Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ГРЪМОВНО: РУСИЯ СТАНА ОЛИМПИЙСКИ ШАМПИОН ПО ХОКЕЙ!!! ЕПИЧНА ПОБЕДА НАД ГЕРМАНИЯ В ПОСЛЕДНАТА СЕКУНДА!!! ЗАПАДЪТ ОНЕМЯ!!! (ГАЛЕРИЯ) · Древен град открит под Солун · Поне 19 убити в Сирия въпреки резолюцията на ООН за примирие · Конният ескадрон на столичната полиция отбеляза Тодоровден · Франция осеутила атентати срещу спортен и военен обект · Европа трепери: Армия от булки-джихадистки бяга от Сирия и идва насам ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot Falcon Heavy(47)
В момента е: Нед 25 Фев 2018, 17:38
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Аварии с търговски кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 183 от 184 [2747 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 181, 182, 183, 184 Следваща
Автор Съобщение
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Пет 02 Фев 2018, 21:11    Заглавие:  

___На 31 януари в 12:55 p.m. LPG танкера "Passat"(DWT 53701, build 2015, flag Marshall Islands) докато подхождал към местната пилотска станция, се блъснал в танкера-панамакс "New Confidence"(DWT 73891, build 2005, flag Marshall Islands) на Pyeongtaek outer anchorage. По-късно застанал на Daesan No.2, inbound waiting anchorage in Daesan. "New Confidence" получил повреди по левия борд, в района на форпика, а "Passat" по десния борд и палубата. Няма пострадали и разлив. Танкерите били инспектирани от Coast Guard-а и различни инспекции. "Passat" имал на борда 40,935 tons LPG и интернационален екипаж от 24 души - латвийци, румънци, поляци, индийци, руснаци, англичани Laughing .

___На 01 февруари в 10 a.m. сухотоварния "Anmare"(DWT 3689, build 2009, flag Antigua) по време на прехода от Santander за Kolding Harbor, с товар натриев сулфат и екипаж 7 души, заседнал в Kolding Fjord. Няма разлив на гориво, а корабът е на около 400 метра от брега между Drejens и Agtrup, west of Skærbæk. Един от четирите еко кораба на датските ВМС "Gunnar Seidenfaden" следобяда бил изпратен при заседналия кораб. На 02 февруари влекачът "Obelix" снел "Anmare" след което двата кораба застанали на South Quay in Kolding в 1 p.m.

___На контейнеровоза MOL Prestige"(DWT 72968, build 2009, flag Singapore) избухнал пожар в МО на около 207 nm off Haida Gwaii, B.C., на 31 януари в 9 p.m. Контейнеровозът плавал от Vancouver, от където отплавал на 29 януари в 10:05 p.m., за Tokyo. 23-та души екипаж успели да загасят пожара, но петима души са пострадали, като двама от тях са със сериозни изгаряния и били евакуирани с вертолет на Royal Canadian Air Force до Queen Charlotte City и BC Ambulance ги транспортирали в болница. Контейнеровозът е без ход, на дрейф и с елзахранване от АДГ. Американския танкер "Polar Resolution" се отзовал на съобщението за бедствие и останал на близо в режим на готовност, докато не пристигне кораба на Canadian Coast Guard "Sir Wilfrid Laurier", който ще остане до пристигането на влекача "Denise Foss" нает от Mitsui O.S.K. Lines/Singapore и който е отплавал от базата си в Neah Bay/Washington и се очаква да пристигне в 6 p.m. на 03 февруари.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
dragon x


Регистриран на: 26 Яну 2004
Мнения: 1636
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Съб 03 Фев 2018, 14:42    Заглавие:  

Абе тия кораби имат егати екипажите - 22-25 човека даже. Ние се мъчим 16-17 калпака Smile
_________________
Click to see if image is larger РОТА, ШАГНУВШАЯ В БЕССМЕРТИЕ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Нед 04 Фев 2018, 21:06    Заглавие:  

___Следобеда на 02 февруари корабът на подводни криле "Flying Dolphin Erato"(GT 162, build 1991, flag Greece) получил повреда в единия от двигателите. Фериботът със 100 пасажери на борда плавал по редовната линия от Volos за Skiathos, Skopelos и Alonissos. На 6 nm от port of Skiathos десният ГД отказал и фериботът с намалена скорост се добрал до Skiathos, където 100-те пасажери слезли. Пристанищните власти задържали ферибота, докато не се извърши ремонт. Пасажерите за другите острови били прехвърлени на друг ферибот.

___Сухотоварния "C. Horse"(DWT 3962, build 1991, flag Togo) заради технически проблем на 03 февруари при подхождане към northern entrance of Istanbul Strait, му било отнето разрешителното за преминаване и застанал на котва на Turkeli anchorage, където екипажа започнал ремонт. Корабът плавал от Constantza за Tripoli с товар на борда.

___Сухотоварния "Tallas"(DWT 1241, build 1974, flag Cambodia) започнал да влачи котвата си в Sea of ​​Marmara на 04 февруари в10 a.m. "in stormy weather with 80 km/h wind speed" и да дрейфа към брега на Zeytinburnu, където и заседнал по-късно. Корабособственика обявил фалит и изоставил кораба, който стои на котва от 2015 год. На 01 февруари корабът направил крен от 15 градуса на ляв борд и спасителните служби изпратили влекача "Kurtarma 4" и спасителния катер "Kıyı Emniyeti 4", които установили, че на борда няма никой и 5-та души пазачи са го напуснали. Няма опасност от разлив, тъй като горивните танкове са празни Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Сря 07 Фев 2018, 19:44    Заглавие:  

___На 04 февруари ро-ро "Nolhav Ana"(DWT 4850, build 2000, flag Canada) спрял в Halifax заради повредена помпа и не могъл да осигури транспортиране на товарите за French archipelagoes Saint Pierre and Miquelon. Сухотоварния "Atlantic Power"(DWt 17451, build 2000, flag Cyprus) заменил "Nolhav Ana" и на 07 февруари отплавал от Halifax, към архипелага. Междувременно "Nolhav Ana" останал на контейнерния терминал в Halifax, чакайки доставката на резервни части от Germany.

___Сухотоварния "Confident"(GT 2660, build 1985, flag Sierra Leone) направил 10 градусов крен на десен борд, след като товарът дървен материал се преместил през нощта на 01 февруари, на около five miles south of Ulsan и поискал помощ в 10 p.m.. Корабът плавал от Russian Far East port за Busan. Корабът се насочил към Ulsan, където пристигнал на 02 февруари в 3 a.m., ескортиран от влекач. В порта кранове започнали да преместват товара, но внезапно крена от десния борд се обърнал на левия. На 07 февруари, спасителната работа все още е в ход, като спасителите се опитват да стабилизират кораба и да го предпазят от преобръщане. Около кораба е поставено боново заграждение

___На 06 февруари в Izmir, сухотоварния "Boris Pevkin"(DWT 5446, build 1989, flag Comoros) получил повреда в горивната система на ДГ-те и останал без ел захранване, тъй като и АДГ-то било извън строя. Разрешителното за отплавaне било канцелирано от портовите власти до приключване на ремонта, който се извършва от Izmir TCDD port.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Чет 08 Фев 2018, 19:48    Заглавие:  

___Следобедът на 07 февруари изследователския кораб "Geosea"(GT 3253, build 2002, flag Bahamas) със седем души екипаж, останал без ход заради повреда на двигателя по време на прехода от Fitja за Storebo в Selbjørnsfjord. Ферибота "Raunefjord"(GT 6904, build 2007, flag Norway) бил изпратен на помощ, така че отплаването в 4 p.m. от Halhjem и в 4:45 p.m. от Sandvikvåg трябвало да бъдат отменени заради продължаващата операция. "Raunefjord" взел изследователския кораб на буксир.

___Контейнеровоза "Samskip Hoffell"(DWT 5536, build 2000, flag Netherlands) заради блякаут останал без ход на 05 февруари в 4:50 p.m., на 9 nm west of Orkney. Екипажа успели да рестартират ГД и контейнеровоза продължил рейса си с намалена скорост, като бил ескортиран от AHTS "Levoli Black" от запад на изток през Pentland Firth. Ремонта на дефектиралата част ще бъде извършен в Rotterdam. На борда има 1681 M/T товар в контейнери, 293.7 M/T бункер и 1400 литра масла. "Samskip Hoffell" плавал от Reydarfjordur за Rotterdam, с 14 души екипаж.

___Сухотоварния "Dojun Brave"(DWT 2704, build 2007, flag South Korea) заседнал при отплаване от Hiroshima Metal & Machinery Wharf в Kure Port, на 04 февруари в 7:50 p.m. Корабът успял да се снеме сам в 10 p.m. и се върнал обратно в Kure. Датата за отплаване не е известна.

___Пасажерския ферибот "Asterion"(GT 27414, build 2007, flag Greece) на 06 февруари в 01:40 a.m., по време на прехода от Patras за Igoumenitsa, с 56 души екипаж и 45 пасажери на борда, заради проблем с охлаждащата система на десния ГД в Gulf of Patras, се наложило да се върне обратно в Patras с един двигател, където пасажерите и превозните средства били свалени. Patras port authority забранили на ферибота да плава, докато двигателят не бъде ремонтиран и не се потвърди класа на ферибота. Пасажерите били прехвърлени на други фериботи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Пет 09 Фев 2018, 19:56    Заглавие:  

___На 08 февруари в 2:45 a.m. танкера-химикаловоз "Cathy Theresa"(DWT 7499, build 2011, flag Denmark) плавайки от Milford Haven за Pembroke под баласт, започнал да дрейфа на около 25 miles southwest off St. Ann's Head, заради механичен проблем който бил бързо открит от екипажа. След отстраняването му танкерът продължил рейса си.

___Сухотоварния "Emma"(DWT 3500, build 2007, flag Netherlands) на 08 февруари в 04:20 a.m., по време на прехода от Halmstad за Ayr със 7 души екипаж, останал без ход и започнал да дрейфа заради повреда в двигателя, на 6.2 miles east of Sanda lighthouse. Спасителен катер от Campbeltown бил в готовност да се отправи към кораба, а Stornoway Coast Guard събрали информация за наличието на влекачи, но екипажът успял да рестартира двигателя и корабът отново тръгнал към Ayr в 08:34 a.m., като пристигнал в порта в 6 p.m.

___На 08 февруари в 6:30 a.m. сухотоварния "Lira"(DWT 3078, build 1985, flag Panama) по време на прехода от Temryuk за Diliskelesi с товар на борда, заради технически проблем останал на Istanbul anchorage. Корабът ще продължи рейса си след приключване на ремонтните работи, които се извършват от екипажа. На 09 февруари корабът все още е на котва.

___Сутринта на 08 февруари, кораба на подводни криле "Flying Dolphin Erato"(GT 162, build 1991, flag Greece) получил повреда на левия двигател при плаване от Skopelos/port of Glossa за Skiathos и Volos. Корабът се върнал в port of Glossa, с един двигател и свалил 63-та пасажери. Skopelos Port Authority задържали кораба за ремонт. Пасажерите били прехвърлени на други кораби, работещи по линията.

___Танкера-афрамакс "Sea Bay"(DWT 108760, build 2009, flag HK) по време на прехода от Hound Point Terminal/U.K. за Antwerp, с товар нефт, заседнал на пясъчна коса на 4.5 nm off the coast of Zeebrugge, на 09 февруари в 4:50 a.m. заради блякаут и загуба на мощност. По време на следващия прилив четири влекачи снели танкера и го изтеглили извън фарватера край Ostend за преглед. Не били открити повреди по корпуса. На обяд техническите проблеми били решени и Common Nautical Authority (CNA) дали разрешение танкера да продължи за Antwerp. Въпреки това, ескортиран от влекачите "Southampton" и "Multratug 14" той бил отведен до Zeebrugge, където застанал на кей 205-206 във Westerhoofd/outer harbour, за инспекция.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Съб 10 Фев 2018, 21:19    Заглавие:  

___Вечерта на 09 февруари, портовите власти в Neapolis и Monemvasia получили информация за технически проблем на сухотоварния "New Gemini"(DWT 5269, build 2008, flag Malta) с 12 души екипаж в района на Akrotiri. Един патрулен катер, както и влекача "Christos XXXIV" бяха изпратени, за да провлачат кораба до port of Piraeus, където на 10 февруари в 12:25 p.m., застанал на Ampelaika North. "New Gemini" плавал от Novorossiysk за Tunisia, с товар 5200 тона зърно.

___Бункеровчика "Hephaestus"(DWT 885, build 1965, flag Togo) заседнал в Qawra, northern Malta, близо до района, известен като Is-Sikka l-Bajda,near the area known as Is-Sikka l-Bajda, в "severe storm" на 10 февруари, след като започнал да влачи котвата, да дрейфа в 3 a.m. и в 5:15 a.m. заседнал на брега. 7-те души екипаж, 4-ма от Бангладеш, двама руснаци и един египтянин, успели да се прехвърлят на брега. Само капитана пострадал и бил откаран в болница. Танкерът който лежи с десния си борд на камъните, има само 4 куб/м газьол на борда. Hяма замърсяване за сега. Малтийският екип за реагиране при замърсяване на моретo, заедно с гражданската защита и полицията били на мястото от сутрешните часове и продължават да наблюдават танкера. Властите разследват аварията и планират спасителна операция, която ще бъде задействана веднага щом се подобрят метеоусловията.

___Танкера-химикаловоз "Ternvind"(DWT 11258, build 2008, flag Denmark) заседнал в Gäveskär north of Brännö/Gothenburg, на 10 февруари в 3 p.m. По време на прехода от Gothenburg за Denmark, останал без ел захранване и управление. Coastguard-а били на мястото след 30 минути с катер, а самолет огледал района. Няма индикации за замърсяване на региона. Transport Agency изпратили проверяващи за инспекция на танкера. В 4 p.m. "Ternvind" бил снет и в 5:15 p.m. поставен на котва пред Rivö в Rivöfjorden.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Пон 12 Фев 2018, 18:20    Заглавие:  

___На 10 февруари бил открит теч в сухотоварния "Myskhako"(DWT 5828, build 1993, flag Russia) който стоял на котва на Astrakhan Roads. Hа борда имало двама души екипаж, които забелязали навлизането на вода. Бил извикан водолазния кораб "Stolniy Grad Yaroslavl" чийто спасители инспектирали десните баластни танкове и установили скъсан баластен тръбопровод, през който навлизала водата в баластните танкове. Екипажът и спасителния екип от водолазния кораб успели да изкачаят водата и да спрат навлизането на водата. Корабът е на котва, след като е арестуван от митницата на Астрахан.

___През нощта на 10 февруари портовите власти в Chania и Kissamos били информирани, че сухотоварния "Skylark"(DWT 1608, build 1976, flag Palau) с екипаж от 7 души е получил механична повреда и е в ​​Kissamos Bay. Влекача "Christos XXV" бил изпратен на помощ да го провлачи до port of Kissamos, където бил задържан от портовите власти. Корабът плавал от Misrata за Tuzla.

___Сухотоварния "Danica Hav"(DWT 1720, build 1984, flag Bahamas) заседнал сутринта на 11 февруари в river Ouse при шлюза Ocean, подхождайки към port of Goole. Влекача "Little Shuva" бил изпратен да го снеме. Корабът бил снет след обяд и пристигнал в Goole, а сутринта на 12 февруари отплавал от Goole за Rotterdam, ETA 13 февруари.

___На 11 февруари траулера "Orfirisey"(GT 1845, build 1988, flag Iceland) получил повреда в двигателя намирайки се в North Cape Bank и поискал помощ. Norwegian Coastguard изпратили патрулния кораб "Nordkapp" който бил на 40 miles от него, да го провлачи към брега, където влекач да го вземе, а "Nordkapp" да продължи патрулната си мисия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Вто 13 Фев 2018, 18:45    Заглавие:  

___На 11 февруари в 1:30 p.m. контейнеровоза "Kristin Schepers"(DWT 9313, build 2008, flag Cyprus) по време на прехода от Rotterdam за Leixoes, с 12 души екипаж, съобщил за спукана цилиндрова глава на движение No.6, ГД и теч на вода, в position 49*53'N, 003*16'W. За ремонта били необходими между 16 до 18 часа на котва. Не била необходима помощ. Контейнеровозът се насочил към Falmouth и застанал на котва на 8 nm southeast of St. Anthony Head, в 9 p.m. На борда имало товар 6,457 m/t в контейнери. Времето в района: "NW wind of 6-8 Beaufort". Ремонта бил завършен същия ден, ETA Leixoes 14 февруари.

___LPG танкера "Golden Sea"(DWT 4248, build 1989, flag Tanzania) получил повреда в ГД на 12 февруари в 11:30 a.m., при преминаване транзит в южна посока през Bosphorus около Kiz Kulesi. Два влекача били изпратени, които го провлачили до Yesilkoy Anchorage. Танкерът плавал от Turkish Black sea за Tripoli.

___Екипажа на балкера "Abdala"(DWT 34938, build 2011, flag Panama) на 12 февруари сутринта, установили наличието на вода в мазута. Балкера бил в позиция 54*41'N, 05*45'W и бил взет на буксир от влакача "Waterman". Belfast Coastguard поддържали постоянна връзка с балкера, които плавал от Belfast за Londonderry, с екипаж 24 души и товар 17000 тона въглища. След отстраняване на проблема "Abdala" пристигнал в Derry harbour в 7 p.m.

___Сухотоварния "Agios Ioannis Rossos"(Callsign:SX4671, build 2013, flag Greece) се сблъскал с пасажерския ферибот "Proteus"(GT 1160, build 1973, flag Greece) на 10 февруари, при отплаване от port of Skiathos. "Agios Ioannis Rossos" получил повреди и се върнал обратно в Skiathos, докато "Proteus" който не получил повреди, продължил рейса си за Volos. Skiathos Port Authority задържали "Agios Ioannis Rossos" до завършване на ремонтните работи.

___Пасажерския катамаран "Flying Cat 6"(GT 466, build 1997, flag Greece) на 11 февруари, получил повреда в левия ГД преминавайки близо до Erminoni, плавайки от Piraeus за Hyrda, Spetsai и други острови. Корабът се насочил към Erminoni, където пасажеритe били свалени и ремонта започнал. Port Authority of Erminoni задържали кораба до завършване на ремонта и издаване на сертификат за мореходност. 19-те пасажери били насочени към други кораби работещи по същата линия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Сря 14 Фев 2018, 18:42    Заглавие:  

___Сутринта на 13 февруари сухотоварния "Kaie"(DWT 4161, build 1990, flag Malta) бил провлачен до Thyborøn и застанал в South Port в 7 a.m. от влекачите "Esvagt Gamma" и "Thor". При маневрата за заставане участие взел и спасителния катер "Martha Lerche". Корабът пристигал от Zwijndrecht, но получил повреда в двигателя същия ден и застанал на котва на 12 miles west of Thyborøn.

___Танкера "Delfi"(DWT 1634, build 1977, flag Moldova) с товар дизелово гориво и екипаж 7 души, започнал да взема вода в МО на 13 февруари в 7:30 p.m. на 16 miles off Constanta. Капитанът съобщил за пукнатина в МО през която навлизала вода, което довело до блякаут, спиране на двигателя и риск от потъване. "SAR Topaz" бил изпратен да снеме екипажа в случай на необходимост, но бил твърде малък за спасителната операция. В същото време времето се влошило и танкерът продължавал да взема вода. В 11:30 p.m., по искане на MRCC Constanta, офшорния влекач "GSP King" отплавал от Constanţa port и простигнал при "Delfi" в 1:40 a.m. Той взел танкера на буксир и със скорост 5 възла, пристигнали в Constanta в 4:30 a.m., а спасителната операция приключила в 5:00 a.m.

___На 12 февруари в 5 p.m. сухотоварния "Alsterdiep"(DWT 4164, build 2008, flag Cyprus) плавайки от Velsen за Newport, с екипаж 10 души, заради изтичане на масло от редуктора на ГД останал без ход и започнал да дрейфа близо до Lizard Light. Корабът бил с товар 3386 тона въглища, а времето в района било "southerly gale force 9". В 9:40 p.m. проблема с редуктора бил отстранен и корабът продължил рейса си, пристигайки в Newport на 14 февруари в 5:50 a.m.

___Балкера-панамакс "Energy Prosperity"(DWT 77828, build 1998, flag Panama) на 09 февруари в 11 a.m., по време на прехода от Sacheon, останал без ход и започнал да дрейфа в позиция 22*05'N, 120*59'E. По-късно бил взет на буксир от влекача "Salvage Champion" и швартован на буй No.61 в Kaohsiung port на 12 февруари в 11:40 a.m. Очаква се балкера да отплава на 18 февруари.

___Сухотоварния "Luhnau"(DWT 3720, build 2007, flag Antigua) бил провлачен до Volos, заради проблем с двигателя на 09 февруари. На 13 февруари след като бил извършен ремонт, корабът получил разрешение от портовите власти да отплава.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Съб 17 Фев 2018, 12:41    Заглавие:  

___На 14 февруари в 8 a.m. пасажерския ферибот "Sharden"(GT 39798, build 2005, flag Italy) се блъснал в Colombo pier в Genoa, заради неправилно маневриране, пристигайки от Porto Torres. Корпуса от левия борд на кърмата около водолинията, получил значителни повреди. Няма пострадали, а пасажерите били свалени по обичайния начин. В 1:30 p.m. ферибота влязъл в Genova Drydock за ремонт, който вероятно ще отнеме няколко дни. По кея щетите също са значителни.

___На 13 февруари в 7:15 p.m. танкера "Toa Maru"(DWT 1903, build 2010, flag Japan) плавайки от Ube за Hiroshima, заседнал в Hiroshima Bay, заради навигационна грешка. Сериозни повреди по корпуса нямало и танкера се снел сам, след което пристигнал в Etajima в 9 a.m. на 15 февруари.

___На 14 февруари на контейнеровоза "AS Laetitia"(DWT 11850, build 2007, flag Portugal) по време на прехода от Ambarli за Piraeus, с товар на борда, се появил технически проблем при преминаване през Dardanelles passage и застанал на котва на Karanlik Liman anchorage в 10 a.m. Разрешителното за преминаване през пролива временно беше канцелирано до завършване на ремонта, който се извършва от екипажа.

___На пасажерския ферибот "Superfast XII"(GT 30902, build 2002, flag Greece) се налижи да се върне обратно в Rhodes, малко след като отплавал от там на 15 февруари. Единия винт на ферибота е ударил неизвестен подводен обект, което принудило капитана да върне ферибота в порта за водолазен оглед. На следващия ден ферибота пристигнал в Piraeus.

___Пристигайки от Batumi, пасажерския ферибот "Drujba"(GT 14398, build 1994, flag Bulgaria) на 15 февруари, се блъснал в балкера "Dvadesetprvi Maj"(DWT 34987, build 2012, flag Montenegro) в Bourgas. По балкера има повреди по корпуса, палубата и оборудването на левия борд. Няма замърсяване. Започнало е разследване на инцидента.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Нед 18 Фев 2018, 18:37    Заглавие:  

___На ро-рото "Ural"(GT 4994, build 1980, flag Panama) се появил механичен проблем на 09 февруари в Ionian Sea, по време на прехода от Novorossiysk за Douala. На 13 февруари корабът се насочил към Sfax, където застанал на котва на 15 февруари. По късно се преместил в порта и бил задържан докато е бъдат извършени ремонтните работи. Корабът бил претърсен за оръжие от митническите власти, но такова не било открито. 24-те контейнера на борда били натоварени с военна техника и различни съоръжения за военен лагер. Чартьора на кораба била турска фирма.

___На 16 февруари в 2 p.m. пожар избухнал на борда на траулера "Danko"(GT 2786, build 1967, flag Russia) който бил на ремонт в плаващ док в port of Nakhodka. Огънят се появил в рибцеха. Екипажа били евакуирани. Пожарникарите пристигнали за 10 минути и установили, че огънят е обхванал площ около 50 кв/м. Започнало разследване за откриване причината за пожара.

___На 16 февруари в 3:48 p.m. танкера-химикаловоз "MR Pegasus"(DWT 50070, build 2009, flag Marshall Islands) с товар на борда 329,000 барела обикновен безоловен бензин, спрял в позиция 50*13"N, 02*04'W, за смяна на горивни филтри. Капитанът информирал VTS-Solent. След смяната на филтрите танкерът продължил рейса си от Ijmuiden за Tuxpan.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Пон 19 Фев 2018, 14:20    Заглавие:  

___На сухотоварния "Krempertor"(DWT 3432, build 1990, flag Antigua) плавайки от Zeebrugge за Soelvesborg, се появил проблем при подхождане за влизане в южния шлюз при Brundsbüttel/Kiel Canal на 18 февруари в 2:53 a.m. Полицията разследвала инцидента и корабът продължил рейса си в 3:30 a.m., ETA Soelvesborg 19 февруари в 1 p.m.

___Сухотоварния "Arklow Rival"(DWT 4933, build 2006, flag Ireland) с товар цимент на борда, получил повреда на 18 февруари в 10:30 a.m. на 30 nm north of Roscof, в English Channel. Kорабът отплавал от Lisbon на 15 февруари и се очаквало да пристигне в Sunderland на 20 февруари. Ирланския корабособственик "Arklow Shipping" първо изпратил един от другите си кораби, "Arklow Rainbow" който плавал в обратна посока за Warrenpoint, да го вземе на буксир. В същото време френските власти изпратили спасителния влекач "Abeille Bourbon", базиран в Brest. След неуспешните опити за провлачване между двата кораба, базирания във Fowley, влекач "Cannis" (IMO: 8102141), бил изпратен от корабособственика да извърши провлачването. Сутринта на 19 февруари "Cannis" взел "Arklow Rival" на буксир и със скорост 3 възла започнал влаченето към Fowey.

___На пасажерския ферибот "Artemis"(GT 1612, build 1997, flag Greece) сутринта на 17 февруари, преди да отплава по редовната си линия от Lavrio за Kea, Kythnos, Syros, Paros, Serifos, Sifnos, Kimolos and Milos, установили повреда в десния ГД. 94-те пасажери били свалени и прехвърлени на други фериботи, работещи по линията. Фериботът бил задържан от портовите власти в Lavrio, догато не се извърши ремонт на двигателя и ферибота не получи сертификат за мореходност.

___За трети път през тоя месец корабът на подводни криле "Flying Dolphin Erato"(GT 162, build 1991, flag Greece) на 17 февруари, плавайки по разписание от Skiathos за Volos, получил повреда в левия двигател и с малък ход се добрал до Volos, където 43-та пасжери слезли на брега. Портовите власти във Volos забранини на кораба да плава, докато двигателят не бъде ремонтиран и не бъде издаден сертификат за мореходност.

___По време на прехода от Hamina за Terneuzen сухотоварния "Robijn"(DWT 3619, build 2008, flag Netherlands) на 18 февруари получил повреда в двигателя в Kiel Bight. Влекача "Holtenau" бил изпратен от Kiel да вземе авариралия кораб на буксир. На 19 февруари в 1:25 a.m. "Robijn" бил поставен на кей в Lindenau-Yard/Kie-Friedrichsort за ремонт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Вто 20 Фев 2018, 13:11    Заглавие:  

___Каркериъра "Glovis Spring"(GT 65697, build 2016, flag Marshall Islands) заседнал на Paracel Islands/South China Sea на 16 февруари, плавайки от Singapore за Hong Kong. Две спасителни компании, едната от които китайска, са сключили договор на снемането му.

___Пристигайки от Tianjin, балкера "DD Vanguard"(DWT 26479, build 2007, flag Panama) на 18 февруари в 10 p.m., останал на дрейф заради проблем с ГД, south of Shiono Misaki/Philippine Sea in position 32*39'N, 135*58'E.

___Сухотоварния "Ever Prosperity"(DWT 2100, build 1997, flag Belize) пристигайки от Gwangyang, се сблъскал с контейнеровоза "Ef Elena"(DWT 17350, build 2007, flag Marshall Islands) който плавал от Moji за Nagoya, в Suo-Nada/Seto Inland Sea, на 15 февруари в 11:20 p.m. Няма значителни повреди по двата кораба, които се отправили към Oita за разследване, извършено от Japan Caostguard. "Ever Prosperity" застанал на кея в Sumiyoshi Wharf на 16 февруари 11:50 p.m., а "Ef Elena" останал на котва пред Oita.

___Каркериъра "Passero"(GT 47053, build 2012, flag Germany) се ударил в гумените отбивачи на кея в Yokohama Port, на 18 февруари в 09:30 a.m. Корабът получил повреди по корпуса, които не са значителни и същия ден вечерта отплавал.

___По време на прехода от Bremerhaven за St. Petersburg, контейнеровоза "Akacia"(DWT 13713, buils 2004, flag Portugal) се блъснал във вратата на големия северен шлюз в Kiel Canal, при Kiel-Holtenau на 19 февруари в 11:50 p.m. Контейнеровозът частично разкъсал вратата на шлюза с носа си, който легнал върху нея, получил пробойна и навлизане на вода във форпика. Започнало разследване. Шлюза е затворен и контейнеровоза е вътре. Щетите ще бъдат за няколко милиона евро. Технически проблем с управлението на ГД се смятало, че е причината за инцидента. Контейнеровозът влязъл в шлюза с повече от 10 възла скорост, което предвишава допустимата максимална скорост разрешена в канала. Тъй като само големия северен шлюз все още беше на разположение за корабния трафик, сега корабите трябва да чакат за транзит през канала.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5365

МнениеПуснато на: Сря 21 Фев 2018, 12:26    Заглавие:  

___След обяд на 19 февруари, траулера-рибзавод "Joseph Roty II"(GT 2436, build 1974, flag France) безопасно бил провлачен до port of Killybegs, след като на 15 февруари получил повреда в ГД на 240 nm west of Killybeg и останал на дрейф с 58 души екипаж на борда. На 18 февруари в 5 a.m. бил взет на буксир от влекача "Ocean Challenger". Траулера напуснал своя порт в началото на януари за първия си риболовен сезон.

___На 20 февруари, на обяд офшорния влекач "Carrier Express"(DWT 4250, build 1996, flag Denmark) по време на отплаване от вътрешния порт в Emden, се блъснал в стената на морския шлюз. И влекачът и шлюза имат повреди. Полицията в Emden започнали разследване на инцидента, за който се смята, че е пречинен от неправилна маневра. В 4:20 p.m. на влекача му било разрешено да продължи рейса си за Eemshaven, където пристигнал в 5:50 p.m.

___Контейнеровоза "Thira"(DWT 28370, build 1997, flag Liberia) на 18 февруари рано сутринта получил повреда в ГД малко след отплаване от Le Havre за Antwerp и застанал на котва northwest of Le Havre. На 20 февруари French MRCC изпратили хеликоптер с екип от техници, които да оценят щетите и състоянието на контейнеровоза. Било установено, че няма опасност за него и екипажа, нито пък представлява опасност за корабоплаването. Екипажът очаквал резервните части, необходими за ремонтните работи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 183 от 184 [2747 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 181, 182, 183, 184 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.7047s ][ Queries: 15 (0.0253s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker