Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Назарбаев сравни международната обстановка с Карибската криза от 60-те · Сражения, болести и мизерия - Йемен тихо умира · 137 милиона лева повече за министерството на отбраната · Северна Африка отхвърля плановете на ЕС да им "натресе" центрове за мигранти · Превъоръжаването на армията взе първата си жертва · Голямото църковно поражение на Путин ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 20 Окт 2018, 05:58
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Аварии с търговски кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 181 от 189 [2822 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 179, 180, 181, 182, 183, ..., 187, 188, 189 Следваща
Автор Съобщение
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Пет 08 Дек 2017, 18:50    Заглавие:  

___На 07 декември в 11 a.m. сухотоварния "Hannah Kristina"(GT 5932, build 1999, flag Norway) бил взет на буксир близо до Vartdalsfjord. Корабът отплавал от Florø на 06 декември в 10:30 p.m., получил повреда в ГД и поискал помощ. Изпратения спасителен катер "Idar Ulstein" го взел на буксир и провлачил до Ålesund където пристигнали в 3:30 p.m.

___По време на прехода от Gijon за Rotterdam с товар 2000 тона стоманени слитки и екипаж 7 души, сухотоварния "Eems Traveller"(DWT 2850, build 2000, flag Netherlands) съобщил на 07 декември в 11:14 a.m. на CROSS Corsen, за проблем с ГД, намирайки се на 18 miles off Ouessant. Корабът започнал да дрейфа към скалите на Portsall, от които бил на 15 miles. Докато екипажа се опитвал да отстрани проблема, Maritime Prefecture of the Atlantic, наредило на аварийния влекач "Abeille Bourbon" в 12:10 p.m. да се отправи към Ouessant и да застане близо до кораба. Влекачът бил изпратен заради щормовото предупреждение за времето района. В 12:50 p.m., станало ясно, че екипажа няма да отстрани проблема, корабособствениа сключил договор с Abeilles International за провлачване на кораба до Brest. Влекача успял да вземе кораба на буксир, въпреки сложните метеоусловия "winds of seven Beaufort and a high swell". Конвоят пристигнал в порта на 08 декември в 12.15 a.m. и "Eems Traveller" бил поставен на Quay Armand Considère за ремонт.

___Танкера-химикаловоз "CT Cork"(DWT 10303, build 2008, flag Malta) останал без ход и започнал да дрейфа в Atlantic, southwest of the Azores на 28 ноември. Танкера плавал от Puerto Rico за Yalova. Влекача "Alp Winger" сключил договор за провлачване, отплавал от Ponta Delgada на 29 ноември, пристигнал при танкера на 02 декември в 7:30 p.m. и го взел на буксир към Funchal.

___По време на прехода от Cadiz за Oslo сухотоварния "Ocean Voyager"(DWT 9231, build 2012, flag Germany) заседнал в Oslo Fjord, на 08 декември в 7 a.m. Корабът заседнал близо до Storegrunn lighthouse/Drоbak Sound. Няма опасност за екипажа. Спасителния катер "Bergesen d.y." бил в готовност за оказване на помощ, а влекача "John" бил изпратен от Slagen. Първия опит за снемане бил неуспешен, заради започващия отлив. Бил изпратен и влекача "Gyltingen" за втория опит, който трябва да е през нощта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Пон 11 Дек 2017, 19:56    Заглавие:  

___Четири пожарни машини били изпратени в Scalloway на 09 декември, след като в МО на кораба за превоз на жива риба "Viking Gripfisk"(DWT 738, build 1997, flag Norway) започнало да се пълни с вода. Корабът стоял на Blacksness Pier и нямал нито товар нито екипаж на борда. Сигнала бил подаден в 4:10 p.m., а първата пожарна пристигнала 20 минути по-късно. Използвайки четири преносими помпи, водата била изкачана и ситуацията била взета под контрол в 6 p.m.

___Балкера-панамакс "DL Adonis"(DWT 79329, build 2010, flag Panama) останал без ход късно през нощта на 02 декември в Baltic Sea, west of Hiiumaa, плавайки от Gdynia за Ust-Luga. Балкерът застанал на котва за да изчака пристигането на влекача "Fairplay 35" който на 06 декември бил изпратен да го вземе на буксир и провлачи до Gdansk, където пристигнали на 11 декември.

___South African Maritime Safety Authority’s Maritime Rescue Coordination Centre (MRCC) координирали спасяването на 22-ма души екипаж на потъналия траулер "Ellis S" в ранните часове на 08 декември, след като той попаднал в rough seas на около 40 nm south west of Danger Point/Cape South Coast. Корабът започнал да взема вода при "waves of approximately three to four metres in height and with a light wind blowing at around 30 km/h". MRCC приели сигнала за бедствие в 12:49 a.m. чрез Maritime Radio Service и съобщение в което се казвало, че корабът взема вода в МО, по неизвестни причини, започнал да се крени и потъва, независимо от работата на помпите. MRCC използвали AIS-а за идентифициране на кораба, както и на корабите в района. Първи към мястото на бедствието пристигнал траулера "Fuchsia"(GT 768, build 1999, flag South Africa), следван от сухотоварния "Realka" и танкера "Aral Sea"(DWT 104884, build 1999, flag Singapore). "Fuchsia" застанал близо до полупотъналия траулер и успял да вземе на борда си всичките 22 души. Изоставения "Ellis S" час по-късно потънал. "Fuchsia" се насочил към Hermanus, където спасените слезли на брега и били изпратени в местната болница за медицински прегледи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Пет 15 Дек 2017, 18:03    Заглавие:  

___На 13 декември в 7:14 a.m. сухотоварния "Sea Leader"(DWT 6355, build 2007, flag Malta) се ударил в стоящия на кея танкер "SVL Unity"(DWT 7023, build 2013, flag Russia) по време на маневра за отплаване от Kavkaz port. И двата кораба са получили повреди, а на 14 декември застанали на котва на Kavkaz anchorage/Kerch Strait. "Sea Leader" бил с товар 4316 тона слънчогледово кюспе и плавал за Izmir, а "SVL Unity" пристигнал в Kavkaz port с товар газьол.

___На 13 декември, пасажерския ферибот "Kelimutu"(GT 6022, build 1986, flag Indonesia) с 516 пасажери на борда се блъснал в сухотоварния "Maju-88"(DWT 2721, build 2002, flag Indonesia) в Sampit river, малко след като отплавал от Sampit Port/southern Borneo. Инцидента станал в тесния фарватер, докато ферибота плавал надолу по реката към Java Sea. "Kelimutu" получил пробойна около 2 метра над водолинията в носовата част и се върнал обратно в Sampit, където пасажерите слезли, а парите за билетите били върнати. Ремонта вероятно ще продължи до 15-16 декември.

___Спасителния влекач "Ievoli Black" от Kirkwall бил изпратен на помощ на кораба за превоз на жива риба "Fame"(DWT 788, build 1966, flag Norway) който останал без ход, заради проблем с двигателя, близо до Isle of Lewis, на 14 декември, със 5-ма души екипаж, които съобщили за това в 5:30 p.m. Два спасителни катера и един хеликоптер били изпратени към кораба, който бил с товар сьомга. Единия катер останал до кораба цяла нощ, но екипажа отказали да го напуснат. Хеликоптера бил в готовност да ги евакуира, ако се наложи, но корабът дрейфал чисто от скалите. Независимо от "strong gale-force winds and swells of up to eight metres", екипажа отдали и двете котви за да изчакат пристигането на "Ievoli Black" който рано сутринта на 15 декември подал буксир и започнал провлачването към Isle of Harris.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Пон 18 Дек 2017, 17:50    Заглавие:  

___Сухотоварния "Manuela E"(DWT 5000, build 2007 ,flag Spain) заради проблем с ГД на 17 декември, след като отплавал от Gibraltar, останал без ход започнал да дрейфа на 2,5 miles from Punta Acebuche/Algeciras и поискал помощ. SAR кораба "Salvamar Arcturus" бил изпратен от Tarifa, успял да спре дрейфа вземайки го на буксир. По-късно буксировката била продължена от влекача "Luz de Mar" който провлачил "Manuela E" до port of Algeciras, където застанали 12:30 p.m.

___При прехода от Leixoes за Rotterdam, ро-рото "Bore Sea"(GT 25586, build 2011, flag Netherlands) сутринта на 17 декември, останал без ход в средата на English Channel. Намиращия се наблизо влекач "Multratug 7" който плавал от Ceuta, пристигнал на мястото след обяд и започнал да влачи ро-рото към Terneuzen, ETA 18 декември след обяд. От Oostende бил изпратен влекача "Multratug 20" да помогне при маневрата в порта.

___SAR кораба "Lifeline"(GT 231, build 1968, flag Netherlands) на 15 декември, получил повреди при сблъсък с либийски риболовен кораб, който заради повреда в рулевата останал без управление в Coal Wharf/port of Vallettа. Гумената лодка на "Lifeline" на стойност €15.000, била унищожена, както има и по-дребни повреди.

___При прехода от Police за Goole, сухотоварния "Eems Solar"(DWT 2620, build 2010, flag Netherlands) на 18 декември рано сутринта, останал без ход заради отказ на ГД при преминаване транзит през Kiel Canal, точно когато се намирал под моста при Grünental и аварийно отдал котва. Влекачите "Wolf" и "Wal" били изпратени от Brunsbüttel на помощ. Екипажа успели да рестартират двигателя в 8:20 a.m. и корабът продължил към Brunsbüttel, подпомаган от "Wolf" като кърмови влекач. В 10:30 a.m. пристигнали в порта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Съб 23 Дек 2017, 18:55    Заглавие:  

___На 21 декември в 9 a.m. сухотоварния "BBC Kibo"(DWT 9339, build 2011, flag Antigua) се сблъскал с влекач на входа на port of Porto Alegre. Влекачът останал без ход заради проблем с двигателя и се опитал да се измъкне от пътя на приближаващия се кораб, но не успял, бил ударен от десния борд и въпреки опитите на "BBC Kibo" да спре бил избутан в порта. Инцидента се разследва от пристанищните власти. "BBC Kibo" бил с товар трансформатори и друго оборудване, плавал за port of Santos и port of Zárate.

___На 22 декември в 11:15 a.m. сухотоварния "Darwin"(DWT 1537, build 1984, flag Antigua) плавайки от Falkenberg за Lindø, заседнал в Odense Fjord. Корабът, който бил с газене на 3,7 метра, очевидно е излязъл от фарватера, но не оказва влияние на корабния трафик. Датските спасителни служби чакали плана за спасяване да бъде одобрен, преди да започнат спасителните работи, вероятно на 23 декември, когато приливът ще е най-голям.

___По време на прехода от Tuzla за Famagusta сухотоварния "Little Seyma"(DWT 3383, build 1980, flag Panama) на 22 декември вечерта заседнал на eastern coast of the small island of Trakonisi, off the eastern tip of Mykonos и вода започнала да навлиза в МО. Заради щормовото време корабът търсел укритие. 12-те души екипаж украинци и азербайджанци били евкуирани като предпазна мярка. Корабът бил с товар 2700 тона брашно.

___Сухотоварния "Optimar"(DWT 2888, build 1983, flag St Vincent) здравo заседнал в щормово време на Brakan rocks west of Hestskjæret off Averøy, на 23 декември в 6 a.m., плавайки от Egersund за Bergneset. В 6:40 a.m. от кораба подали сигнал за бедствие. Екипажа 7 души били евакуирани с вертолет и прехвърлени в Kristiansund. Корабът е с 1300 тона товар. От високите вълни корабът започнал да се плъзга по скалите с което получил 10-15 метрови пробойни по корпуса и двойнито дъно, но независимо от това останал да плава. Спасителния катер "Erik Bye" пристигнал от Kristiansund, а около обяд и влекача "Waterbjoern". В 11:45 a.m. въпреки лошото време, от катера успели да прехвърлят един моряк на борда, който успял да задържи подаденото буксирно въже, след което катера го снел и започнал да го провлачва към Kristiansund и в 2 p.m. с помощта на влекача го поставили на кей в порта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Пон 25 Дек 2017, 18:44    Заглавие:  

___На 23 декември в 8 p.m. сухотоварния "MSM Dolores"(DWT 5746, build 2012, flag Cyprus) пристигайки от Lisbon, заседнал на дигата в Kiel Canal на km 88,5. Корабът се завъртял във фарватера, кърмата заседнала на отсрещната дига и блокирал канала между фериботните станции Landwehr и Schwartenbek. От трафик контрола изпратили влекачите "Bülk" и "Holtenau" от Kiel, които снели кораба в 11 p.m. и го провлачили до Kiel/North Port, където полицията започнала разследване, а водолази започнали оглед на корпуса, винта и перото, след което корабът отплавал на 24 декември в 9:30 a.m. за Bronka, където ETA 27 декември.

___Сухотоварния "Famita"(DWT 5215, build 2002, flag Bahamas) на 23 декември в 10 p.m., пристигайки от Hausvig, заседнал в Svendborg при влизане в порта. Засядането било причинено от механичен проблем и силен вятър. На 24 декември в 2 a.m. с помощта на влекач, корабът бил снет и вкаран в порта където бил поставен в 02:30 a.m. на Østre Quay.

___Балкера "Ocean Crown"(DWT 52347, build 2005, flag Cyprus) на който на 21 декември, било отказано да влезе в port of Klaipeda, след като пристигнал от Bejaia, заради лошо време и застанал на котва на външния рейд, заседнал рано сутринта на 24 декември след като котвата започнала да дрейфа, а ГД отказал в щормовото време. В 12:25 p.m., капитанът съобщил на портовите власти, че балкерът е в аварийна ситуация, излязъл е извън контрол при пориви на вятъра от 28 м/сек, поискал незабавна помощ, но бил предупреден да остане на котва, тъй като не могат да му окажат помощ Question В 4:50 a.m. балкерът заседнал на 200 метра от брега на Girullai beach, about one mile north of the northern breakwater, in wave heights of up to five meters. 20-те души екипаж останали на борда за сега, но съобщили, че в корпуса има пробойни и постъпване на вода. След като времето се подобри, ще бъдат направени опити за снемането му.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Чет 28 Дек 2017, 18:18    Заглавие:  

___На 27 декември в 7:43 a.m. сухотоварния "Mega"(DWT 3709, build 1983, flag Panama) заседнал south of Buoy 28/Azov-Don Sea Canal, излизайки извън фарватера. Корабът е с товар 3400 тона пшеница и плавал от Rostov за Samsun. Опитите на ледоразбивача "Kapitan Demidov" да го снеме се оказали неуспешни. Корабособственика търси допълнителни мощности за снемането му, както и опцията за облекчаване не се изключва.

___На 28 декември в 12:20 a.m. пожар избухнал в МО на Pipe Burying Vessel(PBV) "Flintstone"(GT 21404, build 2011, flag Netherlands) в east port of Flushing, Pechiney-Marine Terminal/ Quarleshaven. Бил повикан частния екип по пожарна безопасност, наречен "COBRA-екип" от Sluiskil, който може да пробива стените на затворени пространства и след това да инжектира вода, за да се бори с труднодостъпните пожари. По-късно пристигнали и пожарни екипи от Borssele и East-Souburg, а в 12:45 a.m. били уведомени и MARITIME INCIDENT RESPONSE GROUP (MIRG) която е специализирана в борбата с инцидентите на борда на корабите. В 01:45 a.m. бил повикан и екип за спешна медицинска помощ. Около 02:40 a.m. огънят бил вече под контрол.

___На 27 декември LPG танкера "Paros"(DWT 15009, build 2015, flag Greece) скъсал швартовите в Sloe Port/Flushing и се ударил в брега с кърмата си. Танкерът стоял на две котви, а кърмата швартована към буйове. Влекачите "Multratug 9", "Multratug 27", "Union 8", както и катерите "VLB 6" и "RWS 78" пристигнали бързо на мястото, но капитанът отказал помощ по LOF. В 11 p.m. танкерът бил швартован на RoRo-понтон в northern Quarleshaven с помощта на катера "VLB 6". "Paros" пристигнал от Sines на 24 декември около обяд.

___Балкера "Pacific Huron"(DWT 29975, build 2010, flag Antigua) заседнал в St. Lawrence Seaway на 27 декември 2:20 a.m. Балкерът заседнал близо до Fisher's Landing/east of Clayton, New York, плавайки от Port Weller за Montreal.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Вто 02 Яну 2018, 17:59    Заглавие:  

___Вечерта на 31 декември малко след 7 p.m., танкера-химикаловоз "Elsa Essberger"(DWT 5297, build 2013, flag Portugal) се блъснал в офшорната платформа "Unocal Q1" на 20 miles off Den Helder in the Northsea и получил значителни щети. Танкерът плавал от Antwerp за Malmö. Платформата е построена през 1995 г. като част от поле за проучване на нефт и газ в холандския район на Northsea, без екипаж е и била незабавно затворена от контролния център на брега. Dutch Coastguard изпратили влекача "Guardian", за да оцени ситуацията. "Elsa Essberger" успял да се освободи от повредената платформа с тежки поражения на носа и предната част и останал на котва в района. Най-малко два от четирите крака на платформата били повредени и частично огънати.

__Сухотоварния "Pilsum"(DWT 2372, build 1993, flag Antigua) останал без ход след обяд на 31 декември в English Canal, south of Weymouth, плавайки от Antwerp за Truro/Cornwall. Корабът застанал на котва east of Portland Bill, но тя започнала да дрейфа при щормовия вятър NE towards St Albans head. Два спасителни катера и влекач били изпратени да помогнат в щормовото време. Влекача подал буксир и "Pilsum" бил провлачен до Poole Bay, където застанал на котва.

___Сухотоварния "RUNG RA DO"(DWT 788, build 1998, flag North Korea) сутринта на 01 януари се ударил в стоящия на кей руския хеви лифт "Bogatyr"(DWT 5204, build 1996, flag Russia) при отплаване от кей No.44 във Vladivostok. Руския кораб получил повреди в кърмата от левия борд, а "Ryongyong" бил върнат на Femsta General Cargo terminal, за инспекция и разследване.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Сря 03 Яну 2018, 17:39    Заглавие:  

___На 31 декември траулера "Maria - Cux 17"(GT 88, build 1969, flag Germany) получил повреда в двигатела в Elbe estuary, близо до пясъчната банка Great Vogelsand. Полицейския катер "Bürgermeister Brauer" който бил наблизо, останал в района да изчака идването на спасителния катер "Anneliese Kramer" от Cuxhaven който да вземе траулера на буксир и го провлачи до Cuxhaven, където пристигнали в 2:40 p.m.

___По време на маневра за заставане в PT Petrokimia в Gresik port на 01 януари в 8:45 a.m., балкера "Action Trader"(DWT 39481, build 2017, flag Philippines) се блъснал в мостов кей и принадлежащите към него отбивачи, като ги повредил, а преходните мостове межу отбивачите били напълно разрушени, преди балкера да бъде взет под контрол.

___В MRCC-Petropavlovsk Kamchatka било получено съобщение на 02 януари в 05:55 a.m. от траулера "Yugo Vostok 1"(DWT 3645, build 1980, flag Russia) който бил близо до coast of Kamchatka/Okhotsk Sea, с 84 души екипаж, за проблем с винта, на който вероятно се е навило въже при отплаването от борда на хладилната база "Tambov"(GT 12527, build 1982, flag Russia). Траулера останал на дрейф за изчакване пристигането на влекача "Predanny".8225723

___Сухотоварните "Changping"(DWT 1799, flag China) и "Xinwang 138"(GT 4047, flag China) и двата с товар стомана се сблъскали през нощта на 01 януари, във Wusong Kou anchorage/Shanghai. "Chang Ping", който плавал от Yingkou за Shanghai, потънал при сблъсъка. В 11:35 p.m. започнала SAR операцията за спасяване на 13-те души екипаж. На 02 януари в 1 a.m. трима души, между които и ст. помощника били спасени, но останалите 10 са в неизвестност. Само летния мостик и мачтата на "Chang Ping" са над водата, но не пречи на трафика, тъй като е потънал извън фарватера. "Xinwang 138" застанал на кей в Shanghai след инцидента.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Нед 07 Яну 2018, 21:59    Заглавие:  

___61 пасажери и 9 души екипаж били евакуирани от пасажерския ферибот "Mestre Simão"(GT 748, build 2013, flag Portugal) сутринта на 06 януари, след като той заседнал на камъни при подхождане към Madalena/Pico island. Ферибота плавал от Horta за Faial island, работейки по линията Faial-Pico-São Jorge. Coastguard-а, морската полиция и мед. служби били мобилизирани, но няма пострадали. Корабокрушенците били изтеглени на брега с помощта на спасителен плот, 30 минути след засядането. Корпуса на ферибота има пробойни, като част от кърмата е под водата.

___Тайландския риболовен кораб "Chok Chu Chai" бил блъснат от балкера "Hyderabad"(DWT 52951, build 2004, flag Pakistan) във водите southeast of Laem Chabang рано сутринта на 06 януари. От 8-те души екипаж, 4-ма били спасени, другите 4-ма са изчезнали. В SAR операцията участват спасителни катери и хеликоптер. Балкера, който бил с товар въглища, плавал от Indonesia за Ko Sichang anchorage.

___32-ма души екипаж на танкера-суецмакс "Sanchi"(DWT 164154, build 2008, flag Panama) се водят изчезнали след сблъскване с балкера-панамакс "CF Crystal"(DWT 75725, build 2011, flag HK/China) на 06 януари в 8 p.m., близо до China’s east coast/East China Sea, на 160 nm east of the Yangtze River Delta. 30 души от екипажа на танкера са иранци и двама от Бангладеш. 21-те души екипаж на балкера - всички китайци, били спасени. Пожарът, който избухнал на танкера, продължавал на 07 януари. Огромни облаци от черен дим и огромно пламъци излизайки от танкера, можели да се видят на голямо разстояние. Усилията за спасяването му били затруднени от лошото време и огъня по и около него, който получил и крен на десния борд. Морските власти на Китай изпратили осем кораба, за да подкрепят SAR операцията, като три от тях трябвало да участват в операцията за почистване. Южна Корея, съгласувано с Китайския морски център за търсене и спасяване, изпрати кораб на бреговата охрана и самолет в помощ. Танкерът който е менажиран от National Iranian Tanker Company (NITC), плавал от Kharg Island/Iran за Daesan/northwestern South Korea, трябвало да пристигне през нощта на 07 януари и бил с товар 136000 тона ултра лек суров петрол на стойност около $60 милиона, а чартьори били южнокорейската компания Hanwha Total, партньорство 50 на 50 между базираната в Сеул Hanwha Group и френския петролен гигант Total. "CF Crystal" бил с товар зърно от Kalama за Maching/southern Chinese province of Guangdong, с ЕТА 10 януари.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Сря 10 Яну 2018, 17:44    Заглавие:  

___На 09 януари, ферибота "Eurocargo Istanbul"(GT 29303, build 1998, flag Malta) заради сериозен проблем с двигателите, застанал на котва в Orosei Gulf. Влекача "Falisca" пристигнал от Trapani на помощ, защото ферибота не можел да продължи на собствен ход и бил взет на буксир към Cagliari. Ферибота плавал от Leghorn за Cagliari с товар трейлери и 27 души на борда.

___На 31 декември, танкера "Marshal Tukhachevskiy"(DWT 5250, build 1997, flag Russia) получил техническа повреда, преминавайки през Istanbul Strait и застанал на котва на Buyukdere Anchorage, където екипажа успели да отстранят повредата. Танкерът отплавал от Istanbul Anchorage на 03 януари в 6:40 p.m. и пристигнал в Tekirdag на 05 януари в 05:24 a.m.

___Сухотоварния "Saoura"(DWT 9095, build 2012. flag Algeria) получил повреда в горивна помпа, по време на плаване близо до British coast и се насочил към Bay of Douarnenez на 01 януари. Корабът отплавал от Antwerp на 23 декември с контейнери и генерален товар за Algiers, с ETA 03 януари. Тъй като ремонта не можел да се извърши на котва, корабът се отправил към Brest, където пристигнал на 01 януари вечерта и след ремонт отплавал на 08 януари в 4:40 p.m., ETA Algier 13 януари.

___На 09 януари, на балкера "Wigeon"(DWT 37238, build 2007, flag Liberia) се появил проблем с ГД, близо до Bath/River Scheldt. Балкерът тъкмо излязъл от шлюза при Zandvliet за Flushing в 02:35 a.m., когато се появил проблема. Екипажа отдали котва на буй 71 и отстранили проблема същия ден, след което продължил рейса си към Panama Canal. Влекач стоял на близо в готовност за оказване на помощ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Чет 11 Яну 2018, 17:37    Заглавие:  

___При подхожане за влизане в южния шлюз при Brunsbüttel/Kiel Canal, контейнеровоза "Svendborg Strait"(DWT 14220, build 2011, flag Portugal) на 09 януари в 6:50 p.m. се блъснал с носовата част в металната конструкция, която е по средата между двата шлюза и служи за насочване към съответния шлюз. Контейнеровозът плавал от Hamburg за Copenhagen и се отървал с минимални щети, но дървената обшивка на констукцията била унищожена. Пристигналата полиция не открила зла умисъл в действията на екипажа и в 8:30 p.m. "Svendborg Strait" продължил рейса си Copenhagen, където пристигнал на 10 януари в 6 p.m.

___Сутринта на 08 януари пожар избухнал на кърмата на танкера "Skazochnyj Most"(DWT 47314, build 1998, flag Russia) на рейда в Busan. Боклук на кърмата се бил запалил. Капитанът съобщил за пожарa на пристанищната администрация и поискал помощ. След 25 минути пристигнали катери на бреговата охрана и пожарникари, а съседните кораби били инструктирани да се преместят на безопасно разстояние. 90 минути по-късно пожарът бил загасен. Няма пострадали.

___На 04 януари в 8 a.m. сухотоварния "Shetland Trader"(DWT 2386, build 1982, flag Barbados) плавайки под баласт със 7 души екипаж и пилот на борда, се блъснал в каменния насип, който разделя реките Trent и Ouse. Пилота и капитана инспектирали кораба, съобщили, че има съвсем дребни повреди и възможна повреда по винта. Корабът застанал на котва на Holme Hook Anchorage/river Humber в изчакване информация за влизане в сух док.

___На 07 януари, корабът на въздушна възглавница "Island Flyer"(Call Sign:2JPE6, flag UK) с 20 пасажери и 4-ма души екипаж, съобщил за проблем с диафрагмата, намирайки се в position lat 50*44'43"N, long 001*08'75"W. Пасажерите били прехвърлени на друг кораб, а "Island Flyer" се върнал в Ryde.

___На 06 януари, на сухотоварния "Lady Rea"(DWT 9620, build 1983, flag Sierra Leone) плавайки от Alexandria за Black Sea под баласт, се появил технически проблем подхождайки към southern entrance of Canakkale strait и застанал на котва на Bozcaada Island anchorage. Турските власти канцелирали временно разрешителното за преминаване през пролива, до завършване на ремонтните работи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Пет 12 Яну 2018, 18:51    Заглавие:  

___На 11 януари в 12:45 p.m. сухотоварния "Elke W"(DWT 3692, build 2006, flag Antigua) плавайки от Southampton за Antwerp, се сблъскал с пилотския кораб "Wandelaar Pilot" на около 11 miles off the coast of Ostend/Northsea. Инцидента станал когато "Wandelaar Pilot" правел маневра за сваляне на пилот. От екипажите и на двата кораба няма пострадали, но има повреди по корпусите над водолиниите. След инспекция на място "Wandelaar Pilot" се отправил към Ostend за инспекция и застанал на Wandelaar Quay в 4 p.m., а "Elke W" към Antwerp, където застанал на кей No.7 в 11:15 p.m. за инспекция.

___На 09 януари в 7:20 a.m. контейнеровоза "Maersk Karachi"(DWT 88669, build 1998, flag HK/China) се сблъскал със сухотоварния "Oguz Sofuoglu"(DWT 4262, build 1985, flag Panama). Корабите плавали към Constantza и били на около 14 miles от брега в района на Durankulak. И двата продължили към Constantza, където били извършени огледи за щети. "Maersk Karachi" плавал от Chornomorsk за Constantza и застанал на CSCT Constanta Terminal на 09 януари в 5 p.m., а "Oguz Sofuoglu" плавал от Diliskelesi за Constantza.

___На бункеровчика "Tigran Martirosyan"(DWT 4807, build 2006, flag Russia) избухнал пожар в МО заради спукан горивен тръбопровод по време на бункеровка на танкера-афрамакс "Minerva Sophia"(DWT 115873, build 2009, flag Greece) на кей No.6 в Taman, на 08 януари. Пожарът бил загасен от екипажа и бункеровчика ще бъде провлачен до кораборемонтен завод тъй като се нуждае от ремонт.

___Офшорния влекач "Errie"(DWT 2503, build 2010, flag Russia) при маневра за преместване на друг кей, ударил стоящия на кея танкер-химикаловоз "Sapphire"(DWT 14002, build 2007, flag Italy) в Kaliningrad Fishery Port на 10 януари в 12:30 p.m. Три метра от палубата и манифолда на танкера били повредени.

___Сухотоварния "NS Union"(DWT 2362, build 1985, flag Panama) с 9 души екипаж плавайки за Savona, с товар хидраторан алуминиев оксид, получил повреда в ГД в Gulf of Corinth, на 10 януари в 3:00 p.m. Корабът пристигнал в Patras anchorage същия ден и бил задържан от портовите власти. След извършения ремонт, отплавал на 11 януари в 8 a.m.

___На танкера-химикаловоз "Platinum"(DWT 45614, build 1996, flag Greece) се появил проблем с ГД при преминаване транзит през Canakkale Strait passage на 03 януари и застанал на котва на Saricay Anchorage/Сanakkale, за отстраняване на проблема, след което продължил за Varna, където пристигнал на 10 януари в 11 p.m.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5441

МнениеПуснато на: Съб 13 Яну 2018, 19:05    Заглавие:  

___На LPG танкера "BW Var"(DWT 54446, build 2016, flag Marshall Islands) се появилипроблеми с ГД в pos. 30*55'N, 162*29'W на 09 януари. От 11 януари танкера на собствен ход придължил към Hawaii, ескортиран от влекача "Montana" който бил нает от BW LPG, ЕТА Honolulu 13 януари.

___На сухотоварния "Malaga"(DWT 4034, build 1977, flag Moldova) излезли извън строя ДГ и АДГ-то при престоя му в Mersin на 09 януари. Разрешителното за отплаване на кораба било канцелирано от морските власти до приключване на ремонтните работи от екипажа.

___Траулера "Father McKee"(GT 1499, build 2004, flag Ireland) по време на прехода от Killybegs, останал без ход заради механичен проблем на около 35 nm northwest of Cape Wrath, на 10 януари в 2:30 p.m. Траулера бил взет на буксир от хладилно-транспортния "Brendelen" и провлачен обратно към Killybegs, където конвоя пристигнал на 11 януари в 10:30 p.m.

___На 10 януари сухотоварния "Hui Tong"(DWT 5336, build 2008 , flag Panama) се блъснал в стоящия на кея контейнеровоз "Chang Hai"(DWT 4944, build 1995, flag China) прои отплаване от Oita. Размера на повредите и по двата кораба не е известен. "Hui Tong" се върнал в Sumiyoshi Wharf около 6 a.m.

___На 12 януари в 4:30 a.m. полицията и пожарната в Kirkenes били информирани за излизащ дим от хладилния хамбар на траулера "Nerey"(GT 769, build 1983, flag Russia) който стоял на Kimek-quay. Екипажа, 15 души били евакуирани. Пожарникарите първоначално взели пожара под контрол, но в 7 a.m. той отново станал много силен до към 10:30 a.m. Работата на пожарникарите се усложнявала и от токсичния дим. Едва към 1:30 p.m. огъня отслабнал, а дима започнал да се разсейва благодарение на поставената на палубата помпа, която го изсмуквала, а на част от екипажа било разрешено да се върнат на траулера, за проверка на ситуацията. Kimek Quay се използва от руски риболовни траулери които се ремонтират в Kimek AS shipyard.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
конструктор
[Moderator]


Регистриран на: 07 Юли 2014
Мнения: 4355
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Пон 15 Яну 2018, 13:06    Заглавие:  

via написа:
___32-ма души екипаж на танкера-суецмакс "Sanchi"(DWT 164154, build 2008, flag Panama) се водят изчезнали след сблъскване с балкера-панамакс "CF Crystal"(DWT 75725, build 2011, flag HK/China) на 06 януари в 8 p.m., близо до China’s east coast/East China Sea, на 160 nm east of the Yangtze River Delta. 30 души от екипажа на танкера са иранци и двама от Бангладеш. [...] Морските власти на Китай изпратили осем кораба, за да подкрепят SAR операцията, като три от тях трябвало да участват в операцията за почистване.

За съжаление никого от танкера не са могли да спасят. Целият му екипаж е загинал и танкерът е потънал! Във Википедията са написали статия за тази ужасна катастрофа: https://en.wikipedia.org/wiki/Sanchi_oil_tanker_collision

_________________
Ceterum censeo capitalismus esse delendam.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 181 от 189 [2822 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 179, 180, 181, 182, 183, ..., 187, 188, 189 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1396s ][ Queries: 15 (0.0368s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker