Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Италия получи от Израел и втория самолет за ДРЛОиУ CAEW G550 · Обратното движение на кюрдския сепаратизъм в Ирак и Сирия · Искрен Веселинов: Патриотите ще подкрепят правителството на вота · Ако ГЕРБ наложи силово Истанбулската конвенция,губи всички следващи избори · След тежък работен ден 55 дами предпочитат дивана .Вижте ги ГАЛЕРИЯ 18++++ · В ГЕРМАНИЯ ПРИЗНАХА: ВЛАДИМИР ПУТИН НЕ Е ПРОСТО ПРЕЗИДЕНТ! ПУТИН Е ЛЕГЕНДА, СВЕТОВНА ЛЕГЕНДА!!! ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot Президентски избори в РФ - 2018(88)
В момента е: Сря 24 Яну 2018, 09:46
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
L 39ZA в България - пак летят!
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 14 от 14 [210 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14
Автор Съобщение
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 24 Апр 2013, 08:40    Заглавие:  

Чудото стана - L-39ZA на българските ВВС пак летят!!!

Снимки на ВВС от вчерашното приемно облитане от българо-чешки екипажи:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 24 Апр 2013, 09:16    Заглавие:  

И така бордове 137 и 205 вече летят!

Последният етап от връщането им към полет започна на 19 април 2013 г. когато самолетите преминаха успешно заводското облитане след извършените по тях технически процедури. Изпитателните полети бяха изпълнени от чешки пилоти, представители на производителя „Аеро Водоходи”.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

На 23 април 2013 г. в Учебната авиационна група „Георги Бенковски” - Долна Митрополия започна приемното облитане на първите летателни апарати от този тип, преминали процедура по възстановяване на летателната годност и удължаване на междуремонтния им ресурс по време.

Приемните полети бяха осъществени от полковник Анатолий Кръстев, началник на Щаба на ВВС и майор Пламен Попов, началник на Авиационния учебен център в авиогрупата, съвместно с чешки летци.

В хода на облитанията бе проверено поведението на възстановените L-39ZA при изпълнение на различни въздушни маньоври. Изпита се и работата на системите и оборудването им на малки, средни и големи височини.

Предстои възстановяване на летателната подготовка на пилотите-инструктори в Учебната авиогрупа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 24 Апр 2013, 13:44    Заглавие:  

Ето подробности за изпълнението на проекта:

Полк. Григорий Стаменов, командир на УАГр. „Г. Бенковски” пред „Клуб КРИЛЕ”
-Как се развива проектът за ремонт на реактивните УТС L-39ZA и какво е участието на инженерно-техническия състав от групата в него?
-Те бяха спрени от полети през 2007 г. поради изтичане на ресурса им по време. Връщането им в строя стана възможно след няколкогодишни усилия от страна на ВВС и състава на учебната авиогрупа. Като резултат през септември 2012 г. бе сключено рамково споразумение с чешката фирма „Аероводоходи“ за извършване на капитално-възстановителни ремонти (КВР). Така че, L-39ZA Albatros тази година ще полети. Това вече мога да го твърдя, имайки предвид дейностите, които се изпълняват в момента. Засега това ще стане с 3 самолета, като се надявам в бъдеще да са повече, както е предвидено в договора. Връщането на L-39ZA в строя ще ни позволи да провеждаме още по-пълно и качествено обучение на летателен състав, защото с този самолет може да се изпълнят задачи за реално бойно използване по земни и въздушни цели. Нещо което правим сега с РС-9М, но само с фотокартечницата. В края на месеца, ако всичко се развива по план и няма пречки, ще започнем с полети за облитане, полети за възстановяване на подготовката на пилотите и поетапно ще навлезем в нормална летателна експлоатация.
По отношение на втората част от въпроса, за участието на инженерно-техническия състав, мога да кажа, че със своята експертиза и желание за работа те дават своя принос за връщането на самолета в експлоатация. По принцип не се изисква участие от наша страна, но нашия инженерно-технически състав помага винаги, когато и с каквото се наложи. Помагат, първо защото това са наши самолети, и второ, защото това е полезно за възстановяване и на техните навици по експлоатацията на самолета.
Малко повече детайли за това, как ще протече възстановяването на летателната дейност с L-39ZA. Ремонтните дейности се изпълняват от специалистите на производителя „Аероводоходи”-Чехия и ТЕРЕМ „Георги Бенковски”-Пловдив. Първите два самолета ще преминат през процедури за възстановяване на летателната годност и удължаване на ресурса по време тук при нас, на място. На останалите ще се извърши КВР в халетата на завода в Граф Игнатиево. Когато те са готови, и първите 2 ще преминат през КВР. Така всички самолетите ще получат удължаване на ресурса.
Заводското облитане ще е от летци на „Аероходоходи”. Облитането за приемането на самолетите ще се осъществи от наши летци с участието на летците на фирмата-изпълнител на ремонтните дейности. Следва програма за възстановяване на летателните способности на нашите летци. Тази програма е обсъдена, огледана отвсякъде, приета, утвърдена и се надявам да се реализира безпроизшествено. Планирано е в процеса на възстановяване да се използва и тренажорът TL-39, доставен на времето със самолетите, и върнат към експлоатация от нашите специалисти. Плановете предвиждат на първия етап да се възстанови подготовката в по-прости условия, а крайната цел е пълното бойно използване на самолета и неговите възможности, включително бордовите оръжия. Идеята е обучението на младите пилоти да преминава и през този самолет, като целта ще не е толкова да се трупа нальот, а по-скоро обучаемите да се запознаят практически с всички видове подготовки и бойно използване.

Подробности в новия брой 5/2013 на сп. "Клуб КРИЛЕ" от 1 май в продажба
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Shilo


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1202
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Вто 30 Юли 2013, 17:54    Заглавие:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
Dream on
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42293

МнениеПуснато на: Сря 31 Юли 2013, 21:28    Заглавие:  

Arrow Поредният български L-39 в полет
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42293

МнениеПуснато на: Сря 11 Сеп 2013, 13:32    Заглавие:  

Arrow Необходимост от тренажорна техника в българските ВВС
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42293

МнениеПуснато на: Съб 14 Сеп 2013, 09:15    Заглавие:  

Завърши успешно първият етап от курса за приучване на самолет L-39 ZA

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Shilo


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1202
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Вто 15 Окт 2013, 22:21    Заглавие:  

Click to see if image is larger
_________________
Dream on
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
su - 22

Регистриран на: 01 Май 2010
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Пон 17 Фев 2014, 06:34    Заглавие:  

Някой знае ли какво се случва около ремонта на останалите самолети
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Gremlin

Регистриран на: 09 Яну 2006
Мнения: 65

МнениеПуснато на: Нед 18 Окт 2015, 12:48    Заглавие:  

На втора страница от темата е споменат ремонта на L-39(май ZA) на Нигерийските ВВС. Дали се навърта тъдява някой участник в тези дейности. Интересува ме какво стана след връщането на групата техници през есента на 2003-та.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 23 Окт 2015, 08:27    Заглавие:  

БОРД 209 ОТНОВО В РЕДИЦИТЕ НА ДОЛНА МИТРОПОЛИЯ

На 21.10.2015 год. екипаж на Учебна авиационна група „Георги Бенковски” извърши успешно облитане на ремонтирания учебно – боен реактивен самолет L-39 ZA „Албатрос” с борден № 209.

Съгласно рамковия договор между Военновъздушните сили и производителя Aero Vodochodi самолета премина капитално – възстановителен ремонт в авиоремонтен завод „Авионамс” АД – Граф Игнатиево. На 13.10.2015 год., пилотиран от чешки пилоти, той бе пребазиран на Летище Долна Митрополия, където се извърши техническото и документално приемане на машината.

Командирът на авиогрупата полковник Юлиян Радойски и майор Пламен Иванов – инспектор по летателна подготовка в Авиационен учебен център извършиха облитането и официалното приемане на самолета.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 8347
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 18 Апр 2016, 12:24    Заглавие:  

http://img-fotki.yandex.ru/get/16173/69185483.604/0_13613a_a2c4a1e6_orig.jpg
http://img-fotki.yandex.ru/get/3104/69185483.604/0_13613b_e9032bef_orig.jpg
http://img-fotki.yandex.ru/get/9798/69185483.604/0_13613c_3671105e_orig.jpg
http://img-fotki.yandex.ru/get/15537/69185483.604/0_13613d_a3ee6ee6_orig.jpg
http://img-fotki.yandex.ru/get/4712/69185483.604/0_13613e_eae1cf66_orig.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
plevenski

Регистриран на: 15 Мар 2016
Мнения: 25
Местожителство: България

МнениеПуснато на: Нед 15 Май 2016, 09:31    Заглавие:  

Уникални снимки, за пръв път виждам снимка на бомбопускане от Л39. Май доста хвърчат тази година, в Плевен вони на керосин, та се не трае Smile
_________________
Не вярвай на Данайците дори когато ти носят дарове.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42293

МнениеПуснато на: Пон 17 Окт 2016, 12:10    Заглавие:  

Дневно-нощни полети с L-39ZA в УАГ „Георги Бенковски” (снимки) – 1 част
http://www.pan.bg/view_article-1-354800-Dnevno-noshtni-poleti-s-L-39ZA-v-UAG-Georgi-Benkovski-snimki-1-chast.html


Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42293

МнениеПуснато на: Чет 04 Яну 2018, 21:54    Заглавие:  

И L-39 СПИРАТ ДА ЛЕТЯТ...
http://www.pan.bg/view_article-1-412932-pred-prizemyavane-sa-i-uchebnite-bojni-samoleti-L-39.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 14 от 14 [210 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 12, 13, 14
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2956s ][ Queries: 15 (0.0052s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker