Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Назарбаев сравни международната обстановка с Карибската криза от 60-те · Сражения, болести и мизерия - Йемен тихо умира · 137 милиона лева повече за министерството на отбраната · Северна Африка отхвърля плановете на ЕС да им "натресе" центрове за мигранти · Превъоръжаването на армията взе първата си жертва · Голямото църковно поражение на Путин ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Sa 20 Okt 2018, 08:07
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Аварии с търговски кораби
ModeratorenSea Dog
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 188 von 189 [2822 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 186, 187, 188, 189 Weiter
Autor Nachricht
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Mi 06 Jun 2018, 21:27    Titel:  

___На 02 юни в 5:30 a.m. танкера "Balt Flot 4"(DWT 5589, build 2016, flag Russia) с товар 5276 тона мазут на борда се сблъскал със сухотоварния "Volgo-Don 151"(Callsign:UAZC6, flag Russia) който имал на борда 5191 тона чакъл, на km mark 552/Sheksna river. Корабите плавали на противоположни курсове и сблъскването станало при разминаване. Щетите и по двата кораба не са големи, но "Volgo Don 151" след сблъсъка, излязъл извън фарватера и заседнал, но след два часа бил снет с помощта на влекач. И двата кораба са застанали на котва близо до мястото на инцидента за инспекция и разследване.

___Танкера "Prime Express"(DWT 45996, build 2010, flag Panama) по време на прехода от Huelva за Amsterdam, останал без ход на около 40 nm south of the Isles of Scilly,на 04 юни в 4:15 a.m., заради проблеми с горивна помпа ГД. На борда имало бункер гориво 1157.9 т мазут и 254 т газьол. До 5:10 a.m. когато проблема бил отстранен, танкера дрейфал със скорост 1.1 възла, след което продължил за Amsterdam, където пристигнал на 05 юни.

___На 04 юни около обяд, портовите власти в Poros били информирани, че по време на редовен рейс от Piraeus за Poros - Hydra - Ermioni - Spetses - P. Heli, корабът на подводни криле "Flying Dolphin XVIII"(GT 162, build 1984, flag Greece) намирайки се близо до Petrokavara, получил повреда в десния ГД - повишаване температурата на охлаждащата вода. Корабът продължил до port of Poros, където 112-те пасажери били свалени и продължили своето пътуване с други фериботи. На 05 юни "Flying Dolphin XVIII" се върнал в Perama yard за ремонт.

___Сухотоварния "Sormovskiy-3063"(DWT 3721, build 1989, flag Russia) на 02 юни, загубил своята кърмова котва зедно с веригата стоейки на котва на km mark 3156/river Don - Azov-Don Shipping Canal. Котвата е с тегло един тон, веригата е от 28-ми мм калибър и дължина 125 метра. Корабът отдал кърмовата котва за да спре дейфа си, но вследствие на това загубил котвата и веригата. "Sormovskiy 3063" плавал за Mersin.

___На 03 юни в 10:10 a.m. бункеровчика "Turmalin"(DWT 3389, build 1986, flaf Russia) след отплаване от кей No.3 във Vladivostok, за рейда, се ударил в кея заради загуба на управление. При удара кеят получил значителни щети, а танкерът, вдлъбнатина по корпуса на кърмата, с дължина около 3,5 метра и ширина 20 сантиметра. Пристанищните власти върнали танкера на кеа за инспекция и разследване, а на 05 юни в 7:30 p.m. му разрешили да излезе на рейда.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Do 07 Jun 2018, 21:15    Titel:  

___Танкера-химикаловоз "Nordic Nelly"(DWT 5767, build 1997, flag Denmark) останал без управление на 05 юни в 9:10 p.m., след като отплавал от Teesport за Rotterdam. Teesport- VTS изпратили два влекача които да върнат танкера обратно в порта. Влекачите пристигнали на мястото в 11:30 p.m. и провлачил танкера до котвената стоянка. На борда на "Nordic Nelly" имало товар 5.000 тона бензол и бункер 100 тона нискосернист газьол. На 06 юни в 5:45 p.m. танкерът бил поставен на кей QE2 за ремонт.

___Контейнеровоза "Zim New York"(DWT 66686, build 2002, flag HK) на 06 юни в 11:45 a.m. заседнал в Vung Tau-Thi Vai Channel, след като внезапно променил курса си и излязъл извън фарватера. Контейнеровозът, който работел по ZMP service, плавал от Cai Mep International Container Terminal/Saigon Newport за Port Klang. Трафикът не бил засегнат. Засядането станало при отлив и на 07 юни с прилива контейнеровоза бил снет, след което застанал на котва на външния рейд на Vung Tau. Портовите власти във Vung Tau започнали разследване.

___Танкера "Volgoneft-214"(DWT 4500, build 1970, flag Russia) на 05 юни в 9:40 p.m., с 4488 тона газьол на борда, докоснал дъноте при транзитно преминаване през Kerch Strait в южна посока. Няма теч, но танкерът застанал на Kavkaz anchorage за инспекция.

___По време на прехода от Davisville за Emden, с екипаж 26 души, каркериъра "Miraculous Ace"(GT 59422, build 2006, flag Cayman Islands) на 05 юни в 11:25 p.m., остана на дрейф в позиция 49*29'N, 09*22'W, заради проблем с ГД. Ремонта бил извършен от екипажа и каркериъра на 06 юни в 7 a.m., продължил за Emden, ЕТА 08 юни в 3 a.m.

___На 06 юни ро-рото "Bore Song"(GT 25586, build 2011, flag Netherlands) по време на прехода от Zeebrugge за Teesport, съобщил за теч от горивен тръбопровод на ГД в позиция 52*58'N, 01*32'E. Екипажа извършили бързо ремонта и корабът пристигнал в Teesport в 3 p.m., а 9 p.m. отплавал обратно за Zeebrugge.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Mo 11 Jun 2018, 21:01    Titel:  

___Танкера-химикаловоз "Harbour Feature"(DWT 16909, build 2011, flag Portugal) по време на прехода от Rotterdam за Montreal, при преминаване транзит през English Channel, вечерта на 09 юни, се наложило да спре и да остане на котва на 3 miles southeast of Dover Harbour, заради ремонт на ГД в който се появил теч на вода в цилиндър No.3. Преди спирането от Dover Coastguard и VTS било поискано разрешение. Ремонтите приключили успешно в рамките на 5 часа и след тестване танкерът продължил рейса си за Montreal на 10 юни в 3 a.m. "Harbour Feature" има на борда си 12403 тона IMO клас 3 UN 1202 товар и 372 тона бункер гориво.

___На 10 юни траулера "Guldrangur"(GT 1040, build 1984, flag Russia) останал на дрейф на 35 miles SW of Bear Island, по време на риболов в Norwegian Sea, след като въже се навило на винта му. Руския влекач "Kapitan Beklemishev"(GT 1160, build 1985, flag Russia) бил изпратен от Murmansk за да помогне, след като опитите на екипажа да махнат въжето, се оказали неуспешни. Траулерите "Arkhangelsk" и "Melkart-2" били на близо на стендбай, за осигуряване на безопасността.

___Балкера-панамакс "Iolcos Unity"(DWT 74776, build 2006, flag Malta) на 09 юни в 09:25 a.m. се наложило да остане на дрейф в позиция 049* 18'N, 005*21'W, заради проблем с дюзите на ГД. Подмяната им отнело по-малко от час. "Iolcos Unity" имал на борда си 67514 m/t въглища и плавал от Mobile за Rotterdam. На 10 юни в 11:25 p.m., застанал на котва на Steenbank anchorage.

___Сухотоварния "Moseldijk"(DWT 4927, build 2009, flag Netherlands) по време на прехода от Ghent за Cork, с екипаж 7 души, съобщил за теч в МО и необходимост от смяна на гумено уплътнение на ГД, намирайки се в позиция 50*59'N, 001*02'E, на 08 юни в 6:45 p.m., след което напуснал Strait of Dover Traffic Separation Scheme и се отправил към Dungeness East Road Anchorage, за извършване на ремонта. Корабът бил товар 3508 тона тор и имал 55 тона гориво на борда. На 09 юни в 2:50 a.m. ремонтните работи приключили и "Moseldijk" продължил по назначение, пристигайки в Cork на 10 юни в 5 p.m.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Di 12 Jun 2018, 21:14    Titel:  

___Контейнеровоза "Santa Bettina"(DWT 39276, build 2007, flag Malta) по време на прехода от Philadelphia за Zeebrugge, с ETA 12 юни в 1 p.m., съобщил за необходимост от смяна на горивни филтри намирайки се на 20 nautical miles south of Land's End, на 10 юни в 09:50 a.m. Смяната била извършена и в 2:45 p.m. контейнеровоза продължил рейса си.

___Сухотоварния "Safe Way"(DWT 4876, build 2011, flag Sierra Leone) се ударил последователно в балкера "Hayate"(DWT 13121, build 2011, flag Panama) и LPG танкера "Kaihou Maru"(DWT 1279, build 2008, flag Japan) по време на швартовка в Kitakyushu port на 09 юни в 1:30 p.m. Той получил повреди в носовата част и бака и след инспекция от Japanese Coastguard, пристигнал в Tobata на 10 юни в 11:50 p.m. "Hayate" пристигнал в Yawata на 10 юни в 04:20 a.m., а "Kaihou Maru" в Nagoya на 11 юни в 8 a.m.

___На 04 юни на сухотоварния "Blue Antares"(DWT 4450, build 2008, flag Antigua) се появил технически проблем намирайки се в Gemlik. Портовите власти задържали кораба до отстраняване на проблема. Ремонта бил извършен от екипажа и след инспекция, на кораба било разрешено да отплава на 06 юни за Novorossiysk, където пристигнал на 10 юни в 10 p.m.

___Пасажерския катамаран "Flying Dolphin XXIX"(GT 162, build 1993, flag Greece) по време на прехода по линията Agistri - Aegina - Piraeus, след обяд на 11 юни, получил повреда на левия ГД, но успял да стигне безопасно до Piraeus в 3:20 p.m., където 68-те пасажери слезли. Катамарана бил задържан от портовите власти до отстраняване на проблема. На 12 юни в 7:15 a.m. "Flying Dolphin XXIX" отплавал по линията.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Do 14 Jun 2018, 21:50    Titel:  

___На химикаловоза "Nu Shi Nalini"(DWT 16705, build 2012, flag India) избухнал пожар в Kerala’s Cochin distric, по време на прехода от Karachi за Colombo на 13 юни в 8:30 p.m. Един от екипажа е получил 80% изгаряния и бил евакуиран с хеликоптер. Танкерът, с екипаж 22-ма души, бил с товар нафта и стоял на котва на 14,5 miles southwest of Cochin, когато избухнал пожар в МО, последван от експлозия. Индийските ВМС и Coast Guard-а започнали спасителна операция изпращайки на мястото кораб и спасителен катер. Изпратения за оглед хеликоптер, докладвал, че по-голяма част от екипажа се нуждае от евакуация. От Cochin Porth бил изпратен влекач.

___Спасителния влекач "SA Amandla" взел на буксир балкера-панамакс "Kiran Africa"(DWT 79105, buils 2011, flag malta) off Cape Town и швартован на Eastern Mole в порта на 13 юни в 3 p.m. Балкера останал без ход, заради прблеми с ГД, след като отплавал от Mundra на 19 май за Santos с ETA 20 юни.

___Контейнеровоза "Maersk Edmonton"(DWT 148723, build 2011, flag Singapore) заседнал при влизане в Tanjung Pelepas/Malaysia, на 14 юни на обяд. Два влекача незабавно били изпратени на помощ. След около 30 мин контейнеровоза бил снет и провлачен до Singapore West Anchorage, където застанал на котва за водолазен оглед.

___След експлозия в един от 464-те контейнери на борда на контейнеровоза "SSL Kolkata"(DWT 13814, build 2006, flag India) на 13 юни около полунощ, на сутринта на 14 юни избухнал пожар, когато контейнеровоза се намирал на 55 nm off the Sandheads - котвената стоянка за Kolkata и Haldia/Bay of Bengal. Екипажът положили незабавни усилия да контролират ситуацията, но поради силните ветрове огънят бързо се разпространил по близо 60 контейнера. Тъй като контейнеровозът започнал да губи стабилитет, капитанът решил да го насочи към по-плитката част на котвената стоянка. ICGS изпратили патрулен самолет и спасителен катер, които установили контакт с контейнеровоза около 8:30 a.m. Всички 22-ма души екипаж били спасени от катера на Coast Guard-а, който се отправил към Haldia. Други кораби на Coast Guard-а, които разполагат с мощни външни пожарогасителни системи, отплавали от Visakhapat, за да се опитат да загасят пожара. Тъй като контейнеровоза дрейфа към пясъчните плитчини, не е изключено да заседне и да последва изтичане на горивото - 211 м/т.
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Fr 15 Jun 2018, 18:15    Titel:  

___На 12 юни балкера "Federal Katsura"(DWT 32594, build 2005, flag Marshall Islands) застанал на кея в port of Foynes с газене 10.5 метра. Обявеното за порта безопасно максимално газене при ниска вода било също 10.5 метра, но балкерът седнал на дъното при отлива и при замерване дълбочината на кея, се оказало, че е само 9 метра. Дъното било от мека кал вероятно нямало никави повреди по корпуса, но бил извършен водолазен оглед, който не открил повреди и балкерът отплавал от порта на 15 юни за Waterford.

___Копнтейнеровоза "Containerships VI"(DWT 13520, build 1999, flag Germany) на 13 юни в 10 p.m., по време на прехода от Tees за Rotterdam, с 13 души екипаж, останал без ход, заради скъсана тръба от горивната система, намираймки се на 7.5 nm от Hartlepool. Проблема бил отстранен и в 22:15 p.m., контейнеровоза продължил за Rotterdam, където пристигнал на 14 юни.

___Танкера-химикаловоз "AC-D"(DWT 7842, build 2008, flag Malta) по време на прехода от Temryuk за Port Said, получил повреда в ГД при преминаване транзит през Kerch Canal на 15 юни в 8:30 p.m. Корабът застанал на котва на three cables from Kerch buoy No.43/Kerch-Yenikal Canal, за ремонт. В 9:40 p.m. пилота на борда съобщил, че ремонта на ГД е завършен и в 10 p.m. корабът продължил рейса си.

___Вечерта на 14 юни, сухотоварния "Sandettie"(DWT 2934, build 2004, flag Netherlands) заседнал off Scheveningen at the South Beach. Корабът плавал за порта, от където трябвало да вземе двама души от екипажа, преди да продължи рейса си за Pasajes. Засядането станало при отлив и се наложило да изчака до 15 юни в 2 a.m. когато с прилива се снел сам и застанал на котва на Katwijk anchorage, за водолазен оглед.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Mo 18 Jun 2018, 21:30    Titel:  

___Осем души от екипажа на сухотоварния "Haksa"(DWT 3092, build 1993, flag Palau) са били евакуирани, след като корабът започнал да потъва в Adriatic Sea, about 16 miles from Croatia's Jabuka island на 17 юни. В 4 a.m. след нахлуване на вода в МО, от кораба било изпратено съобщение за спешност. Италианският танкер "Valcadorea", който се намирал наблизо, се насочил към бедстващия кораб и за кратко време успял да евакуира 8 от общо 13-те души екипаж/11 турци и двама индийци/ които били отведени в Split. Хърватските и италианските органи започнали координирана операция по спасяване и уведомили всички кораби в района на инцидента. Капитанът на кораба и четирима от екипажа останали на борда, за да се опитат да го задържат над водата, докато спасителите пристигнат. Следобед екип от водолази обследвали корпуса и установили, че има пробойна в корпуса, която временно била затворена и постъпването на водата било спряно. На "Haksa" имало 70 тона гориво и масла, но нямало изтичане. Решено било корабът да се провлачи до Brodotrogir's yard/Trogir за ремонтни дейности и влекача "Alkaid" започнал провлачването, което обаче било спряно през нощта, когато на 12 miles NW of Drvenik, отново започнало постъпване на вода. Останалите на борда 5-ма души от екипажа също били свалени и се присъедили към другите в Сплит. Пожарникари и водолаз с помпи били качени на борда да се опитат да спрат нахлуването на водата и вземат ситуацията под контрол. "Haksa" отплавал от Izmit на 09 юни с товар 3000 тона магнезий за Kopеr.

___На 15 юни, пасажерския ферибот "Regula"(GT 3774, build 1971, flag Estonia) се блъснал в кея в Kuivastus, при първия за деня рейс в 3 p.m. Носа на ферибота от левия борд, над водолинията, пострадал и планираните рейсове били отменени, но след направената инспекция, на ферибота било разрешено да отплава в 8:10 p.m. за Virtsu.

___Сухотоварния "Lady Bo"(DWT 6338, build 1984, flag Panama) на 15 юли в 1:30 p.m. заради проблем с ГД останал без ход при транзитно преминаване през Bosphorus Strait в северна посока, плавайки от Istanbul за Novorossiysk. Влекача "Kurtarma 1" успял да го вземе на буксир и изтеглил на котва на Buyukdere Anchorage, където на 18 юни е все още там.

___След като танкера "19 Winner"(DWT 3042, build 1986, flag Fiji) заседнал на 14 юни в 8:35 p.m. off Kaohsiung port, заради щормово време, местните власти са наредили на корабособственика да изкачае целия товар, за да се избегне всякакво замърсяване на морето, като също така поискали от фирмата да представи своя план за спасяване на танкера. "19 Winner" бил с пълен товар 3000т. газьол и имал 14 души екипаж, които били спасени.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Mi 20 Jun 2018, 21:22    Titel:  

___Сухотоварния "Randa"(DWT 5160, build 1984, flag Togo) по време на прехода от Tartous за Black Sea, под баласт, заради технически проблем на 17 юни се насочил към Anamur anchorage, където застанал на котва в 10 a.m. за ремонт, който бил извършен от екипажа. На 18 юни корабът продължил рейса си.

___Балкера-кейпсайз "China Steel Innovator"(DWT 206629, build 2012, flag Taiwan) на 19 юни в 9:40 a.m., се ударил в десния борд на контейнеровоза "Ever Laden"(DWT 104409, build 2012, flag Panama) който стоял на Evergreen Pier 79 Container Terminal. Инцидента станал при маневра в Kaohsiung при пристигането на балкера от Port Hedland с товар руда, при лоша видимост и неблагоприятно време. И двата кораба са получили повреди. Независимо, че балкерът отдал и двете котви и опитите на влекачите, да убият инерцията, не успял да избегне удара в контейнеровоза. По-късно застанал на Kaoshiung Bulk Terminal.

___На 17 юни на обяд LPG танкера "Antwerpen"(DWT 26361, build 2005, flag HK) се сблъскал с танкера-химикаловоз "Oriental Jasmine"(DWT 16064, build 2015, flag Panama) в port of Livorno. И двата танкера получили повреди по корпусите си. Инцидентът станал в района на Tuscan port, в съседство с 200 танка, пълни с нефт и газ. "Oriental Jasmine" който пристигал от Cartagena, влизал в порта и трябвало да застане на кей 28, когато се ударил в кърмата на "Antwerpen" който стоял на кей 30. Малко след 8 p.m. "Antwerpen" отплавал за Ceuta, ETA 20 юни, а "Oriental Jasmine" стоя на кея на Industrial Canal.

___Балкера-постпанамакс "Vita Future"(DWT 81938, build 2015, flag Panama) по време на прехода от Gothenburg за New Orleans с екипаж 18 души, плавайки под баласт, останал без ход на 44 miles SE of the Isles of Scilly, на 19 юни в 1:40 a.m., заради проблем с ГД. На борда имало бункер общо 1550 тона мазут и газьол. Проблема с ГД бил отстранен и балкерът в 4 a.m., продължи рейса си за New Orleans, ETA 03 юли.

___Балкера-панамакс "Harrow"(DWT 76752, build 2005, flag Marshall Islands) на 20 юни в 8:30 a.m., с пълен товар желязна руда, заседнал във Wester Scheldt, близо до Ritthem, по време на прехода от Itaqui, от където отплавал на 04 юни, за Terneuzen. Пристигналите на помощ 4 влекача, успели да го снемат в 9:45 a.m., с втория опит и поставят на котва на Everingen anchorage в 10:30 a.m.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Do 21 Jun 2018, 19:59    Titel:  

___На контейнеровоза "Sunset X"(DWT 8248, build 2008, flag Antigua) се появил проблем с ГД при отплаване от Bremerhaven на 11 юни и той се върнал в порта, като застанал на south end of the Strom Quay, за ремонт. След извършването му, продължил рейса си, пристигайки в Gothenburg на 18 юни в 6 a.m.

___Балкера "African Lily"(DWT 28148, build 2015, flag Liberia) по време на прехода от Gdynia за Las Palmas, с екипаж 19 души, заради проблем с един цилиндър на ГД се наложило да остане на дрейф в позиция 49*55'N, 003*10'W на 19 юни в 3 p.m. Екипажа се справили с проблема и балкерът който бил с товар 26747 тона пшеница, продължил по назначение, ETA Las Palmas 25 юни.

___На 20 юни на обяд, контейнеровоза "Marja"(DWT 5216, build 1995, flag Netherlands) останал на дрейф в Northsea, по време на прехода от Immingham за Rotterdam, заради механичен проблем. Контейнеровоза бил взет на буксир към Rotterdam, от изпратения влекач и поставeн на вързала в Caland Canal/Scheur Port на 21 юни в 1:20 a.m.

___Сухотоварния "Nika"(DWT 3248, build 1968, flag Tanzania) поучил структурни повреди по комингса и палубата при разтоварване на скрап в Hereke на 19 юни. Ремонта бил извършен от наета от стифадорите ремонта бригада и отплавал от порта на 20 юни в 3:40 p.m., след което застанал на котва на Istanbul anchorage 8 p.m., а по-късно продължил към Rostov-on-Don.

___Контейнеровоза "NS Angela"(DWT 4766, build 1995, flag Panama) по време на прехода от Larnaca за Tekirdag, заради технически проблем при преминаване транзит през Dardanelles Strait, застанал на котва на Karanlik Liman anchorage на 19 юни в 11 a.m. Разрешението за преминаване на пролива било временно отменено до приключване на ремонтните работи и след като те били извършени от екипажа, контейнеровозът продължил към Tekirdag, където пристигнал на 20 юни в полунощ.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Fr 22 Jun 2018, 20:51    Titel:  

___На 20 юни в 12:40 p.m., сухотоварния "Okskiy 48"(GT 1200, flag Russia) заседнал близо до port of Vytegorsk, на km mark 858/Volgo-Balt Canal. Няма повреди и разлив. Корабът плавал под баласт при инцидента и се снел самостоятелно.

___Central Port Authority-Piraeus задържали ферибота "Pelagitis"(DWT 8661, build 1978, flag Greece) на 18 юни, след като получил повреда в левия ГД по врeме на прехода от port of Drapetsona за Mykonos, с трима пасажери, 23 камиона и 109 автомобила на борда. Фериботът се върнал в Drapetsona и му било забранено да напуска порта до отстраняване на проблема и потвърждение на класа.

___Сутринта на 20 юни, Argosaronikos Port Authority били информирани, че пасажерския ферибот "Flying Dolphin XVIII"(GT 162, build 1984, flag Greece) по време на плаване по разписание от Agistri през Aegina за Piraeus port, е получил механична повреда, но успял благополучно да стигне до Piraeus, където 50-те пасажери слезли. Ферибота бил задържан до отстраняване на проблема.

___Сутринта на 20 юни, траулера "Koryo Maru No.68"(GT 122, build 2000, flag Japan) се преобърнал и потънал off the Miyagi Prefecture in the Pacific. Траулера бил ударен от много голяма вълна, направил голям крен на ляв борд и не успял да възстанови стабилитета си. Съседни траулери успели да спасят 18-те души екипаж след няколко часа. "Koryo Maru No.68" отплавл на 11 юни от Kesennuma и трябвало да се завърне там на 22 юни.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Mo 25 Jun 2018, 17:49    Titel:  

___Пристанищната полиция в Rotterdam започнала разследване как танкера-химикаловоз "Bow Jubail"(DWT 37449, build 1996, flag Norway) се ударил в кея на 3-rd petrol port in the Botlek area на 23 юни в 1:40 p.m., като се фокусирала върху VHF комуникацията между капитана, пилота и влекача. Танкерът заставал на LBC jetty с пилот на борда. Влекачът стоял зад танкера, който се ударил в кея и получил пробойна в горивен танк, на десния борд, в района на кърмата. 217 тона мазут са изтекли във водата, преди пробойната да бъде затворена. "Bow Jubail" е с екипаж 29 души, двама скандинавци и 27 филипинци. Никой не е пострадал при инцидента. В хода на разследванията, пристанищната полиция изискали "черната кутия" от мостика на "Bow Jubail" записваща разговорите по VHF. Пожарни катери и корабите на Rijkswaterstaat се опитали да ограничат замърсяването. Почистването на мазута от специализираните компании се очаква да отнеме няколко дни.

___Сухотоварния "Thorco Lineage"(DWT 16949, build 2014, flag Philippines) заседнал на northern outline of Raroia Atoll/French Polynesia in position 15*56'S, 142*19'W, сутринта на 24 юни. Корабът плавал от Baltimore за Hobart. 18-те души екипаж останали на борда. Kорабът намалил скоростта при преминаване през архипелага и след преминаване чисто от Raroia, неизвестно защо се насочил директно към северния край на атола. Хеликоптер и самолет били изпратени, да преценят ситуацията. Огледа показал, че нямало замърсяване.

___Пасажерския ферибот "Alexandra L"(GT 6496, build 1975, flag Greece) заради авария на 24 юни в 6:45 a.m. в Kyllini се наложило да остане на кея до 5:30 p.m. Фериботът вече качил на борда 88 пасажери, автомобили и автобуси, когато бил забелязан теч на вода от охлаждането на единия ГД. След инспекция фериботът бил задържан до извършване на ремонтите. Фериботите "Andrеas Kalvos" и "Fior di Levante" поели обслужването на пасажерите, автомобилите и автобусите по линиите Kyllini-Kefalonia и Kyllini-Zakynthos.

___Пасажерския ферибот "Symi"(GT 1788, build 1974, flag Greece) при маневра за заставане в port of Skiathos на 22 юни след обяд, се блъснал в кея. Фериботът получил малка пробойна на левия борд на 50 см над водолинията. Skiathos Port Authority забранили отплаването на ферибота за port of Agios Konstantinos, докато пробойната не бъде затворена и издаден сертификат за мореходност. 66-те пасажери били прехвърлени на други фериботи.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Di 26 Jun 2018, 17:54    Titel:  

___Контейнеровоза "Perseus"(DWT 14483, build 2010, flag Antigua) заседнал при влизане в Tórshavn/Faroe Islands на 24 юни в 11 p.m. Контейнеровозът заседнал на новостроящия се вълнолом. Влекачите "Samson" и "Brimil" на Coastguard-а успели да го снемат рано сутринта на 25 юни. "Perseus" отплавал от порта същия ден за Reykjavik след инспекция, която не открила значителни повреди.

___На 25 юни в 10:30 a.m. балкера "Kavo Platanos"(DWT 56750, build 2011, flag Marshall Islands) при маневра за заставане на котва, се ударил в балкера "Dawn"(DWT 53605, build 2005, flag Marshall Islands) който стоял на котва на Chittagong outer anchorage. И двата балкера се отървали с минимални повреди.

___Сухотоварния "Neva-Leader 7"(DWT 7154, build 2013, flag Russia) на 25 юни в 03:05 a.m., се блъснал във вратата на шлюз 2 на Volga-Baltic Canal на km mark 869. При влизане в шлюза корабът ударил вратата с носа си от към левия борд. Вратата получила повреди, но корабът успял да излезе от шлюза, тъй като тя работела. "Neva Leader 7" бил с товар трупи и продължил рейса си, тъй като нямал повреди.

___Сухотоварния "Marquiz"(DWT 3373, build 1977, flag Russia) на 25 юни в 11 a.m. заседнал на river Don, преди Azov, при подхождане към порта пристигайки от Turkmenbashi. След като на 26 юни се снел сам, застанал на кей в Azov в 8:15 a.m.

___На 25 юни в 3:20 p.m., на балкера "Armonia"(DWT 30634, build 2006, flag Bahamas) се появил проблем с ГД по време на транзитно преминаване през Suez Canal в северна посока, между km marks 9 и 12 близо до Port Said. балкерът застанал на котва и продължил преминаването в 9 p.m., след което застанал на котва на Port Said Anchorage в 11:30 p.m. "Armonia" отплавал от Saleef/Yemen на 09 юни.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Mi 27 Jun 2018, 17:28    Titel:  

___Сухотоварния "Irkutsk"(DWT 3146, build 1979, flag Samoa) заседнал на 26 юни в 12:30 p.m. on the river Don, of Azov port, пристигайки от Kerch Strait's outer Anchorage. След снемане на 27 юни, корабът застанал на котва off Azov.

___На контейнеровоза "Blikur"(DWT 5565, build 2003, flag Antigua) на 25 юни след обяд, станала експлозия на турбина в МО в Sunda­höfn, при подхождане към port of Reykjavik. След експлозията се появил много дим, но нямало открит огън. Първоначално контейнеровозът застанал на котва, но по-късно застанал на кей в порта. Няколко души от екипажа били прегледани от медиците в Националната болница за възможно вдишване на дим. "Blikur" отплавал от Immingham на 22 юни.

___Гръцкия риболовен кораб "Ether" се сблъскал с пасажерския ферибот "Ikaros Pallace"(GT 178, build 1999, flag Greece) на 25 юни, който манверирал в bay of Zakynthos. И двата кораба плавали към Zakynthos port, няма пострадали. При инспекцията на "Ether" била открита пробойна около 30 см от левия борд към носа, над водолинията. На "Ikaros Pallace" не били открити повреди. Port Authority of Zakynthos задържали "Ether" до отстраняване на повредата.

___На пасажерския ферибот "Proteus"(GT 1160, build 1973, flag Greece) се появила повреда в левия ГД, при подготовката за отплаване от Volos port, на 26 юни. Ферибота, след ремонт на двигателя и разрешение на портовите власти, отплавал по линията Volos - Mandoudi - Skiathos, но 153-та пасажери били слезли и били транспортирани до местоназначението си от пасажерския ферибот "Express Skiathos"(GT 1982, build 1996, flag Greece).

___На 25 юни влекача "Benka I"(GT 38, flag Russia) провлачвайки катамарана "Fertina", останал на дрейф, заради вероятно заплитане на въже, на двата винта, намирайки се на 40 miles from the Kerch Strait. Руския влекач "Merkuriy" бил изпратен на помощ.

___Всичките 11 души (10 шриланкийци и един индонезиец) екипаж на сухотоварния "Mutha Pioneer"(DWT 2357, build 1984, flag Dominica) били спасени от два бързоходни катера на ВМС, изпратени от Colombo, рано сутринта на 26 юни. Корабът отплавал от Colombo на 25 юни в 12:50 p.m. и получил голям крен на ляв борд намирайки се на 11,6 miles off Colombo port. Спасените били предадени на Harbour Police-Colombo, за разследване.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Do 28 Jun 2018, 20:57    Titel:  

___На сухотоварния "Nadalina"(DWT 3126, build 1983, flag Sierra Leone) на 25 юни, се появили технически проблеми с ДГ и аварийното захранване. Корабът бил в Hereke и портовите власти не му разрешили да отплава. Екипажа се заел с отстраняване на проблемите в Hereke.

___На 27 юни в 6:20 a.m. контейнеровоза "Aldebaran J"(DWT 10977, build 2006, flag Antigua) се сблъскал със сухотоварния "Marry-S"(DWT 3471, build 1997, flag Netherlands) на Wester Scheldt/near the Spijkerplate at the height of Ritthem. Няма пострадали. "Aldebaran J" получил повреди по носа, а "Marry S" пробойна. И двата кораба застанали на котва на Flushing roads, за разследване на инцидента. "Aldebaran J" отплавал от Grangemouth на 27 юни, малко след полунощ за Antwerp, а "Marry S" отплавал от Antwerp на 26 юни преди полунощ.

___Контейнеровоза "Wega"(DWT 8912, build 1996, flag Germany) по време на прехода от Bilbao за Tilbury, с екипаж 12 души, съобщил за проблем с горивна помпа ГД и останал на дрейф в позиция 51*20'N, 001*58'E, на 26 юни в 1:25 p.m. След ремонта контейнеровозът продължил рейса си. Не се наложило помощта на влекач. На борда имало товар 5762 m/t в контейнери и 283.8 m/t бункер гориво. "Wega" пристигнал в Tilbury на 27 юни в 10 a.m. и отплавaл в 11:50 p.m. за Rotterdam, ETA 28 юни.

___На 26 юни в 7 p.m., сухотоварния "Little Wind"(DWT 3498, build 1976, flag Tanzania) по време на прехода от Lattakia за Samsun, се наложило да застане на котва на Cesme Anchorage, за отстраняване на технически проблем. След ремонт, извършен от екипажа, корабът продължил за Samsun, ЕТА 01 юли.

___Сухотоварния "Medkon Izmir"(DWT 8973, build 1995, flag Panama) на 15 юни, намирайки се в Alexandria, получил повреда в ГД. След като станало ясно, че екипажа не може да извърши ремонта, влекача "Paris" взел на буксир авариралия кораб, за да го провлачи до Tuzla shipyard area. На 26 юни конвоя пристигнал на Tuzla anchorage. След приключване на формалностите "Medkon Izmir" влязъл в завода за ремонт.

___На 25 юни в 11:30 p.m. Finnish Coastguard били предупредени за предполагаем пожар в МО на танкера-химикаловоз "Bow Pioneer"(DWT 81305, build 2013, flag Singapore) който отплавал от Ust-Luga на 24 юни следобед за Porvoo. Плаващия под баласт танкер, подал "mayday call" намирайки се SW of Kalbåda ground, където застанал на котва, след като се появил дим в МО. Coastguard-Porvoo, изпратили патрулния катер "Turva" към танкера и от MIRG Rescue Department in Turku, по-късно съобщили, че след като се изчистил дима в МО, се оказало, че нямало открит огън, а ел двигател е причинил димът и тъй като ситуацията се е оказала стабилна, танкерът продължи плаването на собствен ход, ескортиран от "Turva" през нощта, като предпазна мярка. "Bow Pioneer" застанал на Neste Oil Refinery на 27 юни в 2:45 a.m. Няма пострадали между 26-те души екипаж.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
via


Anmeldedatum: 22.02.2005
Beitrдge: 5441

BeitragVerfasst am: Fr 29 Jun 2018, 21:02    Titel:  

___Ро-рото "Sea-Cargo Express"(GT 6693, build 2012, flag Malta) който отплавал от Trondheim в 5:35 a.m., заседнал в Røtet, при влизане в Surnadal, след обяд на 28 юни. Засядането станало точно пред порта заради силен шквал. Опитите на екипажа да предотвратят засядането се оказали неуспешни. Изпратени били влекачи от Kristiansund. В 8 p.m. пристигнал и спасителния катер "Erik Bye", но трябвало да се изчака прилива, след което "Sea Cargo Express" бил снет и застанал на кей в Kristiansund на 29 юни в 7:30 a.m.

___Сутринта на 28 юни пасажерския ферибот "Saos II"(GT 2149, build 2001, flag Greece) не отплавал по разписание за Samothraki и останал на кея port of Alexandroupolis, заради проблем с единия ГД. На борда имало 330 пасажери, камиони и автомобили. Портовите власти забранили отплаването му, а след отстраняване на проблема, "Saos II" няколко часа по-късно отплавал за Samothraki.

___При влизане в port of Lerwick на 27 юни в 8:10 a.m., ро-рото "Hildasay"(GT 7606, build 1999, flag Isle of Man) се блъснал в кея. Корабът отплавал от Aberdeen на 26 юни в 7:30 p.m. Булба и носа са пострадали сериозно, над водолинията. Ремонтните работи започнали веднага. На 29 юни ро-рото е все още в порта.

___Компанията "Trollhatten AS" спряла обслужването на фериботната линия Refnes-Flesnes вечерта на 28 юни, след като на пасажерския ферибот "Hålogaland"(GT 2055, build 2002, flag Norway) се появили технически проблеми, които започнали по-рано, фериботът останал в експлоатация през целия ден, но проблемите продължавали, така, че се наложило обслужването на линията да бъде анулирано и "Hålogaland" да излезе на ремонт.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 188 von 189 [2822 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 186, 187, 188, 189 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » ОКЕАН - МОРСКИ ФОРУМ » Съвременен търговски и граждански флот
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.1498s ][ Queries: 15 (0.0414s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker