Private Colleger of transportation
panair2018

Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ЗА ЛЕКА НОЩ : French Latino - Historia de un Amor · ГОРЕЩО: В БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ ДЯДО КОЛЕДА ПОДРАНИ С БОНУСИТЕ ЗА КОЛЕДА! · БИКИНИ ШОУ : НАСЛАДА ЗА ОЧИТЕ · МЕГА СДЕЛКА: Австралия брои 50 млрд. долара на Франция за 12 подводници · Туск и ЕС нанесоха тежък удар на Русия · Шофьорските книжки на хората с увреждания - с давност от 10 години ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 14 Дек 2018, 07:04
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Нови изтребители за българските ВВС - 4
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 175 от 175 [2619 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 173, 174, 175

Кой трябва да бъде новият боен самолет на българските ВВС според вас?
F-18
19%
 19%  [ 28 ]
F-16
3%
 3%  [ 5 ]
Gripen
44%
 44%  [ 64 ]
Eurofighter
32%
 32%  [ 47 ]
Общо гласове : 144

Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Съб 17 Юни 2017, 22:02    Заглавие:  

"Грипен" C/D, който е спрян от производство през 2015 г.
А за ЮАР, точно в тази статия се споменаваше, че ЮАР оперират само с 12 самолета, другите им били излишни, а и били недоволни от тях.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Съб 17 Юни 2017, 22:03    Заглавие:  

Ето информация за спирането на поточната линия.

Представител на "Сааб" е потвърдил пред Jane's Defence, че компанията е предложила да възобнови производството на изтребители "Грипен" C/D в своята оферта към България, стремяща се да замени своите датиращи от епохата на Варшавския договор остаряващи изтребители МиГ-29.
Производството на модификацията "Грипен" C/D, което беше прекратено в началото на 2015 г. със завършването на доставките за Швеция и преминаването към най-новата модификация E/F, би могло да бъде възобновено за България, при което доставките ще бъдат извършени в близко бъдеще.
Досега "Сааб" е продала или дала под лизинг 167 броя Gripen C и 25 "Грипен" D на ВВС на Швеция и пет експортни клиенти, Чехия, Унгария, Южна Африка, Тайланд и Великобритания, като води заключителни преговори със Словакия и е отправила предложение за покупка и към Хърватия. Ресурсите на компанията в момента са пренасочени към строителството на новата модификация "Грипен" E/F за нуждите на Швеция и Бразилия. Предвижда се програмата за развитие на версията C/D да продължи и в бъдеще, така че тя няма да остарее морално заради производството на по-новата E/F.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Съб 17 Юни 2017, 22:12    Заглавие:  

А тук и за спрените изтребители на ЮАР още през 2012, мисля че ситуацията е същата и сега...
Кефи ме обаче критиката че пилотите от 220 часа, минали на 110 часа нальот на година...
И това било много лошо...
А тук тея с Ер Полисинг едвам стигат 30...
ШОК И УЖАС....


Twelve of the South African Air Force’s 26 Gripen fighter jets are in long-term storage, according to defence minister Nosiviwe Mapisa-Nqakula, as the Air Force does not have the funding to fly them.


This emerged yesterday in reply to a parliamentary question posed by the opposition Democratic Alliance party’s Shadow Minister of Defence and Military Veterans David Maynier.

“The South African Air Force (SAAF) has 12 Gripen Fighter Aircraft placed in long-term storage. These aircraft are placed in a storage as a planned activity in line with their utilization and budget expenditure patterns/flow of SAAF,” Mapisa-Nqakula said.

“The Gripen fighter jets are supposed to provide the air combat capability for the South African Air Force (SAAF). However, the Gripen fighter jets are effectively grounded because the operating budget has been stripped to the bone and the SAAF cannot afford to operate the ‘Gripen system’,” Maynier said.

Already in 2010 there was great concern that a lack of money would ground the Gripen. Then-defence minister Lindiwe Sisulu warned that the Gripens could be mothballed if the military failed to get hold of extra funding. The Department of Defence annual report released in 2010 warned that “Combined with the recent funding cuts for the medium-term expenditure framework period, the air force will only be able to sustain the Hawk system.

“Without adequate funding levels being provided, the air force will not be able to meet its mandate in terms of defence or its support of government initiatives in the medium and longer term. The unwanted reality is portions of aircraft fleets may have to be placed in long-term storage, and certain capabilities, units or bases may have to be closed down.”

The lack of money for the Gripens has also affected flying hours and pilot training. In April 2011 then-chief of the Air Force Lieutenant General Carlo Gagiano said the Air Force was not going to fly the required number of hours due to a lack of funding and in its 2010/2011 report, the Department of Defence said that due to underfunding, the number of flight hours per Gripen aircrew member was reduced from 224 to 110 per year.

At present the SAAF can only muster six qualified Gripen pilots who only have 150 flying hours available across the whole Gripen squadron this year, according to Maynier. The annual target for fighter flying hours was 250 for the 2011/2012 period, according to the Department of Defence’s most recent Annual Report.

Chief of the Air Force Lieutenant General Zakes Msimang when asked about Gripen flying hours earlier this year, said that the Air Force had never failed to deliver what was asked of it.

Defence analyst Helmoed-Römer Heitman noted the North Atlantic Treaty Organisation (NATO) requires fighter pilots to log at least 20 flight hours per month (240 flight hours per year per fighter pilot) to remain qualified.

“One of the biggest scandals of the Arms Deal is that we bought military equipment we could not afford to operate. And there is no better illustration of the point than the Gripen fighter jets in long-term storage,” Maynier said. “It is imperative that the Minister of Defence and Military Veterans, Nosiviwe Mapisa-Nqakula, reviews the allocation of the operating funding to the “Gripen system” in the SAAF.”

In 2007 it emerged that the Gripens cost R19.08 billion, up from the original R17.8 billion estimate for both 26 Gripens and 24 Hawks.

It is unlikely that the Gripen situation will improve anytime soon, as the defence budget for the 2013/14 financial year stands at R40.2 billion, just R1.8 billion more than the previous year’s.

South Africa bought 26 Gripens (17 single-seat Gripen Cs and nine two-seat Gripen Ds) as part of the Strategic Defence Procurement Package (in 2005 reduced to 26), becoming the Gripen’s first export customer. Deliveries concluded in September last year. The Gripens replaced the Cheetah fleet, which was withdrawn four years early due to funding constraints.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Съб 17 Юни 2017, 22:16    Заглавие:  

А тук... че и ГРИПЕН си имат лобисти и корумпирани хора
http://www.pbs.org/frontlineworld/stories/bribe/2009/03/sweden-uncovering-the-secret-deals.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4447

МнениеПуснато на: Съб 17 Юни 2017, 22:24    Заглавие:  

Preslav написа:
"Грипен" C/D, който е спрян от производство през 2015 г.
А за ЮАР, точно в тази статия се споменаваше, че ЮАР оперират само с 12 самолета, другите им били излишни, а и били недоволни от тях.


Напрасные взятки: ЮАР не хватает на эксплуатацию Gripen

13.03.2013
Рубрики: Военные самолеты, Коррупция в ВТС, Судьба JAS-39 Gripen, Швеция, ЮАР
Почти половина южноафриканских истребителей Gripen находится на долгосрочном хранении, признала министр обороны ЮАР в ответ на парламентский запрос. Таким образом, стране не хватает финансов на эксплуатацию этих современных боевых самолетов. «12 из 26 истребителей направлены на долгосрочное хранение» — сообщила вчера, 12 марта, министр обороны.

«Эти самолеты отправлены на склад в рамках планов по их эксплуатации и в соответствии с бюджетными ограничениями ВВС», — заявила леди-министр. В свою очередь автор запроса, депутат от «Демократического альянса» Дэвид Мейнир, резюмировал: «Двенадцать Gripen, видимо, закатаны в вакуумную упаковку на манер мороженных цыплят и заскладированы где-то в ангаре, потому что бюджет на их эксплуатацию обглодан до костей и ВВС не могут использовать свой парк истребителей… Печальные факты: 26 самолетов получено, десяток или даже меньше используются, 12 на хранении, подготовленных пилотов — шесть человек, а в 2013 г. на всю эскадрилью выделено 150 летных часов».

Скандальная информация о судьбе шведских истребителей в ЮАР стала эффектным финальным аккордом грандиозной коррупционной драмы вокруг их закупки. Летом 2011 г. Saab признала, что при помощи принадлежащего ей и компании BAE Systems СП были сделаны многомиллионные переводы на счета южноафриканской консалтинговой фирмы, хотя и якобы без ведома шведской компании. 24 млн рандов (3,5 млн долл) были переведены на счет компании Hlongwane Consulting Ltd компанией Sanip Ltd — СП Saab и BAE Systems, созданное с целью выполнения оффсетных обязательств по контракту на поставку ЮАР многофункциональных истребителей Saab в 1999 г.

Расследования в ЮАР в связи со сделкой по приобретению Gripen привели к серии обвинений в коррупции в адрес высокопоставленных политиков, связанных с правящей партией Африканский Национальный Конгресс. Кроме того, в 2005 г. Шабир Шейх, бывший финансовый советник президента ЮАР Джейкоба Зумы, был приговорен к 15 годам тюрьмы за вымогательство взятки для Зумы от французской оборонной компании Thomson-CSF. Впоследствии он вышел по УДО по причине болезни. Попытки привлечь к ответственности самого Зуму провалились, но вопросы по поводу коррупции при оружейных сделках продолжают осложнять внутриполитическую жизнь страны. В настоящий момент расследование фактов коррупции при закупке самолетов выдохлось как в ЮАР, так и в Швеции и Великобритании, и хотя формально оно еще не закончено, фактически в Швеции вышли сроки давности по таким делам, а в ЮАР большинство членов комиссии отошло от дел либо вот-вот это сделают.

Подготовил Руслан Алиев

http://periscope2.ru/2013/03/13/7143/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Пон 10 Юли 2017, 15:11    Заглавие:  

КАК РУМЪНЦИТЕ ПРИДОБИХА 12 F-16MLU ЗА ПО-МАЛКО ОТ 900 МИЛИОНА ДОЛАРА? И ЗАЩО В БЪЛГАРИЯ КАЗВАТ, ЧЕ ОФЕРТАТА Е БИЛА ДВА ПЪТИ ПО-СКЪПА...
http://www.pan.bg/view_article-1-394262-KAK-RUMYNCITE-PRIDOBIHA-12-F-16MLU-ZA-PO-MALKO-OT-900-MILIONA-DOLARA-I-ZASht.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 4447

МнениеПуснато на: Съб 31 Мар 2018, 15:57    Заглавие:  

Минобороны Болгарии высказало заинтересованность в покупке израильских F-16C/D


30.03.2018

ЦАМТО, 29 марта. По заявлению главы военного ведомства Болгарии Красимира Каракачанова, Минобороны намерено предложить уполномоченным структурам Израиля представить предложение по поставке самолетов F-16C/D на тендер, предполагающий закупку истребителей для замены имеющихся МиГ-29.

Как сообщает Jane's Defence Weekly со ссылкой на министра, военное ведомство уже получило письмо от Boeing, в котором компания предложила поставку самолетов F/A-18. Кроме того, ожидается поступление предложений по поставке новых и бывших в эксплуатации F-16, "Тайфун" и "Грипен".

Одновременно с покупкой новых самолетов, Минобороны Болгарии намерено восстановить боеспособность состоящих на вооружении МиГ-29.

Как уже сообщалось, Минобороны Болгарии 21 марта подписало с Российской самолетостроительной корпорацией "МиГ" рамочное соглашение о ремонте и логистической поддержке парка истребителей МиГ-29, которое предполагает после проведения соответствующих работ обеспечение боеготовности 12 МиГ-29А и 3 МиГ-29УБ в течение 4 лет. Согласно информации пресс-службы Министерства обороны Болгарии, стоимость программы составляет 81 млн. левов (40,5 млн. евро).



https://vpk.name/news/210754_minoboronyi_bolgarii_vyiskazalo_zainteresovannost_v_pokupke_izrailskih_f16cd.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42468

МнениеПуснато на: Вто 25 Сеп 2018, 08:12    Заглавие:  

САЩ ще предложат най-модерният вариант на F-16 - F16V Viper Block 70 в конскурса за нов изтребител на България, но остават въпроси
http://www.pan.bg/view_article-1-445732-sasht-shte-predlozhat-naj-moderniyat-variant-na-F-16-F16V-Viper-Block-70-v-kons.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 175 от 175 [2619 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 173, 174, 175
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Събития и Коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1278s ][ Queries: 17 (0.0699s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker