Private Colleger of transportation
panair2018

Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Напрежение и в Белгия заради Пакта за имиграцията · Сенатор Адам Шиф: Тръмп може да отиде в затвора · Истинската Планета на маймуните! Огромни шимпанзета, пуснати от лаборатория, живеят на изоставен остров · Татяна Дончева: Управляват ни най-неграмотните и нахални хора, народът си ги избра · Хампарцумян: В беля сме заради предишните 50 години и следващите 30 · Красимир Каракачанов: Не искам да остана като глупака в историята ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 09 Дек 2018, 21:15
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Аварии с търговски кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 184 от 189 [2822 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 Следваща
Автор Съобщение
salwico

Регистриран на: 07 Окт 2010
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Сря 21 Фев 2018, 22:25    Заглавие:  

Благодарности на via за времето, което отделя за тази рубрика! thumbright occasion5
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Чет 22 Фев 2018, 17:32    Заглавие:  

___На траулера "Anatoliy Ponomarev"(GT 4407 ,build 1986, flag Russia) на 19 февруари в 11:50 a.m. в Sea of Okhotsk, се появили вибрации в ГД No.1. Причината за вибрациите била навит трал на винто-рулевата група. Траулера останал на дрейф да изчака водолазите от спасителния влекач "Predannyy" който да освободят винта и перото от трала.

___На 22 февруари в 12:45 a.m. пасажерския ферибот "Hai Kou Jiu Hao" със 972 пасажери и 140 автомобила на борда, се сблъскал с 28-метровия каботажен кораб "Xinying F069" off Hainan port, по време на прехода от Hainan island’s Haikou. "Xinying F069" който бил с товар стомана потънал, трима души били спасени, а двама се водят изчезнали. SAR операцията стартирала веднага, ферибота също взел участие, преди да влезе в port of Hainan. Няма пострадали от пасажерите и екипажа.

___на 20 февруари в 1:40 p.m., на сухотоварния "BBC Switzerland"(DWT 7724, build 2008, flag Germany) който отплавал от Hamburg на 19 февруари в 8 a.m., установили теч на масло от турбогенератора, на 34 nm north-east of Ramsgate harbour. Dover Coastguard бил информиран. В 5:50 p.m. корабът се насочил към Zeebrugge за ремонт и на 21 февруари в 5:10 p.m. застанал на Container Handling Zeebrugge.

___Пасажерския ферибот "Nissos Rodos"(GT 14610, build 1987, flag Greece) получил механична повреда в Piraeus на 21 февруари. Фериботът тъкмо отплавал от port of Piraeus за ports of Chios и Mytilene, с 416 пасажери, 91 автомобила и 43 ТИР-а, когато повреда била открита в левия ГД. Фериботът се върнал в порта ескортиран от патрулен катер и е задържан за извършване на ремонтните работи и инспекции.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Нед 25 Фев 2018, 20:00    Заглавие:  

___На 23 февруари в 8:28 p.m. сухотоварния "TY Gloria"(DWT 6225, build 2009, flag South Korea) се сблъскал със сухотоварния "VSG Dream"(DWT 7748, build 2000, flag Panama) при преминаване между Bisan Seto Passage и Uko West Passage. "TY Gloria" получил повреди по десния борд и парадния трап. И двата кораба били задържани в Takamatsu Port за разследване.

___На сухотоварния "Princess Dina"(DWT 6470, build 1983, flag Lierra Leone) по време на прехода от Mersin за Odessa под баласт, на 23 февруари се появил технически проблем и корабът застанал на котва на Saraylar anchorage. Ремонта се извършва от екипажа и на 24 февруари корабът все още бил на котва.

___На 25 февруари балкера "Ourania"(DWT 27786, build 1998, flag Panama) по време на прехода от St. Petersburg за Ashdod, се ударил в кърмата на предния кораб, плавайки в конвой през ледено поле в Gulf of Finland south of the Porvoo Kalbådagrund lighthouse. Coast Guard-Gulf of Finland получили информацията в 10 a.m., както и че балкерът е получил пробойна в носа, над водолинията, но ще продължи плаването си без чужда помощ. Никой не е пострадал при инцидента. Финландския SAR кораб "Uisko" бил на разположение в района.

___5-ма души, 4-ма пристанищни работници и един парамедик загинали на борда на сухотоварния "Sumiei"(Gt 2003, build 1987, flag Indonesia) в Banjarmasin port, south Kalimantan, през нощта на 24 февруари. Корабът бил натоварен с палмови ядки и докерите влезли в хамбара малко след като той бил отворен, независимо от предупреждението на екипажа, че хамбара трябва да бъде вентилиран поне няколко часа. Всичките 5-ма души били откарани в болница с хипоксия, но по късно починали. Полицията започнала разследване, като подозира, че небрежността е довела до трагичния инцидент.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Пон 26 Фев 2018, 17:55    Заглавие:  

___Контейнеровоза "Rio Bravo"(DWT 80225, build 2009, flag Liberia) заседнал на 25 февруари в 7:30 a.m. при подхождане към Port Said, пристигайки от Mersin. Контейнеровоза бил снет с помощта на 3 влекача в 9:40 p.m. и застанал на SCCT Container Terminal/Port Said в 10 p.m.

___Балкера "Aquitania"(DWT 55932, build 2006, flag UK) на 24 февруари на обяд, при маневрата си за заставане на кей No.24 в Thessaloniki, се ударил в кея с кърмата си от левия борд. Повредите по борда не са сериозни.

___Балкера-кейпсайз "Hyundai Komipo"(DWT 149680, build 2015, flag Panama), с това въглища бил взет на буксир от 3 влекача, близо до port of Gladstone, малко след отплаване от RG Tanna Coal Terminal в 3:30 p.m. на 25 февруари. Балкерът плавал във фарватера на канала между Tannum Sands и Facing Island, когато останал без ход. По време на буксировката екипажа отстранили проблема, рестартирали ГД и балкера продължил по назначение за Boryeong/Korea.

___След обяд на 23 февруари, влакача "Megalochari XII"(GT 448, build 2001, flag Greece) се сблъскал с влекача "Karapiperis 16"(GT 139, build 1985, flag Greece) по време на започване на провлачване на танкера-бункеровчик "Eko IX" в port of Patras. Инцидента причинил пробойна в кърмата от към десния борд на "Karapipperis 16" и постъпване на вода. Пристанищните власти задържали "Karapipperis 16" до отстраняване на щетите иполучаване на сертификат за годност, а "Megalochari 12" на 26 февруари в 7 a.m. застанал на кей в Thessaloniki.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Вто 27 Фев 2018, 18:16    Заглавие:  

___На сухотоварния "Vestimar"(DWT 3135, build 1985, flag Tanzania) по време на прехода от Rostov on Don за Nemrut Bay, се появил технически проблем при подхождане към northern entrance of Bosphorus на 23 февруари в 11 p.m. Разрешителното за преминаване през пролива временно било отменено до завършване на ремонтните работи, с които се заел екипажа. На 26 февруари корабът пристигнал в Aliaga.

___Контейнеровоза "Rickmers Hamburg"(DWT 29980, build 2002, flag Marshall Islands) по време на прехода за Antwerp, с екипаж 27 души, съобщил за проблеми с горивната система на ГД, намирайки се на 25.5 nm from Beachy Head/northeast bound lane of Dover TSS, на 25 февруари в 8:15 p.m. На борда имало 1,185.7 тона товар в контейнери. След завършване на ремонтните работи, контейнеровоза продължил за Antwerp, където пристигнал на 26 февруари в 3:20 p.m.

___Корабът за превоз на животни "Finola"(GT 3228, build 1988, flag Denmark) заради проблем с десния ГД, се върнал в Brisbane port на 05 февруари, малко след като отплавал от порта. Животните останали на борда, докато се извършвали ремонтните работи. На 24 февруари в 1:10 p.m."Finola" отплавал от Brisbane.

___Сухотоварния "Emine Anne"(DWT 1602, build 1996, flag Vanuatu) на 23 февруари в 11 p.m. плавайки от Odessa за Diliskelesi, при влизане в Bosphorus, до Sariyer point получил повреда в двигателя, но успял да стигне до Buyukdere anchorage, където застанал на котва. Екипажа започнали ремонтните работи и след завършването им корабът продължил за Diliskelesi, кодето пристигнал на 25 февруари в 10:10 a.m.

___Корабът за превоз на животни "Janay"(GT 1283, build 1970, flag Togo) плавайки от Beirut за Istanbul, заради проблем с двигателя, на 23 февруари, застанал на котва на Cesme anchorage. Pемонтите се извършват от екипажа и след завършването им, корабът ще продължи по назначение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Сря 28 Фев 2018, 18:18    Заглавие:  

___Сутринта на 27 февруари контейнеровоза "Music"(DWT 9322, build 2007, flag Portugal) се ударил в кея при маневра за заставане в Kronshtadt port. Булба ударил кея над водолинията и получил малки повреди, но бил извършен и водолазен оглед за евентуални подводни щети. Същия ден след обяд контейнеровоза отплавал за Klaipeda.

___На 23 февруари в 5:35 a.m. балкера-кейпсайз "William Oldendorff"(DWT 179120, build 2017, flag Liberia) при маневра за заставане на Roberts Bank/British Columbia, с пилот на борда получил повреда в ГД. Балкерът с помощта на влекачи бил поставен на кея, а на 26 февруари в 12:50 p.m. отплавал за Magellan Strait.

___На 27 февруари, пристанищната администрация на Пирея била информирана от капитана на кораба на подводни криле "Flying Dolphin XVIII"(GT 162, build 1984, flag Greece) че имат проблеми с левия ГД, по време на планирания рейс от Piraeus за Aegina и Agistri. Фериботът се върнал обратно в Пирея, с един двигател, където 48-те пасажери слезли и били прехвърлени на други фериботи. Пристанищната администрация задържала ферибота, докато повредата не бъде отстранена.

___На 24 февруари, в 7:25 p.m. сухотоварния "Rhino"(DWT 2700, build 1979, flag Greece) по време на прехода от Thessaloniki за Kalamaki in pos.38*09'N, 24*37'E, останал без ход, заради проблем с ГД. Корабът бил взет на буксир и пристигнал в Isthmia на 26 февруари в 3:30 p.m.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Чет 01 Мар 2018, 17:39    Заглавие:  

___На сухотоварния "Mümtaz Amca"(DWT 5022, build 1983, flag Liberia) станала експлозия в котелното на 28 феруари на Sinop anchorage и един член на екипажа загинал. Корабът бил с товар въглища и плавал от Tuapse за Izmit, но заради щормовото време се скрил в Sinop Cape area. Експлозията била предизвикана от концентрация на газ в корелното. Корабът бил преместен на 4 miles off the coast of Sinop, след експлозията и изпратен хеликоптер който да вземе тежко пострадалия, но поради щормовото време спасителната операция се провалила. Другия, който по-леко пострадал, бил прехвърлен на полицейски катер и транспортиран до болница.

___Влекача-тласкач "Matsusho Maru"(DWT 370, build 1990, flag Japan) с баржата "Matsusho" заседнали на 01 март в 1:30 a.m. на брега на Kichi Prefecture, Wakayama area upon Shikoku Island, при жесток щорм. Баржата била с генерален товар. 7-те души екипаж били спасени от хеликоптер на Japanese Coastguard.

___На 01 март в 7 a.m. LPG танкера "Qem Star"(DWT 4034, build 2000, flag Panama) пристигайки от Ningbo, заседнал на входа на Higashi Harima port/Honshu. Танкерът бил под баласт. 16-те души екипаж, всички филипино, останали на борда. Влекачи пристигнали на мястото.

___Сухотоварния "Sun Jin"(DWT 6502, build 1998, flaf South Korea) който отплавал от Dangjin на 25 февруари, заседнал в Takamatsu Port на 28 февруари в 2 a.m. Корабът се снел сам в 05:40 a.m. Няма пострадали, но има повреди по корпуса и изтичане на гориво. Корабът застанал в Takamatsu Port в 6:15 a.m.

___Сухотоварния "Kopersand"(DWT 3036, build 1993, flag Poland) на 28 февруари в 7:15 а.m. заради блякаут останал без ход и поискал помощ от влекач. От кораба съобщили, че е некотролируем, но в 4:25 p.m. капитана съобщил, че са успели да си върнат контрола над кораба. Времето в района било "eastern winds with 6-8 Beaufort, occasionally severe gale 9". "Kopersand" успял все пак да застане на котва на 18,6 miles from Langdon Battery, на 01 март в 4:30 a.m. В крайна сметка бил взет на буксир от влекача "Onyx" и конвоя пристигнал благополучно в Southampton в 5 p.m. Корабът бил със 7 души екипаж, плавал от Gdansk за Pasajes, с товар 2,500 тона пшеница.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Пет 02 Мар 2018, 18:52    Заглавие:  

___На 28 февруари в 11:50 p.m. контейнеровоза "Spica"(DWT 8932, build 1994, flag Germany) бил блъснат от сондажната платформа "West Taurus"(GT 30147, build 2008, flag Panama) в port of Tenerife, след като тя скъсала котвените вериги, заради "strong wind during the passage of the storm Emma". Платформата която стояла на Eastern Basin, започнала да дрейфа и се блъснала в "Spica" който стоял на TCT Terminal de Contenedores/Tenerife, пристигайки същия ден от Las Palmas. Контейнеровоза получил пробойна, под водолинията и сериозно постъпване на вода в хамбара, която много бързо достигнала ниво 3 метра. 7 преносими помпи били доставени от спасителните служби, гражданската гвардия, пожарната служба и пристанищната администрация на Санта Крус де Тенерифе. Водолази заварили пробойната, която била с дължина около половин метър в 5:30 a.m. на 01 март, като по този начин се стабилизирала ситуацията. Не се съобщава за разлив на гориво. Платформата била временно швартована на TCT Terminal de Contenedores.

___Сухотоварния "Avalon"(DWT 3794, build 2009, flag Netherlands) получил значителни щети по десния борд по време на транзит през Ghent-Terneuzen Canal на 01 март около 10 a.m., след като отплавал от Antwerp за Sluiskil. Корабът се ударил в стената на канала и в няколко от каналните швартови-отбивачи близо до Terneuzen, като получил разкъсвания на корпуса в района на баластен танк. Инцидента се дължал на силния вятър. Спасителна компания преместила кораба на кей между Terneuzen и Sas van Gent.

___Танкера-химикаловоз "NorthSea Rational"(DWT 6232, build 2006, flag Malta) заседнал на 02 март в 4:15 a.m. на northern embankment of the Kiel Canal, near Horsten area, на средата между Rendsburg и Oldenbüttel, при преминаване транзит в западна посока, идвайки от Riga. Танкера бил с товар, а причината за засядането - проблем с ГД. Cлед като eкипажа не успял да рестартира двигателя, били изпратени влекачите "Holtenau" и "Wolf" на помощ. В 6:30 a.m. канала бил затворен за корабен трафик между Rendsburg и Breiholz. След като "Holtenau" подал буксир на кърмата, а танкера отдал дясна котва, трафика в едната посока бил разрешен. В 8 a.m. влекачите снели танкера и го провлачили до Breiholz за първоначален оглед, преди конвоя да продължи за Brunsbüttel, където пристигнали в 3 p.m.

___На балкера-панамакс "Panamax Alexander"(DWT 74247, build 2001, flag Cyprus) по време на прехода от Sept Iles/Canada за Gent, с екипаж 25 човека, се появил проблем с ГД, на около 490 miles southwest of Ireland, на 28 февруари в 9 p.m. и започнал да дрейфа със скорост 1.8 knots. Балкера бил с товар 70.250 m/t желязна руда. Екипажа започнали опити за отстраняване на проблема, но на 01 март, корабособственика информирал капитана, да не продължават с опитите за отстраняване на появилите се вибрации на гребния вал. Влекача "Scandi Iceman"(GT 8269, build 2013, flag Norway) сключил договор с компанията, за да провлачи балкера до Brest или Falmouth, като се очаква той да пристигне на мястото в рамките на ден и половина до два дни. Времето в района: "becoming cyclonic with wind north Beaufort scale 7 to 9 with a very rough sea state".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Съб 03 Мар 2018, 18:03    Заглавие:  

___Корабоплаването в последните няколко дни нещо подлудя Laughing

___На 01 март в 05:30 a.m., на Hawke Anchorage, сухотоварния "Celtic Spirit"(DWT 4135, build 1996, flag UK) плавайки за Hull под баласт, започнал да влачи котвата си и преди да успее да стартира двигателя се блъснал в сеизмографския кораб "Atlantic Explorer"(GT 1420, build 1981, flag Panama). Двата кораба продължили да дрейфат заедно и накрая се спрели в сухотоварния "Celtic Warrior"(DWT 4123, build 1996, flag UK) който плавал за Gunness с товар натрошено стъкло. "Celtic Spirit" успял все пак сам да се отдели и отдал котва, а другите два кораба били разделени с помощта на пристигналия влекач и в 10:55 a.m. застанали на котва на Hawke Anchorage. И по трите кораба има повреди.

___На контейнеровоза "Cape Manila"(DWT 41534, build 2011, flag Marshall Islands) се спукал главния тръбопровод, охлаждане морска вода ГД, на 10.5 nm from Pendinnis Lighthouse/Isles of Scilly, на 01 март. Контейнеровоза плавал от Portbury/U.K. за Brest и продължил рейса си още същия ден като застанал на кея в Brest в 7 p.m.

___На 27 февруари сухотоварния "My Violet"(DWT 5050, build 1980, flag Cook Islands) получил техническа повреда в Antalya. Разрешителното му за отплаване било канцелирано от Harbour Master-а до завършване на ремонтните работи, които се извършвали от екипажа. На 01 март в 5 p.m. корабът отплавал за Ashdod, ETA 03 март 11 р.m.

___Траулера "Langeri"(GT 810, build 1990, flag Russia) навил трала на винта си в Tatar Strait и останал без ход на 28 февруари в 1:50 p.m.
Траулера "Askur" взел "Langeri" на буксир към Kholmsk, а на 01 март в 8 a.m., траулера "Zaliv Petra" продължил провлачването на "Langeri" към Kholmsk с ETA 04-05 март/WP. В района се намирал и спасителния влекач "Spasatel Kavdejkin" и ако е необходимо той би могъл да осигури необходимата помощ за изчистване на винта.

___На 01 март на обяд ро-рото "Opaline"(GT 33960, build 2010, flag Malta) заседнал off Immingham Dock. Три влекача успели да снемат кораба, който бил със газене - 7 метра и да го поставят на North Haven Ro-Ro Terminal/Killingholme в 2:20 p.m..

___По време на прехода от Enroute през Szczecin за Esbjerg, сухотоварния "Hav Sand"(DWT 1737, buid 1982, flag Faroe Islands) се ударил с кърмата си в края на северния шлюз при Kiel-Holtenau на 01 март в 11 p.m. Kорабът се насочил за влизане в шлюза, когато заради порив на вятъра и грешна преценка на маневрата се ударил в шлюза. След оглед на щетите, в 12:30 a.m., му било разрешено да продължи за Esbjerg, ЕТА 03 март.

___На балкера "Aqualibra"(DWT 63948, build 2017, flag Liberia) се появили проблеми още на втория му рейс, по време на на прехода от Vancouver за Panama, точно след като завършил първия от Japan за Canada. Балкерът започнал да дрейфа на 20 февруари, на 25 февруари бил взет на буксир от влакача "Robert Franco" (IMO: 9694311) за провалчване до Long Beach, където бил поставен на котва на външния рейд на 01 март.

___Каркериъра "Hoegh Trooper"(GT 56164, build 1995, flag Norway) застанал на котва на 24 nm от Terschelling, на 01 март в 05:30 a.m. Корабът плавал от Bremerhaven за Zeebrugge, когато съобщил за сериозен проблем с ГД. След доста часове ремонтни работи, в 7:50 p.m. от кораба поискали влекач за провлачване към Emden. JRCC-Den Helder посъветвали компанията, да сключи договор за провлачване.

___Контейнеровоза "CMA CGM Africa Three"(DWT 51604, build 2010, flag Bahamas) се блъснал в кейовете на контейнерен терминал в Algeciras, с десния си борд на 01 март сутринта, докато отплавал от порта, по време на преминаването на storm Emma. За щастие корабът и контейнерите на борда не успели да се ударят в близките кранове, а щетите били минимални. Контейнеровоза, след оглед, отплавал от Algeciras същия ден в 11:30 a.m., за Dunkirk, ETA 04 март.

___Сухотоварния "Lisa"(DWT 8046, build 2006, flag Netherlands) се блъснал в шлюза Boudewijn/Antwerp, при отплаване на 02 март в 2:30 a.m. Корабът се върнал на кей 178 за инспекция. "Lisa" плавал от Antwerp за Ipswich.

___Сухотоварния "Oltenitsa"(DWT 5210, build 1988, flag Ukraine) по време на прехода от Kherson за Diliskelesi, с товар на борда, се появил технически проблем до Sariyer point, при преминаване през Bosphorus на 02 март в 10 a.m. Корабът на собствен ход застанал на котва на Buyukdere anchorage. Екипажа започнали ремонтните работи и след тяхното завършване ще получи разрешение от властите за преминаване.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Пон 05 Мар 2018, 18:32    Заглавие:  

___На 03 март в 2:15 a.m., пред Flushing, контейнеровоза "MSC Madrid"(DWT 74375, build 2011, flag Liberia) се сблъскал с ро-рото "Primula Seaways"(GT 37985, build 2004, flag Denmark). И двата кораба са се движили на едни и същи курсове, когато контейнеровоза ударил "Primula Seaways" в левия борд, причинявайки му сериозни поражения, но въпреки всичко той можел по-късно да продължи плаването си за Ghent, където застанал на кея в 3 p.m. "MSC Madrid" който плавал от Hamburg за Antwerp, бил поставен на котва на Wielingen North.

___На сухотоварния "Afer"(DWT 5035, build 1991, flag Panama) на 02 март, заради технически проблем, от морската администрация, му било отнето разрешителното за отплаване от Mersin. Екипажа започнали ремонтната дейност и след отстраняване на проблема корабът отплавал за Novorossyisk.

___На 04 март спасителния катер "Ernst Meier Hedde" бил изпратен да помогне на пасажерския ферибот "Nordfriesland"(GT 2287, build 1995, flag Germany) на който в 10:10 a.m. се появил механичен проблем в двата двигателя намирайки се до Rütergat, близо до буй 14. На борда имало екипаж 9 души, но нямало пасажери които слезли в Husum при обратния рейс до Wyk upon Föhr. Ферибота отдал котва за да избегне по-нататъшен дрейф извън фарватера към леденото поле. Kатера взел ферибота на буксир, но след 45 минути, екипажа отстранили проблема и "Nordfriedsland" продължил на собствен ход към Dagebüll където пристигнал в 2:45 p.m.

___На контейнеровоза "Eugen Maersk"(GT 171542, build 2008, flag Denmark) малко след отплаване от Hamburg на 03 март в 12:50 a.m. се появила техническа неизправност и той аварийно застанал на котва в Elbe off Stade. За малко повече от час реката била напълно блокирана от кораби с дължина над 120 метра. Влекачи подсигурявали контейнеровоза по време на ремонта. След като екипажa отстранил неизправноста, "Eugen Maersk" продължил рейса си за Antwerp, където пристигнал на 04 март в 5 a.m. и застанал на кей 1742 - PSA в Deurgang Dock.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Чет 08 Мар 2018, 19:48    Заглавие:  

___Балкера "Vega Bulk"(DWT 4415, build 1973, flag Panama) заради повреда в ГД останал без ход на 90 miles North of Tenerife, на 05 март в 2 p.m. Балкерът плавал от Aveiro, бил взет на буксир от кораб на Coast Guard-а, пристигнал в Las Palmas в 11.30 p.m. и поставен на кея Reina Sofia Sur.

___Спасителните работи за натоварения с пясък сухотоварен "Betanzos"(DWT 7875, build 2002, flag Spain) който заседнал на входа на river Tagus, Bugio l/h/off Lisbon, на 06 март в 1 a.m.,били отложени за 8 p.m. Котвата на кораба затруднила спасителната операция, тъй като в 6:20 p.m., с най високия прилив, не успели да я извираят, независимо от помощта на влекачите и собствения ход на кораба. Влекачите продължили опитите, но заради започналия отлив, всичко било без успех. Следващия прилив бил на 07 март в 4:30 a.m., но и тогава опитите се оказали неуспешни, тъй като в 7:45 a.m., буксира се скъсал, а опити при вечерния прилив в 6:40 p.m., не били предвидени. 10-те души екипаж всички испанци, са на борда и няма опасност за живота им. Спасителните работи са предвидени за 08 март между 06:00 и 08:00 a.m. и ако и тия опити се окажат неуспешни, ще се изчака пристигането на голям влекач в 3:00 p.m. от Gibraltar.

___Голям пожар е избухнал на борда на контейнеровоза "Maersk Honam"(DWT 162071, build 2017, flag Singapore) в Arabian Sea на около 300 nm from Agatti/Lakshwadeep Islands на 06 март в 3:20 p.m. и четирима моряци са изчезнали. Контейнеровоза плавал от Singapore, със 7,860 контейнера на борда за Mediterranean, по сервиса 2M Alliance AE11. Пожарът е започнал на главна палуба, след експлозия в един от хамбарите, пред надстройката и пламъците са с височина 25 метра. Екипажа изпратили сигнал за бедствие, след като станало ясно, че не могат да се справят с огъня и 23-ма от 27-те души екипаж били спасени от контейнеровоза "ALS Ceres"(DWT 54308, build 2010, flag Marshall Islands), който пристигнал на мястото в 6:30 p.m. Един от спасените, починал по-късно от раните си на борда на "ALS Ceres". Няколко други кораби са в района, за оказване на помощ при необходимост. SAR операцията е в ход, а Indian Coast Guard и MRCC съвместно осъществяват спасителната операция. На 08 март "Maersk Honam" продължавал да гори и четиримата липсващи членове на екипажа все още не са намерени. Екипажът се опитал да изгаси огъня два пъти, но без успех. Те стартирали СО2 системата в засегнатия хамбар, но тя не сработила и първия и втория път Question . На този етап капитанът решил да евакуира екипажа на "ALS Ceres", който бил наблизо, пристигайки веднага след подаване на сигнала за бедствие и след спасяването на 23-та, незабавно се насочил за Colombo/Sri Lanka. Пет кораба сега участвали в SAR операцията в Arabian Sea about 900 miles southeast of the city of Salalah/Oman, като тя се координира от контейнеровоза "Mærsk Mc-Kinney Møller". Патрулния кораб "Shoor" който е снабден със специализирано противопожарно оборудване и патрулира край Lakshadweep Islands, бил насочен към "Maersk Honam". Националността на 27-те души екипаж била: 13 индийци, сред които и капитана, 9 филипинци, двама тайландци, един румънец, един южноафриканец и един англичанин.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Пет 09 Мар 2018, 21:53    Заглавие:  

___Надеждите за откриването на четиримата изчезнали моряци от "Maersk Honam"(DWT 162071, build 2017, flag Singapore) се изпаряват с всеки изминал час и вероятността да бъдат открити се свеждат до нула. Липсващите моряци са двама филипинци, един южноафриканец и един индиец, един от готвачите на борда. От 23-та души спасени от "ALS Ceres", един, тайландец е починал на следващия ден от раните си, докато "ALS Ceres" плавал за Colombo. Влошаване на здравословното състояние, опасността и те да починат и нуждата от спешна медицинска помощ на други двама от екипажа, тайландец и филипинец, принудила компанията да отклони контейнеровоза към Cochin. Те били евакуирани от кораб на Индийските ВМС и с помощта на Indian Coast Guard прехвърлени в Thiruvananthapuram Medical Collegе за лечение. Сериозните си наранявания те получили при скачането зад борда, което било единствената въжможност да се спасят. На 09 март останалите 20 души от екипажа благополучно пристигнали в Cochin. Всички получили професионална медицинска помощ, като повечето били настанени в хотел, а няколко са били хоспитализирани. Пожарът продължава да бушува в цялата предна част на кораба и бавно се разпростира към мостика. Високите температури са разтопили контейнерите на борда. Кораба на Coast Guard-а "Shoor" е на мястото и опитите за гасене на пожара са в ход. Indian Coast Guard координират както противопожарната, така и търсенето и спасяването и призовават за повече помощ от търговските кораби, които преминават през натоварения корабоплавателен маршрут. Влекачите "CSC Nelson", "Zwerver 2" и "Maersk Involver" на 09 март, са се присъединили към противопожарните действия. В спасителната операция са се включили и специалисти от Smit Salvage и Ardent. Твърде е рано да се дават информации и правят заключения за причините за пожара, който е започнал от хамбар Nо.3, намиращ се пред надстройката. В някои от над 7,860 контейнера на борда имало товари, класифицирани като опасни.
https://twitter.com/twitter/statuses/972059989874442240
https://twitter.com/twitter/statuses/972031981205692421
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Нед 11 Мар 2018, 19:56    Заглавие:  

___Сухотоварния "Kopersand"(DWT 3036, build 1993, flag Poland) останал без ход, заради проблем с двигателя на 08 март в 2:30 a.m., в района на Southampton Coast. Екипажа успели да рестартират двигателя и корабът ескортиран от влекач се насочил към anchorage at Saltmead, където ремонта продължил. "Kopersand" плавал за Pasajes с товар 2500 тона рапица и има на борда си 27 тона газьол. На 10 март продължавал да е на котва.

___Балкера-панамакс "Panamax Alexander"(DWT 74247, build 2001, flag Cyprus) който остана без ход, заради проблем с ГД, на 490 miles SW of Ireland, на 28 февруари, бил взет на буксир на 09 март към Flushing, от белгийския офшорен влекач "Union Manta"(GT 3164, build 2003) ETA 15 март.

___LPG-танкера "Syn Zosma"(DWT 4112, build 1999, flag Italy) се блъснал в кея в Braakman Dock/Terneuzen на 09 март в 1:40 p.m., при отплаване от порта за Milazzo. Танкерът останал на котва на Flushing Roads за допълнителна инспекция, но в 8:30 p.m. бил върнат обратно на кея в Braakman Dock. Танкера отплавал от Terneuzen на 10 март в 11 p.m. и ETA Milazzo на 19 март на обяд.

___Сухотоварния "Tuna 1"(DWT 5055, build 1997, flag Cook Islands) който заради проблем с ГД на 15 февруари, останал в Tenes/Algeria, бил взет на буксир за Tuzla shipyard, на 25 февруари от влекача "Horoz". При преминаване на Canakkale Strait, бил осигурен допълнителен влекач, с цел обезпечваване безопасността на проводката. Конвоя пристигнал в Tuzla shipyard на 11 март.

___Контейнеровоза "Kuo Chang"(DWT 18618, build 1999, flag Taiwan) бил ударен от контейнеровоза "He Bin"(DWT 11386, build 1999, flag China) който маневрирал при " strong wind gusts" в Taichung на 09 март около обяд. "He Bin" започнал да дрейфа и се ударил в левия борд на "Kuo Chang", който от удара получил, няколко повредени контейнери, трапове и стойки на клетките за контейнерите. На "He Bin" повредите са по левия борд на кърмата. "Kuo Chang" отплавал от порта на 11 март в 5 a.m. за Kaoshiung, където застанал на APL Container Terminal в 2:20 p.m.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Пон 12 Мар 2018, 19:45    Заглавие:  

___Танкера-химикаловоз "Silver Kenna"(DWT 4393, build 2011, flag Denmark) плавайки под баласт с 14 души екипаж, останал без ход заради блякаут на 9 miles southeast of Beachy Head, в TSS, на 10 март в 10 a.m. Екипажа отстранил проблема и в 10:40 a.m. танкера продължил по назначение.

___Контейнеровоза "Nora Maersk"(DWT 30194, build 2000, flag Denmark) с екипаж 22 души, заради попаднали метални частици в един от цилиндрите на ГД, на 10 март в 12:40 p.m., намирайки се SW of Portland, останал на дрейф. Network Manager Operations Centre(NMOC) потърсили най-близките влекачи в района, за евентуално оказване на помощ, но в 3:50 p.m. екипажа завършил ремонта и контейнеровоза продължил рейса си от Antwerp за Cartagena.

___На 09 март хладилния "Luzon Strait"(DWT 15917, build 2002, flag Malta) по време на прехода от Manzanillo за Dover, заради блякаут при подхождане към порта, останал без ход. Двa портови влекача помогнали на кораба да влезе в порта. За инцидента бил информиран Dover Coastguard около 9:30 p.m., които след това разговаряли с дежурния инспектор и корабния агент и очаквали да получат информация от гл. механик и капитана на кораба, относно причината, довела до инцидента. "Luzon Strait" застанал в Eastern Docks of Dover Port в 10:50 p.m.

___На 10 март в 4:50 p.m., сухотоварния "Sider Mariel"(DWT 7816, build 2009, flag Portugal) получил разрешение да отплава от port of Ravenna за Baris. Корабът бил в порта от 28 февруари и бил задържан заради спиране на ГД, причинено от загуба на охлаждащата вода, по време на маневрата за отплаване от порта с влекач и пилот на борда. Корабът пристигнал в Ravenna от Koper с товар от стомана. По време на инцидента, влекачът незабавно поставил кораба на кей, благодарение на което аварийната ситуация била избегната и нормалните условия на работа в порта били незабавно възстановени.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5445

МнениеПуснато на: Вто 13 Мар 2018, 19:47    Заглавие:  

___На 11 март, на балкера-постпанамакс "AM Krakow"(DWT 81752, build 2013, flag Marshall Islands) се появил проблем с ГД по време на прехода от Cartier за Ghent, на около 36 miles South of Shoreham. Балкерът започнал да дрейфа със скорост 0.7 knots и не е поискал организирана помощ. От French Coast Guard изискали балкерът да застане на котва, колкото се може по-скоро, тъй като се приближавал към останки от потънал кораб. Най-накрая "AM Krakow" застанал на котва "right on the SAR Demarcation line between UKSRR and French SRR". Екипажа 21 души, очаква доставката на резервни части за ремонта. На борда има товар 78,370 m/t желязна руда на пелети, 135 тона мазут с високо съдържание на сяра, 167 тона марин дизел и 3 тона масла. Времето в района "Beaufort 4 or 5 becoming cyclonic 5 to 7 with a forecast of Westerly winds of 5 to 7, occasionally 8 Beaufort, then backing southwest 4 or 5". На 13 март офшорния влекач "Onyx"(GT 1990, build 2015, flag Malta) пристигнал в района.

___На 11 март, пасажерския ферибот "Ionis"(GT 2440, build 1977, flag Greece) получил повреда на десния ГД по време на прехода от Kithira за Piraeus. Фериботът продължил за Piraeus с един двигател и пристигнал на 12 март с 83-ма пасажери на борда. Ферибота няма право да напуска порта до завършване ремонта на двигателя.

___Техническа неизправност не позволи на пасажерския ферибот "Baltic Princess"(GT 48915, build 2008, flag Finland) да отплава от Turku за Stockholm вечерта на 11 март. Междувременно корабособствениците съобщили, че всички рейсове са анулирани до 17 март, защото въпреки ремонта на ферибота извършен в Гданск от 11 януари до 05 март, са се появили проблеми, които не са били отстранени по време на ремонта. "Baltic Princess" възобновил графика си между Turku и Stockholm на 08 март.

___Ледоразбивача "Kapitan Evdokimov"(Callsign:UFNJ, flag Russia) се блъснал в самоходната смукачка "Belomorskiy"(GT 2628, build 1985, flag Russia) която стояла на на кей No.8, в Archangelsk на 08 март в 12:25 a.m., по време на маневра за заставане на кея. "Belomorskiy" получил пробойна с дължина 2 метра и на 1.5 метра над водолинията в района на кърмата, която изисква доков ремонт. "Kapitan Evdokimov" отплавал от Archangelsk на 10 март 6:50 a.m.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 184 от 189 [2822 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1218s ][ Queries: 13 (0.0469s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker