Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Соломон Паси: ЕС няма да се справи с притока на милиард африканци през следващите 30 години · Афганистански талибани отвлякоха над 100 души · ШАНС ЗА ЖИВОТ! Млади лекари от ВМА трансплантираха черен дроб · Губернаторът на София Илиан Тодоров се срещна с руския посланик Анатолий Макаров · Подвигът на Борисов. Как България стана спокойно място за живеене · Сирийските бежанци постепенно се връщат в родината си ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot СНИМКИ: УЧЕНИЕ БРИЗ 2018 С УЧАСТИЕТО НА ВМС, ВВС И СВ(21)
В момента е: Вто 21 Авг 2018, 08:18
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Аварии с търговски кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 187 от 189 [2822 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 185, 186, 187, 188, 189 Следваща
Автор Съобщение
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Пон 07 Май 2018, 19:34    Заглавие:  

___На пасажерския ферибот "Saonisos"(GT 2015, build 1994. flag Greece) се появил проблем с десния ГД по време на редовния си рейс от Samothraki до Alexandroupolis на 05 май. Екипажа установили, че проблема е в пети цилиндър на ГД, а катер на Greek Coast Guard веднага пристигнал на мястото и екскортирал ферибота до Alexandroupolis, където бил задържан от портовите власти до приключване на ремонтните работи.

___Танкера "Riroil 5"(DWT 6620, build 2003, flag Malta) при маневра за заставане на котва, се ударил в стоящия на котва танкер "Mekhanik Panteleev"(DWT 5519, build 2011, flag Russia) на anchorage of Rostov-on-Don на 03 май в 7 p.m. И по двата танкера има щети по бордовете и скъсани леери. "Riroil 5" отплавал на 06 май в 1 a.m.

___На 06 май в 2 a.m. сухотоварния "Froland"(DWT 9270, build 2011, flag Antigua) се блъснал в стената на северния шлюз в Kiel Canal при Brunsbüttel при излизане от шлюза по посока Elbe. При удара част от дървената облицовка на стената паднала, а по борда на "Froland" имало вдлъбнатини и даскотини. След разследването, в 3 a.m., на кораба било разрешено да продължи рейса си от Loviisa за Mostaganem, ETA 13 май. Причината за аварията било грешка в управлението.

___Ро-рото "Mazarine"(GT 25593, build 2009, flag Malta) по време на прехода от Rozenburg за Rotterdam с 22-ма души на борда, заради пробит тръбопровод за охлаждане на ГД останал на дрейф на 05 май в 7 a.m. в позиция 49*56'N, 003*03'W. На борда имало гориво 670 m/t мазут с високо съдържание на сяра 81 m/t газьол и 43900 литра масла. След ремонта, извършен от екипажа, в 8:30 a.m. ро-рото продължил за Rotterdam, където пристигнал на 06 май в 7:40 a.m., а същия ден в 9 p.m., отплавал за Purfleet.

___Контейнеровоза "CSCL Indian Ocean"(GT 187541, build 2015, flag HK) по време на прехода от Felixstowe за Suez Canal, с 24 души на борда, заради теч на горивен тръбопровод останал без ход в позиция 50*29'N, 00*04'W, на 04 май в полунощ. Очакваното време на завършване на ремонтните работи било 3 a.m. Контейнеровозът бил включен в рутинните навигационни съобщения на Channel Navigation Information Service(CNIS) тъй като имaл опасни товари на борда и бил на котва в края на Dover TSS за времето на ремонта.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Сря 09 Май 2018, 19:56    Заглавие:  

___След като започнал да влачи котвата си и да дрейфа, сухотоварния "Volgo-Don 5038"(DWT 5150, build 1972, flag Russia) заседнал на котвена стоянка в river Don на 05 май в 1:35 p.m. Корабът е с товар 4804 тона пшеница и плавал от Bogaevskoye за Kavkaz. Корабът здраво е заседнал и вероятно трябва да бъде облекчен за да бъде снет.

___На контейнеровоза "Vecchio Bridge"(DWT 64983, build 2005, flag Panama) по време на прехода от Bremerhaven за New York с екипаж 25 души, се появил проблем с горивна помпа, намирайки се на 7 miles west of Start Point, на 06 май в 4:05 p.m. След няколко часа ремонта на помпата приключил и контейнеровоза продължил рейса си.

___Траулера "Kapitan Dolgikh"(GT 1693, build 1987, flag Russia) получил повреда в ГД в района на Western Spitsbergen/Greenland Sea, на 05 май. Корабът на Norwegian Coast Guard "Svalbard" бил изпратен на помощ и взел "Kapitan Dolgikh" на буксир към Longyearbyen.

___На танкера-химикаловоз "Sunny Orion"(DWT 12203, build 2010, flag Panama) избухнал пожар на 08 май в 09:10 a.m. в Tsushima Strait, 55 miles south of Busan. Танкера бил с товар 4.700 тона ксилол, силно запалим и токсичен химикал и плавал от Hong Kong за Ulsan. Пожарът избухнал в празен танк и бил загасен за около 20 минути. Танкерът продължил рейса си и застанал на котва на Yeosu Achorage същия ден. Няма пострадали между 21-та души екипаж, всички филипино. SAR и Coastguard кораби били изпратени да наблюдават танкера.

___На 04 май в 7 a.m. контейнеровоза "NYK Venus"(DWT 103207, build 2007, flag Panama) се блъснал в контейнеровоза "SITC Osaka"(DWT 11913, build 2012, flag HK) в Kobe. "NYK Venus" тъкмо отплавал от Kobe за Singapore, а "SITC Osaka" трябвало по разписание да отплава на 08 май в 4 p.m., но на 09 май все още стоял на Maersk Sealand Container Terminal RC-3/RC-4/RC-5 в Kobe.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Съб 12 Май 2018, 18:49    Заглавие:  

___На 08 май в 2 a.m., на контейнеровоза "CFS Panjan"(DWT 8165, build 2008, flag Jamaika) който пристигал от Cuacedo, се появил проблем с Гд и започнал да дрейфа в позиция 18*28'N, 67*23'W. Екипажа направили ремонт и на 09 май и контейнеровоза застанал на Luis A. Ayala Colon Container Terminal, San Juan/Puerto Rico.

___Сухотоварния "Princess Dina"(DWT 6470, build 1983, flag Sierra Leone) плавайки от Nemrut Bay за Mersin, заради технически проблем застанал на котва на Bodrum anchorage на 09 май в 11 p.m. Ремонта се извършва от екипажа и на 11 май корабът бил все още на котва рейда.

___На контейнеровоза "Sinokor Qingdao"(DWT 11031, build 1999, flag South Korea) по време на прехода от Gwangyang за Hong Kong, с 18 души екипаж, избухнал пожар на борда в South China Sea, на 08 май в 8:20 p.m. Китайските спасителни служби изпратили спасителни кораби и хеликоптери и координирали спасителната операция. В 10:30 p.m. Службите съобщили, че пожарът е загасен, няма пострадали, а на 11 май в 6:30 a.m. контейнеровоза застанал на котва пред Hongkong.

___На 10 май в 07:00 a.m., Maritime prefecture of the Channel and the North Sea, били информирани от CROSS Gris-Nez, че на траулера "GV Arent"(GT 136, build 1981, flag UK) избухнал пожар в МО. Корабът се намирал 20 nm northeast of Dunkerque. В 07:25 a.m. екипажа успели да загасят пожара, а двамата души които се натровили с дим, били транспортирани в белгийски хеликоптер до hospital in Bruges, изпратен от MRCC-Oostende. В 7:30 a.m. траулера продължил към Ramsgate, ескортиран от спасителния катер "Jean Bart".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Нед 13 Май 2018, 17:58    Заглавие:  

___На контейнеровоза "Navios Lapis"(DWT 50506, build 2009, flag Marshall Islands) избухнал пожар в МО по време на прехода от Durban за Cape Town. Запалил се един от генераторите. пожарът бил загасен и на 09 май контейнеровоза успял да стигне на собствен ход в Cape Town. На 11 май "Navios Lapis" бил инспектиран в Jackson Wharf за да установи степента на щетите върху генератора. Подробности за ремонта не са известни до момента.

___Пасажерския ферибот "Umsini"(GT 14501, build 1985, flag Indonesia) на 10 май получил повреда в единия ГД off Maumere/province of East Nusa Tenggara. Левия ГД внезапно плокирал и ферибота продължил рейса си с един ГД, с малка скорост и закъснял с 36 часа от разписанието си, пристигайки в port of Lorens Say Maumere на 11 май. Корабната компания организирала автобуси за превоз на пасажерите до първоначалните им дестинации.

___Контейнеровоза "Frankfurt Express"(DWT 103994, build 2010, flag Germany) се сблъскал с проблеми при маневриране в port of Damietta, след като ГД отказал по време на маневра за отплаване на 12 май. Контейнеровозът блокирал навигацията в порта и бил взет на буксир от портовите влекачи. След като екипажът отстранили проблема, "Frankfurt Express" възобновил рейса си за Barcelona.

___През нощта на 10 май балкера "Ince Inebolu"(DWT 52376, build 2002, flag Turket) с товар 49770 тона пшеница на борда, бил ударен от ракети на Saudi Arabian forces. Балкерът бил на около 70 miles off Saleef Port, north of the port of Hodeidah in the Red Sea на котва, чакайки заставане на кей. Получил е сериозни структурни щети, пробойни и вдлъбнатини по борда на левия борд, над водолинията и по главната палуба. Балкерът получил разрешение от UN Verification and Inspection Mechanism for Yemen (UNVIM)-Djibouti, след извършването на необходимата проверка, да бъде провлачен до Jizan. Пшеницата била натоварена в Novorossiysk.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Вто 15 Май 2018, 19:54    Заглавие:  

___На 13 май в 11 p.m. сухотоварния "Kubilai Khan"(DWT 6886, build 1996, flag Faeroe Islands) останал без ход на около 20 miles NE of Punta Sardina и започнал да дрейфа на 30 miles north of Las Palmas/Canary Islands. Корабът плавал от Las Palmas за Flushing и поискал помощ на другия ден сутринта. В 10:30 a.m. SAR влекача "Miguel de Cervantes" пристигнал на мястото и взел кораба с 18 души екипаж на буксир обратно за Las Palmas, където "Kubilai Khan" бил поставен на кея на Muelle Grande в 9 p.m.

___На 13 май, пожар избухнал на танкера-химикаловоз "Grande Riviere"(DWT 30732, build 2015, flag Japan) който очаквал заставане на petrol port of Genoa, пристигайки от Aveiro. От танкера се издигал черен дим. Когато пожарникарите пристигнали и се качили на борда, огънят вече бил загасен от екипажа. Танкерът застанал в петролния порт на 14 май в 6:20 a.m.

___На LNG-Offshore Processing Ship(OPS) "Marshal Vasilevskiy"(GT 118423, build 2018, flag Panama) станала експлозия на един от шестте
регазификационни котли по време на ходови изпитания off Ulsan на 14 май. Котелът, произведен от Mitsubishi, бил унищожен по време на инцидента. Влизането в експлоатация на газовоза ще бъде отложено, тъй като имало и други повреди освен разрушения котел. "Marshal Vasilevskiy" ще се използва в Kaliningrad след предаване в експлоатация.

___Круизния лайнер "Marella Discovery 2"(GT 69472, build 1995, flag Bahamas) останал без ход при преминаване транзит през Guidecca Canal/Venice historic center, близо до Doge's Palace and the Basilica of San Marco, късния следобед на 14 май. В рамките на около половин час, през което време кърмата започна да дрейфа към Zattere, три влекача взели круизния лайнер на буксир по искане на пилота и в 7:25 p.m., бил поставен на Venice Passenger Terminal. "Marella Discovery 2" на чийто борд имало 1830 пасажери и 750 души екипаж отплавал от Venice за Split.

___Вечерта на 12 май танкера-афрамакс "Tofteviken"(DWT 115340, build 2005, flag Bahamas) който бил с товар се сблъскал с риболовния кораб "Polaris"(GT 241, build 2007, flag USA) на около 30 miles southeast of Bridgehampton/New York. "Tofteviken" плавал от Philadelphia за New York, а "Polaris" се връщал в порта за домуване в Massachusetts след риболов. "Polaris" получил повреда на носа и десния стабилизатор. Никой от 7-те души екипаж не е пострадал и корабът бил в състояние да се върне в порта за домуване самостоятелно. "Tofteviken" получил пробойна с дължина приблизително 30 фута по корпуса и останал на котва off New York за разследване от страна на Coast Guard-New York за причината за сблъсъка и оценка на щетите на корпуса, за да осигури подходящ ремонт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Чет 17 Май 2018, 19:11    Заглавие:  

___След обяд на 15 май, танкера-химикаловоз "Wisby Atlantic"(DWT 49614, build 2017, flag Bahamas) заседнал на пясъчна коса в Amazon river на около 40 miles след Macapá, плавайки към Manaus port с 50000 тона товар-гориво на борда. Танкерът заседнал на дълбочина от 14 метра, минавайки от грешната страна на фарватера и имало опасност от пробойни по корпуса заради силното течение, но след 6 часа бил снет с помощта на влекачи и застанал на котва на Santana anchorage/Macapá, за инспекция. На 17 май продължава да е на котва.

___Контейнеровоза "Njord"(DWT 8001, build 1995, flag Netherlands) заседнал на 17 май в 2:50 a.m. при тихо море и добра видимост, със 626 контейнера на борда, в Gulf of Finland, south of Primorsk. Корабът отплавал от St Petersburg на 16 май в 9 p.m. за Rotterdam, ETA 20 май. Опитите да се снеме самостоятелно, били неуспешни. На 17 май продължава да е на същото място. Няма влекачи около него.

___Сухотоварния "Xinghe 9"(DWT 1595, build 1990, flag Togo) се сблъскал с риболовен кораб off Matsuyama на 15 май в 11:15 a.m. На 16 май корабът застанал на котва пред Port of Yanai, за инспекция и разследване на инцидента.

___На 14 май в 3:30 p.m. сухотоварния "Xiang Yuan"(DWT 5326, build 2013, flag Belize) се блъснал в кея при отплаване от Osaka. Корабът бил освободен да отплава същия ден, след разследване и инспекция от Japanese Coastguard. Застанал на кей в Tokyo на 16 май в 3 a.m.

___Сухотоварния "Hong Peng"(Call Sign:BATF, flag China) потънал на 1,8 miles off the coast of Tangyu Island of Fuzhou City/Taiwan Strait, сутринта на 16 май. MRCC-Fuzhou получили информацията в 6:30 a.m., а SAR операцията започнала в 4 p.m. Question 5-ма души от екипажа били спасени, а 6-ма липсват. Търсенето продължава с кораби и хеликоптери.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Пет 18 Май 2018, 19:28    Заглавие:  

___На 17 май сухотоварния "Fluvius Tavy"(DWT 4200, build 2009, flag Barbados) пристигайки от Emden, се блъснал в сондажната платформа "Maersk Giant"() в port of Esbjerg. Корабът бил влязъл в порта, когато обратното течение вероятно завъртяло кораба, капитана загубил управление и корабът дрейфайки се ударил в платформата получавйки минимални щети. "Maersk Giant" заедно с още две платформи стоели на Dogger Quay, "Fluvius Tavy" застанал на Shetland Quay в 8 a.m. Danish Navy Operative Command започнали разследване на инцидента.

___Контейнеровоза "Tucapel"(DWT 94707, build 2012, flag Liberia) скъсал швартовите си при маневра за швартовка в Newark/port of New York, на 15 май, но успял да отдаде котва и да спре движението си, след което пристигналите 4 влекачи го поставили на кея. Отплавал на 17 май за Norfolk International Terminal, където пристигнал на 18 май.

___На сухотоварния "Chuang Sheng Hai"(Callsign:BEMN3, flag China) станала експлозия след обяд на 16 май west of Dangazhen, Wanshan Archipelago/south of Hong Kong. Един от 12-те души екипаж загинал, а останалите били спасени от съседни кораби. SAR кораба "Nanhaijiu 116" бил изпратен на помощ. Експлозията станала в МО, а последвалия пожар обхванал надстройката. Корабът бил с товар насипен цимент. Сутринта на 17 май пожарът бил овладян, но когато спасителния екип се качил на борда, станала нова експлозия, вероятно в горивен танк.

___На 17 май в 2:10 a.m., на танкера-химикаловоз "Bellini"(DWT 3046, build 2000, flag Cyprus) възникнал проблем с охладителната система на ГД, по време на прехода от Stenungsund за Dagenham. Танкерът застанал на котва, но тя не държала и той започнал да дрейфа. UK Coastguard наблюдавали танкера чрез Channel Navigation Information Service (CNIS). Ремонта бил извършен от екипажа и "Bellini" продължил рейса си за Dagenham, където пристигнал в 7:30 p.m.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Пон 21 Май 2018, 19:23    Заглавие:  

___На 21 май в 9:40 a.m. пожар избухнал на една от товарните палуби на кар кериъра "Auto Banner"(GT 52422, build 1988, flag Panama) който стоял на Youngjin Enterprise Pier 1 Multipurpose Terminal/port of Incheon. Пожарът започнал от една от 2.100 употребявани автомобила на палубата 11-та, предназначени за Либия. В продължение на 7 часа пожарникарите се опитвали да вземат огъня под контрол, тъй като колите вътре били паркирани толкова близо една до друга, че пламъкът се разпространявал лесно и бързо. В операцията участвали около 40 противопожарни автомобила, хеликоптери и влекачи заедно с общо 150 пожарникари. Три отвора били пробити в корпуса, за да се стигне до огъня. Хеликоптерът хвърлял вода за охлаждане на корпуса. Екипажът на каркериъра бил евакуиран. "Auto Banner" пристигнал от Portland/Oregon на 19 май и е трябвало да отплава на 22 май.

___Сухотоварния "Muammer Yagci"(DWT 2481, build 1994, flag Turkey) на 17 май останал без ход заради проблем с разпределителния вал на ГД в позиция 50*55'N, 068*19'W. Тъй като ремонта не можел да бъде извършен от екипажа, бил нает влекача "Kingston" който на 18 май в 9 p.m. започнал провлачване на авариралия кораб към Falmouth. "Muammer Yagci" плавал от Pula за Runcorn с товар 2213 m/t цимен в торби и 30.2 m/t дизелово гориво на борда. На 20 май в 10:10 a.m. корабът застанал в A&P Falmouth Ltd. Shipyard.

___Танкера "Kithnos"(DWT 4600, build 2007, flag Malta) се ударил във влекача "Christos XXV"(GT 187, build 1975, flag Greece) докато заставал на кей в Suda Bay вечерта на 18 май. И двата кораба са получили повреди и Port Authority of Chania, които извършили предварително разследване, забранили плаването на двата кораба, докато повредите не бъдат ремонтирани и не се издаде сертификат за мореходност. На 20 май в 5 p.m. на танкера било издадено временно разрешително за прехода до Eleusis, където да остане на ремонт, а влекача останал в Suda Bay.

___На танкера-продуктовоз "Tintomara"(DWT 46733, build 2003, flag Liberia) по време на прехода от Dumai за Castellon, се появил проблем с ГД по време на транзитно преминаване през Suez Canal на 19 май в 6:15 p.m. Танкерът продължил преминаването в 7:15 p.m. след извършване на необходимия ремонт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Вто 22 Май 2018, 19:23    Заглавие:  

___Траулера "Svyatogor"(GT 813, build 1990, flag Russia) заради разбити лагери на маслената помпа към редуктора на ГД, останал без ход в Sea of Okhotsk, на 260 miles SW of Magadan, на 20 май. Корабособственика решил траулера да бъде провлачен до port of Magadan с помощта на спасителния влекач "Sibirskiy", който се намирал на 380 nm от "Svyatogor". През това време траулера "Regul" бил на стендбай в района.

___Балкера "Soho Mandate"(DWT 61436, build 2016, flag Marshall Islands) останал без ход near Vancouver in pos. 49*18'N, 123*16'W, на 19 май. Балкерът грейфал към anchorage at Vancouver и застанал на котва там. След извършения ремонт, продължил рейса си за Singapore.

___Контейнеровоза "Mild Tempo"(DWT 13255, build 2015, flag HK) заседнал при отплаване от Tokyo на 18 май в 1:40 p.m. Контейнеровозът се снел сам на 19 май в 6:50 a.m. и след водолазен оглед продължил за Ningbo, където пристигнал на 21 май в 5:10 p.m.

___Техническа повреда принудила сухотоварния "Sky Hope"(DWT 3214, build 1978, flag Sierra Leone) да застанал на котва на Datca anchorage на 20 май в 8 p.m., където екипажа се заел с ремонта. Корабът плавал под баласт от Iskenderun за Black Sea. На 22 май все още е на котва рейда Datca.

___На 20 май в 1:55 p.m. ро-рото "Annenkov"(DWT 3170, build 1984, flag Russia) пристигайки от Kerch, се блъснал в кея на port of Kavkaz. Novorossiysk Transport Prosecutor's Office поискали проверка за безопасността на кея след инцидента, който станал, когато фериботът подхождал към него и го ударил с левия си борд, причинявайки му някои щети. По ро-рото не били открити повреди при извършената инспекция от Russian Transport Ministry.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Чет 24 Май 2018, 19:41    Заглавие:  

___Tsavliris Salvage (International) Ltd. сключили контракт по LOF 2011 за провлачване на VLCC "Nave Photon"(DWT 297395, build 2008, flag HK) след като той останал без ход заради проблем с ГД в Indian Ocean около 10 май. Конвоя пристигнал на Colombo Roads на 16 май в 03:30 a.m., а след ремонта танкера отплавал на 18 май за Singapore, ETA 25 май.

___Пасажерския ферибот "Castella"(Callsign:SMJR, flag Sweden) с около 25 автомобила прекратил плаването до Rindö и се върнал във Vaxholm на 23 май в 5:45 p.m. заради проблеми с елзахранването, което предизвикало блокиране работата на рампите на ферибота. Не в ясно колко време ще отнеме ремонтът, но във Vaxholm и Oskarshams са се образували дълги опашки от автомобили.

___Сухотоварния "Ades"(DWT 3331, build 2008, flag Panama) с 12 души екипаж, останал на дрейф заради проблем с елзахранването и пълно обезточване, бил подпомогнат от Coast Guard-а, докато влекач го провлачи до port of Gioia Tauro на 22 май в 3:50 p.m. Корабът плавал от Odessa за Salerno, когато останал на дрейф на около 10 мили от брега. Капитанът информирал Coast Guar-а за проблема, които пуснали навигационно предупреждение чрез MRCC-Rome. През нощта, когато корабът нямал осветление, патрулен катер го осветявал за да го направи видим за другите кораби. Турските корабо собственици накрая поискали помощ от влекач. На 23 май в 7:40 p.m. "Ades" отплавал от Gioia Tauro за Salerno.

___Рейсовете по разписание на пасажерския ферибот "Viking Grace"(GT 57565, build 2013, flag Finland) между Stockholm и Turku били канцелирани от вечерта на 21 май до вечерта на 22 май, заради теч на хидравличната система. Ремонтите били извършени в Turku. Теча бил открит седмица по-рано, но Viking Line решили да оставят ферибота в експлоатация, тъй като имало предварително продадени билети до 18 май. На 22 май в 8 p.m. фериботът отплавал от Turku и пристигнал по разписание в Stockholm на 24 май в 6:30 a.m.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Съб 26 Май 2018, 17:51    Заглавие:  

___На 22 май в 9 p.m. сухотоварания "Vectis Isle"(DWT 3222, builsd 1990, flag Comoros) отказал ДГ и корабът се обезточил в Ambarli. Корабът успял да застане на котва рейда, за да може екипажа да извърши ремонт. На 25 май ремонта приключил и в 1:35 a.m. "Vectis Isle" отплавал за Nikolayev, ETA 28 май в 5 p.m.

___На пасажерския ферибот "Moby Niki"(GT 9279, build 1974, flag Italy) по време на прехода от Piombino за Porto Ferraio/Elba, отказал основен елпанел в МО на 24 май в 3 p.m., малко след отплаване от Piombino с 300 пасажери на борда. Фериботът се върнал в порта на собствен ход в 3:45 p.m., като само му била оказана помощ от влекач при заставане на кея. Пасажерите били прехвърлени на друг ферибот, а двама души от екипажа които получили леки наранявания при инцидента, били отведени в болница. Инспекции на борда направили Coastguard-а и от RINa (Registro Italiano Navale) които разрешили ферибота да се върне в експлоатация на 25 май.

___На борда на речно-морския танкер "Srikandi 511"(DWT 2688, build 2013, flag Indonesia) който стоял на 3-ти кей в Banjamarsin fuel terminal, River Barito/South Kalimantan, станал взрив и избухнал пожар на 25 май в 1:30 a.m. Инцидента станал по време на товарене на 2500 тона газьол. Огънят който започнал от 3-ти танк, бързо се прехвърлил към другите танкове. Пристигналите десетки пожарникари успели да вземат пожара под контрол след около 3 часа. Горящия газьол който изтичал от танкера започнал да се носи надолу по течението на реката, което принудило стоящите на котва танкери, сухотоварни кораби и влекачи, да се снемат и спуснат надолу по реката. 18-те души на борда на "Srikandi 511"/16 екипаж и 2-ма охрана/ по чудо оцелели и са невредими, но много уплашени. Танкера е напълно изгорял.

___Сухотоварния "Mriya S"(DWT 3983, build 1992, flag St Vincent) започнал да дрейфа, след като кърмовата му котва не държала и заседнал в Rostov-on-Don на 23 май, 2018, в 3 a.m. На 24 май с помощта на два влекача бил снет.

___Танкера "Optimaflot"(DWT 3345, build 1981, flag Russia) на 23 май в 5 a.m., с товар 2837 тона газьол, заседнал на km. mark 2970,6 на river Don, след извираване на котвата. Причината за засядането била много силното течение което изтласкало танкера извън фарватера. Позицията му не пречи на корабоплаването по реката. Загубата на газене е 20 см от левия борд. Влекачите "Uglichanin" и "Kapitan Biryukov", били изпратени на мястото за да го снемат.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Вто 29 Май 2018, 19:44    Заглавие:  

___На контейнеровоза "Allegoria"(DWT 68228, build 2006, flag Portugal) се появил голям проблем с ГД, близо до Freeport, след като на 15 май отплавал от Caucedo. Контейнеровоза застанал на котва на Freeport roads на 18 май в 12:50 p.m. за ремонт. Hapag Lloyd реорганизирали работата на контейнеровозите и актуализирали графика на Mediterranean Gulf Express (MGX), за да осигурят седмичен рейс по линията, която свързва Централна Америка със Средиземно море. Планира се "Allegoria" са влезе в линията на 30 май.

___Танкера "Balt Flot 5"(DWT 5589, build 2016, flag Russia) се блъснал в кей 16 в морския порт на St. Petersburg на 25 май в 9:35 p.m. при плаването си към Lesnoy Mole Roads на Korabelny fairway, с пилот на борда. Танкерът ударил кея с левия си борд и получил повреди по борда над водолинията. След инспекция бил задържан за ремонт и отплавал от St. Petersburg на 27 май за Yaroslavl.

___На VLOC "Stellar Samba"(DWT 291435, build 1994, flag Marshall Islands) На 26 май, избухнал пожар в МО, запалил се единия ДГ off the Brazilian coast. Пожарът бил причинен от теч на масло и бил загасен от екипажа, но балкерът останал без ход и капитанът информирал Brazilian Maritime Authorities, които изпратили кораб на ВМС за осигуряване на безопасността, до пристигането на влекач, който се очаква на 30 май. Екипажът работили по ремонта на ДГ и е възможно помощта на влекача да не е необходима. Според AIS-а на 29 май балкерът плавал със скорост 4,2 възла в South Atlantic, под баласт, от Singapore за Itaqui, с първоначално ETA 27 май.

___Пасажерския катамаран "Flyingcat 4"(GT 886, build 1999, flag Greece) преди да отплава по разписание след обяд на 26 май, от Folegandros за Sikinos, Ios, Naxo, Tinos и Rafina, не успял да стартира левия двигател. Портовите власти забранили на катамарана да отплава, докато двигателят бъде ремонтиран и не бъде издаден класов сертификат за мореходност.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Пет 01 Юни 2018, 19:57    Заглавие:  

___Танкера-химикаловоз "MRC Hatice Ana"(DWT 6131, build 2011, flag Malta) на 25 май с 2670 тона парафин на борда, останал без ход зарди проблем с ГД off A Coruña, плавайки от Agioi Theodoroi за Hamburg. Танкерът дрейфал известно време, след което на 27 май започнал движение със скорост 6-7 възла, но на 29 май капитанът поискал от Испанските власти разрешение да влезе в A Coruña, където танкера застанал на Centenario Sur wharf на 30 март в 4:45 a.m. Резервните части за ремонта пристигнали сутринта същия ден и "MRC Hatice Ana" отплавал от порта в 6:50 p.m., ETA Hamburg 02 юни.

___След обяд на 29 май, балкера "Destiny"(DWT 29229, build 2010, flag Liberia) заседнал на края на корабоплавателния канал, докато влизал в Sienfuegos Bay near Jagua. Балкерът пристигал от Ho Chi Minh, от където отплавал на 03 април с товар 28000 тона ориз. Водолази огледали корпуса, но не се съобщава за течове. Балкерът бил изтласкан извън фарватера от силните течения, предизвикани от интензивните наводнения след преминаването на storm Alberto. През нощта на 30 май бил снет с помощта на влекач и застанал на котва в Sienfuegos Bay.

___Танкера "Kapitan Ponikarovskiy"(DWT 5450, build 1979, flag Russia) се ударил в кей 34 в St. Petersburg, на 30 май в 11:30 p.m. при отплаване с товар на борда. Танкерът получил пробойна в носовата част на корпуса, над водолинията. Няма изтичане на товара и танкерът бил поставен на котва на Lesnoy Mole Anchorage за инспекция и разследване на инцидента.

___Пасажерския ферибот-катамаран "Andros Jet"(GT 2695, build 2007, flag Cyprus) получил механична повреда в port of Syros на 31 май. Повредата била в лявата Hydroget Propulsion System (HPS) и Electronic Control System (ECS) при плаването от Kythnos, няколко минути преди пристигането в Syros и ферибота застанал на котва пред скалистия island of Gaidouronisi, където изчакал пристигането на влекача "Lion 1" който му помогнал да застане на кея в Ermoupolis. Портовите власти в Сирос задържали ферибота, докато не бъдат извършени ремонтните работи и не получи сертификат за мореходност. "Andros Jet" работи по линията Lavrio - Kea - Kythnos - Syros.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Съб 02 Юни 2018, 19:17    Заглавие:  

___Балкерът "Sarocha Naree"(DWT 63046, build 2017, flag Singapore) заседнал на 01 юни в 4 p.m. при отплаване от Wilmington/North Carolina. Засядането станало off Bald Head Island/Cape Fear River estuary. Два влекача пристигнали в 8 p.m. и балкерът бил снет с прилива на 02 юни в 2 a.m., след което застанал на котва на Wilmington Anchorage/southwest of Bald Head island, за водолазен оглед.

___VLOC "Fakarava"(DWT 206160, build 2012, flag Malta) по време на прехода от Hamburg за Kamsar, под баласт, останал без ход заради проблем с ГД на около 17 miles north of Poole, на 01 юни. На борда има бункер гориво 3232 m/t, от които 105 m/t нискосернист мазут и 263 m/t нискосернист газьол. След извършване на ремонтните работи, балкерът продължил рейса си.

___ VLOC "Stellar Samba"(DWT 291435, build 1994, flag Marshall Islands) е провлачван към Sao Luís Anchorage Area No 2, където ще изчака пристигането на резервни части за да продължат ремонтите работи. В МО на балкера избухнал пожар на 26 май, когато плавал за Ponta da Madeira Terminal, където трябвало да товари желязна руда. Инцидентът станал на около 150 nm off the Sao Luis anchorage area, екипажа успял да загаси пожара, но балкерът останал без ход.

___Контейнеровоза "Cape Nabil"(DWT 23550, build 2010, flag Marshall Islands) се сблъскал с влекач в Shimoda/Shizuoka Prefecture, на 01 юни в 1 a.m. Контейнеровозът плавал от Yokohama за Kobe, но останал на котва рейда Shimoda/Nagoya Bay, за инспекция.

___Танкера "Roschem-2"(DWT 2754, build 1986, flag Russia) на 30 май в 10:15 a.m., с товар 1604 тона газьол от Samara за Kavkaz, заседнал от дясната страна на фарватера, на km mark 3128.0 на River Don. Няма информация за постъпване на вода или замърсяване. Танкерът бил снет с помощта на два влекача същия ден в 3:30 p.m. Започнало разследване на инцидента.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5440

МнениеПуснато на: Пон 04 Юни 2018, 19:09    Заглавие:  

___Сухотоварния "Ahmad Prince"(DWT 8312, build 1979, flag Comoros) по време на прехода от Tripoli за Istanbul под баласт, получил техническа повреда и застанал на котва на Finike anchorage, на 01 юни. Ремонта бил извършен от екипажа и корабът продължил рейса си за Kalymnos, ETA 04 юни.

___Сухотоварния "Burhou I"(DWT 953, build 1978, flag Panama) по време на прехода от Belfast за Furnace, със 6 души екипаж и товар 850 тона камъни, започнал да взема вода в МО в позиция 55*26'N, 005*36' W на 02 юни в 01:55 a.m. Спасителен катер екскортирал корабът до Campbeltown harbour, където застанал на кей в 6:20 a.m. Намерението на капитана е да се разтовари товара, преди да се разследва източника за навлизане на водата и при необходимост корабът да бъде вдигнат на док.

___На пасажерския ферибот "Ionis"(GT 2440, build 1977, flag Greece) се появил проблем с десния ГД на около 4 nm east of Kythira, рано сутринта на 02 юни. Фериботът с 38 души екипаж и 148 пасажери на борда пристигнал безопасно в port of Kythira. Портовите власти забранили отплаването на ферибота, докато двигателят бъде ремонтиран и издаден сертификат за мореходност. Пасажерите, пътуващи за Antikythira и Kissamos, били прехвърлени на друг ферибот.

___Сутринта на 03 юни, пасажерския ферибот "Express Skiathos"(GT 1982, build 1996, flag Greece) получил повреда в хидравличната система на лявата товарна рампа при пристигане в port of Skiathos. От ферибота, който работи по линията Volos - Skiathos се наложило да бъдат свалени всичките 115 пасажери и прехвърлени на друг ферибот на компанията "Hellenic Seaways" работещ по същата линия. Портовите власти в Skiathos забранили "Express Skiathos" да отплава до остраняване на проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 187 от 189 [2822 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 185, 186, 187, 188, 189 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0937s ][ Queries: 13 (0.0280s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker