът преминал на аварийно управление, но три влекача били изпратени на помощ и в 4:30 p.m. застанал на котва на Kavkaz roads, където екипажа се заел с отстраняване на проблема.

___Сухотоварния "RMS Goole"(DWT 2620, build 2005, flag Antigua) блъснал пилотския катер "Krutoyar"(GT 84, flag Russia) на 28 ноември в 02:53 a.m., в northeastern Gulf of Finland in waters of Vysotsk port. Пилотския катер на който имало трима души се преобърнал, един от екипажа бил спасен от "RMS Goole" в 03:31 a.m. и прехвърлен на пристигналия влекач, а останалите двама са изчезнали. На борда на кораба нямало пилот. Започнала SAR операция, всички кораби в района били предупредени и помолени да помогнат, ако е възможно. "RMS Goole" плавал от Slvesborg за Joensuu и преминавал транзит през руски води. След сблъсъка бил закотвен на Vysotsk anchorage, за разследване и инспекция.

___Балкера-панамакс "Dora Schulte"(DWT 79607, build 2010, flag Liberia) заседнал на 20 ноември в Limende Strait между Bangka Belitung islands, South China Sea/Java Sea, плавайки от Singapore за Cigading port. Балкерът здраво е заседнал в позиция 02*58'S, 107*11'E. Индонезийските власти заявили, че няма сигнал за бедствие, от балкера не са искали помощ, екипажът останал на борда и една седмица по-късно ситуацията оставала непроменена.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Пет 01 Дек 2017, 18:31    Заглавие:  

___Пасажерския ферибот "Isola di Capri"(GT 1925, build 1998, flag Italy) с левия си борд, се ударил в десния борд на стоящия на кея пасажерски ферибот "Driade"(GT 1387, build 1980, flag Italy) в Massa Port/Naples, на 29 ноември, заради силен вятър, малко след като направил опит да отплава. И двата ферибота получили щети и били задържани в порта, докато времето се подобри по-късно същия ден. Поради неблагоприятните метеоусловия, корабите на подводни криле обслужващо островите, също били задържани в порта.

___Ро-рото "Eurocargo Alexandria"(GT 32647, build 2011, flag Italy) на 28 ноември в 6:30 p.m., се блъснал в кея в port of Genoa, пристигайки от Catania. И кораба и кея получили повреди. На 30 ноември в 1:20 a.m. "Eurocargo Alexandria" отплавал за Salerno.

___При влизане в port of Cagliari на 29 ноември в 8:05 a.m., сухотоварния "Karina Danica"(DWT 2130, build 1991, flag Denmatk) останал без управление и се блъснал в буй на входа на канала. Два влекача провлачили кораба и му помогнали да застане на кей в Cagliari port в 10:45 a.m. От Coast Guard-а са започнали проверка, а най вероятната причина e, че имало проблем управлението на винта, който бил с регулираема стъпка, което довело до невъзможност корабът да маневрира правилно. Водолази извършили преглед на корпуса.

___Контейнеровоза "Maersk Bogor"(DWT 43177, build 2009, flag Sigapore) по време на отплаване, се ударил в кей 39 в port of Novorossiysk, на 30 ноември в 2:06 p.m. Инцидента станал след като кърмовия буксир се скъсал. При удара пострадал леко един от крановете, кея, а контейнеровоза получил също щети.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Пон 04 Дек 2017, 18:14    Заглавие:  

___През нощта на 02 декември, пасажерския ферибот "Sorolla"(GT 26916, build 2001, flag Spain) обслужвал линията Melilla-Alméria, се блъснал в кея при маневра за заставане на кея в port of Alméria, след като бил хванат от силен порив на вятъра. Няма пострадали, но ферибота получил значителни щети и ще остане в порта за известно време. Рейсовете от Alméria за Melilla и обратно, на 03 декември били отменени, а пасажерите били прехвърлени на други фериботи на компанията Transmediterranéa и други корабни компании, или ще им бъдат възстановени билетите. На 04 декември компанията изпратила заместващ ферибот.

___На 03 декември, в 10:45 a.m., сухотоварния "Siegfried Lehmann"(DWT 4508, build 2005, flag Antigua) влизайки в големия южен шлюз в Brunsbüttel, се ударил в танкера-химикаловоз "Manas"(DWT 10744, build 2008, flag Malta), който бил швартован на средната стена на шлюзовата камера. Заради грешка в маневрирането, кърмата на товарния кораб се ударила в танкера. FR лодката на "Siegfried Lehmann" на десния борд била сериозно повредена, както и получил вдлъбнатини по корпуса, а палубните леери на танкера изкъртени, но независимо от това, той по обяд продължил рейса си за Rotterdam, а "Siegfried Lehmann" който плавал от Kolding to Sevilla, бил задържан, докато класификационната организация не сертифицира мореходността му.

___На 02 декември в 9:40 a.m. контейнеровоза "Katharina Schepers"(DWT 13031, build 2012, flag Cyprus) се блъснал в една от отбивачките на километър 92, при преминаване транзит през Kiel Canal в западна посока, плавайки от Helsingborg за Bremerhaven. Отбивачката била ударена под ъгъл около 10 - 15°. Контейнеровоза продължил към Brunsbüttel, където пристигнал в 5:50 p.m. Полицията започнала разследване и оглед на повредата по корпуса. На 03 декември в 10:30 а.m., "Katharina Schepers" продължил за Bremerhaven, където пристигнал на 04 декември в 5 a.m.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5323

МнениеПуснато на: Вто 05 Дек 2017, 18:38    Заглавие:  

___Сухотоварния "Sheng Hai"(DWT 1750, build 1989, flag Togo) потънал на 04 декември в позиция 37*07'N, 123*53'E, Yellow sea, по средата на пътя от Weihai за Incheon. От 10-те души екипаж, 7 са били спасени, а трима са изчезнали. Започнала е SAR операция. South Korean Coast Guard са приели сигнал за бедствие от кораба в 4:23 p.m. когато той бил на 54 nm off Socheong Island. Китайските SAR кораби пристигнали първи на мястото в региона, който е съвместна отговорност на China и South Korea SAR. Около дузина контейнери дрейфат близо до мястото на потъване на кораба.

___Корабът обслужваш ветрогенераторите "Kitty Petra"(Callsign:2HGW7, flag UK) излъчил сигнал за бедствие заради пожар, намирайки се на 6 miles off Rhyl, на 04 декември в 5:53 p.m. Спасителни катери от Llandudno и Rhyl били изпратени към мястото, които бързо загасили огъня. Корабът продължил към Mostyn port с един двигател придружаван от катерите и когато наближил Prestatyn, единия катер бил освободен, а другия придружил "Kitty Petra" до влизането му в Mostyn harbour. Няма пострадали.

___Танкера "Qi Cheng Xian Feng"(L-53.0m, B-9.0m, flag China) заседнал на вълнолом в Yangtze estuary, сутринта на 04 декември, получил пробойни и постъпване на вода. Кърмата му потънала напълно, само носовата част и бака останали над водата. SAR кораба "Dong hai Jiu 102" спасил всичките 9 души екипаж, с въжена линия между него и танкера. Преди да напуснат кораба, екипажа успели да затворят всички кранове, тръбопроводи и танкове, за да избегнат разлив.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 180 от 181 [2702 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 178, 179, 180, 181 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 1.1329s ][ Queries: 15 (0.8705s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker