Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Спорът за мигрантите: приличат ли си САЩ и Германия · България има проблем с независимостта на БНБ, заяви еврокомисар · Защо Саудитска Арабия превръща Катар в остров · Полицаи демонстрираха пред депутати как се учат · Словакия отлага решението за замяна на съветските МиГ-29 · Наемен убиец с български паспорт бе предаден на Русия На Аслан Гагиев са повдигнати пет обвинения ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot МЕЖДУНАРОДНО ИЗЛОЖЕНИЕ "ХЕМУС" 2018(44)
В момента е: Сря 20 Юни 2018, 19:29
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Аварии с търговски кораби
Модератори: Sea Dog
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 188 от 188 [2812 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 186, 187, 188
Автор Съобщение
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5431

МнениеПуснато на: Сря 06 Юни 2018, 21:27    Заглавие:  

___На 02 юни в 5:30 a.m. танкера "Balt Flot 4"(DWT 5589, build 2016, flag Russia) с товар 5276 тона мазут на борда се сблъскал със сухотоварния "Volgo-Don 151"(Callsign:UAZC6, flag Russia) който имал на борда 5191 тона чакъл, на km mark 552/Sheksna river. Корабите плавали на противоположни курсове и сблъскването станало при разминаване. Щетите и по двата кораба не са големи, но "Volgo Don 151" след сблъсъка, излязъл извън фарватера и заседнал, но след два часа бил снет с помощта на влекач. И двата кораба са застанали на котва близо до мястото на инцидента за инспекция и разследване.

___Танкера "Prime Express"(DWT 45996, build 2010, flag Panama) по време на прехода от Huelva за Amsterdam, останал без ход на около 40 nm south of the Isles of Scilly,на 04 юни в 4:15 a.m., заради проблеми с горивна помпа ГД. На борда имало бункер гориво 1157.9 т мазут и 254 т газьол. До 5:10 a.m. когато проблема бил отстранен, танкера дрейфал със скорост 1.1 възла, след което продължил за Amsterdam, където пристигнал на 05 юни.

___На 04 юни около обяд, портовите власти в Poros били информирани, че по време на редовен рейс от Piraeus за Poros - Hydra - Ermioni - Spetses - P. Heli, корабът на подводни криле "Flying Dolphin XVIII"(GT 162, build 1984, flag Greece) намирайки се близо до Petrokavara, получил повреда в десния ГД - повишаване температурата на охлаждащата вода. Корабът продължил до port of Poros, където 112-те пасажери били свалени и продължили своето пътуване с други фериботи. На 05 юни "Flying Dolphin XVIII" се върнал в Perama yard за ремонт.

___Сухотоварния "Sormovskiy-3063"(DWT 3721, build 1989, flag Russia) на 02 юни, загубил своята кърмова котва зедно с веригата стоейки на котва на km mark 3156/river Don - Azov-Don Shipping Canal. Котвата е с тегло един тон, веригата е от 28-ми мм калибър и дължина 125 метра. Корабът отдал кърмовата котва за да спре дейфа си, но вследствие на това загубил котвата и веригата. "Sormovskiy 3063" плавал за Mersin.

___На 03 юни в 10:10 a.m. бункеровчика "Turmalin"(DWT 3389, build 1986, flaf Russia) след отплаване от кей No.3 във Vladivostok, за рейда, се ударил в кея заради загуба на управление. При удара кеят получил значителни щети, а танкерът, вдлъбнатина по корпуса на кърмата, с дължина около 3,5 метра и ширина 20 сантиметра. Пристанищните власти върнали танкера на кеа за инспекция и разследване, а на 05 юни в 7:30 p.m. му разрешили да излезе на рейда.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5431

МнениеПуснато на: Чет 07 Юни 2018, 21:15    Заглавие:  

___Танкера-химикаловоз "Nordic Nelly"(DWT 5767, build 1997, flag Denmark) останал без управление на 05 юни в 9:10 p.m., след като отплавал от Teesport за Rotterdam. Teesport- VTS изпратили два влекача които да върнат танкера обратно в порта. Влекачите пристигнали на мястото в 11:30 p.m. и провлачил танкера до котвената стоянка. На борда на "Nordic Nelly" имало товар 5.000 тона бензол и бункер 100 тона нискосернист газьол. На 06 юни в 5:45 p.m. танкерът бил поставен на кей QE2 за ремонт.

___Контейнеровоза "Zim New York"(DWT 66686, build 2002, flag HK) на 06 юни в 11:45 a.m. заседнал в Vung Tau-Thi Vai Channel, след като внезапно променил курса си и излязъл извън фарватера. Контейнеровозът, който работел по ZMP service, плавал от Cai Mep International Container Terminal/Saigon Newport за Port Klang. Трафикът не бил засегнат. Засядането станало при отлив и на 07 юни с прилива контейнеровоза бил снет, след което застанал на котва на външния рейд на Vung Tau. Портовите власти във Vung Tau започнали разследване.

___Танкера "Volgoneft-214"(DWT 4500, build 1970, flag Russia) на 05 юни в 9:40 p.m., с 4488 тона газьол на борда, докоснал дъноте при транзитно преминаване през Kerch Strait в южна посока. Няма теч, но танкерът застанал на Kavkaz anchorage за инспекция.

___По време на прехода от Davisville за Emden, с екипаж 26 души, каркериъра "Miraculous Ace"(GT 59422, build 2006, flag Cayman Islands) на 05 юни в 11:25 p.m., остана на дрейф в позиция 49*29'N, 09*22'W, заради проблем с ГД. Ремонта бил извършен от екипажа и каркериъра на 06 юни в 7 a.m., продължил за Emden, ЕТА 08 юни в 3 a.m.

___На 06 юни ро-рото "Bore Song"(GT 25586, build 2011, flag Netherlands) по време на прехода от Zeebrugge за Teesport, съобщил за теч от горивен тръбопровод на ГД в позиция 52*58'N, 01*32'E. Екипажа извършили бързо ремонта и корабът пристигнал в Teesport в 3 p.m., а 9 p.m. отплавал обратно за Zeebrugge.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5431

МнениеПуснато на: Пон 11 Юни 2018, 21:01    Заглавие:  

___Танкера-химикаловоз "Harbour Feature"(DWT 16909, build 2011, flag Portugal) по време на прехода от Rotterdam за Montreal, при преминаване транзит през English Channel, вечерта на 09 юни, се наложило да спре и да остане на котва на 3 miles southeast of Dover Harbour, заради ремонт на ГД в който се появил теч на вода в цилиндър No.3. Преди спирането от Dover Coastguard и VTS било поискано разрешение. Ремонтите приключили успешно в рамките на 5 часа и след тестване танкерът продължил рейса си за Montreal на 10 юни в 3 a.m. "Harbour Feature" има на борда си 12403 тона IMO клас 3 UN 1202 товар и 372 тона бункер гориво.

___На 10 юни траулера "Guldrangur"(GT 1040, build 1984, flag Russia) останал на дрейф на 35 miles SW of Bear Island, по време на риболов в Norwegian Sea, след като въже се навило на винта му. Руския влекач "Kapitan Beklemishev"(GT 1160, build 1985, flag Russia) бил изпратен от Murmansk за да помогне, след като опитите на екипажа да махнат въжето, се оказали неуспешни. Траулерите "Arkhangelsk" и "Melkart-2" били на близо на стендбай, за осигуряване на безопасността.

___Балкера-панамакс "Iolcos Unity"(DWT 74776, build 2006, flag Malta) на 09 юни в 09:25 a.m. се наложило да остане на дрейф в позиция 049* 18'N, 005*21'W, заради проблем с дюзите на ГД. Подмяната им отнело по-малко от час. "Iolcos Unity" имал на борда си 67514 m/t въглища и плавал от Mobile за Rotterdam. На 10 юни в 11:25 p.m., застанал на котва на Steenbank anchorage.

___Сухотоварния "Moseldijk"(DWT 4927, build 2009, flag Netherlands) по време на прехода от Ghent за Cork, с екипаж 7 души, съобщил за теч в МО и необходимост от смяна на гумено уплътнение на ГД, намирайки се в позиция 50*59'N, 001*02'E, на 08 юни в 6:45 p.m., след което напуснал Strait of Dover Traffic Separation Scheme и се отправил към Dungeness East Road Anchorage, за извършване на ремонта. Корабът бил товар 3508 тона тор и имал 55 тона гориво на борда. На 09 юни в 2:50 a.m. ремонтните работи приключили и "Moseldijk" продължил по назначение, пристигайки в Cork на 10 юни в 5 p.m.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5431

МнениеПуснато на: Вто 12 Юни 2018, 21:14    Заглавие:  

___Контейнеровоза "Santa Bettina"(DWT 39276, build 2007, flag Malta) по време на прехода от Philadelphia за Zeebrugge, с ETA 12 юни в 1 p.m., съобщил за необходимост от смяна на горивни филтри намирайки се на 20 nautical miles south of Land's End, на 10 юни в 09:50 a.m. Смяната била извършена и в 2:45 p.m. контейнеровоза продължил рейса си.

___Сухотоварния "Safe Way"(DWT 4876, build 2011, flag Sierra Leone) се ударил последователно в балкера "Hayate"(DWT 13121, build 2011, flag Panama) и LPG танкера "Kaihou Maru"(DWT 1279, build 2008, flag Japan) по време на швартовка в Kitakyushu port на 09 юни в 1:30 p.m. Той получил повреди в носовата част и бака и след инспекция от Japanese Coastguard, пристигнал в Tobata на 10 юни в 11:50 p.m. "Hayate" пристигнал в Yawata на 10 юни в 04:20 a.m., а "Kaihou Maru" в Nagoya на 11 юни в 8 a.m.

___На 04 юни на сухотоварния "Blue Antares"(DWT 4450, build 2008, flag Antigua) се появил технически проблем намирайки се в Gemlik. Портовите власти задържали кораба до отстраняване на проблема. Ремонта бил извършен от екипажа и след инспекция, на кораба било разрешено да отплава на 06 юни за Novorossiysk, където пристигнал на 10 юни в 10 p.m.

___Пасажерския катамаран "Flying Dolphin XXIX"(GT 162, build 1993, flag Greece) по време на прехода по линията Agistri - Aegina - Piraeus, след обяд на 11 юни, получил повреда на левия ГД, но успял да стигне безопасно до Piraeus в 3:20 p.m., където 68-те пасажери слезли. Катамарана бил задържан от портовите власти до отстраняване на проблема. На 12 юни в 7:15 a.m. "Flying Dolphin XXIX" отплавал по линията.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5431

МнениеПуснато на: Чет 14 Юни 2018, 21:50    Заглавие:  

___На химикаловоза "Nu Shi Nalini"(DWT 16705, build 2012, flag India) избухнал пожар в Kerala’s Cochin distric, по време на прехода от Karachi за Colombo на 13 юни в 8:30 p.m. Един от екипажа е получил 80% изгаряния и бил евакуиран с хеликоптер. Танкерът, с екипаж 22-ма души, бил с товар нафта и стоял на котва на 14,5 miles southwest of Cochin, когато избухнал пожар в МО, последван от експлозия. Индийските ВМС и Coast Guard-а започнали спасителна операция изпращайки на мястото кораб и спасителен катер. Изпратения за оглед хеликоптер, докладвал, че по-голяма част от екипажа се нуждае от евакуация. От Cochin Porth бил изпратен влекач.

___Спасителния влекач "SA Amandla" взел на буксир балкера-панамакс "Kiran Africa"(DWT 79105, buils 2011, flag malta) off Cape Town и швартован на Eastern Mole в порта на 13 юни в 3 p.m. Балкера останал без ход, заради прблеми с ГД, след като отплавал от Mundra на 19 май за Santos с ETA 20 юни.

___Контейнеровоза "Maersk Edmonton"(DWT 148723, build 2011, flag Singapore) заседнал при влизане в Tanjung Pelepas/Malaysia, на 14 юни на обяд. Два влекача незабавно били изпратени на помощ. След около 30 мин контейнеровоза бил снет и провлачен до Singapore West Anchorage, където застанал на котва за водолазен оглед.

___След експлозия в един от 464-те контейнери на борда на контейнеровоза "SSL Kolkata"(DWT 13814, build 2006, flag India) на 13 юни около полунощ, на сутринта на 14 юни избухнал пожар, когато контейнеровоза се намирал на 55 nm off the Sandheads - котвената стоянка за Kolkata и Haldia/Bay of Bengal. Екипажът положили незабавни усилия да контролират ситуацията, но поради силните ветрове огънят бързо се разпространил по близо 60 контейнера. Тъй като контейнеровозът започнал да губи стабилитет, капитанът решил да го насочи към по-плитката част на котвената стоянка. ICGS изпратили патрулен самолет и спасителен катер, които установили контакт с контейнеровоза около 8:30 a.m. Всички 22-ма души екипаж били спасени от катера на Coast Guard-а, който се отправил към Haldia. Други кораби на Coast Guard-а, които разполагат с мощни външни пожарогасителни системи, отплавали от Visakhapat, за да се опитат да загасят пожара. Тъй като контейнеровоза дрейфа към пясъчните плитчини, не е изключено да заседне и да последва изтичане на горивото - 211 м/т.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5431

МнениеПуснато на: Пет 15 Юни 2018, 18:15    Заглавие:  

___На 12 юни балкера "Federal Katsura"(DWT 32594, build 2005, flag Marshall Islands) застанал на кея в port of Foynes с газене 10.5 метра. Обявеното за порта безопасно максимално газене при ниска вода било също 10.5 метра, но балкерът седнал на дъното при отлива и при замерване дълбочината на кея, се оказало, че е само 9 метра. Дъното било от мека кал вероятно нямало никави повреди по корпуса, но бил извършен водолазен оглед, който не открил повреди и балкерът отплавал от порта на 15 юни за Waterford.

___Копнтейнеровоза "Containerships VI"(DWT 13520, build 1999, flag Germany) на 13 юни в 10 p.m., по време на прехода от Tees за Rotterdam, с 13 души екипаж, останал без ход, заради скъсана тръба от горивната система, намираймки се на 7.5 nm от Hartlepool. Проблема бил отстранен и в 22:15 p.m., контейнеровоза продължил за Rotterdam, където пристигнал на 14 юни.

___Танкера-химикаловоз "AC-D"(DWT 7842, build 2008, flag Malta) по време на прехода от Temryuk за Port Said, получил повреда в ГД при преминаване транзит през Kerch Canal на 15 юни в 8:30 p.m. Корабът застанал на котва на three cables from Kerch buoy No.43/Kerch-Yenikal Canal, за ремонт. В 9:40 p.m. пилота на борда съобщил, че ремонта на ГД е завършен и в 10 p.m. корабът продължил рейса си.

___Вечерта на 14 юни, сухотоварния "Sandettie"(DWT 2934, build 2004, flag Netherlands) заседнал off Scheveningen at the South Beach. Корабът плавал за порта, от където трябвало да вземе двама души от екипажа, преди да продължи рейса си за Pasajes. Засядането станало при отлив и се наложило да изчака до 15 юни в 2 a.m. когато с прилива се снел сам и застанал на котва на Katwijk anchorage, за водолазен оглед.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
via


Регистриран на: 22 Фев 2005
Мнения: 5431

МнениеПуснато на: Пон 18 Юни 2018, 21:30    Заглавие:  

___Осем души от екипажа на сухотоварния "Haksa"(DWT 3092, build 1993, flag Palau) са били евакуирани, след като корабът започнал да потъва в Adriatic Sea, about 16 miles from Croatia's Jabuka island на 17 юни. В 4 a.m. след нахлуване на вода в МО, от кораба било изпратено съобщение за спешност. Италианският танкер "Valcadorea", който се намирал наблизо, се насочил към бедстващия кораб и за кратко време успял да евакуира 8 от общо 13-те души екипаж/11 турци и двама индийци/ които били отведени в Split. Хърватските и италианските органи започнали координирана операция по спасяване и уведомили всички кораби в района на инцидента. Капитанът на кораба и четирима от екипажа останали на борда, за да се опитат да го задържат над водата, докато спасителите пристигнат. Следобед екип от водолази обследвали корпуса и установили, че има пробойна в корпуса, която временно била затворена и постъпването на водата било спряно. На "Haksa" имало 70 тона гориво и масла, но нямало изтичане. Решено било корабът да се провлачи до Brodotrogir's yard/Trogir за ремонтни дейности и влекача "Alkaid" започнал провлачването, което обаче било спряно през нощта, когато на 12 miles NW of Drvenik, отново започнало постъпване на вода. Останалите на борда 5-ма души от екипажа също били свалени и се присъедили към другите в Сплит. Пожарникари и водолаз с помпи били качени на борда да се опитат да спрат нахлуването на водата и вземат ситуацията под контрол. "Haksa" отплавал от Izmit на 09 юни с товар 3000 тона магнезий за Kopеr.

___На 15 юни, пасажерския ферибот "Regula"(GT 3774, build 1971, flag Estonia) се блъснал в кея в Kuivastus, при първия за деня рейс в 3 p.m. Носа на ферибота от левия борд, над водолинията, пострадал и планираните рейсове били отменени, но след направената инспекция, на ферибота било разрешено да отплава в 8:10 p.m. за Virtsu.

___Сухотоварния "Lady Bo"(DWT 6338, build 1984, flag Panama) на 15 юли в 1:30 p.m. заради проблем с ГД останал без ход при транзитно преминаване през Bosphorus Strait в северна посока, плавайки от Istanbul за Novorossiysk. Влекача "Kurtarma 1" успял да го вземе на буксир и изтеглил на котва на Buyukdere Anchorage, където на 18 юни е все още там.

___След като танкера "19 Winner"(DWT 3042, build 1986, flag Fiji) заседнал на 14 юни в 8:35 p.m. off Kaohsiung port, заради щормово време, местните власти са наредили на корабособственика да изкачае целия товар, за да се избегне всякакво замърсяване на морето, като също така поискали от фирмата да представи своя план за спасяване на танкера. "19 Winner" бил с пълен товар 3000т. газьол и имал 14 души екипаж, които били спасени.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 188 от 188 [2812 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 186, 187, 188
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1063s ][ Queries: 15 (0.0338s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker